امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

Mahdi444

کاربر سایت
Jan 10, 2016
653
نام
Ary
8aa3766f6e9d067ace2362d761f7bc5d.jpg


Horizon Zero Dawn:
یه انحصاری‌ خیلی خوب برای دوستان سخت پسند :)) این بازی در درجه‌ی اول یه داستان خیلی عمیق و فوق‌العاده داره که برای فهمیدن کامل داستان تعدادی دیتا پوینت توی محیط بازی هست که وقتی اون‌ها رو پیدا کنید و گوش بدید (که البته نیاز به یه دانش انگلیسی خوب داره!) عمق داستان رو متوجه میشید بازی تو داستان کم نداره همینطور توی المان های ماجراجویی خیلی خوب کار کرده و دنیای بسیار زیبا و پر جزئیاتی داره به همراه یه سیستم مبارزات بی نقص با دشمنان متنوع، در حقیقت 26 نوع روبات مختلف توی بازی هست که بسیار پر جزئیات و خوب کار شدن هر کدوم نقطه‌ ضعف مخصوص خودشون رو دارند و هوش مصنوعیشون عالیه اما در مورد دشمنای انسانی هوش مصنوعی ضعیف یکم تو ذوق میزنه. چهره ها عالی کار شدن حالت های صورت ایلوی به همراه صداگذاری فوق‌العادش کاملا احساساتش رو منتقل میکنه و البته بازی از موسیقی متن هم چیزی کم نداره. یه سیستم کرفتینگ ساده و کاربردی به همراه چند تا المان کوچیک نقش آفرینی و ماموریت های فرعی‌ای که خیلی کم تکراری میشن و در نهایت از بهترین بازی های این نسل و حتی از بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم.
این نوشته از تجربه‌ی 35 ساعته‌ی من از این بازی بود.
امتیازی‌هم که بهش میدم 9.5/10
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
Doom_Cover.jpg


DOOM:9.5/10
از هر لحاظ با یه عنوان سطح بالا رو به رو خواهید بود.
گیم پلی دیوانه وار بازی به بهترین شکل ممکن آدرنالین خونتونو میبره بالا.
این بازی هیجان گیمر رو به بهترین وجه ممکن ارضا میکنه.
از لحاظ گرافیک با اینکه با یه عنوان 60 فریم رو به رو هستیم ولی بازم گرافیک در سطح خوبی قرار داره.طراحی موجودات و مخصوصا باسها عالی و بدون نقص هستن.(حالا که صحبت از باس شد باید بگم باس های این بازی فوق العاده طراحی شدن و کلمه باس رو برای خیلی از سازندگان معنی میکنن،صد حیف که تعدادشون خیلی کم هست)طراحی محیط ها و لوکیشن ها بسیار زیبا صورت گرفته.
از لحاظ موسیقی بازی فوق العاده عمل کرده.موسیقی های متال فوق العاده بازی کاملا در راستای اکشن بسیار هیجان انگیز بازی نواخته میشن.
داستان بازی هم اصلا و ابدا انتظار نداشتم تا این حد خوب باشه.درسته موضوع داستان کلیشه ای هست ولی بازی تا آخر اونو جدی میگیره و سطح خوبشو حفظ میکنه.
بازی به نظر من دو مشکل داره که البته خیلیم مهم نیستن.اول لودینگ های بازی هست که بعد هر بار کشته شدن شخصیت بازی چند ثانیه ای از وقت بازیو میگیرن و باعث میشن از هیجان بازی کاسته بشه.
دومین مشکل هم خسته کننده شدن روند بازی هست که فقط وقتی خودشو نشون میده که بازی رو در طول روز بیش از 3 ساعت بازی کنی.یعنی اگر روزی 2 چپتر از بازیو تموم کنی بازی اصلا خسته کننده نمیشه و سطح خوبشو حفظ میکنه.خود من روزی بیشتر از 2 یا نهایتا 3 چپتر بازی نمیکردم همینم باعث میشد همیشه شوق و ذوق کافیو برای ادامه بازی داشته باشم.
در روزگاری که بیشتر بازیها مهمترین رسالتشونو که همون سرگرم کننده بودن هست از دست دادن عنوانی مثل Doom فقط و فقط برای سرگرم کردن شما ساخته شده.پس بهش احترام بگذارید و حتما بازیش کنید.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
Nier Automata 8.5

در همون ابتدا باید بگم که برای تجربه و نقد کامل بازی باید ۴ یا ۵ بار بازی رو تموم کنید چرا که هر دفعه که بازی رو از اول میرین داستان بازی ادامه پیدا می کنه و هر دفعه بازی کردن به نوعی یه چپتر جدید هستش.

نکات مثبت :

  1. بازی المانهای مختلفی داره و اینا رو خوب ترکیب کرده ، از rpg گرفته (مهارتهای کرکتر ، خرید و فروش ، کرفتینگ ، ماموریتای فرعی و ....) تا هک اند اسلش و مینی گیم های پر تعداد هک کردن و البته پرواز با ربات
  2. این المانها متنوع چیده شده و با یک بازی صرفا هک اند اسلش روبرو نیستیم(سبک و مکانیک گیم پلی در خدمت روایت داستانه و هر لحظه یه سبک و مثه بایونتا مثلا هک اند اسلش خالص نیس)
  3. داستان بازی خیلی عالیه و روایت واقعا عالی داره...کارگردان بازی در این قسمت هنر خودشو به رخ کشیده مخصوصا با ادامه دار کردن بازی با چند بار بازی کردنش و اتفاقات مختلف و غافلگیر کننده ای که بارها تو بازی اتفاق می افته
  4. کرکترای بازی قابل لمس ، باورپذیر و خوب ساخته و پرداخته شدن و شما رو با خودشون همراه می کنن مخصوصا اینکه چند کرکتر قابل بازی وجود دارن و اینا قدرتها و کارکرد متفاوتی دارن
  5. مبارزات هک اند اسلش بازی عالیه و نوآوریهای خیلی خوبی داره ، درسته به اندازه بزرگان این سبک هاردکور نیس و لیستی از کمبو جلوتون نمیذاره ولی تنوع بالای سلاحا و ابزار آلاتی که دارین و کلی آپگرید برای شخصیت و سرعت باور نکردنی مبارزات ، مبارزات رو در سطح خیلی بالایی نگهمیداره
  6. گرافیک هنری بازی خیلی خوب و گرافیک فنی هم در اکثر موارد قابل قبول(مخصوصا با توجه به ۶۰ فریم بودن بازی که انصافا هم روون)
  7. از موسیقی بازی هر چی بگم کم .....بی نظیر موسیقی این بازی ، خیلی سخت میشه بازی رو پیدا کرد که تو چند سال اخیر موسیقی به این زیبایی داشته باشه و با قلب و روح آدم بازی کنه
  8. طراحی مراحل در قسمت ماموریتای اصلی خاص ، متنوع و تحسین برانگیزن . مخصوصا وقتی که شما با سه کرکتر قابل بازی مواجهید و داستانی دارین که طی چهار پنج بار بازی کردن روایت میشه.....در نتیجه به نوعی طراحی مراحل چیده شده که تا از مبارزه خسته میشید سوار ربات میشد ، تا از ربات سواری خسته میشید بازی شما رو به هک کردن سوق میده ، تا از هک کردن خسته میشن یه اتفاق احساسی تو بازی اتفاق می افتاده و همینطور بازی در مقاطع مختلف دو بعدی سه بعدی زاویه از بالا و ...... میشه و در کل طراوتش رو به معنی واقعی حفظ می کنه
  9. باس های بازی عالی هستن و سختی خوبی دارن.....
  10. ماموریت های فرعی بازی اونقدری قوی کار نشدن ولی برای یه بازی شبه rpg کفایت می کنن و گهگاهی نکات جالبی از داستان رو ارایه میدن و البته آیتم های ارزشمندی رو از انجامش به دست میارین.

نکات منفی :

  1. دنیای شبه open world یا semi open world بازی نسبتا خالی هست و چیز زیادی برای گشت و گذار توش نیس....یه جورایی به نظر میرسه سازنده بخاطر تب اپن ورلدی که این روزا همه رو فرا گرفته و یجورایی همه سازنده ها رو مجبور کرده برن سمتش مجبور به اینکار شدن ولی احتمالا به دلیل محدودیت مالی یا هر دلیل دیگه ای نتیجه جالب نشده و به نظر دنیای خطی تر میتونست بهتر جواب بده
  2. تنوع دشمنان در بازی کم هست که این رو هم با وجود فلسفه داستانی بازی میشه به محدودیت مالی ربط داد(شاید) ، اکثر دشمنان بازی رباتهایی یک شکل ولی در جثه و فرمهای مختلف با ابزارهای مختلف برای حمله هستن
  3. چند بار بازی کردن بازی جالب هست ولی در بار دوم که بازیه بار اول از دیدگاه کرکتری که قابلیت اصلیش هک کردن ادامه پیدا می کنه که عملا قدرت مبارزه پایینی داره شاید برای عده ای خسته کننده باشه(که البته در دفعات بعد با تعویض پشت سر هم کرکترها تعادل نسبتا خوبی برقرار میشه)

در کل Nier Automata تجربه خاص و دلنشینی هست که اگر اون یکی دو تا ایراد رو هم نداشت حتما یکی از بازیهای ماندگار صنعت میشد....
این بازی اونقدر نکات مثبتش نوآورانه و خاص هستش که حتما ارزش تجربه رو داره و تجربه ای فوق العادس.(مدت زمان ۴ بار بازی با انجام ۳۰ درصد ماموریتای فرعی حدود ۳۲ ساعت بود که تو ۵۰ ساعت فک کنم همه چیز بازی رو بشه کامل کرد)


.
 
آخرین ویرایش:

XENOS

کاربر سایت
Oct 22, 2005
426
NIOH:5/10
من اين بازيو تا رسيدن به BOSS مرحله اول در پشت بام زندان بيشتر نرفتم يعني نتونستم كه بيشتر برم.علتش هم سختي مفرط بازي..همونطور كه قبلا هم گفتم من تجربه بازيهاي سري دارك سولز و بلاد بورن رو نداشتم و هيچ ديدي نسبت به سبك و درجه سختي اين قبيل بازيا نداشتم و شايد بهتر بود قبل از خريد Nioh بيشتر در موردش آمار ميگرفتم..خلاصه كه درجه سختي وحشتناك بازي برام غير قابل تحمل شد و البته فيزيك نا اميد كننده بازي كه كاراكتر ها يكسره تو درو ديوار بودن كه نسبت به امتيازايي كه سايتها بهش داده بودن توقعم خيلي بيشتر از چيزي بود كه تو بازي ميديدم..هر چند كه نبايد از سيستم مبارزه خيلي خوب بازي كه نسخه پيشرفته شده نينجا گيدن سيگما هست گذشت..در هر حال عمر اين بازي براي من فقط ٤ ساعت بود.
 

iwes

کاربر سایت
Sep 2, 2006
1,707
نام
محمد
بعد از مدت ها وقت شد بازی کنم و چه بازیهای خوبی رو از دست داده بودم.
deus ex:mankind devided:7
به نظرم بازی نسبت به نسخه قبلی خیلی افت داشت و اون جذابیت نسخه قبلی رو برام نداشت اصلا. باس فایت که اصلا نداشت٬گرافیک هم نمیدونم چرا به نظرم افت داشته تا پیشرفت.داستان هم خیلی ضعیف بود و اصلا راضی کننده نبود.

9:Beyound:two souls
بسیار زیبا٬بعد از mgs4 بازی نبود که اینقدر منو پای کنسول نگه داره. داستان عالی٬روایت جذاب. تنها مشکل بازی کنترل بود که بعضی مواقع ادم سر گیجه میگرفت و نیاز به ازمون و خطا داشت.کلا به نظرم کوانتیک دریم از معدود شرکت هایی هستش که حضورش تو این صنعت بارقه امیدیه برای ادم هایی مثل من که دیگه دوست ندارند بازیهای تکرای و داستان های مسخره تحمل کنند.

8.5:rise of tombe rider
بازی خیلی خوشساخت و زیبا بود. انصافا پر از جزپیات و ارزش تکرار بالا. ولی گاهی فکر میکردم دارم انچارتد بازی میکنم. به نظر من تومب رایدر باید یه خورده به اصلیت خودش یعنی معماهای باحال و سختش برگرده. یخورده زیادی اکشن بود بازی به نظرم که با ذات داستان و... نیمخونه. در کل من بازی رو خیلی دوست داشتم با وجود اینکه داستان باز کلیشه ا و ابکی بود ولی محیط بازی واقعا ادمو به کنکاش و ادامه باز ترغیب میکنه.
 

ahmadmdp

کاربر سایت
May 22, 2015
359
نام
ahmad
horizon zero down
9.5/10
بازی رو پلات کردم و خیلی با بازی حال کردم.
بر خلاف باری های هم سبک گیم پلی خیلی روون بود.
گرافیک بازی فوق العاده بود.
من به ندرت افت فرم دیدم تو بازی دیدم.
اون نیم نمره هم بخاطر چند تا باگی که تو بازی برخورد کردم و مجبور شدم reset کنم هست، وگرنه بازی حقش 10 هست.
طراحی مراحل اصلی و فرعی خیلی خوبه و فقط بعضی از فرعی ها ممکنه خسته کننده بشه.
سیستم کرفتیگ هم ساده و کاربردی هست.
حتی جمع اوری کالکتیبل ها هم برای من جذاب بود، یه سری کالکتیبل هست که مثلا میری بالای یه ساختمان و خرابه های پایین رو نگاه میکنی و وقتی کالکتیبل فعال میشه میتونی ببینی قبل از تخریب اینجا چی بوده.
در کل پیشنهاد میکنم حتما بازی کنید حیفه.
ماشین ها خیلی خوب طراحی شدند هر کدام نقاط ضعفی دارند، مثلا میتونی اسلحه اش رو جدا کنی، برداری و علیه خودش استفاده کنی


Send from my Xperia Z5 using Tapatalk
 

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,287
The Last Guardian

چند سال بود که قرار بود بیاد و از اومدنش هم خوشحالیم. من نظر خودم رو در مورد این بازی میگم بدون در نظر گرفتن اینکه سازنده کیه، سابقش چی بوده و ازین حرفا. به عنوان یه بازیباز معمولی.

اگر وقت زیادی ندارید، حوصله و اعصاب ور رفتن با کنترل بدقلق و گاهاً عذاب آور بازی، انجام یک سری اعمال تکراری و یه اتمسفر مونوتون و سرعت خیلی آروم بازی رو ندارید سراغ Last Guardian نرید. به نظرم بهتره وقتی سراغش برید که هیچ بازی خوبی برای تموم کردن وجود نداره. بزارینش برای روزهای بلند تابستون شاید بهتر باشه. البته همه ی اینها رو گفتم نه به این دلیل که بازی چیزی برای ارائه نداره بلکه چون اینها همه موانعیه برای لذت بردن بیشتر از تجربه TLG. نیازی به گفتن هم نیست بازی ارزش تکرار هم نداره.
اگه هیچ کدوم ازین موانع براتون مهم نبود، اونوقت احتمالش زیاده که رابطه ی Trico و پسر بچه طوری جذبتون کنه که برای لحظاتی هر چند کوتاه چیزی رو تجربه کنید که توی کمتر بازی پیدا میشه.این بازی هم مثل باقی بازی های Ueda شما رو وارد دنیایی میکنه که درش قهرمان داستان و رابطش با یک موجود دیگه هسته ی اصلی بازیه. در نتیجه هر چیزی هم که بخواد توی دریافت ما از کیفیت این رابطه اختلال ایجاد کنه حتی الامکان کنار گذاشته میشه. خب طبیعیه که یک چیزی رو بدست میارید و چند تا چیز رو هم از دست میدید.

تجربم از بازی رو اگه بخوام با نمره مشخص کنم-چون رسم تاپیک همینه ظاهرا- فکر کنم 7/10 براش مناسب باشه. یه تجربه که به نسبت کیو کیوهای متداول و همیشگی بازی های رایانه ای میشه گفت خاص محسوب میشه. اما برای به دست آوردن این تجربه صبر و حوصله، زمان و اعصاب راحت هم لازمه.

و که 4 ساعت بازی کردی چرا اومدی امتیاز دادی بازی:|
شده مثل نقدایه nier با gr2 طرف نصف بازی هم نرفته اومده به بازی نمره داده
این نمره ها و نظرات ما که قرار نیست بره تو متا :D تازشم طرف وسط فیلم از سینما پا میشه میره بیرون یا کتاب رو نصفه رها میکنه و میگه فیلم یا کتاب خوبی نبود. خودش هم که گفته. نظرشه دیگه. یکی از بازی خیلی سخت و challenging خوشش نمیاد، یا فضای بازی رو نمی تونه تحمل کنه. به نظرم زیادی سخت میگیری
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
The Last Guardian

چند سال بود که قرار بود بیاد و از اومدنش هم خوشحالیم. من نظر خودم رو در مورد این بازی میگم بدون در نظر گرفتن اینکه سازنده کیه، سابقش چی بوده و ازین حرفا. به عنوان یه بازیباز معمولی.

اگر وقت زیادی ندارید، حوصله و اعصاب ور رفتن با کنترل بدقلق و گاهاً عذاب آور بازی، انجام یک سری اعمال تکراری و یه اتمسفر مونوتون و سرعت خیلی آروم بازی رو ندارید سراغ Last Guardian نرید. به نظرم بهتره وقتی سراغش برید که هیچ بازی خوبی برای تموم کردن وجود نداره. بزارینش برای روزهای بلند تابستون شاید بهتر باشه. البته همه ی اینها رو گفتم نه به این دلیل که بازی چیزی برای ارائه نداره بلکه چون اینها همه موانعیه برای لذت بردن بیشتر از تجربه TLG. نیازی به گفتن هم نیست بازی ارزش تکرار هم نداره.
اگه هیچ کدوم ازین موانع براتون مهم نبود، اونوقت احتمالش زیاده که رابطه ی Trico و پسر بچه طوری جذبتون کنه که برای لحظاتی هر چند کوتاه چیزی رو تجربه کنید که توی کمتر بازی پیدا میشه.این بازی هم مثل باقی بازی های Ueda شما رو وارد دنیایی میکنه که درش قهرمان داستان و رابطش با یک موجود دیگه هسته ی اصلی بازیه. در نتیجه هر چیزی هم که بخواد توی دریافت ما از کیفیت این رابطه اختلال ایجاد کنه حتی الامکان کنار گذاشته میشه. خب طبیعیه که یک چیزی رو بدست میارید و چند تا چیز رو هم از دست میدید.

تجربم از بازی رو اگه بخوام با نمره مشخص کنم-چون رسم تاپیک همینه ظاهرا- فکر کنم 7/10 براش مناسب باشه. یه تجربه که به نسبت کیو کیوهای متداول و همیشگی بازی های رایانه ای میشه گفت خاص محسوب میشه. اما برای به دست آوردن این تجربه صبر و حوصله، زمان و اعصاب راحت هم لازمه.


این نمره ها و نظرات ما که قرار نیست بره تو متا :D تازشم طرف وسط فیلم از سینما پا میشه میره بیرون یا کتاب رو نصفه رها میکنه و میگه فیلم یا کتاب خوبی نبود. خودش هم که گفته. نظرشه دیگه. یکی از بازی خیلی سخت و challenging خوشش نمیاد، یا فضای بازی رو نمی تونه تحمل کنه. به نظرم زیادی سخت میگیری
دوست عزیز نظر شخصیشو می خواد بگه بره تاپیک بازی بگه من این بازی با روحیات من سازگار نیست تازه جناب رفته همین کار رو هم کرده اومدنش اینجا دیگه چیه من نمیدونم همون طرفی که تو میگی رفته سینما وقتی فیلم رو نصفه ول میکنه ازش بپرسن چطور بود میگه من فیلم رو کامل ندیدم نمیتونم نظر بدم تو برو نگاه کن شاید خوشت اومد اگه بگه چرته بهش میگن کامل دیدیش که میگی چرته؟:| طرف هنوز مرحله زندان بازی رو رد نکرده میگه شخصیتا تو دیوارن:| مثل این میمونه یه سریال 10 قسمتی رو هنوز نصفه های قسمت اول رو ندیدی بگی شخصیت پردازیش تو دیواره:|
 

dr.ice

کاربر سایت
Dec 17, 2010
2,027
نام
میثم
The Last Guardian

چند سال بود که قرار بود بیاد و از اومدنش هم خوشحالیم. من نظر خودم رو در مورد این بازی میگم بدون در نظر گرفتن اینکه سازنده کیه، سابقش چی بوده و ازین حرفا. به عنوان یه بازیباز معمولی.

اگر وقت زیادی ندارید، حوصله و اعصاب ور رفتن با کنترل بدقلق و گاهاً عذاب آور بازی، انجام یک سری اعمال تکراری و یه اتمسفر مونوتون و سرعت خیلی آروم بازی رو ندارید سراغ Last Guardian نرید. به نظرم بهتره وقتی سراغش برید که هیچ بازی خوبی برای تموم کردن وجود نداره. بزارینش برای روزهای بلند تابستون شاید بهتر باشه. البته همه ی اینها رو گفتم نه به این دلیل که بازی چیزی برای ارائه نداره بلکه چون اینها همه موانعیه برای لذت بردن بیشتر از تجربه TLG. نیازی به گفتن هم نیست بازی ارزش تکرار هم نداره.
اگه هیچ کدوم ازین موانع براتون مهم نبود، اونوقت احتمالش زیاده که رابطه ی Trico و پسر بچه طوری جذبتون کنه که برای لحظاتی هر چند کوتاه چیزی رو تجربه کنید که توی کمتر بازی پیدا میشه.این بازی هم مثل باقی بازی های Ueda شما رو وارد دنیایی میکنه که درش قهرمان داستان و رابطش با یک موجود دیگه هسته ی اصلی بازیه. در نتیجه هر چیزی هم که بخواد توی دریافت ما از کیفیت این رابطه اختلال ایجاد کنه حتی الامکان کنار گذاشته میشه. خب طبیعیه که یک چیزی رو بدست میارید و چند تا چیز رو هم از دست میدید.

تجربم از بازی رو اگه بخوام با نمره مشخص کنم-چون رسم تاپیک همینه ظاهرا- فکر کنم 7/10 براش مناسب باشه. یه تجربه که به نسبت کیو کیوهای متداول و همیشگی بازی های رایانه ای میشه گفت خاص محسوب میشه. اما برای به دست آوردن این تجربه صبر و حوصله، زمان و اعصاب راحت هم لازمه.


این نمره ها و نظرات ما که قرار نیست بره تو متا :D تازشم طرف وسط فیلم از سینما پا میشه میره بیرون یا کتاب رو نصفه رها میکنه و میگه فیلم یا کتاب خوبی نبود. خودش هم که گفته. نظرشه دیگه. یکی از بازی خیلی سخت و challenging خوشش نمیاد، یا فضای بازی رو نمی تونه تحمل کنه. به نظرم زیادی سخت میگیری
ببینید نقد کردن و امتیاز دادن مختص منتقدی هست که تو یه سایت معتبر داره کار میکنه و برای ارتباط با مخاطب هاش از اینجور عبارت ها مثل اگر وقت زیادی ندارید یا سراغش نرید و...استفاده میکنه .
قاعدتا شما یا من اصلا صلاحیت اینو نداریم که بخواییم برای بقیه تصمیم بگیریم،چون هر کسی بسته به شرایط شخصیتیش میتونه با یه بازی کلی ارتباط برقرار کنه و کلی هم ازش لذت ببره.
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,287
ببینید نقد کردن و امتیاز دادن مختص منتقدی هست که تو یه سایت معتبر داره کار میکنه و برای ارتباط با مخاطب هاش از اینجور عبارت ها مثل اگر وقت زیادی ندارید یا سراغش نرید و...استفاده میکنه .
قاعدتا شما یا من اصلا صلاحیت اینو نداریم که بخواییم برای بقیه تصمیم بگیریم،چون هر کسی بسته به شرایط شخصیتیش میتونه با یه بازی کلی ارتباط برقرار کنه و کلی هم ازش لذت ببره.
اینجا چه خبره؟ چرا هر کسی حرف میزنه یا حرف تو دهنش میزارید یا براش محدودیت تعیین می کنید؟ کی برای بقیه تصمیم گرفت؟ کی اصلا از صلاحیت حرف زد؟
بنده هر چیزی دلم بخواد میگم. میخوان گوش کنن می خوان گوش نکنن. یک جوری صحبت می کنید انگار چارچوب Review و نظر دادن و نقد کردن و هر چیز دیگه ای رو شما تعیین می کنید.
از دست شما فن بوی ها آدم نمی دونه سر به کدوم بیابونی بزاره. اگه سونی میدونست Guardian هایی مثل شما رو داره هیچ وقت Last Guardian رو منتشر نمی کرد :|
 

dr.ice

کاربر سایت
Dec 17, 2010
2,027
نام
میثم
اینجا چه خبره؟ چرا هر کسی حرف میزنه یا حرف تو دهنش میزارید یا براش محدودیت تعیین می کنید؟ کی برای بقیه تصمیم گرفت؟ کی اصلا از صلاحیت حرف زد؟
بنده هر چیزی دلم بخواد میگم. میخوان گوش کنن می خوان گوش نکنن. یک جوری صحبت می کنید انگار چارچوب Review و نظر دادن و نقد کردن و هر چیز دیگه ای رو شما تعیین می کنید.
از دست شما فن بوی ها آدم نمی دونه سر به کدوم بیابونی بزاره. اگه سونی میدونست Guardian هایی مثل شما رو داره هیچ وقت Last Guardian رو منتشر نمی کرد :|

پستت رو بخون خودت داری میگی اگر حوصله ندارید یااینکه اگه بازی خوبی ندارید بازیش نکنید.
شما بیا بر اساس تجربه خودت این بازی رو با استفاده از کلمه نظر شخصی نقد کن.به هیچکس هم ربط نداره.
اینجوری یکی مثل من که از بازی کلی لذت برده به شعورش توهین نمیشه
هیچ فن بازی هم در کار نیست الکی شلوغش نکن.
 
آخرین ویرایش:

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
طرف میره متائو گیم پلی بازیهایی مثل BB ، DS ، NIOH رو میبینه با استریمهایی که تو سطرن ، میگه چه تکنیکایی داره و عجب حرکاتی ، ولی وقتی میشینه پاش میبینه نه ، این اون چیزی نیس که انتظارشو داشته ، گیم پلی بازی قانونمند و پایبند به هنر شماست . قبل این ماجرا هم دمو اومد ، گفتیم گیم پلی چالشیو شبیه DSه ،(چند بار که خودم گفتم) . امتیازت مهم نیس چون کلا فازت این سبک بازیا نیس . اینکه رفتید بازی رو گرفتید بدون اینکه دمو رو در زمان خودش تجربه کنید یا پستای کاربرا رو دنبال کنید ، این حقو ندارید تقصیرو سر بازیو کاربرائو اون چیزی که تصورشو میکردید بندازید ، ولی دیگه کل کل الکی هم نکن چرا یهو با همچین صحنه ای روبرو شدم :D با کمال احترام کاملا مقصر خودتونید:-".
 
آخرین ویرایش:

The Hound

کاربر سایت
Sep 6, 2011
760
نام
نوید
دوستان عزیز اینقدر در مورد نمرات و نقد دیگران واکنش تند نشون ندید. والا درست نیست این کار. اصلا لذت خوندن این نقدها همین دیدگاه های به شدت متفاوت افراد هست. واقعا ذهن انسان از عجایب دنیا هست
که ادما می تونن یه چیز واحد رو اینقدر متفاوت از هم ببینن. ته زیبایی هست این خودش. حالا هر چقدرم که اون نقد یا نمره متفاوت از دیدگاه ما باشه.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
life is strange سیزن 1 رو بازی کردم ... اول یه گلگی بگنم که چرا انقدر حجم بازی نسبت به مدت زمان و محیط محدود و گرافیکش بالاست !!!

من عاشق این سبکم و دیوانه وار با بازی های این سبک و حال و هوا زندگی میکنم ... و در مورد این بازی هم تا همین جاش که مقدمه ای بر بازی بود همین طوره ... واقعا لذت بردم و ارتباط گرفتم باهاش ... خیلی خوبه که بازی هایی از این دست بیشتر و بیشتر بشه .

فقط من نمیدونم این همه چیرینگ و تحسین و اینها در مورد بازی هست و به حقم هست ...ولی یه جای دیگه بازی های اینطوری میشدن شبیه سار پیاده روی و من نمیخوام پای کنسول فیلم ببینم و این حرف ها .... خیلی جالبه.

امتیاز: -
.........

velocity 2x

بازیش اونطور که باید منو نگرفت .... شیوه روایت داستان و اینتر فیسشم واقعا بد بود و من کلا همش رو رد کردم ... سردرد میگرفتم به اون تصاویر و فونت ها و سبز لجنی نگاه کنم.

ایده بازی جالب بود ... ولی نداشتن دث پنالتی کل ایده های بازی رو نابود کرده بود ... و من هیچ احساس چالشی حس نکردم و فقط برو جلو ...

از اواسط بازی پازل گونه شدن مراحل و اون گوی های تلپورت که اومدن تونستن جذابیت بدن به بازی .

در کل اگه جای بازی پلاز نبود و جای بازی پول داده بودم شاکی میشدم

امتیاز: 6.5
..........

trine نسل قبل من یکی از بازیایی که از دست دادم و افسوسش رو میخوردم همین بازی بود که خوب بالاخره موفق شدم بازیش کنم ... خلاقیت و جذابیت از در و دیوار بازی میریزه
از گرافیک هنری و چشم نواز بازی بگیر تا پازل ها و خلاقیتی که میشه برای رد کردن موانع به کار برد .. باعث میشه پای بازی میخکوب شی و تمام 16 مرحله رو یک ضرب بری . واقعا راضی بودم از بازی و خیلی لذت بردم .... بعد این هم میخوام سریع trine 2 رو بازی کنم ....

فقط بازی باعث شد دلتنگ بازیایی مثل ریمن بشم ... چرا این نسل پلتفرمر خفن نداریم.

امتیاز : 8
.........

overwatch

game of the year 2016 بدون شک

واقعا بازی بی نهایته ... معجون نهایی و جاودان سرگرم کنندگی و هیجان ... مهم نیست چند ساعت بازی کردید همش با خودتون میگید یه دور دیگه ... یه دور دیگه ... یه دور دیگه .... یه دور دیگه .... ی .... ی ...ی ... ی .... دومین بازی تو زندگیم که من پای بازی خوابم برد ... در حالی که دسته تو دستم بوده

تنوع و جذابیت کارکتر ها و مپ ها ، قابلیت های پیچیده و منحصر به فرد هر کارکتر همتا نداره

با اینکه داستان و شخصیت پردازی نداره ... ولی کاملا با هیرو ها ارتباط پیدا میکنی و جذبشون میشی ...

از لحاظ گرافیکی و طراحی هم بازی کاملا دوست داشتنی و ماهه

امتیاز: 11
 
آخرین ویرایش:

Maxxxx

کاربر سایت
Apr 18, 2015
378
نام
سعید
Nier: automata
ای مردم همین الان پاشید برید بازی را بخرید وقت را تلف نکنید :D این بازی واقعا جزو بهترین بازی هایی که تو عمرم انجام دادم، باورم نمیشه بازی تا این حد درست و‌ به جا از موسیقی و روایت داستان استفاده کرده یعنی‌ به معنای واقعی بازی کردنش ارزش داره هر چقدر که داستان رو‌‌ جلو میبرید سوپرایز های بیشتری در انتظارتون هست با کارکترهای بازی ارتباط برقرار میکنید حتی رباط های بیچاره بازی هم به طرز عجیبی باعث میشن در موردشون به فکر فرو برید و براشون دلسوزی کنید، موسیقی بازی هم مثل داستان شاهکار و بی نقص به بهترین شکل به‌ خورد بازی رفته ، گیم پلی بازی هم خیلی خوبه شاید در حد bayonetta و dmc خوب نباشه اما راضی کنندست
۱۰/۱۰
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر