امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم های نینتندو

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
با سلام خدمت دوستان.

در این تاپیک نظرات و یا نمره و بررسی خودتون رو در مورد عناوین پلتفرم‌های نینتندو می‌تونید اعلام کنید تا سایر دوستان از تجربه یا نظر شما بهره مند بشوند.

باتشکر
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
138805

Yoshi's Crafted World
2D Platformer
2019

+ Gorgeous :x
+ کالکتیبل ها و کاستوم های تو بازی
+ دنیای مخفی آخر بازی

- به شدت آسون
- به سرعت تکراری شدن موسیقی
- ساختار اعصاب خورد کن ساید کوئست ها

Yoshi's Crafted World شبیه بازی ایه که هر مرحله اش یه ایده جدید و باحال داره ولی وقتی از دور نگاه می کنی منحنی درجه سختیش اگه رو به پایین نباشه، به زور یه خط صافه. مثل همه یوشی ها، جمع کردن گل ها و سکه ها و 100 درصد کردن مراحل حال میده، ولی این قدر آسون و خسته کننده اند این مراحل که آدم خوابش میگیره دفعه سوم که برای یه کاری بخوای تو یه مرحله بری. بعد ساید کوئست های بازی هم یه کار می کنن اگه بخوای 100 درصد کنی بازی رو "حداقل" چهار بار تو یه مرحله بری و مثل ماریو گلکسی و ماریو 64 نیست که فقط یه بخشی از مرحله رو برای یه ماموریت خاص بری. عموما مجبوری کل مرحله رو بری، (به استثنای ساید کوئست هایی که باید توش کلا یه آبجکت پیدا کنی و با تخم مرغ بزنیش)
عوضش بازی وحشتناک خوشگله. کاردستی طور بودن مراحل بازی و خود کاستوم های یوشی خیلی بامزه اند، یه سری از مراحل خاص تو هر دنیا به شدت فان اند و دنیای آخر بازی قشنگ یکی تو تضاد با مراحل اصلی بازی پوست مو کندن، نتونستم هم آخر همه گل هاشون رو بگیرم
یوشی یکی از فرنچایزهای نینتندوئه که من خیلی با نسخه اولش خاطره دارم رو SNES (یا بهتره بگم، شبیه ساز SNES:-") حیفه همچین عناوین معمولی ای میگیره

6.0
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
138808

Xenoblade Chronicles 2
JRPG
2017

+ یکی از بهترین دنیاهای فانتزی هنری لای بازی ها
+ شخصیت های به یاد موندنی با یه سری Character Development های بی نظیر
+ موسیقی خداگونه
+ مکانیک های RPG هر چند پیچیده ولی به شدت سرگرم کننده
+ داستان حماسی و احساسی
+ ساید کوئست های مربوط به بلیدها

- UX عجیب اعصاب خورد کن
- رومخ بودن کیفیت صفحه تو حالت دستی


برای زنوبلید 2 حرف زیادی واسه گفتن نیست :D
همشو تو این پست و پست قبلیش تو همون تاپیک گفتم
فقط میمونه نمره

9.0
 

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
چند وقته زیاد نتونستم سوییچ بازی کنم ولی یه بازی که اخیرا بازی کردم بعد از یک ساعت پاکش کردم panzer dragoon remake بود یه اشغال به تمام معنا که فکر کنم ۲ هم براش زیاد باشه .حواستون باشه پول بابت این اشغال ندید
 

33505775

کاربر سایت
May 17, 2013
711
نام
محمد علی
View attachment 138336

Hollow Knight
Action-Adventre, Platformer
2018

+ طراحی هنری و موسیقی به شدت خاص، مرموز و غم انگیز و اتمسفریک
+ کامبت ساده، عمیق و در عین حال فان
+ باس فایت های حماسی
+ بهره برداری و الهام پذیری بی نظیر از بازی های مترویدوانیا تو طراحی مراحل و نحوه طراحی روند پیشروی
+ بهره برداری و الهام پذیری بی نظیر از بازی های سولزلایک تو نحوه روایت داستان و نحوه عملکرد چک پوینت ها
+ داستان چندلایه و به شدت عمیق

- جمع کردن Dream Fragment ها برای رسیدن به پایان اصلی به شدت اعصاب خورد کن و طاقت فرساست

سوال ساده این جاست... چرا تا الان هالو نایت بازی نکردید :D
بازی از یه کمپین کیک استارتر و یه بتای اولیه به شدت مسخره، با فقط سه تا دولوپر الان کنار سوپر متروید، کستلوانیا سیمفنونی آو د نایت، یکی از بهترین بازی های مترویدوانیای تاریخه. دیگه این قدر کارش درست بوده که ادامه Ori مشت مشت ازش تقلید الهام گرفته. سخت میشه به نظرم از این بازی اشکال گرفت. 15 دلاره کلا و فکر کنم از اون 15 دلارهاست که ارزش تک تکش رو بهتون برمیگردونه

10
dream fragment ها باید ۱۸۰۰ تا باشه دیگه تا ۱۵۰۰ ش با باس فایت های مقبره ها و درختا در میاد
یه باس فایت optional هم بری (من zote رو رفتم مثلا) می شه ۱۸۰۰ دیگه کاری نداره که :D

ولی اشکالات دیگه بهش وارده به نظر من
مثلا مبارزاتش می تونست مکانیکاش متنوع تر باشه (هر چند سیستم چارمش فوق العاده می تونه تو نحوه بازی کردن هر نفر تنوع ایجاد کنه)
یا یه مشکل اساسی دیگه اینه که یه سری از باس فایتا فاصلشون تا نیم کت زیاده و مخصوصا تو اوایل بازی خیلی ازار دهنده است (mantis lords اشکم رو در اورد به خاطر این)
 

33505775

کاربر سایت
May 17, 2013
711
نام
محمد علی
View attachment 138808

Xenoblade Chronicles 2
JRPG
2017

+ یکی از بهترین دنیاهای فانتزی هنری لای بازی ها
+ شخصیت های به یاد موندنی با یه سری Character Development های بی نظیر
+ موسیقی خداگونه
+ مکانیک های RPG هر چند پیچیده ولی به شدت سرگرم کننده
+ داستان حماسی و احساسی
+ ساید کوئست های مربوط به بلیدها

- UX عجیب اعصاب خورد کن
- رومخ بودن کیفیت صفحه تو حالت دستی


برای زنوبلید 2 حرف زیادی واسه گفتن نیست :D
همشو تو این پست و پست قبلیش تو همون تاپیک گفتم
فقط میمونه نمره

9.0
من خیلی دوست داشتم این بازی رو برم ولی تا اونجایی که شنیدم grind خیلی شدیدی بازی داره (از grind بازی های شرقی خیلییییی بدم میاد) این مشکلش چقد جدیه؟؟؟
 
  • Like
Reactions: reza8 and Z-fan

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
dream fragment ها باید ۱۸۰۰ تا باشه دیگه تا ۱۵۰۰ ش با باس فایت های مقبره ها و درختا در میاد
یه باس فایت optional هم بری (من zote رو رفتم مثلا) می شه ۱۸۰۰ دیگه کاری نداره که :D

ولی اشکالات دیگه بهش وارده به نظر من
مثلا مبارزاتش می تونست مکانیکاش متنوع تر باشه (هر چند سیستم چارمش فوق العاده می تونه تو نحوه بازی کردن هر نفر تنوع ایجاد کنه)
یا یه مشکل اساسی دیگه اینه که یه سری از باس فایتا فاصلشون تا نیم کت زیاده و مخصوصا تو اوایل بازی خیلی ازار دهنده است (mantis lords اشکم رو در اورد به خاطر این)

آره ولی باور کن پیدا کردن همون 300 تا و پلتفرمینگ هاش مصیبتن... بگذریم که کند و کاو مپ بازی برای این باس ها هم دوباره یجورایی رو مخه و حکم کش دادن پلی تایم رو داره
این مشکل رو Zelda: Wind Waker هم با تیکه پیدا کردن ترایفورس اش داشت، منتها اون ماموریت رو از قبل شروع شدنش هم میتونستی تو گشتن هات بری، یعنی اگه یه بار از جاهایی رد میشدی که زیر ترایفورس بود میتونستی درش بیاری، صرفا نمی شد باهاش کاری کرد.

این جا بدبختی این جاست دقیقا از وقتی دریم نیل میگیری میتونی این کار رو انجام بدی، و اصن خود پروسه گرفتن دریم نیل کاملا اختیاری بود تو بازی اگه اشتباه نکنم. بدون اون هم میتونستی به پایان اول برسی. زیاد دوباره کاری می کنه،

در مورد مبارزات، هالونایت هم همون مشکل دارک سولز رو داره، مبارزاتش واقعا چیز خاصی نیستن ولی خب تو کل گیم پلی هیچی رو پایین نمیاره بلکه با بقیه المان های پلتفرمر و... کامل همخونی داره
عوضش با چیزهایی که از وایفوی عنکبوت/سوسکی مون تو Silksong دیدیم ظاهرا این مشکلم تو دنباله بازی وجود نداره :D

من خیلی دوست داشتم این بازی رو برم ولی تا اونجایی که شنیدم grind خیلی شدیدی بازی داره (از grind بازی های شرقی خیلییییی بدم میاد) این مشکلش چقد جدیه؟؟؟

نه این اتفاقا از این نظر شدید خوبه. بخوای فارم کنی و از مسیرت دور شی کلی جا هست که بهت درست درمون exp میده. زیاد وقت تلف نمی کنه. البته من قبل باس آخر بازی یه سه ساعتی مجبور شدم فارم کنم یهو :D دیدم خیلی آندرلول ام. ولی خب واسه فارم رفتم سراغ یه سری ماموریت فرعی و کشتن دشمن های محوطه قبلش و به نسبت هم حال داد هم کلی با سرعت قوی شدم
 

33505775

کاربر سایت
May 17, 2013
711
نام
محمد علی
دوستان یه بازی من جدیدا رو pc رفتم نسخه سوییچ هم داره گفتم معرفی کنم دوستان بی نصیب نمونند

اینجا می گم چون کاربران این بخش بیشتر با indie حال می کنند :D

139708

بازیش اسمش wuppo هه از بازی هاییه که تو استیم 95 درصد نقد مثبت داره و خب نمیشه به خوب بودنش شک کرد

بازی فاز پلفترمر مترویدوانیایی داره و همینطور فاز rpg دیالوگ های زیادی هم داره که من واقعا فکر نمی کردم انقد نکته مخفی یا سوراخ سمبه داشته باشه ۱۷ تا هم باس فایت داره

بازیش خودشو جدی نمی گیره یعنی توقع سختی و جدیت hollow knight یا ori رو نداشته باشید

ولی جهان بزرگ و جالبی داره که تاریخچه داره و پرداخته شده و پر از سورپرایزه

یعنی شما hollow knight رو بگیر راحت ترش کن فاز طنز بده بهش میشه این

نقدای بیشتر هم می تونید اینجا بخونید راجع بهش

 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
139813

The Witcher 3: Completed Edition
RPG
2019

+ Actually Playable Portable :D
+ گوئنت
+ سناریوهای ساید کوئست ها
+ داستان و شخصیت پردازی خفن علی الخصوص خود سیری و ساختار چند شاخه ای محشرش
+ اکشن ساده اما گیرا و جذاب
+ کائر مورهن و هر وقتی که توشی
+ ساندترک وحشتناک خاص و به یادموندنی

- نابود شدن جلوه های بصری بازی تو مبارزات مهم و بزرگ داستانی و صحنه های سینماتیک تر
- المان های RPG همین جوری کمرنگ بازی و له شدن بیشترشون زیر دست و پای کامبت خیلی بهینه تر و کاربردی تر بازی
- سیستم مزخرف Dynamic Difficulty بازی
- ساختار پیشروی ساید کوئست ها

به به رسیدیم به ویچر 3 روی سوییج یا به قولی سوییچر :D من راستش ویچر 3 رو بار اول رو PC رفتم ولی خب چون PC مال من نبود و مال برادرم بود و ذیق وقت و کمبود حجم هارد کامپیوتر اخوی و... نشد از بخش Skellige جلوتر بریم. تا این که ویچر 3 رو سوییچ به دستمون رسید، و خب این دفعه با این که از اول رفتم تونستم تموم کنم. نکته خوب ویچر 3 رو سوییچ اینه که میشه دستی بازیش کرد و اتفاقا خیلی هم کیف میده :D ایده آل نیست ولی کاملا قابل بازیه و تجربه اصلی رو ارائه میده تا وقتی به لحظات سینماتیک تر می رسید که قشنگ می بینید بازی داره جون میده، دو تا از کات سین های سنگین بازی که رسما از پیش ضبط شده بودن :D
بازی طبیعتا میخواد تو همه چی پیشرو باشه ولی قشنگ به مکانیک های RPG میرسه یاتاقان میزنه، ساید کوئست ها هم خارج از داستان، به غیر از چند مورد خاص اکثرا خیلی رو مخه روندشون و شدید از یه فرمول تکراری تبعیت می کنن که تبدیلشون می کنه به یه سری فچ کوئست با اعمال شاقه. گول ها و موش ها هم شدید موجودات اعصاب خورد کنی برای جنگیدن بودن. فکر کنم من به موش ها بیشتر مردم تا گولم ها :-?
از منفی ها بگذریم، گوئنت و موسیقی بازی شدید سورپرایزم کردن. قشنگ از الان نوستالژیم شدن با این که کلا 6 ماهه گذشته از وقتی بازیش کردم. داستان بازی هم پر لحظات کلاسیک ـه واقعا، نبرد کائر مورهن و سکانس های قبلش بعیده یادم بره :x:x:x
هر چند آخرشم ترجیح دادم DLC های بازی رو یا اگه شد و سوییچ پرویی اومد رو اون برم یا رو همون PC برم. مسلما تجربه بصری بهتری اند.

8.0
 

33505775

کاربر سایت
May 17, 2013
711
نام
محمد علی
View attachment 139813

The Witcher 3: Completed Edition
RPG
2019

+ Actually Playable Portable :D
+ گوئنت
+ سناریوهای ساید کوئست ها
+ داستان و شخصیت پردازی خفن علی الخصوص خود سیری و ساختار چند شاخه ای محشرش
+ اکشن ساده اما گیرا و جذاب
+ کائر مورهن و هر وقتی که توشی
+ ساندترک وحشتناک خاص و به یادموندنی

- نابود شدن جلوه های بصری بازی تو مبارزات مهم و بزرگ داستانی و صحنه های سینماتیک تر
- المان های RPG همین جوری کمرنگ بازی و له شدن بیشترشون زیر دست و پای کامبت خیلی بهینه تر و کاربردی تر بازی
- سیستم مزخرف Dynamic Difficulty بازی
- ساختار پیشروی ساید کوئست ها

به به رسیدیم به ویچر 3 روی سوییج یا به قولی سوییچر :D من راستش ویچر 3 رو بار اول رو PC رفتم ولی خب چون PC مال من نبود و مال برادرم بود و ذیق وقت و کمبود حجم هارد کامپیوتر اخوی و... نشد از بخش Skellige جلوتر بریم. تا این که ویچر 3 رو سوییچ به دستمون رسید، و خب این دفعه با این که از اول رفتم تونستم تموم کنم. نکته خوب ویچر 3 رو سوییچ اینه که میشه دستی بازیش کرد و اتفاقا خیلی هم کیف میده :D ایده آل نیست ولی کاملا قابل بازیه و تجربه اصلی رو ارائه میده تا وقتی به لحظات سینماتیک تر می رسید که قشنگ می بینید بازی داره جون میده، دو تا از کات سین های سنگین بازی که رسما از پیش ضبط شده بودن :D
بازی طبیعتا میخواد تو همه چی پیشرو باشه ولی قشنگ به مکانیک های RPG میرسه یاتاقان میزنه، ساید کوئست ها هم خارج از داستان، به غیر از چند مورد خاص اکثرا خیلی رو مخه روندشون و شدید از یه فرمول تکراری تبعیت می کنن که تبدیلشون می کنه به یه سری فچ کوئست با اعمال شاقه. گول ها و موش ها هم شدید موجودات اعصاب خورد کنی برای جنگیدن بودن. فکر کنم من به موش ها بیشتر مردم تا گولم ها :-?
از منفی ها بگذریم، گوئنت و موسیقی بازی شدید سورپرایزم کردن. قشنگ از الان نوستالژیم شدن با این که کلا 6 ماهه گذشته از وقتی بازیش کردم. داستان بازی هم پر لحظات کلاسیک ـه واقعا، نبرد کائر مورهن و سکانس های قبلش بعیده یادم بره :x:x:x
هر چند آخرشم ترجیح دادم DLC های بازی رو یا اگه شد و سوییچ پرویی اومد رو اون برم یا رو همون PC برم. مسلما تجربه بصری بهتری اند.

8.0
البته تو ‬pc هم کاتسین قبل نبرد wild hunt با یه کاتسین دیگه از پیش ضبط شده بود فکر نکنم به خاطر سوییچ باشه این موضوع

بعدم واقعا تو pc ضد حال بود چون بازی خودش 60 فریم بود با بالاترین تنظیمات ممکن تا کاتسین شروع میشد به طرز ضایعی کیفیت تصویر و روونیش می اومد پایین :|

ولی نکته منفی دومت به نظر من نکته منفی نیست سبک بازیش خب اینه:D
 

.SoRoUsH.

کاربر سایت
Jul 5, 2016
434
من تا الان از انحصاری های سوییچ تونستن فعلا فقط یوشی و donkey kong tropical freeze و بایونیتا رو تموم کنم!بقیه در جریانن
حالا از بین اینا(ک‌ البته بایونتا۱ هم در اصل انحصاری نیست ولی خب!):
بوینتا ۱:
به نظرم عنوان ضعیفی بود و اصلا دلیل این همه تعرف و تمجید ازش رو متوجه نشدم
داستان پردازیش فوق العاده ضعیف بود
یکی از خصوصیات بازیش هم که خیلی رو مخم بود این بود که اصلا سخت نبود!ارکید بود بازی
هرجا که میمردی دقیقا با جون پر شده سر همون مبارزه میوردت
یعنی میخواستی جونت پر بشه هرجایی از بازی نیاز بود بمیری فقط:/ و همین‌موضوع هم باعث شده بود اصلا نیازی نباشه تلاشی برای اپگرید یا خریدن ایتم های اضافه کنی یعنی میشه گفت سیستم اپگریدش‌کاملا اضافه بود
کمبوهاشم به نظرم مشکلی که داشتن این بود با اینکه نسبتا خیلی زیاد بودن ولی خلیاشون بدردنخور بودن!و عملا استفاده ای نداشتن(وقتی کمبو هاشو با هرکدوم از سری بازی های god of war مقایسه کنیم به نظرم خیلی مشهود تر میشه این موضوع)
شخصیت بازی هم به نظرم خیلی نچسب بود!!!یعنی خیلیا!تنها تمرکزش روی جنبه ی س.س.ی بود و تمام!یعنی شاید با ختلاف نچسب ترین شخصیت اصلی بازی بود که تجربه کردم تا الان
خلاصه که اصلا دلیل این همه تعریف رو نفهمیدم!!
امتیاز من به bayonetta 1:
۵
Yoshi crafted world:
واقعا بازی. قشنگ‌ و خوش ساختی بود!با اینکه‌ روم‌نمیشد وقتی دارم بازی میکنم‌کسی ببینه دارم چه بازی انجام میدم!!!!ولی واقعا لذت بردم از بازیش
درسته نسبتا خیلی اسون بود ولی به نطرم فوق العاده خوش ساخت و خلاقانه بود،من که خیلی خوشم اومد
امتیاز من به yoshi crafted world:
8.5
Donkey Kong tropical freeze:
این بازی هم تقریبا یه چیزی مثل یوشی بود ولی یکی از عیب های مهم یوشی که همون اسونی بیش از حدش بود، رو نداشت(میشه کفت یه جاهایی برای تکمیل کردن همه ی مواردش خییلی هم سخت بود!)از طرفی به خاطر اینکه عنوانی بود که به شکل اورجینال برای وی یو ریلیز شده بود گرافیکش ضعیف تر از یوشی بود
ولی خلاصه یه چیزی در حد همون یوشی بود ولی من به شکل overall از یوشی یکم بیشتر از دانکی‌کنگ‌خوشم اومد
امتیاز من به donkey Kong tropical freeze
8 هست
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,234
بوینتا ۱:
به نظرم عنوان ضعیفی بود و اصلا دلیل این همه تعرف و تمجید ازش رو متوجه نشدم
داستان پردازیش فوق العاده ضعیف بود
یکی از خصوصیات بازیش هم که خیلی رو مخم بود این بود که اصلا سخت نبود!ارکید بود بازی
هرجا که میمردی دقیقا با جون پر شده سر همون مبارزه میوردت
یعنی میخواستی جونت پر بشه هرجایی از بازی نیاز بود بمیری فقط:/ و همین‌موضوع هم باعث شده بود اصلا نیازی نباشه تلاشی برای اپگرید یا خریدن ایتم های اضافه کنی یعنی میشه گفت سیستم اپگریدش‌کاملا اضافه بود
کمبوهاشم به نظرم مشکلی که داشتن این بود با اینکه نسبتا خیلی زیاد بودن ولی خلیاشون بدردنخور بودن!و عملا استفاده ای نداشتن(وقتی کمبو هاشو با هرکدوم از سری بازی های god of war مقایسه کنیم به نظرم خیلی مشهود تر میشه این موضوع)
شخصیت بازی هم به نظرم خیلی نچسب بود!!!یعنی خیلیا!تنها تمرکزش روی جنبه ی س.س.ی بود و تمام!یعنی شاید با ختلاف نچسب ترین شخصیت اصلی بازی بود که تجربه کردم تا الان
خلاصه که اصلا دلیل این همه تعریف رو نفهمیدم!!
امتیاز من به bayonetta 1:
۵
کلا مفهموم یه بازی هک اند اسلش رو زیر سوال بردید:D در این بازیها هدف این نیست که بمیریم زودتر رد کنیم، هدف اینه بتونی به پرفکت ترین شکل ممکن هر مبارزه رو انجام بدی. تازه با همون پر شدن جون بازم آدم کم میاورد توی خیلی از مبارزات. پس اگه چنین چیزی نمیزاشتن احتمالا یه عده بیخیال بازی میشدن. در پایان هر مرحله هم تعداد دفعات مردنت در بازی از امتیاز نهاییت شدیدا کم میکنه. در ضمن این سیستم تا جایی که خاطرم هست کم و بیش در همون GoW هم که اشاره کردید بوده (در سه گانه اصلی) که اگه هی میمردید یه مقدار به جونتون اضافه میکرد و میشد با چند بار مردن جونتون رو کامل برگردوند. الان DMCV هم با دادن تعداد زیادی Gold Orb به پلیر عملا وسط مبارزه جونت رو پر میکنی دیگه!!
تعداد زیاد کمبو ها هم برا این بود که مخاطب دستش باز باشه چه استایلی میخواد بازی کنه. شما فقط یه سر برو ویدئوهای Combo Mad بازی رو ببین طرف چطوری رس دسته رو میکشه و چقدر حرکات مختلفی میزنه:D
اصلا چنین بازیی هدفش صرفا تموم کردنش نیست، بلکه مستر شدن در کامبت و بازی با دشمن ها و ترکوندنشون به بهترین شکل ممکن هستش:D مگرنه تموم کردن بازیش که کلا 5 ساعت فک کنم وقت ببره.
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,356
نام
محمد
کلا مفهموم یه بازی هک اند اسلش رو زیر سوال بردید:D در این بازیها هدف این نیست که بمیریم زودتر رد کنیم، هدف اینه بتونی به پرفکت ترین شکل ممکن هر مبارزه رو انجام بدی. تازه با همون پر شدن جون بازم آدم کم میاورد توی خیلی از مبارزات. پس اگه چنین چیزی نمیزاشتن احتمالا یه عده بیخیال بازی میشدن. در پایان هر مرحله هم تعداد دفعات مردنت در بازی از امتیاز نهاییت شدیدا کم میکنه. در ضمن این سیستم تا جایی که خاطرم هست کم و بیش در همون GoW هم که اشاره کردید بوده (در سه گانه اصلی) که اگه هی میمردید یه مقدار به جونتون اضافه میکرد و میشد با چند بار مردن جونتون رو کامل برگردوند. الان DMCV هم با دادن تعداد زیادی Gold Orb به پلیر عملا وسط مبارزه جونت رو پر میکنی دیگه!!
تعداد زیاد کمبو ها هم برا این بود که مخاطب دستش باز باشه چه استایلی میخواد بازی کنه. شما فقط یه سر برو ویدئوهای Combo Mad بازی رو ببین طرف چطوری رس دسته رو میکشه و چقدر حرکات مختلفی میزنه:D
اصلا چنین بازیی هدفش صرفا تموم کردنش نیست، بلکه مستر شدن در کامبت و بازی با دشمن ها و ترکوندنشون به بهترین شکل ممکن هستش:D مگرنه تموم کردن بازیش که کلا 5 ساعت فک کنم وقت ببره.
فقط خواستم بگم:
Thanks man
:D
 

.SoRoUsH.

کاربر سایت
Jul 5, 2016
434
کلا مفهموم یه بازی هک اند اسلش رو زیر سوال بردید:D در این بازیها هدف این نیست که بمیریم زودتر رد کنیم، هدف اینه بتونی به پرفکت ترین شکل ممکن هر مبارزه رو انجام بدی. تازه با همون پر شدن جون بازم آدم کم میاورد توی خیلی از مبارزات. پس اگه چنین چیزی نمیزاشتن احتمالا یه عده بیخیال بازی میشدن. در پایان هر مرحله هم تعداد دفعات مردنت در بازی از امتیاز نهاییت شدیدا کم میکنه. در ضمن این سیستم تا جایی که خاطرم هست کم و بیش در همون GoW هم که اشاره کردید بوده (در سه گانه اصلی) که اگه هی میمردید یه مقدار به جونتون اضافه میکرد و میشد با چند بار مردن جونتون رو کامل برگردوند. الان DMCV هم با دادن تعداد زیادی Gold Orb به پلیر عملا وسط مبارزه جونت رو پر میکنی دیگه!!
تعداد زیاد کمبو ها هم برا این بود که مخاطب دستش باز باشه چه استایلی میخواد بازی کنه. شما فقط یه سر برو ویدئوهای Combo Mad بازی رو ببین طرف چطوری رس دسته رو میکشه و چقدر حرکات مختلفی میزنه:D
اصلا چنین بازیی هدفش صرفا تموم کردنش نیست، بلکه مستر شدن در کامبت و بازی با دشمن ها و ترکوندنشون به بهترین شکل ممکن هستش:D مگرنه تموم کردن بازیش که کلا 5 ساعت فک کنم وقت ببره.
در مورد پر شدن جون که شما میگی گاد اف وار هم تقریبا همینجوره به نظرم زدی سری گاد اف وار رو پر پر کردی رفت!
گاد اف وار سر «هر»مبارزش اگر میمردی بعد از مرگ دقیقا سر همون مبارزه میوردت با جون کامل؟بابا راج‌گاد اف وار اینقدر بی انصاف نباشید!گاد اف وار چک پوینت داشت*نقاطی که خود گیمر دستی توش بازی رو سیو میکرد(همون جایی که نور طلایی بود)
ولی این بازی همچین چیزی نداره
دقیقا هر جاش که بمیری بعد از مرگ دقیقا همونجا که مردی میاردت با جون کامل!
گاد اف وار میخواستی بهت جون اضافه بده بعد از هر باز مرک شاید بایستی ۵-۱۰باری میمردی که تازه شروع میکرد یه بند انگشت!به جونت اضافه کنه!
شما میگی کسی اینو بازی میکنه که به بخواد به بهترین شکل مرحله رو رد کنه،چرا باید یه نفر بخواد یه مرحله رو رد کنه؟که ادامه داستانو بدونه چیه!توی این بازی این قسمتش براش تعریف نشده!دقیقا همینه که میگم یه بازی ارکیده مثل انگری بردز!!شاید خیلی شبیه هم نباشن ولی بطنشون یکیه،صرفا بازیش میکنی که از رون بودن هک اند اسلش و کمبوها لذت ببری،اولای بازی با اخراشم فرق چندانی نداره چون نه داستان درس و حسابی داره نه سیستم اپگرید بدرد بخوری که اخرای بازی پلیر با خودش بگیه:((اکر این کمبو یا این مجیک یا...رو اول بازی داشتم چقدر کمکم میکرد و اینکه الان دارمش خیلی فرق ایجاد میکنه با وقتی نداشتمش)) صرفا بازی میشه که از کمبوهاش لذت برده بشه بعد بذاریش کنار بعد دوباره بعدا بازیش کنی تا بدون توجه به مرحله و قسمتی از بازی که هستی که کمبوهاش لذت ببری،عین این دستکاهای گیم که توی پاساژا هست که توی هر موقعیتی یا جایی که هستی صرفا برای سرگرمی یه سکه میندازی توش تا یه دست استریت فایتر یا یه بازی شوتر اول شخص با اسلحه مخصوص به خودش که سر دستگاه هست بازی کنی و خوشت بیاد و وقتی سوختی بری از اونجا!!
درسته تنها مزیتش همین رون بودن و به قولی هک اند اسلش بودنش بود ولی توی «همه» چیزی دیگه،به معنای واقعی،«همه چیز»دیگه لگ میزد
وقتی یه داستان درست حسابی نداره این بازی(در اصل میشه گفت اصلا داستان نداشت!!!!)صرفا رون بودن و به قولی هم هک اند اسلش بودن اورجینال یه بازی دلیل خوب بودنش فکر نمیکنم باشه
من از سبک هک اند اسلش تمام نسخه های god of war-dantes inferino-dark siderتمام نسخه ها رو بازی کردم که میشه کفت همه ی اینا هم تک اند اسلش خالص و اورجینالن ولی وقتی بایونتا ۱ رو با هر کردوم‌از اینا(که بهترینشون به نظرم سری گاد اف وار بود)مقایسه میکنم شبیه یه جک خیلی خنده دار میمونه!!
اصلا نداشتن داستان!!!!!!!و گیم پلی نسبتا مسخرش و اینکه در اصل هیچ نیازی به سیستم اپگریدش نیست و میشه گفت یه چیز اضافیه توی بازی کار نکردم
شخصیتش!!!!!!!!واقعا میگم به توی این تقریبا ۲۰سالی که گیمرم هیچ شخصیت اصلی بازی به اندازه این عنوان برام نچسب و غیر‌ دوست داشتنی نبوده!یعنی یه چیز میگم یه چیزی میشنوید!!!
خیلی طولانی شد ولی خواستم از دلایل نفرتم از این بازی بگم!
الان که فکر میکنم نمره ی بهتر به این بازی ۴.۵ بود نه ۵
:|
 
  • Like
Reactions: pouyapro

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,234
در مورد پر شدن جون که شما میگی گاد اف وار هم تقریبا همینجوره به نظرم زدی سری گاد اف وار رو پر پر کردی رفت!
گاد اف وار سر «هر»مبارزش اگر میمردی بعد از مرگ دقیقا سر همون مبارزه میوردت با جون کامل؟بابا راج‌گاد اف وار اینقدر بی انصاف نباشید!گاد اف وار چک پوینت داشت*نقاطی که خود گیمر دستی توش بازی رو سیو میکرد(همون جایی که نور طلایی بود)
ولی این بازی همچین چیزی نداره
دقیقا هر جاش که بمیری بعد از مرگ دقیقا همونجا که مردی میاردت با جون کامل!
گاد اف وار میخواستی بهت جون اضافه بده بعد از هر باز مرک شاید بایستی ۵-۱۰باری میمردی که تازه شروع میکرد یه بند انگشت!به جونت اضافه کنه!
شما میگی کسی اینو بازی میکنه که به بخواد به بهترین شکل مرحله رو رد کنه،چرا باید یه نفر بخواد یه مرحله رو رد کنه؟که ادامه داستانو بدونه چیه!توی این بازی این قسمتش براش تعریف نشده!دقیقا همینه که میگم یه بازی ارکیده مثل انگری بردز!!شاید خیلی شبیه هم نباشن ولی بطنشون یکیه،صرفا بازیش میکنی که از رون بودن هک اند اسلش و کمبوها لذت ببری،اولای بازی با اخراشم فرق چندانی نداره چون نه داستان درس و حسابی داره نه سیستم اپگرید بدرد بخوری که اخرای بازی پلیر با خودش بگیه:((اکر این کمبو یا این مجیک یا...رو اول بازی داشتم چقدر کمکم میکرد و اینکه الان دارمش خیلی فرق ایجاد میکنه با وقتی نداشتمش)) صرفا بازی میشه که از کمبوهاش لذت برده بشه بعد بذاریش کنار بعد دوباره بعدا بازیش کنی تا بدون توجه به مرحله و قسمتی از بازی که هستی که کمبوهاش لذت ببری،عین این دستکاهای گیم که توی پاساژا هست که توی هر موقعیتی یا جایی که هستی صرفا برای سرگرمی یه سکه میندازی توش تا یه دست استریت فایتر یا یه بازی شوتر اول شخص با اسلحه مخصوص به خودش که سر دستگاه هست بازی کنی و خوشت بیاد و وقتی سوختی بری از اونجا!!
درسته تنها مزیتش همین رون بودن و به قولی هک اند اسلش بودنش بود ولی توی «همه» چیزی دیگه،به معنای واقعی،«همه چیز»دیگه لگ میزد
وقتی یه داستان درست حسابی نداره این بازی(در اصل میشه گفت اصلا داستان نداشت!!!!)صرفا رون بودن و به قولی هم هک اند اسلش بودن اورجینال یه بازی دلیل خوب بودنش فکر نمیکنم باشه
من از سبک هک اند اسلش تمام نسخه های god of war-dantes inferino-dark siderتمام نسخه ها رو بازی کردم که میشه کفت همه ی اینا هم تک اند اسلش خالص و اورجینالن ولی وقتی بایونتا ۱ رو با هر کردوم‌از اینا(که بهترینشون به نظرم سری گاد اف وار بود)مقایسه میکنم شبیه یه جک خیلی خنده دار میمونه!!
اصلا نداشتن داستان!!!!!!!و گیم پلی نسبتا مسخرش و اینکه در اصل هیچ نیازی به سیستم اپگریدش نیست و میشه گفت یه چیز اضافیه توی بازی کار نکردم
شخصیتش!!!!!!!!واقعا میگم به توی این تقریبا ۲۰سالی که گیمرم هیچ شخصیت اصلی بازی به اندازه این عنوان برام نچسب و غیر‌ دوست داشتنی نبوده!یعنی یه چیز میگم یه چیزی میشنوید!!!
خیلی طولانی شد ولی خواستم از دلایل نفرتم از این بازی بگم!
الان که فکر میکنم نمره ی بهتر به این بازی ۴.۵ بود نه ۵
:|
پستم رو درست نخوندیا:D منم گفتم تو گاو بعد چند بار مردن جونت کامل تر میشد. بعدشم، اصلا درجه سختی گاو با این بازی قابل مقایسه نیست:D کلا گاو نیاز نداره خیلی بهت حال بده چون بازی به طور کلی اونقد سخت نیست ولی بیونتا خیلی جاهاش اصلا شوخی نداره باهات:D
رد کردن مرحله در وهله اول برا اینه که با چالش های بیشتر روبرو بشی داستان ماستان تو این بازیها حاشیه ان:D
طبق صحبتهایی که کردی و بازیهایی که نام بردی خب باید بگم اصلا با هک اند اسلش های شرقی آشنا نیستی و به سلیقت نمیخوره برا همین حال نکردی با بازی:D یه سری از این چیزهایی که به عنوان نقطه ضعف داری نام میبری در واقع نقطه قوت هک اند اسلش شرقیه. اصلا کانسپت آپگرید با این بازی بلکل با همه اونایی که نام بردی فرق میکنه چون کلا آپگرید نیست!! بلکه اضافه شدن حرکات جدیده که بتونی در ترکیب با کمبوهایی که داری حرکات پیچیده تری خلق بکنی. کامبت دیزاین این بازیها حول اینه که تو هی بتونی کمبو های بیشتر درست بکنی. خیلی از مکانیزم های پایه ای این بازی ها مثل کنسلینگ و چین کردن کمبو و... نمیتونی اصلا تو لیست حرکاتت پیدا بکنی، بلکه باید خودت کشفشون بکنی:D بگذریم بحث تخصصیه:D فقط در همین حد بگم هیچ جا نگو گاو و دانته اینفرنو هک اند اصلش خالصن:D اصلا این بازیها بین حرفه ای های این سبک که DMC و Ninja Gaiden و بیونتا باشن از نظر عمق گیم پلی شوخیی بیش نیستن:D گفتم یبار فقط برو تو یوتوب بزن Combo Mad ببین چیزایی که میبینی رو به چشم میتونی باور کنی یا نه:D
گاو و امثالهم گیم پلیشون جوریه با دو سه تا کمبو ساده بهت حس قدرت و اپیک بودن میدن، در واقع جوری طراحی شدن که شما با کمترین تلاش بتونی حس قدرتمند بودن داشته باشی. در صورتی که توی بیونتا و DMC تو برای بدست آوردن این حس باید جون بکنی و تمرین کنی و حرفه ای بشی:D اصلا کلاس کارشون فرق میکنه با هم.
 

.SoRoUsH.

کاربر سایت
Jul 5, 2016
434
پستم رو درست نخوندیا:D منم گفتم تو گاو بعد چند بار مردن جونت کامل تر میشد. بعدشم، اصلا درجه سختی گاو با این بازی قابل مقایسه نیست:D کلا گاو نیاز نداره خیلی بهت حال بده چون بازی به طور کلی اونقد سخت نیست ولی بیونتا خیلی جاهاش اصلا شوخی نداره باهات:D
رد کردن مرحله در وهله اول برا اینه که با چالش های بیشتر روبرو بشی داستان ماستان تو این بازیها حاشیه ان:D
طبق صحبتهایی که کردی و بازیهایی که نام بردی خب باید بگم اصلا با هک اند اسلش های شرقی آشنا نیستی و به سلیقت نمیخوره برا همین حال نکردی با بازی:D یه سری از این چیزهایی که به عنوان نقطه ضعف داری نام میبری در واقع نقطه قوت هک اند اسلش شرقیه. اصلا کانسپت آپگرید با این بازی بلکل با همه اونایی که نام بردی فرق میکنه چون کلا آپگرید نیست!! بلکه اضافه شدن حرکات جدیده که بتونی در ترکیب با کمبوهایی که داری حرکات پیچیده تری خلق بکنی. کامبت دیزاین این بازیها حول اینه که تو هی بتونی کمبو های بیشتر درست بکنی. خیلی از مکانیزم های پایه ای این بازی ها مثل کنسلینگ و چین کردن کمبو و... نمیتونی اصلا تو لیست حرکاتت پیدا بکنی، بلکه باید خودت کشفشون بکنی:D بگذریم بحث تخصصیه:D فقط در همین حد بگم هیچ جا نگو گاو و دانته اینفرنو هک اند اصلش خالصن:D اصلا این بازیها بین حرفه ای های این سبک که DMC و Ninja Gaiden و بیونتا باشن از نظر عمق گیم پلی شوخیی بیش نیستن:D گفتم یبار فقط برو تو یوتوب بزن Combo Mad ببین چیزایی که میبینی رو به چشم میتونی باور کنی یا نه:D
گاو و امثالهم گیم پلیشون جوریه با دو سه تا کمبو ساده بهت حس قدرت و اپیک بودن میدن، در واقع جوری طراحی شدن که شما با کمترین تلاش بتونی حس قدرتمند بودن داشته باشی. در صورتی که توی بیونتا و DMC تو برای بدست آوردن این حس باید جون بکنی و تمرین کنی و حرفه ای بشی:D اصلا کلاس کارشون فرق میکنه با هم.
اون هک اند اسلش خالص بودن گاف و دانته که اره قبول دارم،اشتباه تایپی بود اون!میخواستم یه چیز دیگه هم بنویسم که منصرف شدم ولی این موند!
البته اینکه میگی بایونتا خیلی جاها از بازی مثل گاف سخت تره برام خیلی جالب بود!بایونتا رو کسی حوصلش سر نره!!پای بازی فکر کنم توی چند ساعت روی سخت ترین درجه از بازی بتونه تمومش‌کنه
به نظر خودم بایونتا در برابر گاف یه شوخیه خیلی خنده داره:))
البته با توجه نمره ای که به این بازی دادن به این نتجیه رسیدم که احتمالا هک اند اسلش شرقی باید اینجوری باشه :| که خب با سلیقه ی من خیلی خیلی خیلی فاصله داره...!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر