امتیازات Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​


Metacritic:82

Metacritic:86 pc version


Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,912
تجربه من نشون میده به این یکی ربطی نداره چرا؟ چون بشخصه خودم mgs 1.2.3.pw بازی کردم و از DS خوشم نیومد و بنظرم قابل مقایسه نیستن pw همین چندوقت پیش زدم محشر بود گیم پلیش و همینطور باس فایت هاش البته متوجهم که mgs5 هم یچی مثل همون در ابعاد بزرگ تر و باید یه زمانی واسه تجربش پیدا کنم که انقدر اساتید بزرگ نگن بازی نکردی بازی نکردی :D

MGS V رو منم هنوز بازی نکردم
برای حرف دیگران بازی نکن هیچ وقت، نه آدم نه سایت. الان این جو منم تحت تاثیر قرار داده بود که چه بازی فاجعه ای هست، خودم دیدم اصلا اینطور نیست. بخاطر چند تا نمره پرت نبود وضع نمرات بازی فرق میکرد، الانم اصلا مهم نیست 4 و 5 برای بازی ایه که نه گرافیک داره، نه گیم پلی نه داستان نه بازی ای که تو یکی از اینا به اصطلاح به قول خودشون مشکل دا‌شته باشه فقط.
حق چنین جامعه گیمر و منتقدی که بیخود یه چنین بازیهای رو میکوبن مسلط شدن امثال EA و بتل رویال سازها بهشونه نوش جونشون پیشاپیش
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,912
روند ساختم اینقدر طولانی نمیشد شاید که اون ماجرا ها با کونامی پیش بیاد و بازی یه بخش هاییش زده بشه.
کونامی یه مزرعه برده داری چنگیزی بود طولانی شدن پروسه ساخت بازی اولا اینا ندیده بودن گویا، ثانیا مشکل خاصیم نبود
شرکتی که سازنده های چهارگانه سایلنت هیل رو گفت خوش اومدید Contra ی آخر هم که باز نشون میده چقدر کارکنای خوبشو نگه میداره
اونها اول و آخر میخواستن کوجیما رو اخراج کنن اونم بدون دلیل چون میخوان از جوب بپرن پاشون خیس نشه، تخیلی سود کنن تو این صنعت پرهزینه. همونطور که عذر کلی از بازیسازای درست و حسابی شرکتشون رو خواستن که اینطور به زمین گرم خوردن تا جایی که نماد Nintendo NES رو با متای 50 عرضه میکنند:))
 
آخرین ویرایش:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
کونامی یه مزرعه برده داری چنگیزی بود طولانی شدن پروسه ساخت بازی اولا اینا ندیده بودن گویا، ثانیا مشکل خاصیم نبود
شرکتی که سازنده های چهارگانه سایلنت هیل رو گفت خوش اومدید Contra ی آخر هم که باز نشون میده چقدر کارکنای خوبشو نگه میداره
اونها اول و آخر میخواستن کوجیما رو اخراج کنن اونم بدون دلیل چون میخوان از جوب بپرن پاشون خیس نشه، تخیلی سود کنن تو این صنعت پرهزینه. همونطور که عذر کلی از بازیسازای درست و حسابی شرکتشون رو خواستن که اینطور به زمین گرم خوردن تا جایی که نماد Nintendo NES رو با متای 50 عرضه میکنند:))
البته منظور من این بود اون ماجراها با کونامی دیرتر پیش میومد. ینی روند ساخت بازی کامل میشد و بعد اون اتفاق ها میفتاد. نه مثل الان که بخش ۳ بازی کلا عرضه نشه به خاطر این بحث ها
 
  • Like
Reactions: Cait Sith

GZ545

کاربر سایت
Nov 2, 2019
133
mgs5؟ چشم وضع درست بشه میکنم اینکار رو (trial psnow واسه ps5 نگه داشتم :-") یعنی انقدر وضع بد :D
[/QUOTE
بریز روکامپیوترت بازیش کن خب قانونی که فکر کنم ۱۲ دلاره تو استیم اگه نمیتونی کرکی سیستم آنچنانی هم نمیخواد
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
GZ545
حاجی سیستمم خوب بود که pw افت فریم نمیگرفت قدیمیه با شبیه سازم نمیسازه :D
MGS V رو منم هنوز بازی نکردم
برای حرف دیگران بازی نکن هیچ وقت، نه آدم نه سایت. الان این جو منم تحت تاثیر قرار داده بود که چه بازی فاجعه ای هست، خودم دیدم اصلا اینطور نیست. بخاطر چند تا نمره پرت نبود وضع نمرات بازی فرق میکرد، الانم اصلا مهم نیست 4 و 5 برای بازی ایه که نه گرافیک داره، نه گیم پلی نه داستان نه بازی ای که تو یکی از اینا به اصطلاح به قول خودشون مشکل دا‌شته باشه فقط.
حق چنین جامعه گیمر و منتقدی که بیخود یه چنین بازیهای رو میکوبن مسلط شدن امثال EA و بتل رویال سازها بهشونه نوش جونشون پیشاپیش
والا بخاطر نقدها هم نیست خودم بشخصه از چیزی که دیدم لذت نبردم! (ds) وقتی که نمایش ها آمد فکر میکردم بازی باید بیشتر از این حرفا باشه ولی نبود نمیگم بقیه نباید خوششون بیاد ولی بشخصه حال نکردم و بنظرم تجربه MGS5 فرسنگ ها برام بهتر چرا که pw بسیار عالی بود اون چند مرحله ای که تستش کردم :-"
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Cait Sith

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,413
GZ545
حاجی سیستمم خوب بود که pw افت فریم نمیگرفت قدیمیه با شبیه سازم نمیسازه :D

والا بخاطر نقدها هم نیست خودم بشخصه از چیزی که دیدم لذت نبردم! وقتی که نمایش ها آمد فکر میکردم بازی باید بیشتر از این حرفا باشه ولی نبود نمیگم بقیه نباید خوششون بیاد ولی بشخصه حال نکردم و بنظرم تجربه MGS5 فرسنگ ها برام بهتر چرا که pw بسیار عالی بود اون چند مرحله ای که تستش کردم :-"


نمیدونم وقتی بازی نکردی رو چه حسابی چندین ماهه خیلی عمیق راجبش نظر میدی
MGS V از نظر گیمپلی و لول دیزاین یه شاهکار بدون نقص بود؛ اینایی که میگن OW بودنش مشکل بود فقط از لحاظ داستانی حرفشون درسته نه گیمپلی.
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
نمیدونم وقتی بازی نکردی رو چه حسابی چندین ماهه خیلی عمیق راجبش نظر میدی
MGS V از نظر گیمپلی و لول دیزاین یه شاهکار بدون نقص بود؛ اینایی که میگن OW بودنش مشکل بود فقط از لحاظ داستانی حرفشون درسته نه گیمپلی.
شانس من گل گرفتن اصلا خوندی پستم یا همینجوری آمدی یچی بگی؟ :| من داشتم درباره DS حرف میزدم و گفتم بشخصه خوشم نیومد و با توجه به اینکه از pw خوشم آمد تجربه MGS5 برام واجبه ساده تر از این بگم؟! چرا به چیزی که نگفتم و کاری که نکردم متهم میکنید؟ عادتتون شده ها! :|
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
حالا یه کم آف تاپیک میشه ولی...

نه علی
وقتی تو اون محیط بزرگ ۲ تا غیرنظامی نمیبینیم ینی پویا نیست
وقتی جای جای محیط تکراری به نظر میاد ینی پویا نیست
کوجیما حتی پویایی رو تو خود کمپ ها هم نتونست خوب پیاده کنه
ینی تک تک نفرات یه کمپ که حالت کارخونه داره باید نظامی و مسلح باشن؟
طوفان شن و ماسه که جزو همون اب و هوا حساب میشه
غیر از اب و هوا چی داشت برا پویایی؟
همون سال ما ویچر رو داشتیم
جهان باز های راکستار هم موجودن
بازی های بتسدا هم موجودن
نمیشه اونارو پویا بدونیم و متال گیر هم پویا بدونیم. بزرگترین ایراد متال۵ همین جهان بازش بود.(مشکلات روایتش حالا به کنار)
یه بیابون درندشت یکنواخت بدون هیچ غیرنظامی، بدون هیچ اتفاق غیرمترقبه ای جز سواری های دشمن و ۴ تا طوفان شن که نشد پویا کردن محیط.
۲ سال قبلش GTA رو داشتیم.
اره کوجیما بودجه و منابع راکستار رو نداشته ولی مگه کسی مجبورش کرده بود جهان باز بسازه؟
اینم مثل SNAKE EATER میساخت چه مشکلی پیش میومد؟بازخورد ها هم قطعا مثبت تر میشد. روند ساختم اینقدر طولانی نمیشد شاید که اون ماجرا ها با کونامی پیش بیاد و بازی یه بخش هاییش زده بشه.
وقتی میگیم جهان باز کردن مثل سرطان به چون دنیای گیم افتاده، یکی از بارزترین مصادیقش همین متال گیره. نمیشه همش یقه یوبیسافتو گرفت.
من ارزش بازی رو پایین نمیارما!
لول دیزاین عالی بود
هوش مصنوعی فوق العاده(شاید بهترین)
یکی از بهترین و کامل ترین گیم پلی های STEALTH
گرافیک بسیار زیبا
من خودم ۲ بار کامل بازی رو تموم کردم
ولی خب در کنار مشکلات روایی، این جهان باز کردنم بدجوری ضربه زد بهش.

درود
مبین جان اشتباه شما همین هست که همه چی رو در NPC و کمیت میبینی (هرچند خوده استاد بعد از عرضه GTAV ذکر کرد کمی نا امید شدم) ولی دنیای پویا یعنی اینکه هر عمل شما در محیط یک عکس العملی داشته باشه
برای مثال شما وقتی وارد یک پایگاه میشی و یک سرباز رو در حین مکالمه رادیویی خفت میکنی، طرف پشت رادیو که ممکنه از یک پایگاه جلوتر باشه و شک میکنه و به مقر فعلی شما بیسیم میزنه و گشت زن ها شروع به حرکت میکنند. تک تک اجزای دنیا با هم تعامل دارند
دلیلی که MGSV جهان باز هست همینه که یک دنیای بزرگ در هم تنیده به وجود بیاره. تک تک اجزا به هم واکنش نشون میدن. شما یک مرحله سخت جلوت داری و نمیتونی هیچ جوره به هدفت برسی. خیلی راحت میتونی یک هلیکوپتر از پشتیبانی درخواست بدی و یک جنگ تمام عیار تو منطقه به وجود بیاری و از شلوغی استفاده کنی و بری هدفت رو برداری و فلنگ ببندی.

در ضمن بهت پیشنهاد میکنم بری درباره قانون سی ثانیه بازیهای جهان باز (در حقیقت بین 20 الی چهل ثانیه است) مطالعه کنی و ببینی MGSV از این جهت مشکلی نداره و هر 20 الی 40 ثانیه در محیط بازی یک اتفاقی که توجه شما رو جلب کنه وجود داره.

کوجیما میتونست کلی خونه با NPC ها به مدل یوبیسافت بذاره و هیچ تعاملی با محیط نداشته باشند ولی همچین کاری نکرد، چون لقمه بزرگ تر از دهن بود و دنیای جهان باز نظامی خودش رو به بهترین نحو ساخت. (دقت کنی روی کاور بازی نوشته شده: tactical espionage operation و کلیت بازی در همین راستاست که به کمال میرسه)

یکی از دلایل جدایی کوجیما از کونامی همین کمال گرایی ش بود که حتی از MGS:R هم رضایت کافی نداشت. کوجیما حداقل سابق یک کاری رو نمیکرد ولی اگر میکرد به بهترین نحو انجام میداد. و درباره NPC مرحله ای در بازی وجود داره که شما باید چند کودک جنگ رو نجات بدی و عملا یکی از پشم ریزونترین مراحل بازی از لحاظ لول دیزان هست. حتی شاید جزه چند مرحله برتر نسل هم قرارش داد. کوجیما با این وسواس که تمام اجزای بازی باید بهم متصل باشن (دقت کن که درباره دث هم همین رو میگفت که میخواد پلیرها باهم در تعامل باشن و ..) میخواست NPC هار رو از لحاظ کمیت مثل رد دد و ویچرو .. بیاره، عملا پروژه غیرممکن و شکست میخورد. و میگم باز این یکی از زیرکی های کوجیما بود که همچین اشتباهی در اون مقطع نکرد.
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
درود
مبین جان اشتباه شما همین هست که همه چی رو در NPC و کمیت میبینی (هرچند خوده استاد بعد از عرضه GTAV ذکر کرد کمی نا امید شدم) ولی دنیای پویا یعنی اینکه هر عمل شما در محیط یک عکس العملی داشته باشه
برای مثال شما وقتی وارد یک پایگاه میشی و یک سرباز رو در حین مکالمه رادیویی خفت میکنی، طرف پشت رادیو که ممکنه از یک پایگاه جلوتر باشه و شک میکنه و به مقر فعلی شما بیسیم میزنه و گشت زن ها شروع به حرکت میکنند. تک تک اجزای دنیا با هم تعامل دارند
دلیلی که MGSV جهان باز هست همینه که یک دنیای بزرگ در هم تنیده به وجود بیاره. تک تک اجزا به هم واکنش نشون میدن. شما یک مرحله سخت جلوت داری و نمیتونی هیچ جوره به هدفت برسی. خیلی راحت میتونی یک هلیکوپتر از پشتیبانی درخواست بدی و یک جنگ تمام عیار تو منطقه به وجود بیاری و از شلوغی استفاده کنی و بری هدفت رو برداری و فلنگ ببندی.

در ضمن بهت پیشنهاد میکنم بری درباره قانون سی ثانیه بازیهای جهان باز (در حقیقت بین 20 الی چهل ثانیه است) مطالعه کنی و ببینی MGSV از این جهت مشکلی نداره و هر 20 الی 40 ثانیه در محیط بازی یک اتفاقی که توجه شما رو جلب کنه وجود داره.

کوجیما میتونست کلی خونه با NPC ها به مدل یوبیسافت بذاره و هیچ تعاملی با محیط نداشته باشند ولی همچین کاری نکرد، چون لقمه بزرگ تر از دهن بود و دنیای جهان باز نظامی خودش رو به بهترین نحو ساخت. (دقت کنی روی کاور بازی نوشته شده: tactical espionage operation و کلیت بازی در همین راستا که به کمال میرسه)

یکی از دلایل جدایی کوجیما از کونامی همین کمال گرایی ش بود که حتی از MGS:R هم رضایت کافی نداشت. کوجیما حداقل سابق یک کاری رو نمیکرد ولی اگر میکرد به بهترین نحو انجام میداد. و درباره NPC مرحله ای در بازی وجود داره که شما باید چند کودک جنگ رو نجات بدی و عملا یکی از پشم ریزونترین مراحل بازی از لحاظ لول دیزان هست. حتی شاید جزه چند مرحله برتر نسل هم قرارش داد. کوجیما با این وسواس که تمام اجزای بازی باید بهم متصل باشن (دقت کن که درباره دث هم همین رو میگفت که میخواد پلیرها باهم در تعامل باشن و ..) میخواست NPC هار رو از لحاظ کمیت مثل رد دد و ویچرو .. بیاره، عملا پروژه غیرممکن و شکست میخورد. و میگم باز این یکی از زیرکی های کوجیما بود که همچین اشتباهی در اون مقطع نکرد.
مرسی بابت پیشنهاد قانون 30 ثانیه. راجبش نمیدونستم. میخونم.
راجب واکنش نشون دادن اجزا قطعا موافقم. یه مثالش مبارزه با مرد آتیشی هستش که میشه انواع کار هارو کرد باهاش. حتی میشه برا بارون صبر کرد تا بیاد نابودش کنه. در این تو این بخش کارش حرف نداره. یه بخشی هم به هوش مصنوعی عالی دشمنان که با ارتباط قویشون با هم، ارزشش دو چندان میشه هم برمیگرده. کافیه یه پایگاه ببینتت تا با بیسیم خبر بدن و پایگاهی که 1 کیلومتر اونور تره هم اماده باش باشن. حالا تو 12 ساعت رو با سیگار فانتوم ببر جلو. باز هم اونا اماده باش بودنشون عوض نمیشه. ینی تعامل محیط تو بخش های کاملا مرتبط با ماموریت اصلی جای حرف و حدیثی نداره.
و اینکه من اصلا از ان پی سی حرف نزدم. نمیگم کمیت زیاد بشه. حاضرم ساعت ها تو محیط متال قدم بزنم اما سراغ اساسینز های اخری نرم. اما همونطور که پویایی محیط تو بازی هایی مثل ویچر یا رد دد یا فالوت ایجاد شده بود(که نمیشه اونا رو صرفا به ازدیاد ان پی سی نسبت داد) ، اینجا هم میتونست ایجاد بشه که به نظر من نشد.
البته یه دوستی هم میگفت از یه بازی stealth بیس نباید اون انتظارات رو داشت. شاید درست میگفت. شاید همونطور که خودت میگی، این بازی هم برا سبک خودش جهان باز خوبی رو بوجود اورد هرچند مورد پسند من نباشه.
در كل متال گير5 رو دوست ىاشتم منم. ازش لذت بردم و برخلاف خیلی ها علاقه ای به ترول یا هیت ورزی هم ندارم به کسی اما این ایرادات هم هنگام 2 دور تموم کردن بازی به ذهنم میومد که از تبدیل بازی به یکی از بهترین عناوینم جلوگیری کرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر