امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

mamad2010

Google Search:Yanet Garcia
کاربر سایت
May 3, 2010
1,762
نام
ممد
tBI7z.jpg


Soma:9/10

داستان بازی فوق العاده است!!:|موسیقی و افکت ها عالیه!:)گیم پلی خوبه;)گرافیک میتونست بهتر باشه:(
داستان بازی:-o
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
MGS V
9/10

داستان 8/10 :
بازی کلا داستان خوبی داشت جز داستانی که مربوط به خود شخصیت BOSS بود من از بخش Quite و SKULL و LIQUID واقعا خوشم امد اما بزرگترین مشکل برای من اول بازی شروع شد که ملت بعد تمام کردن بازی متوجه موضوع شدن من از همون اول فهمیدم قضیه چیه که این یکی واقعا درد آور بود خیلی ها اول بازی متوجه نشدن موضوع چیه بازی که اولین دیالوگ گفت با توجه به شناخت صدایی که از بازیگر های مختلف داشتم منتظر موضوعی این چنینی در پایان بودم که زیاد جالب نبود برای یک مثل من .

گیم پلی10/10 : کسایی که بازی انجام دادن هنوز که هنوزه شرط میبندم خیلی چیزا رو داخل بازی ندیدن که دهنشون تا کف زمین بیاد پایین بعد اینکه بازی 100% کردم افتادم دنبال چیزایی که قبلا تست نکرده بودم واقعا چیزایی بود که میشد با D-walk یا سگ یا اسب انجام داد که کف خون آدم قاطی میکرد یا اینکه اسلحه ها و تجهیزاتی که میشد در بازی استفاده کرد انقدر تعدادش و تنوع و نوع کار کردشون فرق داشت و جزئیات بازی زیاد بود که آدم دلش میخواست فقط چیزای مختلف روی سر ملت تست کنه .

بهترین چیزی که میتونم بگم گفتن و دستشویی کردن اسب یا سگ روی جاده بود که در صورتی که ماشین از روش رد میشد ماشین از جاده خارج میشد یعنی یکی از جالب ترین بخش ها بود یا اینکه یک بار یکی با تیر بیهوش کردم روز بارونی بود طرف سرش افتاده بود تو یه کم آبی که جمع شده بود روی زمین خفه شد مرد جزئیات بازی بیداد میکرد .

گرافیک10/10:گرافیک بازی به نظرم واقعا عالی بود از بارش بارون تا توفان شن تا ... به نظر من گرفیک بازی عالی بود .

موسیقی 10/10 : مثل همیشه در این سری آهنگ های مادنگار زیادی وجود داره که تا چندین سال بعد هم برای شما لذت بخش باشه .
 
آخرین ویرایش:

ehsan_srk

کاربر سایت
Sep 23, 2007
4,097
نام
Ehsan
SOMA

6.5/10


+صدا گذاری بازی خیلی خوب بود و با محیط تاریک و ترسناک بازی کاملا سازگار بود-حس ترس و تنهایی به خوبی تو بازی طراحی شده بود-معما های جالبی در بازی بود-


- گرفیک بازی سطح پایینی بود و در اندازه های این نسل نبود-داستان بازی چیز خاصی نداشت-افت فریم در بازی اذیت می کرد-بازی ارزش تکرار نداره-تنوع مراحل و دشمنان کم بود و بازی اکثرا شکل یک نواختی داشت


ymjp9flxj5xxd6vmhtby.jpg

 

ehsan_srk

کاربر سایت
Sep 23, 2007
4,097
نام
Ehsan
Life Is Strange

8/10


+'گرافیک بازی قابل قبول بود مخصوصا محیط های خوبی تو بازی طراحی کرده بودن و رنگ بندی خوبی داشت-آهنگ های بازی قشنگ و خوب بود-گیم پلی بازی تو سبک چیز جدیدی به همراه خودش داشت و تنوع خوبی ایجاد کرده بود-داستان بازی جالب و درگیر کننده بود و پلیرها تا اخر با خودش همراه می کرد-بازی ارزش تکرار داره برای چیزها و نکته هایی که ممکن پیدا شون نکرده باشیم-پایان بازی برای من خوب و قابل قبول بود


- صداگذاری شخصیت ها و هماهنگی با لب خونی کرکتر ها خوب نبود-رفتار شخصیت ها تو موقعیت های مختلف ضعیف و اصلا با موقعیت هماهنگی نداشت و خیلی بی حس بودند-5 اپیزود بازی روند ثابتی نداشتند و بعضی ها خیلی خوب و بعضی ها ضعبف بودند-بعضی از تصمیماتی که گرفته بودیم کاملا بی اثر بودن و کنار گذاشته شدن-


screengrab-from-the-game.jpg
 

hosseincode

کاربر سایت
Dec 15, 2007
832
SOMA

6.5/10


+صدا گذاری بازی خیلی خوب بود و با محیط تاریک و ترسناک بازی کاملا سازگار بود-حس ترس و تنهایی به خوبی تو بازی طراحی شده بود-معما های جالبی در بازی بود-


- گرفیک بازی سطح پایینی بود و در اندازه های این نسل نبود-داستان بازی چیز خاصی نداشت-افت فریم در بازی اذیت می کرد-بازی ارزش تکرار نداره-تنوع مراحل و دشمنان کم بود و بازی اکثرا شکل یک نواختی داشت


معمولاً پست های امتیازدهی رو به نظرم نباید نقل قول کرد ولی واقعاً مطمئنی داستان بازی چیز خاصی نداشت یا احتمالاً شما در جریان اتفاقاتی که افتاد قرار نگرفتی؟ هر ایرادی میشه از SOMA گرفت ولی از داستانش نه! پنج سال وقت گذاشتن و کل بازی رو صرفاً به خاطر داستانش طراحی کردن و ساختن (وگرنه اگه هدفشون صرفاً ساخت بازی ترسناک بود خیلی راحت می تونستن Amnesia رو ادامه بدن و تازه پول بیشتری هم در بیارن). داستان SOMA به خاطر دیالوگ های تاثیرگذار و پرسش ها و ایده هایی که مطرح می کنه به راحتی میتونه در کنار بزرگانی مثل Bioshock قرار بگیره و ازشون کم هم نیاره.
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
The Witcher III
نکات مثبت :
گرافیک فنی و هنری و بصری و کلا همه چیز بازی ورای تصوره و واقعا NexGen بود!
صدا گذاری شخصیت ها، موسیقی در بالاترین سطح ممکن( آخرشم اون موسیقی قسمت Ard Skellig رو نتونستم پیدا کنم تو نت)
داستان که نیازی به توضیح نداره، حتی Side Mission ها هم Story Line عالی داشتن
وسعت!! هنوزم موندم چرا انقد Map بازی ( یا بهتر بگم Map های بازی) انقد بزرگ و عالی طراحی شده بودند
بعد از 100%کردن و جوییدن و پلات کردن و... بازم جاهایی بود که وقتی میرفتم با خودم میگفتم من قبلا اینجا رو ندیده بودم!
ارتقاء سطح مهارت گرالت و کلا منوی Alchemy و Character خیلی خوب و ساده طراحی شده بود
خیلی موارد هست که باید گفت ولی فرصت نیست!

تنها نکته منفی بازی :
به نظرم کنترل بد Roach هست که بعضا اعصاب خرد کنی میشه :d
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
Uncharted The Nathan Drake Collection

Drake's Fortune 9/10

داستان10/10: داستان با وجود اینکه قبلا چندین بار بازی تمام کرده بودم و بازی پلات کرده بودم روی PS3 و حدودا الان هم این نسخه داره پلات میشه بازم عالیه بعد این همه مدت میتونم بگم بازم داستانش واقعا عالیه و حالش به من یک نفر که داد شدید که دوباره از چند روز پیش که بازی گرفتم تا الان 4 دفعه فقط شماره 1 تمام کردم هر دفعه هم میشینم کات سین های و شخصیت پردازی عالی بازی میبینم میگم لعنت به ND که سال 2006 چی ساخته بود .

گیم پلی 9/10 :خوب همون مشکلی که قبلا داشت مخصوصا سر شروع صحنه های بازی که یک دفعه دشمن میاد و شلیک میکنه هنوز هم این مشکل داره قبلا سر Crushing سخت بود که امیدوار بودم بعد ریمستر کردنش فوقش این مورد درست کنن که نکرده بودن به جاش Brutal اضافه کرده بودن که آدم دلش میخواست بعضی صحنه ها در دیوار گاز بگیره وقتی بازی شروع نشده دست شما به دسته نخورده شما میمیرین .

گرافیک 10/10 : با توجه به 1080p و 60 فریم شدن بازی واقعا بازی عالی بود مخصوصا صحنه های لباس نیت و جنگل واقعا بعد این همه وقت بازم گرافیک چشم نوازی داره بازی .
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,920
نام
نـــــــویـــــــــد
Contrast
8/10

تجربه ی بسیار خوبی بود واسم ! از اولین بازی های پلاس بود فکر کنم ، توی لایبرری بود اما تازه ۲روز پیش دانلود کردم ، بازی کوتاهی بود + مشکلات فنی و باگ و افت فریم ، بازی نسل قبلی که پورتش کردن این نسل این داستانارم داره ، اما از همه اینا بگذریم گیم پلی بازی و ایده ای که داشت عالی بود به نظرم ، از بهترین پازل هایی بود که تجربه کردم ، تم بازی و موزیک هاش خیلی خووب بودن ، کلا توصیه میشه بازی کنید
 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
Dark Souls II: The Scholar of the first Sin

8.5/10

بازی هنوزم همون خوبی های نسخه نسل قبل رو داره، ولی نه گرافیک تغییر چندانی کرده، نه گیم پلی روون تر شده و هنوزم یه سری از باگ های نسخه قبلی وجود دارن.....تنها مزیت وجود DLC های بازی بدون نیاز به دانلود هستش.....تنها چیزی که حالم رو گرفت اینه که بعد از بازی کردن با بلادبورن، دارک سولز شبیه یه نسخه عقب افتاده بلادبورن به نظر میاد.....
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,749
نام
علی
until dawn
تا قبل اومدن نمرات که امید چندانی نداشتم و حتی می ترسیدم متا از زرد هم بگذره و قرمز بشه! وقتی که نمرات اومد غافلگیر شدم و فهمیدم با یه بازی خوب طرفیم!
اما غافلگیری بزرگ و اصلی وقتی بود که خودم بازی رو تجربه کردم و بسیار لذت بردم!
داستانی به ظاهر کلیشه ای اما پر از غافلگیری و پیچ و خم! سایکو , مرد شعله افکن دار ( استرنجر) , وندیگو ها و دکتر هیل مرموز و حوادث ۱۹۵۲ و کلی موارد دیگه و چینش مناسب رخدادهای بازی یه تجربه ی مهیج و دلهره آور رو خلق می کنه!
مهمترین رکن این بازی تصمیم گیری هاست! از انتخاب بین ۲ مسیر کوتاه ( ولی پر خطر) و طولانی ( اما امن) گرفته تا انتخاب نجات دادن جان بین ۲ دوست و... همه و همه تصمیماتی هستن که در کوتاه مدت و بلند مدت اثرات جالبی بر بازی وسرنوشت شخصیت ها خواهند داشت!
هر چه شخصیت پردازی کارکتر ها بهتر باشه این تصمیمات هم جذابتر خواهند شد! خوشبختانه شخصیت های بازی فوق العاده هستن و به زیبایی در دل بازی جا داده شدن! حتی اون امیلی نق نقو هم عالی به کار گرفته شده ( به شخصه سم و مایک رو بیشتر از بقیه دوست داشتم و البته اشلی هم عالی بازی کرده بود)
بازیگرا هم نقششون رو عالی بازی کردن هر چند که گاها تطابق درستی بین ادای دیالوگ و انیمیشن ها رو شاهد نبودیم!
در کنار تصمیم گیری ها با qte ها جذابی هم روبرو هستیم و تکمیل کننده ی گیم پلی هم برخی مراحل خاص مثل تیر اندازی هستش!
از لحاظ فنی هم با گرافیک خوش ساختی طرف هستیم که در برخی لوکیشن ها فوق العاده کار شده! هر چند که میشد گرافیک بهتری هم عرضه کرد!
خلاصه وقتی سراغ این سبک میایم باید تکلیف خودمون رو مشخص کنیم و بدونیم با یه شوتر و نمیدونم نقش آفرینی عمیق رو برو نیستیم ! این بازی و عناوین مشابه ترکیبی از سینما و بازی هستن که سبک و سیاق خاص خودشون رو دارن!
نمره :۹/۱۰
 

mamad2010

Google Search:Yanet Garcia
کاربر سایت
May 3, 2010
1,762
نام
ممد
latest

Tales from the Borderlands
10/10


بعد از عرضه موفقیت امیز TWD و TWAU خیلی منتظر بازی بعدی تل تیل بودم ولی انتظار معرفی بازی در جهانBorderlands رو نداشتم!
با توجه به این که اصلا نتونسته بودم با بازی های قبلی این سری ارتباطی برقرار کنم با کلی کلنجار با خودم بازی رو خریدم و تو ادامه میگم چرا این یکی از بهترین تصمیم هایی بود که تا حالا گرفتم!!:


داستان:بهترین بخش بازی های تل تیل بدون شک,که به همین خاطر انتظار زیادی ازش داشتم و انتظارم رو براورده کرد..داستان بازی درباره فیونا و ریسِ که با اتفاق هایی که می افته با هم همراه میشن تا
Vault رو پیدا کنن..شخصیت پردازی بازی واقعا عالیه و با همه به راحتی ارتباط برقرار میکنید..طنز بازی هم عالیه و تو جدی ترین شرایط شما رو می خندونه.
پایان بازی هم خیلی خوب بود و برای فصل 2 سازنده دستش باز خواهد بود.

گرافیک:بدترین بخش بازی های تل تیل بدون شک!!گرافیک اصلا مناسب این نسل نیست..ولی به هر حال انتنظاری هم نداشتم.داستان به اندازه خوب هست که نقص های این بخش رو جبران کنه.


گیم پلی: راه رفتن+معما حل کردن+QTE تو چهار اپیزود اول..بخش های جدیدی هم تو اپیزود 5 اضافه شده بود و از همه مهم تر انتخاب های قسمت های قبل نقش مهمی داشتند..


موسیقی:فوق العاده!!!اهنگی که تو Credit اولیه هر اپیزود پخش میشه فوق العاده است ,صدا گذاری شخصیت ها هم بی نظیره..Troy baker خداست!!


در مجموع برید بخرید بازی رو!اپیزود اول هم الان رایگانه..
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,666
UNFINISHED SWAN

راستش به اين بازي خيلي اميد داشتم ! يه بازي با داستان عميق و گيم پلي عالي
راستش داستان قشنگي داشت يه جور فانتزي بچه گونه و رويايي ولي عالي نبود در حد خوب

گيم پلي هم كه از مرحله ايي كه ميشد با پيچك قسمت هارو رد كرد خوشم اومد سيستم Blueprint و ساخت قطعه هم ميتونست بهتر باشه ولي خوب كم بود و زياد روش كار نكرده بودن
هميشه حس مي كردم اين يه ربطي به Journey داره و وقتي رسيديم به يه تلسكوپ خاص كه نماد J رو ديديم :d بعد يادم افتاد Giant Sparrow يه جورايي باقي مونده That Game Company ه كه با سوني موندن ! يكي ديگه هم دارن فكر كنم كه اسمش هشت پا يا همچين چيزي بود :d


يه مقداري سفيدي بيش از حد بازي ادم رو اذيت مي كرد من براي اولين بار طي بازي كردن يك بازي سر درد گرفتم :| نميدونم به بازي ربط داشت يا اين كه داشتم ريموت پلي بازي مي كردم يا چيز ديگه ولي خيلي خيلي سفيد بود ! درسته كه سفيدي جزوي از گيم پلي اش بود اما به هر حال نه اين همه :|
در كل براي تجربه كردن و چند ساعتي بازي كردن بد نبود اما خارق العاده هم نبود




7/10
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر