ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتياز اعضای بازیسنتر به عناوین پلتفرمهای PlayStation
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="BitsandBytes" data-source="post: 3804992" data-attributes="member: 85336"><p><strong>Bloodborne:10/10</strong></p><p><strong>داستان:</strong>از لحاظ داستانی با یه شاهکار طرفیم.داستانی که میتونیم ازش چند بازی جداگانه بسازیم.</p><p>داستان بازی یه روایت متفاوت داره.شما باید داستان رو از گوشه و کنار بازی پیدا کنید.بعضی جاها رو خودتون حدس بزنید و برخی رو نفهمید.</p><p>خودم به شخصه اگر تاپیک داستان بازی نبود جاهای زیادی از داستان رو نمیفهمیدم.نظر خیلیا بر این هست که این نو روایت داستان و قطره قطره فهمیدن داستان از نقاط مثبت بازی هست.</p><p>من دوس داشتم داستان بازی با کات سنس های متعدد مثل ویچر ارائه میشد که در طول بازی کامل متوجه داستان بازی میشدیم نه اینکه بعد بازی تازه اسرار بازی رو با خوندن تاپیک های مختلف کشف کنیم.</p><p>ولی من این نوع روایت رو به هیچ وجه نقطه ضعف بازی نمیدونم چون بعد از خوندن داستان بازی شیفته موضوع داستان شدم.</p><p><strong>گیم پلی:</strong>خوب یه بازی دیگه از ابر استاد میازاکی و مطمئنا سختی های مختص به بازیهای این ابر استاد.</p><p>اولا باید بگم بازی به اندازه سری سولز سخت نیست.چون کارکتر بازی سریعتر هستش.ولی نبود شیلد در بازی باعث شده توازن سختی بازی به هم نخوره و بازی همچنان چالش برانگیز باشه.</p><p>در بازی های ابر استاد میازاکی دو ویژگی رو باید گیمر داشته باشه.1.صبوری2.عجول نبودن.</p><p>در بازی بارها خواهید مرد ولی لذت انتقامی که در بازی وجود داره باعث میشه مصمم تر از قبل بازی رو ادامه بدین.در این بازی کشتن یه کاراکتر ضعیف هم لذت خودشو داره.</p><p>باس های بازی تنوع و توازن خوبی دارن.هرچند به نظرم کمتر از 5 باس در بازی وجود دارن که شما رو به چالش بکشن ولی کشتن باس در این بازی لذت وصف نشدنی داره.</p><p>بعد از کشتن هرباس مطمئنا نعره شادی سر خواهید داد یا به قول یکی از بچه شاید دور افتخار هم بزنید.</p><p>تنوع سلاح ها و لباس ها تا حدودی کم هستش که البته چون بازی یک نقش آفرینی خالص نیست میتونیم از این مشکل چشم پوشی کنیم.</p><p><strong>گرافیک:</strong>از بعد تکنیکی شاید مشکلاتی در بازی باشه(افت فریم و کیفیت بد بافتها) ولی حقیقتا از لحاظ گرافیک هنری،جو و اتمسفر بازی یک شاهکار به تمام معناست.به همین خاطر اون مشکلات کم در این اقیانوس زیبایی گم هستند.</p><p><strong>صدا:</strong>صدا گذاری عالی بازی.موسیقی در راستای اتمسفر و آهنگ های حماسی در هنگام مبارزه با باسها.کم و کثری در این بخش مشاهده نکردم.</p><p><strong>سخن پایانی:</strong>بعد از ساعتها سرگرم شدن و گشتن تمام مناطق بازی تشنه تر از قبل به دنبال به پایان رساندن new game+ هستم.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BitsandBytes, post: 3804992, member: 85336"] [B]Bloodborne:10/10[/B] [B]داستان:[/B]از لحاظ داستانی با یه شاهکار طرفیم.داستانی که میتونیم ازش چند بازی جداگانه بسازیم. داستان بازی یه روایت متفاوت داره.شما باید داستان رو از گوشه و کنار بازی پیدا کنید.بعضی جاها رو خودتون حدس بزنید و برخی رو نفهمید. خودم به شخصه اگر تاپیک داستان بازی نبود جاهای زیادی از داستان رو نمیفهمیدم.نظر خیلیا بر این هست که این نو روایت داستان و قطره قطره فهمیدن داستان از نقاط مثبت بازی هست. من دوس داشتم داستان بازی با کات سنس های متعدد مثل ویچر ارائه میشد که در طول بازی کامل متوجه داستان بازی میشدیم نه اینکه بعد بازی تازه اسرار بازی رو با خوندن تاپیک های مختلف کشف کنیم. ولی من این نوع روایت رو به هیچ وجه نقطه ضعف بازی نمیدونم چون بعد از خوندن داستان بازی شیفته موضوع داستان شدم. [B]گیم پلی:[/B]خوب یه بازی دیگه از ابر استاد میازاکی و مطمئنا سختی های مختص به بازیهای این ابر استاد. اولا باید بگم بازی به اندازه سری سولز سخت نیست.چون کارکتر بازی سریعتر هستش.ولی نبود شیلد در بازی باعث شده توازن سختی بازی به هم نخوره و بازی همچنان چالش برانگیز باشه. در بازی های ابر استاد میازاکی دو ویژگی رو باید گیمر داشته باشه.1.صبوری2.عجول نبودن. در بازی بارها خواهید مرد ولی لذت انتقامی که در بازی وجود داره باعث میشه مصمم تر از قبل بازی رو ادامه بدین.در این بازی کشتن یه کاراکتر ضعیف هم لذت خودشو داره. باس های بازی تنوع و توازن خوبی دارن.هرچند به نظرم کمتر از 5 باس در بازی وجود دارن که شما رو به چالش بکشن ولی کشتن باس در این بازی لذت وصف نشدنی داره. بعد از کشتن هرباس مطمئنا نعره شادی سر خواهید داد یا به قول یکی از بچه شاید دور افتخار هم بزنید. تنوع سلاح ها و لباس ها تا حدودی کم هستش که البته چون بازی یک نقش آفرینی خالص نیست میتونیم از این مشکل چشم پوشی کنیم. [B]گرافیک:[/B]از بعد تکنیکی شاید مشکلاتی در بازی باشه(افت فریم و کیفیت بد بافتها) ولی حقیقتا از لحاظ گرافیک هنری،جو و اتمسفر بازی یک شاهکار به تمام معناست.به همین خاطر اون مشکلات کم در این اقیانوس زیبایی گم هستند. [B]صدا:[/B]صدا گذاری عالی بازی.موسیقی در راستای اتمسفر و آهنگ های حماسی در هنگام مبارزه با باسها.کم و کثری در این بخش مشاهده نکردم. [B]سخن پایانی:[/B]بعد از ساعتها سرگرم شدن و گشتن تمام مناطق بازی تشنه تر از قبل به دنبال به پایان رساندن new game+ هستم. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتياز اعضای بازیسنتر به عناوین پلتفرمهای PlayStation
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft