امضای قرارداد میانSquare Enix و Epic برای استفاده از موتور های Unreal Engine

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
98981985821837672549.jpg

شرکت Epic از امضای قراردادی با شرکت Square Enix خبر داد، که موجبات استفاده از جواز موتور های Unreal Engine 3 و Unreal Engine 4 برای این شرکت را فراهم می کند. شعبه ژاپن شرکت Epic که بیشتر در حوزه بازار ژاپن فعالیت دارد، به طور مستقیم با شرکت Square Enix در زمینه استفاده از این موتور ها همکاری می کند. آقای Taka Kawasaki مدیر بخش ژاپن شرکت Epic Games در این باره می گوید: "شرکت Epic با Square Enix روابط مستحکمی دارد، و این یک افتخار است که خلاقیت ها و استعداد های فنی آن ها را به همراه بازی هایی با بهترین سطح تکنولوژی در قالب این موتور ها فراهم آوریم." وی در ادامه می گوید: "ما به دنبال این هستیم تا به واسطه ابزار های در این سطح موجبات حمایت از سازندگان این عرصه را فراهم کنیم."
عنوان Demons’ Score که برای iOS و اندرویید ساخته شده است، توسط iNiS تولید شد و به وسیله Square Enix منتشر گردید. این عنوان به کمک موتور Unreal Engine 3 ساخته شده بود. در این میان Square Enix اولین شرکتی است که خبر از امضای قرارداد بلند مدت برای استفاده از موتور Unreal Engine 4 را عنوان کرده است.
منبع
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,196
نام
محمد
اگه اشتباه نکنم SE یه موتور همیشه داره واسه ساخت فاینال فانتزی و بازی های بزرگ خودش که تو ژاپن ساخته میشن و مخصوص استودیو های اصلیشون تو ژاپن هستن . مثل فاینال های 13 ـه همین نسل که موتور اختصاصی داشتن و جای دیگه استفاده نشدن . اون تک دمو ها و موتوری هم که صحبتش بود همین کاربرد رو داره .
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
باز ام میریم که داشته باشیم Epic Games رو به عنوان پرچمداره بازار انجین در نسل بعد . چراغ اول رو هم چه کسی روش کرد :d (Square Enix).
 

arash9

کاربر سایت
Sep 17, 2011
372
عجیب این SE رو دوست دارم
سیاستاش فوق العاده اس با این کار فکر کنم اول شرکتی باشه که تو نسل بعد نبض بازارو دستش بگیره .
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
Luminous برای بازی های بزرگ و پر خرج استدیوهای ژاپن SE مناسبه. مثل FFXV که احتمالا داره با این موتور و توسط تیم ایتو ساخته میشه.

انجین Epic در عوض برای استدیوهای غربی و پروژه های کوچیکتر خیلی بیشتر جواب میده! یعنی هزینه هارو میاره پایین!
 

Genesis

کاربر سایت
Dec 20, 2007
708
درسته، سیاست های اصلی SE اتفاقا برای ساخت بازی های کم خرج خوب جواب داده. و البته وادا گفته آخر امسال یک بازی با انجین Luminous معرفی میکنن. منتظر باشیم.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,340
نام
Majid
چقدر با این خبر خوشحال شدم

من هنوز اسم این انجین تو هر بازیی میاد خوشحال میشم بخاطر فریم دهی بالا - گرافیک هنری و ...
خدا رو شکر Square Enix هم از این موتور میخواد استفاده کنه
ایول عالیه

من که عاشق این موتور و بازی های Square enix ام
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
درسته، سیاست های اصلی SE اتفاقا برای ساخت بازی های کم خرج خوب جواب داده. و البته وادا گفته آخر امسال یک بازی با انجین Luminous معرفی میکنن. منتظر باشیم.

حمید احتمالا همین FFXV هست!

حتما میدونی که اخباری مبنی بر دست بکار شدن ایتو و تیمش (از سال ها قبل البته!) برای ساخت FF بعدی به گوش میرسه! همونی که کیتاسه میگفت دیگه مثل FF های سنتی نیست!:| البته در هر صورت وقتی ایتو میاد وسط یعنی قراره یه سیستم اکشن ببینیم!

و اینکه Versus هم که اصلا سر و ته نداره گویا با این موتور هست، نه؟ قبلا نومورا یه چیزایی در مورد نوپردازی هایی که با این موتور کردن و شبیه به واقعیت هست (عکسش رو هم یادت باشه گداشته بود!) چرت و پرتای زیادی تحویل ملت داده بود که البته چون اساسا Versus سرکاری هست نمیشه روش حساب کرد!:D البته من هنوز امیدم رو از دست ندادم که Versus رو متحول شده و با این انجین برای نسل بعد ببینیم!:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر