امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

reza11

پنج انگشت مثل هم نیستند. به سلایق هم احترام بزاریم
کاربر سایت
Jun 6, 2013
814
نام
رضا
The Last of Us Part II -------------- 10

نکات مثبت بازی:
داستانی خاص . درگیرکننده . واقعیت تلخ یک دنیای پاشیده
موسیقی زیبا با صداپیشیگی کاملا حرفه ای برای نقش ها
گیم پلی طولانی . لذت بخش و کاملا پویا
خشونت زیاد بازی که لازم بود برای این عنوان
بهترین گرافیک بازی های ویدیویی تا الان

نکات منفی:
نکته منفی خاصی نداره به غیر از
تلخی مرگ جول
 

sara700

کاربر سایت
Sep 16, 2010
195
Ghost of tsushima
واقعا بنظیره من حتی قسمت بازی‌رو‌ استوری میکنم تو اینستاگرام فک می کنند واقعی هست من تو ژاپن هستم:x با محیط هایی زیبا گرافیک بنظیر گیم پلی دوست داشتنی
امتیاز ۱۰
The last of us ۲
امتیاز ۸


Resident evil7
8
بازی خوبی‌ بود ولی هیچ‌حس رزیدنت ایول رو نداشت .

streets of rage4

10
 
  • Like
Reactions: kamyy and reactor

jack sparrows

کاربر سایت
Nov 3, 2006
1,034
نام
هادی
Resident Evil 7=8/10

بصورت خلاصه میشه گفت بازی خیلی خوبی از تمامی جهات هست و نمیشه گفت فلان قسمت از بازی خوبه چون بصورت کل همه چی خوبه الا ...

رزولوشن بازی که مناسب نیست و به نوعی فدای ۶۰ فریم بر ثانیه شده!

اگه این آخری نبود ۹ میدادم. اما خارج از همه این صحبتها باید گفت که کپکام از اسم رزیدنت اویل سوء استفاده کرد چون بازی با وجود اینکه حقیقتا خیلی خوبه ولی اساسا هیچ ربطی به رزیدنت اویل نداره!

رزیدنت اویل تم خاص خودش رو داره و اینکه صرفا با اوردن اسم کریس ردفیلد سر فن های بازی رو کلاه گذاشت و جذبشون کرد کلاهبرداریه!

بازم میگم بازی خیلی خوبه "ولی" رزیدنت اویل نیست
 
  • Like
Reactions: kamyy

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
Resident Evil 7=8/10

بصورت خلاصه میشه گفت بازی خیلی خوبی از تمامی جهات هست و نمیشه گفت فلان قسمت از بازی خوبه چون بصورت کل همه چی خوبه الا ...

رزولوشن بازی که مناسب نیست و به نوعی فدای ۶۰ فریم بر ثانیه شده!

اگه این آخری نبود ۹ میدادم. اما خارج از همه این صحبتها باید گفت که کپکام از اسم رزیدنت اویل سوء استفاده کرد چون بازی با وجود اینکه حقیقتا خیلی خوبه ولی اساسا هیچ ربطی به رزیدنت اویل نداره!

رزیدنت اویل تم خاص خودش رو داره و اینکه صرفا با اوردن اسم کریس ردفیلد سر فن های بازی رو کلاه گذاشت و جذبشون کرد کلاهبرداریه!

بازم میگم بازی خیلی خوبه "ولی" رزیدنت اویل نیست
یکی از بهترین بازی های این نسل بود برام، مخصوصا اگه رو درجه سختی مَد هاوس بری که واقعا معنی ترس و استرس رو میفهمی، در کنار رزیدنت اویل های کلاسیک برام بهترین رزیدنت اویل بود، خوشهالم که شماره هشت هم میاد تو این سبک

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
خدایش لعنت به سونی چیکار چیکار میکنه با این استدیو ها ؟ تا چند روز پیش نتونسته بودم بشینم ghost of tsushima بازی کنم همیشه از تریلر های که میومد به نظرم گیم پلی باب میلم نباشه و اون شتاب کافی نداشته باشه اما همیشه گفتم بازی باید انجام داد بعد نظر داد برای همین یکم که سرم شلوغ بود هی پشت گوش انداختم گفتم اخرش میرم روی PS5 میزنم چه کاریه اما چند روز پیش بیکار شدم بازی گرفتم شروع کردم بازی کردن.

فقط همین میتونم بگم سونی این نسل با GOW و UC و TLOU و HZD وBB و GOT شاهکار کرد به شخصه در کنار چندتا بازی دیگه جزو بهترین نسل های بود که بازی کردم خیلی ها از این نسل مینالن اما به شخصه واقعا با این بازی ها و چندتا بازی مولتی پلتفرم دیگه واقعا حال کردم .

+به هر حال نقد ghost of tsushima هیچ چیز بدی ندارم برای بازی واقعا بازی از نظر موزیک و داستان و گیم پلی و تنوع محیط و زیبایی جزیره واقعا عالی بود .

-یکم به هوش مصنوعی به نظر باید تو بازی های ساکارپانچ در اینده بیشتر توجه بشه .

یک چیزی که یکم البته اول های بازی خوشم نیومد اما بعدم دلیلش فهمیدم کند پیش رفتن قابلیت ها بود که قشنگ با بخش داستانی خوب پیش رفته بود که بعدم به نظرم انتخاب خوبی بود از طرف سازنده.

در کل برای من بخش های از بازی یاد اور Tenchu z بود که واقعا عالی بود لذت بردم شدید از این سبک گیم پلی بازی .

10 امتیاز من به GOT که به شخصه یکی از بهترین بازی های نسل میدونم بعد تمام شدنش.
 

jack sparrows

کاربر سایت
Nov 3, 2006
1,034
نام
هادی
everybody's gone to the rapture=8/10

دو نکته منفی داره بابت هرکدوم یک امتیاز ازش میگیرم!

اول اینکه بازی داستان پیش زمینه ای خیلی خوبی داره و بازی صرفا اون داستان رو روایت میکنه و خود بازی داستان نداره و این یعنی موجودیت گیم پلی شما محل بحث و تردیده!

دوم اینکه مسیر مشخصی برای داستان بازی هست که بدون الگو هست و به همین دلیل اگه بخواید کل داستان رو با جزییاتش متوجه بشید مجبورید بیش از حد در محیط بازی پرسه بزنید که خسته کننده میشه!

watch dogs 2=8/10

اینم دو تا ایراد داره!

نکته: این بازی رو با gta مقایسه نکنید چون تم بازی کاملا متفاوته!

اول اینکه بازی gun play خوبی نداره و درگیری محور نیست بلکه بر مخفی کاری تاکید داره که با توجه به محیط open world بازی آزاردهنده هست!

دوم اینکه محیط بازی حس خاصی به شما نمیده! gta میتونه شما رو سرگرم گشت زنی و‌ درگیری های بدون الگو کنه ولی محیط wd2 خیلی خیلی سرده!

wolfenstein: the old blood=7/10

همه چی خوب و ‌معمولی! هیچ نکته مثبت خاصی نداره + هیچ نکته منفی خاصی نداره = یک تجربه صرفا سرگرم کننده!

the evil within 2=8/10

نکته: تا به این لحظه تنها بازی ps4 هست که نه تنها با هارد ssd لودینگ بهتری نمیگیرید بلکه شدیدا دچار framerate dips میشید! انقدر آزاردهنده بود که چند تا ویدئو از گیم پلی ازش دیدم و از نبود افت فریم در دستگاه های دیگه تعجب کردم! به هارد اصلی منتقل کردم مشکل رفع شد!!!

نسبت به شماره اول فریم ریت بهتری داره ولی داستان و گیم پلی افت کرده و کاملا دست بالا رو در مقابل هیولاها دارید!

اونایی که شماره اول رو رفتن در مقطعی از بازی وقتی هیولاهای نسخه یک دوباره برمیگردن میفهمن حرفه ای تر نشدن بلکه هیولاها آسونتر شدن!

در کل داستان نسخه یک رو ادامه میدادن بهتر بود چون شخصیت های منفی این شماره عمق شخصیت منفی شماره یک رو ندارن!

البته اگه اولین شخصیت منفی یعنی عکاس جنگی رو پرورش میدادن میتونست خیلی جذابتر باشه و در حد شخصیت منفی شماره یک‌ باشه
 

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
998
نام
امیر حسین
Mafia 1 remake:

اولین تجربم از بازی نسخه ی دارینوس چندین سال پیش بود. هیچ وقت حس و حال اون بازی برام تکرار نشد. منظورم شزایط سنی اون زمان نیست. بلکه جو و محیط بازی منظورمه. ریمیک بازی از نظر من هیچوقت نتونست اون حس و حال قدیمی رو زنده کنه . مافیا ریمیک یه جورایی تبدیل به یه بازی مدرن شده. در حدی که از نظرم جز گرافیک هیچ چیز خاصی نداره و هر چیز مثبتی که داره از همون نسخه ی اول هست.
این بازی صرفا تبدیل شده به یه بازی اکشن مدرن. شخصیت پردازی و طراحی شخصیت ها اصلا و ابدا مناسب نیست علی الخصوص شخصیت دون سالیری.
هنگر ۱۳ تا تونسته کنترل بازی رو علی الخصوص در قسمت اتوموبیل سواری خراب کرده و سیستم ترمز دستی ماشین ها رسما یه جوک بی معنیه که کلیه ی قوانین فیزیک رو به هم میریزه :D
لودینگ های بازی فاجعس. شما تصور کن مرحله اتوموبیل رانی رو باید ۱۰۰ بار بری تا شاید شانسی برنده شدی ولی هر بار که ری استارت می کنی باید کلی زمان وایسی :D
هوش مصنوعی بازی و سیستم شوتینگ بازی چیزی فراتر از فاجعس. هیچ استراتژی خاصی ندارن دشمنا و هدف گیری بازی هم اصلا دقیق نیس و چنگی به دل نمیزنه.
در کل منی که طرفدار دو اتیشه ی مافیا بودم, حس شرمندگی کردم با بازی کردن این فاجعه. صد در صد هنوز هم نسخه ی قدیمی رو ترجیح میدم به این نسخه. قطعا هیچ حسی از مافیا در این بازی به من منتقل نشد.

امتیاز من: ۵ از ۱۰

Ghost of Tsushima :
از زمان نشون دادن اولین تریلرش برای بازی هایپ بودم. با سکوت خبری بازی کمی نگران بازی شدم و با توجه به اسم شرکت سازندش, کمی نگران تر شدم.
چیزی که قطعا چشم هر بازیکنی رو در لحظه ی اول می گیره, گرافیک هنری بازی هست. جنگل و دشت های سر سبز و زیبا با جزئیات عالی و draw distance مثال زدنی. دومین شاخصه ی خوب بازی , سیستم مبارزات بازی هست که جای هیچ انتقادی رو باقی نذاشته و قطعا یکی از شاخص ترین سیستم های مبارزاتی رو داره.
اما متاسفانه اشکالات بازی هم کم نبود. هنوز نتونستم برای خودم نبود سیستم لاک آن تارگت (قفل روی هدف) رو هضم کنم. دوربین بازی در مبارزات گاهی از مرز فاجعه هم رد میشه. اکثر اوقات دوربین میره توی چمن و درخت و تو رسما دشمن رو گم می کنی. قابلیت stand off همیشه خوب عمل نمیکنه و گاهی هنگام چرخش دوربین با حالت اسلو موشن, دشمن رو گم می کمه و یهو دشمن بهت ضربه می زنه که این مشکل از دوربین بازی هست.
جدای از این مشکلات, بافت ها و گرافیک فنی بازی اصلا خوب نیس. کیفیت آب و بافت سنگ و اجسام جامد شوخی ای بیش نیست. انگار هیچ کاری روی اونا صورت نگرفته و به جاش برای پوشوندن اونا, تا تونستن از رنگ ها و دشت و گل و گیاه رنگی استفاده کردن تا زیبا کنن بازی رو.
اما مشکل اصلی من با بازی, سبک کاملا کپی برداری شده از اساسینس کرید هست. فرق چندانی جز در لوکیشن بازی و سیستم مبارزات با اساسینس کرید اودیسه حس نکردم. حتی خیلی از perk ها هم همون بود:D تنوع دشمنا و حیوانات هم اصلا مناسب نبود. نبود تنوع در اسلحه و لباس هم نکته ی منفی بازیه.
وحشتناک ترین مشکل بازی هم در کنار هوش مصنوعی ضعیفش, ماموریت های فرعی ملال آور و تهوع آور بازی هست. به طور کلی میتونم ماموریت های فرعی رو اینطوری خلاصه کنم:
follow somebody
go with somebody
investigate something
kill mongols

تعداد بسیار زیادی ماموریت صرفا با این ۴ جمله ساخته شدن که دقیقا همشون هم به یک نتیجه ی تکراری ختم میشن و شما می تونید حدس بزنین قضیه چیه.
کالکتیبل های بازی هم ملال اور ترین کالکتیبل های قرن بود. تعداد بسیار زیادی inari shrine وجود داره که شما با honor کردن همشون, هیچ چیز عجیب و خاصی گیرتون نمیاد و بنابراین هیچ دلیلی برای این وجود نداشت تا این تعداد کالکتیبل در بازی قرار داده بشه. میتونم بگم نصف چیزا های موجود در بازی , گرفتن و جمع کردنشون هیچ سودی برای بازیکن نداره و اضافس.
در کل بازی فقط در قسمت ماموریت اصلی خوب کار شده حدودا و سیستم مبارزش هم تحسین شدس. جز این موارد, کاملا یه بازی معمولی هست

امتیاز: ۶.۵

Desperados3 :

اخرین بازی که از mimimi بازی کردم, shadow tactics بود که الحق جزو زیباترین بازیهای زندگیم بود.
دسپرادو ۳ ساخته ی این شرکت, یک بازی استراتژیک تاکتیکی بر پایه ی مخفی کاری در سبک shadow tactics هست. بازی از نظر گیم پلی و شخصیت پردازی بی نظیر کار شده. گیم پلی و هوش مصنوعی دشمنا و لول دیزاین با شما کاری می کنه که علاوه بر اینکه برا خلاص شدن از یه محیط ساعت ها فکر کنین, بلکه از اینکه ساعت ها پشت تلویزیون نشستید هم خسته نشید.
محیط غرب وحشی, شخصیت های متعدد و بی نقص با اسکیل های جذاب, موسیقی رویایی, لول دیزاین مثال زدنی و محیط های متنوع و جذاب از جمله ویژگی های این اثر کم سر و صدا ولی بی نظیره.
توی این بازی قطعا تاکتیک حرف اول رو میزنه. قطعا با رد کردن هر مرحله حس بی نظیری به شما دست میده چون واقعا برای تک تک لوکیشن ها, فکر کردید.
گرافیک فنی و هنری بازی هم کاملا خوب و قابل قبول هست و درخور یه عنوان استراتژیک هست.

امیتاز : ۱۰ از ۱۰
 

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
998
نام
امیر حسین
moonlighter

179587

واقعا نمی دونم از کجا شروع کنم. چطوری این بازی رو شرح بدم. به صورت کاملا اتفاقی این بازی indie رو توی استور با تخفیف دیدم و خریدمش. وقتی بازیش کردم خیلی از سطح انتظاراتم نسبت به یه بازی زیر ۹ دلار بالاتر بود. در حدی شوکه شدم که می تونم اونو به راحتی جزو بهترین بازیهای عمرم اضافه کنم.
بازی یه ترکیب بی نظیر و هنرمندانه از stardew valley و the binding of isaac و شاید کمی هم hollow knight باشه. شما وارد دانج های مختلف مثل forest, golem , desert و tech می شید . هر دانجن ۳ طبقه داره و هر طبقه هم اتاق های مختلف داره که توی هر اتاق صندوق, دشمن های متفاوت و با تنوع بسیار بالا وجود داره . هر طبقه یه باس داره و در نهایت باس طبقه ی سوم, باس اصلی اون دانجن, هست.
179593
شما در حین گشت و گذار در دانجن, یک سری منابع و ریسورس ها و artifect ها رو جمع می کنید و اگر سالم از دانج بیزون بیاید, می تونید اونها رو توی قفسه های مغارتون بچینین و خودتون روی اونجا قیمت بذارید (در سه رنج قیمت ارزون و متوسط و گرون) و با فروششون پول برای خرید سلاح و.... جمع کنین.
چیزی که در این بازی بی نظیر کار شده, موسیقی حیرت انگیز و شاهکار بازی هس. هر طبقه از هر دانجن چنان موسیقی گوش نوازی داره که شما رو غرق در خودش می کنه. البته اکثر بازی های indie دارای موسیقی فاخر هستن.
سیستم مبارزه ی بازی بی نظیره. باس فایت ها بیش از حد عالی کار شده. تنوع سلاح و اپگرید ها قابل ستایشه. تنوع دشمن و دانجن ها و همچنین ایتم های مخفی عالیه.
179594

تنها ایرادی که می تونم بگیرم اینه که بازی کمی کوتاهه. ترجیح میدادم ۱۰ تا دیگه دانجن هم باشه.
به عنوان حرف آخر, اگه واقعا دنبال یه بازی هستین که این اخر نسلی میخکوب بشین پای کنسول و نتونین تکون بوخورین, moonlighter بهترین گزینس.
قطعا سیستم مبارزه و پیدا کردن ریسوس برای فروش در مغازه اونقد برای شما جذاب هست که هر سری که ریسورس هاتون رو میفروشین و مشتری بهتون پول میده, روحتون جلا پیدا می کنه :D

نمره ی من: ۱۰ از ۱۰


پ.ن: بازی تخفیف شدید خورده روی استور. سریع بخرید.
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
The Order 1886

184935

داستان : لندن سال 1886 را نشان می دهد که موجوداتی گرگینه خطر جدی برای ساکنان لندن می باشند و گروهی به رهبری گالاهاد به مبارزه با این تهدید و رازهای پشت پرده بر می خیزند .

گرافیک بازی به غایت زیبا هست و یکی از قوی ترین گرافیک های فنی که تا به حال شاهدش بودم را دارا هست . گرافیک هنری و طراحی شهر لندن (دوران ویکتوریایی با معماری خاص اون زمان و فضای دل گرفته) و اون حال و هوا خیلی خوب کار شده .
طراحی چهره ها (خصوصا چهره گرگینه ها و پروسه تبدیل شدن آنها) و لباس ها (تضاد جالب بین لباس شوالیه مانند (نماد دوره کهن) و اسلحه ها (نماد دوره مدرنیته) و جزییات لباس ها و ریزه کاری ها) و حالات چهره و القای احساسات فرد از روی چهره اش به خوبی پیاده سازی شده .
کاورگیری و گیم پلی و شوتینگ بازی عالی هست ( فقط گاهی دشمنان خنگ می زنند و کاورگیری نمی کنند یا در در و دیوار لحظه ای گیر می کنند) . کات سین ها کمی زیاد ولی با کیفیت هستند .
بازی تلفیقی از کلید زنی و شلیک و کمی مخفی کاری هست . تخریب پذیری محیط هم خوبه و تقریبا بعضی اشیا تخریب می شوند .
صدا گذاری در سطح بسیار خوبی هست (صدای محیط و اسلحه ها و القا حس فرو کردن خنجر و لهجه انگلیسی افراد) . داستان بازی و اتمسفر محیط قوی کار شده .
نورپردازی و بازتاب سطح آب و افکت آتش عالی نیستند ولی خوب و قابل قبول هستند مخصوصا سایه زنی ها و شعاع های نور .
مدت بازی کوتاه هست چیزی در حدود 6 ساعت (با احتساب کات سین ها) و بازی جایی که دارد به اوج می رسد پایان می یابد . جا داشت روی داستان و لول دیزاین مراحل بیشتر کار می شد که تنوع و تایم بیشتری در طراحی مراحل را شاهد می بودیم .
تنوع و فیزیک و جزییات اسلحه ها (منو یاد سری فیلم های ون هلسینگ می انداخت) و دشمنان خوب و هوش مصنوعی یاران و همچنین دشمنان در سطح قابل قبولی قرار دارد .

در کل برای کسانی که هزینه زیادی بابت بازی نداده اند بازی خیلی خوبی هست . بیشترین چیزی که به نمرات بازی ضربه زده قیمت بالای بازی در قبال تایم گیم پلی کوتاه آن هست .
بازی زیبایی هست مخصوصا که مال سال 2015 می باشد اما از بعضی از بازی های حال حاضر از نظر گرافیکی بالاتر هست.

گیم پلی : 8 از 10
موسیقی و صدا گذاری : 9 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 10 از 10
گرافیک فنی : 10 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها :9 از 10
داستان : 8 از 10


نمره کل : 9 از 10
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,298
نام
مهدی
spiderman miles morales
من از دسته افرادی بودم که فکر میکردم این بازی فقط یه اکسپنشن هستش و با کمی تغییرات آب و هوایی در مپ بازی یه نسخه فرعی با همون فرمول قبلی دادن بیرون.
اما سخت در اشتباه بودم.بازیش واقعا سر تا پا نوآوری بود.انیمیشن های تار زدن و حرکات پرواز کاملا جدید و نسل بعدی ، طراحی ماموریت ها به ویژه ماموریت های فرعی پرعمق با داستان های منحصر بفرد ، قدرت های جدید مالیز یه تفکیک اساسی نسبت به پیتر دارن و کلا همه چیز این بازی جدید هست.تنها انتقادی که از بازی دارم باس هاش هستن که واقعا کمن . بسی از بازیش لذت بردم.
نمره 9/10

.........................
Watch dogs legion
زباله به تمام معنا !
تمام مراحل اصلی و فرعی عینا کپی هم هستن به ذره ای تفاوت.همش برو یه خراب شده هک کن برگرد.نبود داستان کشش دار به خاطر نداشتن شخصیت اصلی و ثابت.شوتینگ و رانندگی توی دیوار.بازی به شدت بی روح و به معنی واقعی کلمه کسالت آور.
از بعد دیویژن‌۲ تمامی بازی های یوبیسافت زباله هستن البته به جز اساسینز کرید والهالا که اونم به خاطر کارگردانش اشرف اسماییل بود که اخراجشم کردن.یوبیسافت یه زباله ساز هست که فقط آشغال تولید میکنه.
نمره من به واچ داگز 1/10
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
The Order 1886

View attachment 184935

داستان : لندن سال 1886 را نشان می دهد که موجوداتی گرگینه خطر جدی برای ساکنان لندن می باشند و گروهی به رهبری گالاهاد به مبارزه با این تهدید و رازهای پشت پرده بر می خیزند .

گرافیک بازی به غایت زیبا هست و یکی از قوی ترین گرافیک های فنی که تا به حال شاهدش بودم را دارا هست . گرافیک هنری و طراحی شهر لندن (دوران ویکتوریایی با معماری خاص اون زمان و فضای دل گرفته) و اون حال و هوا خیلی خوب کار شده .
طراحی چهره ها (خصوصا چهره گرگینه ها و پروسه تبدیل شدن آنها) و لباس ها (تضاد جالب بین لباس شوالیه مانند (نماد دوره کهن) و اسلحه ها (نماد دوره مدرنیته) و جزییات لباس ها و ریزه کاری ها) و حالات چهره و القای احساسات فرد از روی چهره اش به خوبی پیاده سازی شده .
کاورگیری و گیم پلی و شوتینگ بازی عالی هست ( فقط گاهی دشمنان خنگ می زنند و کاورگیری نمی کنند یا در در و دیوار لحظه ای گیر می کنند) . کات سین ها کمی زیاد ولی با کیفیت هستند .
بازی تلفیقی از کلید زنی و شلیک و کمی مخفی کاری هست . تخریب پذیری محیط هم خوبه و تقریبا بعضی اشیا تخریب می شوند .
صدا گذاری در سطح بسیار خوبی هست (صدای محیط و اسلحه ها و القا حس فرو کردن خنجر و لهجه انگلیسی افراد) . داستان بازی و اتمسفر محیط قوی کار شده .
نورپردازی و بازتاب سطح آب و افکت آتش عالی نیستند ولی خوب و قابل قبول هستند مخصوصا سایه زنی ها و شعاع های نور .
مدت بازی کوتاه هست چیزی در حدود 6 ساعت (با احتساب کات سین ها) و بازی جایی که دارد به اوج می رسد پایان می یابد . جا داشت روی داستان و لول دیزاین مراحل بیشتر کار می شد که تنوع و تایم بیشتری در طراحی مراحل را شاهد می بودیم .
تنوع و فیزیک و جزییات اسلحه ها (منو یاد سری فیلم های ون هلسینگ می انداخت) و دشمنان خوب و هوش مصنوعی یاران و همچنین دشمنان در سطح قابل قبولی قرار دارد .

در کل برای کسانی که هزینه زیادی بابت بازی نداده اند بازی خیلی خوبی هست . بیشترین چیزی که به نمرات بازی ضربه زده قیمت بالای بازی در قبال تایم گیم پلی کوتاه آن هست .
بازی زیبایی هست مخصوصا که مال سال 2015 می باشد اما از بعضی از بازی های حال حاضر از نظر گرافیکی بالاتر هست.

گیم پلی : 8 از 10
موسیقی و صدا گذاری : 9 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 10 از 10
گرافیک فنی : 10 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها :9 از 10
داستان : 8 از 10


نمره کل : 9 از 10

آقا بازی تازه دیروز رسید دستت :D به کنسول رحم نمیکنی به خودت رحم کن :D
 

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
The Order 1886

View attachment 184935

داستان : لندن سال 1886 را نشان می دهد که موجوداتی گرگینه خطر جدی برای ساکنان لندن می باشند و گروهی به رهبری گالاهاد به مبارزه با این تهدید و رازهای پشت پرده بر می خیزند .

گرافیک بازی به غایت زیبا هست و یکی از قوی ترین گرافیک های فنی که تا به حال شاهدش بودم را دارا هست . گرافیک هنری و طراحی شهر لندن (دوران ویکتوریایی با معماری خاص اون زمان و فضای دل گرفته) و اون حال و هوا خیلی خوب کار شده .
طراحی چهره ها (خصوصا چهره گرگینه ها و پروسه تبدیل شدن آنها) و لباس ها (تضاد جالب بین لباس شوالیه مانند (نماد دوره کهن) و اسلحه ها (نماد دوره مدرنیته) و جزییات لباس ها و ریزه کاری ها) و حالات چهره و القای احساسات فرد از روی چهره اش به خوبی پیاده سازی شده .
کاورگیری و گیم پلی و شوتینگ بازی عالی هست ( فقط گاهی دشمنان خنگ می زنند و کاورگیری نمی کنند یا در در و دیوار لحظه ای گیر می کنند) . کات سین ها کمی زیاد ولی با کیفیت هستند .
بازی تلفیقی از کلید زنی و شلیک و کمی مخفی کاری هست . تخریب پذیری محیط هم خوبه و تقریبا بعضی اشیا تخریب می شوند .
صدا گذاری در سطح بسیار خوبی هست (صدای محیط و اسلحه ها و القا حس فرو کردن خنجر و لهجه انگلیسی افراد) . داستان بازی و اتمسفر محیط قوی کار شده .
نورپردازی و بازتاب سطح آب و افکت آتش عالی نیستند ولی خوب و قابل قبول هستند مخصوصا سایه زنی ها و شعاع های نور .
مدت بازی کوتاه هست چیزی در حدود 6 ساعت (با احتساب کات سین ها) و بازی جایی که دارد به اوج می رسد پایان می یابد . جا داشت روی داستان و لول دیزاین مراحل بیشتر کار می شد که تنوع و تایم بیشتری در طراحی مراحل را شاهد می بودیم .
تنوع و فیزیک و جزییات اسلحه ها (منو یاد سری فیلم های ون هلسینگ می انداخت) و دشمنان خوب و هوش مصنوعی یاران و همچنین دشمنان در سطح قابل قبولی قرار دارد .

در کل برای کسانی که هزینه زیادی بابت بازی نداده اند بازی خیلی خوبی هست . بیشترین چیزی که به نمرات بازی ضربه زده قیمت بالای بازی در قبال تایم گیم پلی کوتاه آن هست .
بازی زیبایی هست مخصوصا که مال سال 2015 می باشد اما از بعضی از بازی های حال حاضر از نظر گرافیکی بالاتر هست.

گیم پلی : 8 از 10
موسیقی و صدا گذاری : 9 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 10 از 10
گرافیک فنی : 10 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها :9 از 10
داستان : 8 از 10


نمره کل : 9 از 10

خوشحالم که از این بازی شاهکار مثل خودم خوشت اومده
اینم نظر من که چند سال پیش در مورد این بازی نوشتم میتونی بخونیش
امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین PlayStation 4
 
  • Love
Reactions: kamyy

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
999999-min.png

با آغاز نسل نهم و معرفی کنسول‌های نسل جدید و شروع سیطره‌ی آن‌ها بر بازار کنسول‌ها، شاید بتوان گفت یکی از بزرگترین مشکلات کاربران کنسول و جامعه ی گیمرها، انتخاب گزینه مناسب پیش از خرید است!
کنسول نسل نهم به لطف سخت‌افزار قدرتمند خود قرار است مرزهای بازی‌های کامپیوتری و واقعیت را بیش از هر زمان دیگری به یکدیگر نزدیک کند.
از همین رو، پیش‌بینی می‌شود که بازی‌های جدید زیادی برای PlayStation 5 در سال‌های آتی عرضه شود.
در نهایت همانند نسل‌های گذشته وجود تاپیکی جهت به اشتراک گذاشتن نظرات و نمرات بازی‌های نسل احساس میشد..



قبل از ارسال پست، حتماً به این نکته توجه کنید:
تا جایی که ممکنه از نقل‌قول کردن دیگران پرهیز کنید و بحث و گفتمان راجع‌به بازی رو به تاپیک‌ خود بازی محدود کنید.
با تشکر از @.Amirone بابت کار زیبایِ گرافیکی..
 

OceanSky

Kindred Blades
کاربر سایت
Aug 8, 2018
647
(2020) Demon's Souls Remake
185124

اولین بازی که نسل نهمی که تجربه کردم دیمن سلز هست، وقتی که بازی با تریلر گیمپلی معرفی شد با اون گرافیک دهشتناک باور نمیکردم همچین چیزی واقعا قابل اجرا باشه، گرافیک بازی در همون حد با جزییات، در قسمت Visual Mode دو مود Performance و Cinematic وجود داره(60 فریم و 30 فریم) ، که توصیه میکنم حتما رو مد پرفرمنس تجربه کنین، مهم ترین مشخصه ای که منو تحت تاثیر قرار داد Art Direction بازی هست که وقتی وارد محیط های مختلف میشین و چشمتون به طراحی محیط و دشمن ها، رنگی بندی دنیای بازی میوفته میفهمین که سازنده ها اطلاع داشتن که دارن چی میسازنن، در یک کلمه میتونم بگم فضا سازی بازی فوق العادست، هر آرچستون اتمسفر و فضای خاص خودشو داره که باعث بازی یکنواخت نباشه، مورد بعدی سختی بازی هست که اوایل مثل همه بازیهای سولز بورن واقعا عذاب آوره تا وقتی که خودتونو آپگرید کنین، شاید به نظر بیاد دشمن ها نسبت به بقیه سولز بورن ها کند ترن، در حالی که پلیر هم کند یا به قول معروف Clunky هست که با آپگرید بهتر میشه، مورد بعدی سیستم تخریب و کمبت بازی هست که بلوپوبنت با دوال سنس گیمپلی رو به بهترین شکل پیاده کرده، برای مثال وقتی که به شمشیرتون ضربه میزنین به دیوار سنگی صدا و لرزش کنترلر فرق میکنه با دیوار چوبی، یا حتی از اون مهم تر بشکه تخته ای/چوبی روی زمین ک تو خالی هست وقتی ضربه میزنین حس و لرزشش با دیواری که پشتش محکم تره یا سپر چوبی فرق داره، یا وقتی پاتون رو میذارین رو تخته و میشکنه صدا شکستنش و یه لرزش ریز از دوال سنس میاد، یا وقتی که اژدهای قرمز نعره کشان از پشت سرتون میاد، صدا و لرزش دوال سنس این حس رو منتقل میکنه که واقعا یه اژدها پشت سرتونه،( با هدفون 3D Pulse این تجربه بهتر هم میشه). خیلی جاها از دوال سنس استفاده شده که خودتون وقتی بازی کردین کشف میکنین، مورد دیگه درباره سیستم تخریب که توجه منو جلب کرد اینه که هر چیزی تو بازی وقتی ضربه میزنین عکس العمل نشون میده، مثلا در بازی GOW وقتی با تبر به بعضی اجسام میخواین ضربه میزنین ازشون رد میشه انگار که وجود ندارن، تو دمون سلز همچین چیزی وجود نداره، لول دیزاین بازی خیلی خوب طراحی شده من تو دو مرحله اول به 3 در بسته خوردم که نمیدونم چطور میشه باز کرد، سانترک بازی هم از همون منو بازی با روح و روان آدم بازی میکنه و حرف نداره، روند بازی هم مثل همه سولز بورن ها کنده و نیازمند صبر زیادی هست، که برای همین واسه هرکسی این بازی مناسب نیست و امکان داره حوصلتون سر بره، مورد آخر بازی رمز و راز زیاد داره، مثلا من معجزه و جادو خریدم ولی دقیق نمیدونم چطور میتونم استفاده کنم، بعضی مراحل هم از خود باس اون مرحله سخت تره که شخصا برام جالب بود، شدیدا پیشنهاد میکنم حتی اگه طرفدار سری سولز نیستین هروقت تونستین سراغ این بازی برین و مطمعا باشین از بازی لذت میبرین، به شخصه برام بهترین لانچ تایتلی بود که تجربه کردم. امتیازم به بازی 10.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر