امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,358
1595515631483.png
FAR CRY 4

فکر کنم یه سالی میشد روی سیستم نصب بود ولی نمی تونستم تمومش کنم :D
ولی بعد معرفی نسخه 6 رفتم سراغش تا بتونم قسمت های بعدیشم بازی کنم
چون نسخه 6 بنظر میاد دیگ بازی تکراری نیس
میشه گفت یه کپی ساده از نسخه سومه:| ماموریت های کپی، محیط تقریبا کپی ، داستان شبیه
درکل انچنان باهاش حال نکردم
امتیاز 6 از 10 براش کافیه

بریم سراغ نسخه far cry primal​
 

rosgod

کاربر سایت
Aug 19, 2012
1,299

156111

بلاخره انتظار به سر رسید و نسخه ی سوم این شاهکار رو تجربه کردم. واقعا این بازی بهم ثابت کرد که برای تجربه ی یه شاهکار هیچ وقت دیر نیست و با این که بازی نسل هفت اومده ولی هنوز تو این سبک جزوه بهترین هاست ( میتونم به جرات بگم در کنار سری call of duty modern این فرنچایز بهترینه) .
در مورد بازی بگم که داستان یه لول از نسخه ی قبلی بالاتره و احساسی تر ( به خصوص رابطه ی پیچیده ی مستر چیف و کورتانا) . بیشتر توضیح نمیدم اگر هنوز این عنوان رو تجربه نکردید که نصف عمرتون بر فناست و اگر تجربه کردید باز هم بازی کنید:D

نکات مثبت
گرافیک خوب
مبارزات نفس گیر (البته من رو درجه ی hard رفتم)
داستان عالی
گیم پلی فوقالعاد
و ....................

امتیاز 10/10

پ ن: میترسم همینطور پیش بره فن ماکروسافت بشم:-t
 

B.O

کاربر سایت
Feb 27, 2017
83

1.jpg
Creaks
یه بازی بسیار زیبا و آرامش بخش و درگیر کننده با موسیقی زیبا، گرافیک لطیف و معماهای خوب و در دو سه جا کمی سخت و چالشی با مکانیزم های جالب و متفاوت!

دوستان پیشنهاد می کنم از دست ندین.

امتیاز کلی: 8.5​
 
آخرین ویرایش:

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
Horizon Zero Dawn

159920

داستان : درباره دوره ای هست که تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده (سال 2065 ) و شهرها سقوط کرده اند و انسان ها به درون غارها و جنگل ها پناه برده و حکمرانان زمین ربات ها باهوش و پیشرفته هستند . ما در قالب دختری به نام Aloy هستیم که در قبیله ای به نام Dora حضور دارد ولی پدر و مادر او نامعلوم هستند و او را یک Outcast (طرد شده) می نامند . حال او باید پرده از راز اینکه هویتش چیست بردارد .

(وقتی قاره آمریکا کشف شد به آن New World می گفتند . در بازی لباس شخصیت ها خیلی شبیه به سرخپوست ها هست . شاید کنایه طعنه آمیزی به سرزمین بکر و دستنخورده قبل کشف قاره آمریکا دارد)

گرافیک هنری بازی به غایت عالی و پر جزییات هست و اوج آن در طراحی ریز ربات ها و تنوع بی نظیر آنها هست . در بازی با گونه های متنوع ربات ها آشنا می شویم که در ابعاد بزرگ شبیه به دایناسورها هستند . هم اهلی (گیاه خوار) هم وحشی و شکارچی (مهاجم) (یک همچین چیزی) دارند . هر کدام صدا و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که بی نظیر هست .

برای مبارزه با هر کدام باید استراتژی خاصی را مد نظر قرار دهید . سلاح اصلی شما کمان و نیزه هست . می توان ربات های اهلی را رام خود کرد و برای سواری در محیط بازی استفاده کرد .

اوایل بازی قابلیت فست تراول کم هست و مسیرها طولانی (خطرناک با کلی دشمن قوی) و نیاز به وسیله نقلیه هست . فست تراول هم نامحدود نیست و نیاز به Supply دارد (مگر اینکه بتوانید حالت نامحدود با گشتن پیدا کنید (من پیدا نکردم))

گرافیک فنی بازی عالی هست ولی به دلیل بهینه نبودن در محیط های بزرگ شاهد دیر لود شدن تکسچرها هستیم و گاهی بازی گیرهای ریزی در مناظر شلوغ و پر جزییات دارد .

موسیقی بازی بسیار زیبا و صدا گذاری شخصیت ها پخته کار شده . اما شخصیت ها دارای حالت صورت و چهره گاهی خشک و مصنوعی هستند که می شد بهتر از اینها کار شود .

هوش مصنوعی دشمنان مخصوصا انسان ها کمی ضعیف هست .

بازی جهانی پسا آخر زمانی / رباتی را به تصویر می کشد و هوش و زیاده خواهی انسان را مسبب آن می داند .

داستان بازی هر چه جلوتر می رویم و متون ضبط شده و کاتسین های بیشتری را مشاهده می کنیم بیشتر برای ما روشن می شود که چه بر سر جهان هستی آمده است . (پرده برداری از پروژه zero dawn و داستان Aloy )

جهان بازی بزرگ هست و کارهای زیادی را می توان انجام داد و فست تراول هم در کنار Campfire ها دارد . آپگرید مهارت ها و سلاح ها و درخت مهارت هم عالی و کاربردی هست .

من روی نرمال و فقط مراحل اصلی را رفتم حدود 30 ساعت طول کشید .

بازی منو یاد بازی هایی نظیر تومب رایدر / دینو کرایسیس (دایناسورها) و کرایسیس کبیر انداخت .

در کل این بازی جز ده بازی برتر نسل 8 از نظر گرافیک و محیط بزرگ و کم نظیر هست . محیط بی نظیری خلق کردند که اصلا احساس خسته کننده بودن نداره با ماموریت های متنوع و سر راست و دشمنان رباتی مختلف .

Frozen Wilds (DLC)
159954


داستان : در سفر Aloy به شمال شرقی نقشه با سرزمینی مواجه می شود که گرفتار نیروی تاریک شده و باید به همراه بومیان آنجا برنامه ای به نام CYAN را آزاد کند .

حدود 5 ساعت زمان برد و خودش یک بازی سرگرم کننده جدا می شه در نظر گرفت .

دشمنان چالش برانگیز و مسیر یابی سخت (کارخانه) و حل معماها و بالا رفتن از صخره ها همراه با یک کارخانه مرموز در دل کوه را شامل می شود .

محیط برفی و بارش برف خیلی زیباست . ارزش رفتن را دارد .

گیم پلی : 8 از 10
موسیقی و صدا گذاری : 9 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 100 از 10
گرافیک فنی : 9 از 10

نورپردازی و طراحی سایه ها :9 از 10
داستان : 9 از 10

نمره کل : 9.5 از 10


 
آخرین ویرایش:

hamidghiasi

کاربر سایت
Sep 11, 2015
229
gears of war 5
گفتیم برای تفریح بعد از یه هفته کاری بشنیم یه گیم بزنیم فراستی طور چندتا اکت رفتم و بازی رو شیفت دیلیت کردم برای همیشه. یه آشغال به تمام معنا بود از گیم پلی که همون گیم پلی نسخه اوله تا دیالوگ ها و کات سین هاو... نمره 0 از 10 به نظرم مایکروسافت فیل اسپنسر رو با اردنگی باید بندازه بیرون چقدر آشغال این نسل از مایکروسافت دیدیم
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
Death Stranding

160587

داستان : انفجاری بزرگ شبیه Big Bang رخ داده و دنیا را به آخر زمان و نابودی کشانده (در بازی مشاهده می کنیم آمریکا به کل نابود شده و رییس جمهور در زیر زمین در یک پایگاه هست) . ما در قالب فردی به نام سم پورتر وظیفه حمل اشیا مورد نیاز به مکان های مختلف و پایگاه های زیر زمینی که اکنون مسکن انسان ها شده است داریم .


داستان این بازی جز سنگین ترین داستان ها هست و مشابه آن را در فیلم های مانند ماتریکس / Inception و ... دیده ام .

گرافیک فنی بازی به لطف موتور بازی سازی دسیما عالیه مخصوصا بافت گیاهان و سنگ ها .

گرافیک هنری و طراحی محیط (شبیه به اسکاتلند) و معماری شهر های ویران شده آمریکا در القا حس تنهایی و نا امیدی خوب عمل کرده است . طراحی باس های بازی هم زیبا و خلاقانه هست (مخصوصا باس مرحله نجات Amilie )

طراحی چهره ها عالی و افراد مشهوری مانند گیلرمو دل تورو (کارگردان پسر جهنمی) / نورمن ریداس (بازیگر مردگان متحرک) / مدز میکلسون (بازیگر سریال هانیبال) و ... در بازی حضور دارند .

صدا گذاری شخصیت ها و موسیقی های متن بازی همه عالی هستند .

مشکل اصلی بازی یکنواختی گیم پلی و ماموریت ها هست . هر چند سعی شده با دادن تجهیزات متنوع کمی در بازی تنوع ایجاد شود ولی روی هم رفته هدف رساندن یک محموله سالم به مقصد و متصل کردن نقاط مختلف (ایجاد گره) به Capital Knot City و شبکه ی Chiral برای ایجاد آمریکای جدید (UCA) United Cities of America و بازیابی تاریخ بشر (4.6 میلیارد سال تاریخ) هست .

اکشن کمی در بازی شاهد هستیم (اپیزود 4 (Unger) و 5 (Clifford) و 11 (ویتنام) خفن بودند . بتلفیلدی بود برای خودش . کاش بیشتر بازی اینجوری بود) پس اگر طرفدار ژانر اکشن/شوتر هستید سراغ این بازی نروید . کوجیما پتانسیل ساخت یک بازی جنگ جهانی درجه 1 رو دارد .

یکی از چیزهای اذیت کننده بازی شلوغی منو داخل بازی و نوشته های پر تعداد و انواع و اقسام چیز میز . کلا کمی زیاد از حد بود . (می تونست کمی فشرده تر و خلوت تر باشه) و همچنین دیالوگ های زیاد و سنگین و فلسفی/علمی بازی بود که کمی حوصله سر بر هست .

موارد و تعاریف جالبی در بازی وجود دارد اعم از :

دشمنان اصلی و مخوف و ناشناخته به نام BT ها (Beach Things) و دشمنانی به نام (MULES) که به نوعی راهزن و دزد محموله ها (Cargo) هستند / قدرت احساس شبیه حس ششم به نام DOOMs / بارش بارانی به نام Time fall که باعث افزایش سریع زمان و مرگ موجودات زنده در اثر برخورد می شود و نشانه آمدن BT ها هست / نوزادانی به نام BB (Bridge Baby) (در 7 ماهگی از رحم مادرانی که دچار مرگ مغزی شده اند خارج می شوند) که می توانند حضور BT ها را حس کنند و به نوعی باعث اتصال گره ها شوند / قابلیت زنده شدن دوباره و دوباره سم پورتر / سوزاندن مرده ها (بعد از حادثه Strand روح بعد از مرگ شخص بین دو دنیا گیر می کند و خشمگین هست) برای جلوگیری از تبدیل شدن آنها به موجودات عجیب (سیاه رنگ شبیه قیر) / EE (Extinction Entity) عامل انقراض (در تاریخ زمین بارها تکرار شده . از زمان دایناسورها تا اکنون) و .... همه و همه باعث می شوند که گیم پلی کسل کننده بازی به حاشیه رفته و شما مجاب شوید که به دنبال داستان و چراهای بازی بروید (افراد مرموزی مانند Fragile و هیگز(تروریست و جدایی طلب) و سرهنگ کلیف هستند که شخصیت پنهانی دارند) . کلا Beach تمثالی از برزخ هست یک برزخ بی پایان .

کوجیما بازی خاصی و جدیدی ساخته که قابل احترام هست ولی همه پسند نیست (خیلی آخرش تراژدیک هست) . بازی درباره جهان های موازی و برزخ و ماورا و انقراض و تلفیق عقاید و مذهب ها .

بازی جهان باز هست ولی سر راسته و مهم پیدا کردن بهترین و راحت ترین مسیر با مارک دار کردن روی نقشه هست که به سلامت محموله را برسانید . ( توی مسیر کوه و دره و مسیر سنگ لاخ و رودخانه وجود داره و باید مسیر تحلیل کنید) بازی برای من روی درجه نرمال حدود 40 ساعت طول کشید . (14 تا چپتر دارد )

در بازی باید محیط را اسکن کنید تا بدانید در کجاها قدم بزارید و مانع از سر خوردن یا حتی کشته شدن شما می گردد (توجه ریزی به ساختار زمین و بافت ها شده که ستودنی هست) . دقیقا عین راه رفتن در دنیای واقعی . مسافت ها در بازی خیلی طبیعی هست و دقیقا بعد دور بودن و اون حس فاصله را القا می کند . مبارزه با باس ها هم چالش برانگیز هست .

به طور کل اگر دنبال بازی خاصی هستید و حوصله دارید این بازی اصلا از دست ندهید . (تجربه بازی با زیرنویس فارسی فوق العاده خواهد بود اگر در آینده ممکن شود)

Extinction is an Opportunity

گیم پلی : 8 از 10

موسیقی و صدا گذاری : 10 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 10 از 10
گرافیک فنی : 9 از 10

نورپردازی و طراحی سایه ها :8 از 10
داستان : 9 از 10

نمره کل : 9 از 10


 
آخرین ویرایش:

B.O

کاربر سایت
Feb 27, 2017
83
1.jpg

Fast & Furious Crossroads
فک کنم کمتر کسی سمت این بازی رفته باشه. ولی باید بگم گرافیکش قابل قبوله ولی بهینه سازی وحشتناکی داره. بازی 80 گیگه و سیستم پیشنهادی زده 2080!! برای من که عاشق ریسینگ آرکید با چاشنی داستانی و اکشنم این بازی یه الماس حساب میشه. تقریبا 5 ساعت گیم پلی داره، گرافیکم برای من راضی کننده بود. لب شخصیت ها هم کاملا با دیالوگ ها هماهنگه. ولی برای یه بازی 60 دلاری ارزش نداره اما کرک شده چرا. فک کنم از یه جایی سازنده بی خیال بازی شده و فقط خواسته بده بیرون. داستان هم در حد همون هندی بازیای خود فیلم هاشه. گیم پلی جذابی داره.

امتیاز کلی: 6
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,371
نام
Majid
220px-Red_Dead_Redemption_II.jpg


Red Dead Redemption II: 9.6/10

گرافیک: 9.5/10
گیم پلی: 9.5/10
داستان و روایت: 9.5/10
موسیقی: 10/10

بهترین بازی نسل بود برام :D مشکلاتش رو همه میدونن از جمله نداشتن آزادی عمل و حق انتخاب تو مراحل، گان پلی تقریبا قدیمی و... اما اینا رو اگه فاکتور بگیریم تو بقیه موارد واقعا سنگ تموم گذاشته.
گرافیک که هنوز وقتی چشمم به عکساش میوفته پشمام فرمیخوره که چطور اینو تونستن واسه کنسولا بهینه کنن، با اختلاف زیبا ترین گرافیک بصری رو بین اپن وردا داره.
گیم پلی خیلیا میگن آرومو و حوصله سر بر، خودمم قبل اینکه بازی کنم فک میکردم نتونم با این قضیه بیش از حد رئال بودنش کنار بیام اما برعکس الان میتونم یک ساعت با اسب ساعت 2 شب توی Saint Denis قدم بزنم و لذت ببرم بدون اینکه یک دقیقه خسته کننده بشه برام، در مورد دقت به جزئیاتشم که چیزی نگم بهتره :D فقط باید تجربه بشه، نزدیک دو سال از ریلیز بازی گذشته هنوز کانالا یوتیوبش فعاله و چیز میز از دل بازی میکشن بیرون.
از نظر روایت و شخصیتا بهترین کار راکستار هست برام با اختلاف، با اینکه داستان تقریبا ساده ای داره روایت بسیار جذابش کاری میکنه به خیلی از بازی های داستان محور ترجیحش بدم، آرتور مورگان پر عمق ترین کارکتر راکستار هست با اینکه جان مارستونم عشقه اما آرتور یک جایگاه دیگه ای داره.
موسیقی هم مثل نسخه اول فوق العاده بود، هنوز که هنوزه بعضی موقعا یاد آهنگ Thats the way it is میوفتم و میتونم زار بزنم پاش. (آهنگی که توی last ride پخش میشد)

220px-Ori_and_the_Will_of_the_Wisps.jpg


Ori and the Blind Forest: 8.8/10
Ori and The Will of the Wisps: 9.2/10


چقد زیبا بودن این دوتا :D گرافیک هنری فوق العاده همراه با موسیقی معرکه، گیم پلی روون.
نسخه اول تنها مشکلش بنظرم بیش از حد خطی بودنش بود، اسکیل تری خیلی جذابی نداشت، چلنج خاصی جلوت نمیزاشت اما از نظر طراحی مراحل بسیار خلاقانه و عالی بود.
از اونطرف نسخه دوم با اینکه از نظر گرافیک و موسیقی تقریبا کپی نسخه اوله، گیم پلی واقعا پیشرفت کرده، اسکیل گرفتن ارزشمند شده، دنیاش باز تر شده و جاهای بیشتری واسه اکسپلور وجود داره، باس ها چلنج خوبی به بازی دادن.
در کل تجربه این دوتا ضروریه بنظرم.

220px-Beyond_Two_Souls_final_cover.jpg


Beyond: Two souls: 8/10

انیمیشن و گرافیک: 9.5/10
گیم پلی: 8/10
داستان و روایت: 8/10
صداگذاری و موسیقی: 8/10

درک نمیکنم چرا اینقد کوبیده شد این بازی، درسته در حد بقیه کارای کیج نیست اما روایت جالبی داره و روند داستانم سریعه و خسته کننده نمیشه.
مشکلاتش هم از جمله کوتاه بودنش، حق انتخاب ضعیف نسبت به داستان محور بودنش، عجله ای بودن و کار نکردن روی شخصیتا.
انیمیشنای بازی یکی از قوی ترین انیمیشنای دهه هست بنظرم، موشن کپچر بسیار عالیی داره و با پرفورمنس قویه Wiliam Dafoe و Ellen Page از این نظر بنظرم بهترین کار دیوید کیج هست.

220px-Detroit_Become_Human.jpg


Detroit: Become Human: 8.2/10

انیمیشن و گرافیک: 9.5/10
گیم پلی: 7.5/10
داستان و روایت: 8.3/10
صداگذاری و موسیقی: 8.2/10

مطمئنن یونیک ترین بازی داستان محوریه که تا الان بازی کردم، اینکه به هیچ وجه فیلد شدنی وجود نداره و هر اتفاقی بیوفته افتاده و روی داستان تاثیر میزاره فوق العادس و نشون میده چقد سازنده روی تمام جهات داستان فکر کرده.
اما خب بشخصه کانسپت داستان جذابیت خاصی برام نداشت و بیشتر بخاطر روایت و آزادی عملش میرفتم جلو.
از نظر شخصیت پردازی هنوز هیچ کدوم از کارای دیوید کیج برام خیلی تعریفی نداشته، اینجا هم با اینکه کلی تلاش میکرد تبدیل شدن روبات ها به انسان رو نشون بده تا آخرین دقیقه بازی هم هنوز نتونست بهم این قضیه رو القا کنه، که این یک ضعف بزرگه، بیشترش بنظرم برمیگرده به روند سریع و عجله ای بازیای دیوید کیج که قشنگ توی Beyond میشد اینو دید.
 
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,503
نام
سپهر
162302

Halo 2 Anniversary 2014
(From Halo MCC PC Port)

تاریخ شروع بازی: 29 مرداد 1399
پایان بازی: 5 شهریور 1399

Score: 9

نکات خوب: سیستم شوتینگ بی نظیر. طراحی خوب مراحل بازی. امکان سوییچ کردن گرافیک ریمستر شده با گرافیک اورجینال بازی. کیفیت بالای کات سین ها. اسلحه های متنوع. موسیقی متن بی نظیر


نکات بد: محیط های تکراری. هوش مصنوعی ضعیف یاران خودی. پایان ناامید کننده (بدون در نظر گرفتن هیلو 3). نبود باس فایت های جذاب مانند هیلو 3
 
آخرین ویرایش:

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,358
Homefront
163551
بازی برای حدود 10 سال پیشه برای همین زیاد نمیشه به گرافیک و گیم پلی و... ایراد گرفت
مراحلش کم بود شاید جمعا 3 ساعت طول نمیکشه. کلا 7 مرحله داره
گیم پلیش خوبه ولی میتونست بهتر باشه
گرافیکشم خوبه البته برای زمان خودش ولی ما قبل این بازی های
خیلی بهتری مثل COD:MW یا BF:bad Company 2 داریم
که هنوزم از نظر گرافیک و گیم پلی از این سرتره
مرحله آخرش از همه بهتر بود
درکل برای من بدک نبود یه روزه تموم شد رفت. بریم سراغ نسخه بعدی :D

امتیاز کلی من : 6​
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,503
نام
سپهر
163642

Battletoads 2020

Score: 7

نکات خوب: گرافیک جذاب و طراحی هنری خوب محیط و شخصیت های بازی که حال و هوای بازی های دهه 90 را زندگی می کند. تنوع در مراحل. طنز نسبتا قابل تحمل در بازی. باس فایت های جذاب


نکات بد: کاهش یافتن مراحل Beat um Up بازی در فصل های بعدی. سختی غیرقابل تحمل در مراحل پایانی بازی. مینی گیم های پیچیده و مبهم. تقلید برخی از مراحل از بازی Rayman Legends

شروع بازی: 11 شهریور 1399
پایان بازی: 14 شهریور 1399
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,749
نام
علی
Homefront
View attachment 163551
بازی برای حدود 10 سال پیشه برای همین زیاد نمیشه به گرافیک و گیم پلی و... ایراد گرفت
مراحلش کم بود شاید جمعا 3 ساعت طول نمیکشه. کلا 7 مرحله داره
گیم پلیش خوبه ولی میتونست بهتر باشه
گرافیکشم خوبه البته برای زمان خودش ولی ما قبل این بازی های
خیلی بهتری مثل COD:MW یا BF:bad Company 2 داریم
که هنوزم از نظر گرافیک و گیم پلی از این سرتره
مرحله آخرش از همه بهتر بود
درکل برای من بدک نبود یه روزه تموم شد رفت. بریم سراغ نسخه بعدی :D

امتیاز کلی من : 6​
بی خیال :|
انگار همین دیروز بود داشتم میرفتمش!
ده سال گذشت؟:(
 
  • Sad
Reactions: kamyy

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,503
نام
سپهر
165262

Prey 2006

Score: 8.5

نکات خوب: سیستم خوب شوتینگ بازی. طراحی بی نظیر سلاح. گرافیک فنی بسیار خوب. طراحی بی نظیر مراحل. تنوع در دشمنان. باس فایت های جالب. استفاده کارآمد از قدرت های ماورایی شخصیت اصلی



نکات بد: داستان مضحک و قابل پیش بینی. سیستم Auto Save ناکارآمد. هوش مصنوعی ضعیف برخی از دشمنان. تقلید سیستم شوتینگ و طراحی مراحل از بازی Doom 3. کوتاهی بخش کمپین

شروع بازی: 19 شهریور 1399
پایان بازی: 22 شهریور 1399



 

B.O

کاربر سایت
Feb 27, 2017
83
1.jpg

Marvel's Avengers
به دلیل عدم استطاعت مالی و با کمک یکی از اشتراکی فروشان معلوم الحال موفق به تجربه بخش کمپین این بازی شدم که حدود 10 تا 11 ساعت ما رو سرگرم کرد. داستان در مورد یه دختر عرب تبار به نام کمالا خان که طرفدار دو آتیشه ی اونجرزه. وقتی تو کودکی تو جشن سالگرد اونجرز شرکت می کنه یه حادثه پیش میاد که تعدادی می میرن و تعدادی فرابشری میشن از جمله کمالا. بعد 5 سال این دختر کله شق، اونجرز که از هم پاشیده بودن رو دوباره کنار هم جمع می کنه و مثل فیلمهاش در جهت نجات دنیا خدمت رسانی می کنن. کمپین اصلی کاملا خطی، اکشن و پر هیجان و سینماییه ولی بین اون حدود 6 تا ماموریت (که میشه co op هم رفت) باید انجام داد که شبیه همه (تو مایه جاست کاز مثل هک و خراب کردن ژنراتور و ...) این مراحل رو میشه با قهرمان انتخابی رفت ولی مراحل اصلی قهرمانا خودکار سوییچ میشن که جذابه. مبارزات و قدرت ها و آپگرید ها هم خوبه بد نیست، پرفورمنس بازی هم بدک نیست. کمالا هم به دلیل شرکت سازنده (کریستال داینامیکس) یه ذره ما رو یاد خاله لارا میندازه البته یه ذره اسکوله!! گرافیک هم راضی کننده و قابل قبوله.
در کل این یه بازی سرویس محوره ولی خدا رو شکر یه کمپین جمع و جور داره که فقرا هم بهره ببرن.
امتیاز کلی بخش کمپین: 8
 

Rezaenslaved

کاربر سایت
Aug 25, 2020
857
View attachment 160676

Fast & Furious Crossroads
فک کنم کمتر کسی سمت این بازی رفته باشه. ولی باید بگم گرافیکش قابل قبوله ولی بهینه سازی وحشتناکی داره. بازی 80 گیگه و سیستم پیشنهادی زده 2080!! برای من که عاشق ریسینگ آرکید با چاشنی داستانی و اکشنم این بازی یه الماس حساب میشه. تقریبا 5 ساعت گیم پلی داره، گرافیکم برای من راضی کننده بود. لب شخصیت ها هم کاملا با دیالوگ ها هماهنگه. ولی برای یه بازی 60 دلاری ارزش نداره اما کرک شده چرا. فک کنم از یه جایی سازنده بی خیال بازی شده و فقط خواسته بده بیرون. داستان هم در حد همون هندی بازیای خود فیلم هاشه. گیم پلی جذابی داره.

امتیاز کلی: 6
چطور به این زباله ۶دادی؟!!
بخدا ۲هم زیادشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر