امضای قرارداد میانSquare Enix و Epic برای استفاده از موتور های Unreal Engine

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,226
نام
Мojtaba
98981985821837672549.jpg

شرکت Epic از امضای قراردادی با شرکت Square Enix خبر داد، که موجبات استفاده از جواز موتور های Unreal Engine 3 و Unreal Engine 4 برای این شرکت را فراهم می کند. شعبه ژاپن شرکت Epic که بیشتر در حوزه بازار ژاپن فعالیت دارد، به طور مستقیم با شرکت Square Enix در زمینه استفاده از این موتور ها همکاری می کند. آقای Taka Kawasaki مدیر بخش ژاپن شرکت Epic Games در این باره می گوید: "شرکت Epic با Square Enix روابط مستحکمی دارد، و این یک افتخار است که خلاقیت ها و استعداد های فنی آن ها را به همراه بازی هایی با بهترین سطح تکنولوژی در قالب این موتور ها فراهم آوریم." وی در ادامه می گوید: "ما به دنبال این هستیم تا به واسطه ابزار های در این سطح موجبات حمایت از سازندگان این عرصه را فراهم کنیم."
عنوان Demons’ Score که برای iOS و اندرویید ساخته شده است، توسط iNiS تولید شد و به وسیله Square Enix منتشر گردید. این عنوان به کمک موتور Unreal Engine 3 ساخته شده بود. در این میان Square Enix اولین شرکتی است که خبر از امضای قرارداد بلند مدت برای استفاده از موتور Unreal Engine 4 را عنوان کرده است.
منبع
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
باز ام میریم که داشته باشیم Epic Games رو به عنوان پرچمداره بازار انجین در نسل بعد . چراغ اول رو هم چه کسی روش کرد :d (Square Enix).

باز ام ؟!؟! :-?

کدوم پرچمدار؟!!

اگه میبینی که توی این نسل با UE3 زرت و زرت بازی ساختن ،چون زود تر از همه موتور های خوب ،لایسنس شده بود .قبلا هم توی یه تاپیک دیگه گفتم ، UE3 هیچ وقت موتور عالی و بینظیری نبود که بخواد پرچمدار هم باشه .جز سه تا IP شاخ که به بهترین شکل از این موتور استفاده کردن (Gears Of War - Bioshock -Batman Arkham Series) ،مایقی خیلی هم عالی ظاهر نشدن .حتی خود People Can Fly هم که تحت حمایت Epic بود نتونست BulletStorm رو توی بخش گرافیک ،عالی تحویل بده .اونم به خاطر یه سری مشکلات عجیب این موتور بود که فن کوزه گری اونو فقط Epic میدونست!!!!
 

GreenLeaf

کاربر سایت
Jul 12, 2010
338
نام
Hamed
باز ام ؟!؟! :-? کدوم پرچمدار؟!! اگه میبینی که توی این نسل با UE3 زرت و زرت بازی ساختن ،چون زود تر از همه موتور های خوب ،لایسنس شده بود .قبلا هم توی یه تاپیک دیگه گفتم ، UE3 هیچ وقت موتور عالی و بینظیری نبود که بخواد پرچمدار هم باشه .جز سه تا IP شاخ که به بهترین شکل از این موتور استفاده کردن (Gears Of War - Bioshock -Batman Arkham Series) ،مایقی خیلی هم عالی ظاهر نشدن .حتی خود People Can Fly هم که تحت حمایت Epic بود نتونست BulletStorm رو توی بخش گرافیک ،عالی تحویل بده .اونم به خاطر یه سری مشکلات عجیب این موتور بود که فن کوزه گری اونو فقط Epic میدونست!!!!
جز سه تا IP شاخ که به بهترین شکل از این موتور استفاده کردن (Gears Of War - Bioshock -Batman Arkham Series) ،مایقی خیلی هم عالی ظاهر نشدن
جونم ؟ مابقی؟ آها منظورت سری Mass Effect هست دیگه ؟ یا Splinter Cell کلا نسخه هاش و بلک لیست ؟ نه باو اینا که کلا در حدی نیستن که ظاهر شن حتی ! فن اشو فقط اپیک میدونه پس چی شد Bioshock بازی سال شد ؟ حرف در نیارید خواهشا !
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
! فن اشو فقط اپیک میدونه پس چی شد Bioshock بازی سال شد ؟ حرف در نیارید خواهشا !

حالت خوبه شما ؟؟؟؟!!!!! بالا نوشتم بایوشاک جزو بهترین بازی هایی بوده که با این موتور ساخته شده !!! فکر کنم جنابعالی داری حرف در میاری !!!! در ضمن بنده از فن های دو آتیشه بایوشاک هستم و با این بازی زندگی کردم پس لازم نمیبینم در باره ی عظمت این بازی به من تذکر بدی !!!!!!!!!

مورد بعدی اینکه نگفتم این موتور ، بد بوده ولی پرچم دار بودنش رو هم قبول ندارم !!! معنی پرچمدار یعنی برترین ، یعنی بهترین !!! خود من از همه بیشتر موتور RAGE راکستار قبول دارم چون هم بازی های با عظمت و در عین حال با کیفیت باهاش ساخته شده و هم روی کنسول خاصی بهینه نشده (مثلا موتور بازی های ND هرچند عالین ولی رو PS3 بهینه شده!!! ) ولی هیچ وقت نمیگم RAGE پرچمدار هست چون نظر شخصیمه و قرار نیست همه این حرف رو تایید کنن که در غیر اینصورت بخوام به مخاطب حرفم اینجوری بپرم!!!!!
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
مثلا موتور بازی های ND هرچند عالین ولی رو PS3 بهینه شده!!!
ببخشید آخرت آف تاپیکه این پست.(پست خودم)
مگه بازی ای با این موتور واسه پلتفرم دیگه ای هم ساختن؟:|
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
ببخشید آخرت آف تاپیکه این پست.(پست خودم)
مگه بازی ای با این موتور واسه پلتفرم دیگه ای هم ساختن؟:|

چون بازی ای رو پلتفرم دیگه ساخته نشده میگم !!! وگرنه لزومی نداشت که این موتور روی PS3 بهینه بشه ;)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر