امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

JMASON

عضو جدید
Sep 24, 2011
14
نام
MohammadReza
The Witcher 3 Wild Hunt
9/10
+:داستان بازی قشنگه و شخصیت پردازی های خوب در بازی کمک زیادی به گیرایی و زیبایی داستان کردن-اتمسفر و فضای بازی زنده و زیباست-سرگرم کننده-دنیای بازی عظیم و با جرئیات کار شده-موسیقی بازی دلنوازه-تنوع زیاد دشمنان و موجودات در بازی
المان های نقش آفرینی در بازی نه خیلی عمیق اند که طرفدار های جدید رو فراری بده نه خیلی سطحی اند که اونهایی که خواهان یک بازی درستRPGهستن نا امید نشن.

-:باگهای بازی بعضی وقتا توی ذوق میزنند-گرافیک بازی نسبت به نمایش های اولیه افت محسوسی داشته-داستان بازی بعضی وقتا اونقدر کشش لازم رو نداره که بخواید مراحل اصلی رو ادامه دهید-در درجه سختی نرمال بعد از رسیدن به لولهای بالا چالش مبارزات به کلی از بین میره.بعضی از مکانیک های داخل بازی مثله اسب سواری بی اشکال نیستن.
 

yonestm

کاربر سایت
Dec 13, 2010
4,820
نام
U-N-3-S
منم تازه گرفتم ps4 و تا حالا اینارو بازی کردم :

Infamous:Second Son
گرافیک :
انصافا بسیار زیبا کار شده بود و واقعا شهر سیاتل رو خوب طراحی کرده بودند . = 10
داستان :
نسبتا خوب بود اما میتونست بهتر باشه مخصوصا رو کاراکترای دیگه . = 7
گیم پلی :
تا ی جاهایی خوب بود اما خیلی وقت خسته کننده میشه و زیاد حال نمیکنی باهاش = 8
موسیقی :
خوب بود اما زیاد جلب توجه نمیکرد . =7
مراحل : خوب بود اما بعضی جاها خیلی تکراری میشد = 8
امتیاز کلی
= 8

Farcry 4
گرافیک :
عالی بود یعنی شاهکار بود به نظرم .. محیط زیست بسیار جالبی همراه با تم های عجیب و غریب =10
گیم پلی:
خوب بود به عنوان ی شوتر قابل قبول بود =9
داستان :
یکم عجیب غریب بود مخصوصا اندینگ های مختلفش که هرکدوم بدتر از بقیه بودند . فقط اندینگ سیکرت خوب بود. =7
موسیقی :
خوب کار شده بود و به تم بازی میومد =9
مراحل :
خیلی خوب بود تنوع مراحل مخصوصا قسمت شانگری لا و بقیه جاها عالی بود =10
امتیاز کلی = 9

Fifa 15ید
گرافیک (10) :
به عنوان ی عنوان ورزشی 2015 خوب بود
گیم پلی (7): بعضی جاها اینقدر میره رو مخ میخوای بازیرو به 70 قسمت بازی تقسیم کنی . باگ خیلی چرت و مسخره بود بعضی از بازکنا مثل ولکات یا اوبامیانگ و رویس ...
بازی رو چون ی فیفا بازم گرفتم وگرنه بسی چرت بود نمره من : 7

The Last Of Us
بهترین بازی تاریخ و عمر من ... خدا ناتیداگ رو خیر بده . شاهکار میدن بیرون امتیاز من از 10 = 11
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
Wolfenstein The Old Blood
6.5/10

+شووتر فوق العاده عالی ( برای من لذتبخشترین گان پلی رو داره این IP )
+سلاح های خوب و کاربردی
+خشوونت عالی

-گرافیک درب و داغون
-شخصیت های نچسب ( در مقایسه با New Order )
-lvl Design بد !
-به شدت بکنواخت و خسته کننده !
-پارت دوم بازی !

بازی تا قبل از شروع Part 2 خیلی خوب و قابل تحمل بود اما ازون به بعد انگار به زور خواستن یه چیزی بسازن و گیمر هم مجبوره که بازی کنه تا تموم شه ! سکانس آخر بازی هم اوج نبوغشون بود دیگه ( نسبت به New Order )
توضیحات بیشتر نمیدم چون ممکنه Spoil بشه برای یه عده اما کسانی که بازی کردن
زامبی ها بدترین اتفاقی بود که میتونست داخل این بازی بیفته + اون باس مسخره ی آخر بازی !

کلا یه بازی کاملا معمولی بود که جز گان پلی فوق العاده چیزی نداشت به نظرم
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,984
نام
مهدی
The Witcher 3

خیلیـه ها! 80 ساعت بشینی پای یک بازی و وقتی تموم شد، با خودت بگی "چرا اینقدر زود؟!" TW3 از اون بازی‌هاست که از همون اوایل بازی، شما رو غرق دنیای بی‌کران و غنی خودش می‌کنه. بعضی مواقع هم مجبورتون می‌کنه کنتلر رو بگذارین زمین و فقط به تحسین CDP Red بپردازین! از داستان بازی گرفته تا موسیقی و مناظر. بعضی مواقع فقط سکوت می‌کنید و به مانیتور خیره می‌شین.
داستان بازی اونقدر پُر شاخ و برگ و خوش ساخته که هیچ وقت یکنواخت یا قابل حدس نمیشه! حالا این که می‌تونید روی روند داستانی بازی با انتخاباتون تاثیر مستقیم و غیرمستقیم بگذارید هم، اضافه کنید تا متوجه عظمت این بخش بشید. داستان بازی و انتخاب‌هایی که می‌کنید، واقعا درگیر کنندس و با یک اشتباه احساس بدی بهتون دست میده. CDP R تو این بخش انصافا گل کاشت و یکی از بهترین داستان‌های این چند سال اخیر رو روایت کرد.

شخصیت پردازی بازی رسما برای داستانش شاخ و شونه می‌کشه! فرقی نمی‌کنه که شما TWهای قبلی رو بازی کرده باشید یا نه، CDP R کاری می‌کنه که انگار تمام شخصیت‌هارو از بچگی می‌شناسید! برای مثال؛ اگر قرار باشه از شخص خاصی کمک درخواست کنید، می‌دونید که جواب طرف چیـه! می‌دونید که حاضر هست از خودگذشتگی کنه یا برعکس، فقط به فکر منافع خودشـه!

گیم‌پلی شاید اوایل بازی یکم بهتون سخت بگیره. اما با مرور زمان کاملا باهاش آشنا می‌شین و ازش لذت می‌برین. TW3 اونفدر برای شما ماموریت اصلی و فرعی و نیمه فرعی (!) داره، که رسیدگی به همشون گاهی اوقات از حوصله خارج میشه! البته تک تک مراحل، چه فرعی چه اصلی و چه قراردادها، کاملا متنوع هست و حسابی روشون کار شده. side questهای بازی از مراحل اصلی خیلی بازی‌ها سرتر هست!!
جزئیات محیط بازی عالی کار شده و از آهنگر و کشاوز و مست و پاتیل و ... همه هستن! :D سیستم شکار بازی هم خیلی خوبـه و تنوع حیوانات هم بهترش می‌کنه.
قابلیت‌های Geralt و سیستم skill tree دستتون رو تو بازی کاملا باز می‌گذارن و می‌تونید باتوجه به روش بازیتون، از signهای خاصی استفاده کنید یا potion رو ترجیح بدید! دشمن‌های بازی تنوع قابل قبولی دارن و برای هرکدومشون باید از یک sign/potion خاص استفاده کتید و برای نبردهاتون برنامه‌ریزی کنید.

موسیقی‌های بازی شاهکاره، شاهکار! گاهی اوقات مجبور می‌شدم دکمه option رو بزنم و بیخیال بازی بشم و فقط به اون موسیقی گوش بدم! تنوع موسیقی‌ها عالیه و بنا به موقعیتتون (در حال جنگ باشید یا مشغول گشت و گذار) تغییر می‌کنه. توصیه می‌کنم حتی اگر TW3 رو تجربه نکردید و قصد تجربه کردنش رو هم ندارید، آهنگ Ladies of the Woods رو دانلود کنید و به وخامت اوضاع پی ببرید! :D صداگذاری بازی هم جزو نکات مثبت بازی محسوب میشه کم و کاستی نداره.

گراقیک بازی مثل نمایش‌های اولیه نیست. اما این وسعت و این گرافیک واقعا خوبـه و جای تشکر داره. البته بازی باگ زیاد داره و بافت‌های Novigrad بعضی اوقات خیلی دیر load می‌شن، که خُب این هم قابل چشم‌پوشی هست.

+
داستان و شخصیت پردازی معرکه - موسیقی مدهوش کننده - گیم‌پلی غنی - محیط پر جزئیات

-
یک‌سری مشکلات تکنیکی که قابل چشم پوشی هست.

10
/10


Bloodborne


توضیح خاصی ندارم. فقط بگم از Miyazaki ممنون هستم که یک‌ بازی با theme سری Souls ساخت ولی با گیم‌پلی سریع‌تر. تنها ایراد بازی، افت شدید frame تو بعضی مکان‌ها بود، که توی نکات + بازی گم میشه.

10/10
 
آخرین ویرایش:

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
Dr4GG.jpg



یک هفته ای میشه The Witcher 3 رو تموم کردم ( + پلاتینیوم) ولی فرصت نمیشد بیام نمره بدم :D

در اصل حرف های خیلی زیادی میشه گفت در مورد ویچر ولی خوب در اون حد جمله بندیم خوب نیست که حسم نسبت به بازی رو بخوبی بیان کن :D بنابراین بشکل همون نکات مثبت و منفی (!) مینویسم :D

نکات مثبت:
- داستان و روندش واقعا زیبا روایت میشه و شدیدا شما رو درگیر خودش میکنه و مدام پیگیر این هستید که بعد از این چه اتفاقی خواهد افتاد . وقتی هم بازی رو تموم میکنید کل داستان با تمام تصمیماتی که گرفتید بشکل زیبایی تو ذهنتون میمونه :D

- گیمپلی با تمام متعلقاتش یه شاهکار تمام معناست. سیستم آپگرید گرالت، ساخت انواع و اقسام زره ها و شمشیرها و معجون ها که سطحشون رفته رفته با پیش رفتن در بازی بالاتر میره، سیستم مبارزه و المان های مختلفی که در مبارزات دخیل هستن برخلاف بقیه بازیا حکم دکور ندارن و مثلا ساین ها و معجون ها که مخصوصا تو درجات سختی بالا باید استفاده بشن در حین مبارزات، سیستم جاخالی یا همون Dodge فوق العاده و کاربردی هرچند این مورد در حد بلادبورن هم نباشه ولی واقعا عالی کار شده و ... کلا مبارزات شدیدا نفس گیر و تاکتیکی تو بازی هست که باید از تمام وسابلی که بدست آوردی خوب و با فکر استفاده کنی و حس دلچسب پیروزی رو تو مبارزات بخوبی میده که امروزه کمتر بازی ای این مورد رو داره.

- شخصیت های بازی که کلا زبان از وصفشون عاجزه :| چه از نظر طراحی ظاهری چه از نظر اخلاقیات و ... تمام شخصیتا خلق و خوی مخصوص خودشون رو دارن که در طول بازی کم کم باهاشون آشنا میشین و یک دیدگاه از همه شخصیتا بدست میارین و به بعضیاشون احساس نردیکی میکنین و به بعضیاشون احساس دوری و دیدگاه قبلیتون نسبت به شخصیتا عوض میشه و کم کم از چشمتون میوفته :| و دیگه تو ماموریتا و رومنس ها میتونین تشخیص بدین که عکس العمل این اشخاص در مقابل جملات شما چه خواهد بود (چجوری آخه؟ :| :D )

- گرافیک بازی رو اگه به دو دسته هنری و تکنیکی تقسیم کنیم بازی از لحاظ هنری واقعا یکی از بهترین های کل دوران هست. این سرزمین وسیع حتی یک متر مربع جای تکراری نداره :D طراحی جنگل ها و مناطق شهری و کوهستان ها و غارها و جنگلهای مه گرفته تا باتلاقهای تاریک در بالاترین سطح این صنعت هست که آدم واقعا نمیدونه چجوری تعریف کنه مناظر بازی رو. گرافیک تکنیکی هم رو کنسول اگر با بازیای هم سبک خودش مثل دراگون ایج مقایسه بشه میشه گفت در سطح خیلی خوبی قرار داره ولی دراگون ایج واقعا بهتر از ویچر اپتیمایز شده بود و رسما هیچ باگ و افت فریم محسوس نداشت که از این نظر ویچر یکم عقب تر از دراگون ایج قرار میگیره ولی باز گرافیک تکنیکش سطح بالا و خوشاینده و هیچ چیز تو ذوق زننده ای نداره :D

- طراحی و تنوع ماموریت های بازی به جرات میتونم بگم بی نظیر هست. ینی مثل مور و ملخ ماموریت باز میشه همشون هم بشدت روشون کار شده و واقعا داستان دارن پشتشون. بعد از مدتی چنان تو دنیای ویچر غرق میشید که با این حجم بالای ماموریتا و قرارداد های خوش ساخت و سطح بالا دیگه حس میکنین خودتون تو اون جهان هستین. این قراردادها یا همون Witcher Contract هم که واقعا شاهکاری بود واسه خودشون. هممممم گفتن ها و حرف زدن گرالت با خودش وقتی دنبال سرنخ واسه پیدا کردن یه هیولا هست واقعا هر دفعه لذت وصف نشدنی میداد به من بدون اینکه ذره ای تکراری بشن حتی برای بار دوم. Trasure Hunt های School Gear که هر کودوم مربوط به یه مدرسه خاص بودن که بطور شاخه ای بیشتر میشن و ست های فوق العاده خفن و زیبای سلاح و زره خاص خودشون رو دارن.

- از معدود بازیایی هست انتخاب هایی که در طول بازی انجام میدین نه تنها باد هوا نیستن کلیت داستان رو هم شکل میدن و واقعا پیامد تصمیماتی که میگیرید رو بعدا مشاهده میکنید حتی کوچکترین تصمیمی که تو یه مرحله فرعی خیلی کوچیک میگیرید بعدا میبینی به سرنوشت اهالی یه دهکده رو عوض کرده مثلا :| همچنین این دیالوگای بازی واقعا متحیر کننده بود واسه من. جملات دیالوگا جوری طراحی شده که باید کمی فکر کنی و ببینی منظور از این جمله چیه و چیزی که قصد داری به طرف مقابلت بگی اون منظور رو میرسونه یا نه. جوری نیست که مثل مس افکت یه بچه 10 ساله هم بتونه براحتی دیالوگا رو انتخاب کنه و بره جلو. (سمت راس بالا دیالوگ آبی خوب پایین دیالوگ قرمز بد :)) ) اینجوری نیست. در کل دیدن پیامد تک تک تصمیماتتون واقعا حیرت آور هست.

- لامصب حتی مینی گیم داخل بازی هم یه شاهکار جداگونه هست واسه خودش :| Gwent واقعا میشه یه بازی جداگونه آنلاین ازش دراورد مثل Heartstone و سال ها باهاش مشغول شد. ینی جزو لذت بخش ترین بخشای بازی بود واسه من بعد از اینکه کم کم قلق کار دستم اومد تونستم کارت های بیشتری ببرم تو مسابقه ها. در کل واقعا سیستمش خیلی دلچسب طراحی شده هم خود بازی و هم جمع کردن کارت ها به مرور زمان و تورنمنتی که برگذار میشه :hug: البته مسابقات اسب سواری و مشت زنی و .. هم هستن که هر کودوم ماموریتای خاص خودشون رو دارن .

- موسیقی های بازی هم مثل بقیه بخشا در بالاترین سطح قرار دارن در حدی که الان اون دیسک Sound Track که تو پک بازی قرار داره اونقدر پخش کردم که تو حونه همه حفظن آهنگا رو :D واقعا حماسی و زیبا که مهم نیست چند بار گوش بدی همیشه موهای تنت سیخ میشه. این اضافه کن با اون مبارزات نفس گیر ببین چی میشه دیگه :|

تک تک دلار هایی که بابت این بازی به جیب CD میره از شیر مادر حلال تر هست واسشون، درود به شرف تک تکشون :(( از این به بعد CDPR هم به جمع اون سه چهار تا استودیو مثل ND و راکستار و ... پیوست و آزاد هست هر چقدر عشقش میکشه تاخیر بزنه به بازیاش :hug:
البته بازم فکر کنم نکته مثبت به ذهنم میرسه بیشتر از اینا هم میرسه :| :D

نکته منفی:
تنها نکته منفی واسه من اینه که بعد از تقریبا 140 ساعت بازی و دوبار تموم کردن و تمام گوشه کنار بازی و تمام و ماموریتای اصلی و فرعی و تروفی ها و قرادادها و علامت سوال ها و علامت تعجب ها و کلا فیما خالدون ـه بازی :D الان واقعا ناراحتم که کاش بازی رو اصلا شروع نکرده بودم که شاهد تموم شدنش باشم :|
البته اون چند تا باگ ماگ اینا و افت فریم تو منطقه شهری در مقابل این عظمت و نکات مثبت، بشتر شبیه جوک هست تا ایراد :D

=======

در کل: :| :| :|

11/10
 
آخرین ویرایش:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
8 Devil may cry 4 Special edition

نکات مثبت:
  • ورجیل :dبدون شک سریعترین کرکتر مذکر H&S حال حاضر ایشون(مونث بایونتا:d)
  • حضور سه شخصیت قابل بازی جدید با کلی سلاح متنوع و کمبوهای زیبا که براشون ساخته و پرداخته شده و شدیدا به ارزش تکرار بازی و کلا ارزش بازی اضافه کرده
  • بهبودهای بصری مناسب بازی از جمله رزولوشن و فریم و البته بهبود تکسچر
  • اضافه کردن چند مد دوست داشتنی و جالب به بازی و البته bloody palace
  • بهبودهای ریز و درشت در گیم پلی بازی
  • قیمت منصفانه

نکات منفی :
  • طراحی نه چندان جالب مراحل مثه چندین بار ملاقات کردن یک لوکیشن و چندین بار کشتن باسها
  • دوربین ناکارآمد بازی مخصوصا هنگام پرشها


در کل اگر از ایراداتی که در طراحی مراحل و دوربین بازی هست بگذریم(که اصلا به ریمستر کردن بازی ربط نداره و دست گل سازندگان در 2008 هست)با یه عنوان ریمستر روان , کامل و خوش قیمت طرفیم که ورجیل هم توش:d

.
 

Ehsan

Loyal Member
Nov 23, 2005
1,323
نام
احسان
دوستان من بازی هارو به ترتیب زمانی که گرفتم و بازی کردم (از حدود یک سال پیش) مینویسم.

Infamous SS

بعنوان اولین بازی کنسول بسیار لذت بردم و در همان ابتدا شروع نسل جدید رو تقریبا حس کردم. بنظرم بازی چیزی میمومد که در نسل قبل قابل اجرا به این صورت نبود و ساعت ها سرگرم شدم.

+: گرافیک عالی برای عنوان لانچ - گیم پلی متنوع داستان اصلی - طراحی محیط شهری خوب

-:برای بنده لذت نسخه های قبلی رو نداشت مخصوصا نسخه اول - تکراری شدن مراحل فرعی - داستان ضعیف

امتیاز : 7.5

---

P.T

با دیدگاه یک دمو یک ساعته بازی رو شروع کردم و انتظار ترس خاصی هم نداشتم اما این بازی بیشتر با اصول روانشناسی و تکرار یک محیط ساده و سالم و سپس ایجاد اغتشاش در ذهن باعث ایجاد ترس میشود بعد از اتمام دور اول هنوز جرات رویارویی با آن خانه برای بار دوم را ندارم. امیدوارم شاهکاری مانند این دمو روزی تبدیل به یک بازی شود.

+: استفاده المانی جدید برای ایجاد ترس - گرافیک و نوز پردازی خیلی خوب - کوجیما!

---

Valiant Hearts

+:سبک روایتی جدید از جنگ جهانی و آشنایی با مشکلات جنگ این بار در یک محیط فانتزی
-:گیم پلی تکراری و گاهی اوقات خسته کننده - معماهای بازی بیش از اندازه ساده هستند - کلا بازی چالشی ندارد

امتیاز : 6.0

---

The Last Of US

هیچ وقت عادت ندارم یه بازی رو دوبار انجام بدم اما در مقابل وسوسه تجربه این شاهکار در 60 فریم نتونستم مقاومت کنم.

+: 60فریم و 1080p - تجربه DLC بسیار لذت بخش بود - گرافیک بازی حتی برای این نسل هم حرف های زیادی برای گفتن داره - با PS4 میتونید عکس های زیادی رو بعنوان خاطره از بازی داشته باشید - آنلاین عالی
-:باگ های کم و محدود


---

Metro Redux

این عنوان رو نسل پیش تجربه نکرده و بودم و وجود دو نسخه در یک پکیج فکر بسیار خوبی بود.جو این بازی خیلی خوب هست اما هنوزم یک درجه اون رو پایین تر از عنوان STALKER میدونم.امیدوارم نسخه ادامه ساخته بشود.

+: جو بازی - گرافیک خوب - دو نسخه در یک پکیج - آب و هوا - داستان خوب
-:تکراری بودن بعضی مراحل بازی - تکراری بودن بعضی دشمنان - باگ های بازی

امتیاز : 7.0

---

Binding of isaac Rebirth

با وجود تجربه نسخه PC باز هم تجربه بسیار لذت بخشی بود. ساعت های زیادی من رو سرگرم کرد و تنوع فوق العاده ای داره این عنوان بعد از کشتن MEGA SATAn غول 16 و دیدن پایان آخر بازی حس تصاحب قلمرو سازنده بهتون دست میده با اینکه هنوز کلی آیتم مونده و کلی چیز جدید برای کشق کردن هست.

+: اتاق های بزرگ - تنوع تنوع تنوع بی نظیر - CO-OP جالب - آیتم های بسیار زیاد - ارزش تکرار بسیار بالا
-: باز نشدن بسیاری از Trophy ها (واقعا دوست داشتم بازی رو پلات کنم) بسیار اذیت میکرد چون گرفتن بعضیاشون واقعا سخته - آسان شدن بازی نسبت به نسخه PC - ازازل بنوعی باگ بازی هست!

امتیاز : 8.0

---

Destiny

اصلا فکرش هم نمیکردم این بازی بتونه انقدر منو سرگرم کنه. در ابتدا تنوع بازی خیلی بالا بنظر میرسه اما بعد 30 40 ساعت بازی تنوع بسیار کاهش پیدا میکنه اما در مجموع ساعت زیادی سرگرم کننده هست و یجورایی آدم رو معتاد و حریص برای آیتم و اسلحه های جدید میکنه

+:گرافیک خوب - روند مراحل و بازی در ابتدا تنوع خوبی داره - آنلاین و همکاری جذاب - اگزوتیک!
-:بعد از مدتی بازی بسیار تکراری و خسته کننده میشه و عملا فقط حریص بیشتر بازی کردن هستید

امتیاز : 7.5

---

The Evil Within

شاهکار شینجی میکامی یکبار دیگه خودشو بعنوان استاد سبک ترس برای بنده اثبات کرد بشخصه خیلی از بازی لذت بردم و یاد خاطرات قدیمی با نسخه های اولیه Silent Hill و نسخه چهارم RE افتادم. یه جاهایی واقعا احساس میکردم دارم اونارو بازی میکنم.

+:گیم پلی جذاب همراه المان های آپگرید - داستان خوب و پیچیده - کمبود تیر خیلی جذابیت بازی رو زیاد میکرد - تنوع خوب
-:بالانس نبودن گرافیک - افت فریم - نوار های مشکی - سطح DLC های بازی با وجود تنوع فوق العاده یک درجه از بازی اصلی پایین تر بود

امتیاز : 8.0

---

Shodow of Mordor

گیم پلی این بازی بیشتر از هر چیزی در ابتدا چشم نوازی میکنه و بعد متوجه گرافیک خوب و طراحی محیط عالی میشید بازی دنیایی زیبایی ترسیم کرده و با وجود یکسان بودن مراحل مربوط به کاپیتان ها تکراری بودنشون خیلی بچشم نمیاد.

+:گیم پلی خیلی خوب - گرافیک خوب - طراحی محیط و نوز پردازی خوب - مبارزه یا کاپیتان و وارچیف ها
-: داستان کلیشه ای - آپگرید های خوب آخر بازی قابل استفاده هستند و عملا خیلی استفاده نمیشند - ماموریت های فرعی تکراری

امتیاز : 8.0

---

Rogue legacy

چه چیزی جز شاهکار میتونم به این بازی بگم! ممکنه ظاهرش اول خیلی شمارو گول بزنه اما برای منی که 4 بار کامل بازی رو تمام کردم و شاید حدود 35 ساعت باهاش وقت گذراندم یکی از بهترین بازی های این نسل بوده باشه. از هر ثانیه انجام این بازی لذت میبردم نمیدونم دلیلش چی بود شاید حس نوستالژی یا شاید تنوع عالی و گیم پلی سریع و جذاب

+: گیم پلی بسیار جذاب - ارزش تکرار فوق العاده بالا - المان های RPG زیاد - دشمنان متنوع و جالب - تنوع در انتخاب کلاس بازی در هر مرتبه شروع دوباره
-:کمبود یک داستان قوی(که شاید بشه ازش چشم پوشی کرد)

امتیاز : 9.0

---

Drive Club

واقعا کمبود یک سیمولیشن قوی در PS4 حس میشه و حتی DC هم نتونست به هیچ وجه منو ارضا کنه. در ابتدا و بدون آپدیت که بازی مشکلات زیادی داشت و حتی بعد از اون هم بجز گرافیک چشم نواز و آب و هوای داینامیک نتونستم خیلی با گیم پلی کنار بیام. بخش آنلاین هم بنظرم جالب نبود.
+:گرافیک فوق العاده در هوای بارانی و برفی - پیست های متنوع و زیاد
-: گیم پلی نه یک آرکید خوب و نه یک سیمولیشن خو و نه حتی تلفیق خوبی از هر دو هست - مشکلات ابتدایی بازی خیلی توی ذوق میزد - ماشین های مورد علاقه بنده حضور نداشتند.

امتیاز : 6.0

---

Diablo 3

شاهکار دیگری از بلیزارد از انجام بازی بسیار لذت بردم تنوع کلاسی گرافیک ماموریت ها دیالوگ ها و همه چی عالی بود اما به هیچ وجه لذتی که از دنیای دیابلو 2 در زمان خودش بردم برای بنده زنده نکرد گرچه یک بازی بسیار فوق العاده بود.

+: گرافیک خوب - گیم پلی بسیار خوب با گیم پد مچ شده بود - تنوع آیتم و محیط های بازی - همراه بازی DLC بسیار زیابیی بود که داستان بازی اصلی رو به چالش میکشید - بخش Adventure خوب
-:داستان اصلی کمی کلیشه ای بود - بخش Adventure بعد از مدتی تکراری میشود - بازی اجازه انتخاب درجات سختی بالا از ابتدا را نمیداد و در حالت COOP بازی بسیار ساده بود.

امتیاز : 8.5

---

Dragon Age

یک RPG کلاسیک با داستان زیبا و روایتی جالب بازی گرافیک هنری و طراحی محیط بسیار خوبی داره و با توجه به بزرگی لوکیشن های بازی گرافیک تاکتیکی هم بنظرم خوب هست اما اگر مولتی نسل نبود شاید میتونست گرافیک کلی بهتری داشته باشه. بازی داستان خوبی داره و تنوع مراحل اصلی هم خوب هست و ساعت ها باعث سرگرمی بنده شد.

+:گرافیک خوب - المان های RPG - داستان عمیق و جالب - مبارزه با اژدها - دیالوگ ها و شخصیت های خوب و تم طنز بازی در گاهی اوقات - تنوع ماموریت ها و سیر اصلی بازی
-: گرافیک میتوانست بهتر باشد - ماموریت های فرعی نیمه دوم بازی تکراری - اجبار بازیباز به انجام ماموری های فرعی پشت سر هم و بعضا مشابه - با وجود تلاش های قابل ستایش تیم سازنده هنوز هم گیم پلی بازی خشک و کند هست که البته بخاطر کلاسیک بودن عنوان قابل صرف نظر هست افت فریم های جزئی

امتیاز : 8.0

---

COD:AW

شاید به این بازی نباید به چشم یک COD نگاه کرد و نمیتوان آنرا با شاهکار های MW1&2 مقایسه کرد اما به چشم یک بازی جدید با وجود تنوعی که اضافه کرده تا حدودی قابل ستایش هست گرچه بعضی اوقات این تنوع شورش را در آورده است.

+: المان های جدید در گیم پلی یک عنوان FPS - تنوع نسبتا خوب بخش داستانی بازی - پیشرفت چشم گیر در مقایسه با عنوان قبلی - بخش زامبی
-:این سری با دوران اوجش هنوز فاصله دارد - بخش انلاین در ابتدا کمی گیج کننده و سخت است - میدان های جنگ چیز جدیدی ندارند - داستان ساده

امتیاز : 7.0

---

The Order 1886

از شرکت سازنده بازی انتظار بیشتری داشتم. این بازی پتانسیل خیلی بالایی داشت و با هر نمایش بازی بسیار لذت میبردم ولی نتونست به هیچ عنوان انتظر من رو براورده کند.بازی بخش ها و ابداعات جالبی داشت که بسیار کم و محدود در روند و گیم پلی بازی مورد استفاده قرار گرفتن جدای از میان پرده های بسیار زیاد و خسته کننده و کوتاه بودن عملا چیزی برای بازی کردن وجود ندارد و هیچ ارزش تکراری هم در دنیای کوچک و محدود بازی نمیبینید گرچه ممکن است از انجام همان مراحل لذت ببرید.

+: گرافیک خوب و چشم نواز - نوز پردازی و طراحی محیط های بسیار خوب
-: داستان آبکی و نصفه نیمه - کوتاهی بیش از حد - عدم وجود بخش آنلاین - استفاده نکردن از پتانسیل و دنیای بازی - کم ارزش بودن نسبت به قیمت

امتیاز : 6.0

---

Lords Of The Fallen

نمیدونم فقط توجه من به این موضوع جلب شده یا بقیه هم متوجه شده باشند که بازی تقلیدی نا موفق از سری Souls هست و بسیاری از المان ها عملا دزدیده شدند. با اینکه تلاش شده جو بازی عوض بشه و چند المان هم ابدا بشند اما عملا موفق نبودند ضمن گرافیک بالای بازی افت فریم های وحشتناک عملا این گرافیک که تنها عنصر موثر هست هم زیر سوال رفته.

+: گرافیک نسبتا خوب - گیم پلی سنگین - باس فایت های نسبتا خوب
-: افت فریم های وحشتناک (مخصوصا مواقع استفاده از جادو) - المان های جادو بسیار کم و محدود - عدم تفاوت بین کلاس های بازی - تقلید بسیار بد از بازی های هم سبک - داستان ضعیف - دشمنان تکراری

امتیاز : 5.0

---

Resident Evil Revelations 2

شاید بشه این بازی رو کور سوی امیدی برای بازگشت سری RE به دوران اوجش دونست نسخه اول بخوبی نشون داد که هنوز میشه از این بازی انتظار یه بازی Action-Adventure و نه صرفا اکشن داشت و این بازی هم بار دیگه این نکته را یاد آوری کرد اما متاسافنه اگه روند پیشرفت بخواد به این کندی باشه باید سطح توقع از سری را خیلی پایین نگه داشت. با وجود المان ها بسیار خوب و معما های نسبتا جالب هنوز بازی جای کار بسیار زیادی در زمینه های مختلف داره.

+: معماها و داستان جالب - اپیزودیک بودن بازی حس سریالی بهش داده - زنده کردن بعضی المان های قسمت های اول سری - صداگذاری خوب - بخش Raid خوب و سرگرم کننده
-: گرافیک بسیار پایین برای نسل جدید - عدم تعادل و بالاس میان زمان و جذابیت اپیزود های بازی - آسان بودن بازی حتی در آخرین درجه سختی

امتیاز : 7.5

---

Metal Gear GZ

من برای این بازی وجهی پرداخت نکردم و چون از طریق پلاس بازی رو تجربه کردم درباره ارزشش موقع عرضه حرفی ندارم اما کلا بازی پیش درآمد بسیار خوبی برای نسخه پنجم بود و برای بنده که جز طرفداران سری MGS هستم خیلی جذاب و خوب بود. نکات جدید و نوآوری های جدیدی در گیم پلی بازی بود و تنها نکته عدم تفاوت بین نسخه های PS3 و PS4 بود که شاید این بازی هم جز دسته ای باشه که مولتی نسل بودن میتونه کمی پتانسیل های گرافیکیشو تحت الشعاع قرار بده.

+: نو آوری های جالب بازی که همیشه در بازی های سری کوجیما هست - صداگذاری خوب - حضور خود کوجیما در بازی - طراحی و جو محیط های بازی مثل همیشه عالی هست
-: گرافیک میتونست با توجه به پتانسیل های تیم خیلی بهتر باشه

---

BloodBorne

از میازاکی غیر از شاهکار انتظاری نداشتم . بازی بسیار فوق العادست و بنظر بنده بهترین بازی جدید PS4 تا الان هست. دنیای بازی جو مریض بازی حس عدم امنیت که همیشه همراه شما هست . داستان فوق العاده و طراحی هنری که شاید بشه در تمام زمینه ها چه بازی چه فیلم چه آثار هنری اونو صاحب سبک دونست همه شمارو ساعت ها میخکوب بازی میکنه. واقعا عنوان دنباله معنوی سری Souls شایسته این بازی هست.

+:طراحی شاهکار بازی - تنوع زیاد باس های بازی - گیم پلی خوب - آپگرید هایی که در روند بازی تاثیر دارند - دنیای پر از رمز و راز و راه های مخفی - داستان بسیار خوب - ترشح آدرنالین - ارزش تکرار بسیار بالا - همکاری آنلاین جذاب و خوب - انتخاب میان دو گروه - 3 پایان زیبا
-: بازی ساده تر از سری Soul - افت فریم هایی که گاهی اوقات آزار دهنده میشوند

امتیاز : 9.0

---

پ.ن: عناوین MGS:GZ و P.T چون حالت دمو هستند و بازی کامل نیستند و عنوان TLOU هم چون مربوط به نسل پیشین هست امتیازی ندادم.

پ.ن2: امتیاز ها بیشتر بر اساس اینکه چه مقدار از یک بازی لذت بردم داده شدند تا لحاظ کردن مسائل فنی و بیشتر حالت نظر شخصی دارند.

پ.ن3: Now playing:Rocket League -Farcry4 - Witcher 3

موفق باشید
 
آخرین ویرایش:

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
Bloodborne:10/10
داستان:از لحاظ داستانی با یه شاهکار طرفیم.داستانی که میتونیم ازش چند بازی جداگانه بسازیم.
داستان بازی یه روایت متفاوت داره.شما باید داستان رو از گوشه و کنار بازی پیدا کنید.بعضی جاها رو خودتون حدس بزنید و برخی رو نفهمید.
خودم به شخصه اگر تاپیک داستان بازی نبود جاهای زیادی از داستان رو نمیفهمیدم.نظر خیلیا بر این هست که این نو روایت داستان و قطره قطره فهمیدن داستان از نقاط مثبت بازی هست.
من دوس داشتم داستان بازی با کات سنس های متعدد مثل ویچر ارائه میشد که در طول بازی کامل متوجه داستان بازی میشدیم نه اینکه بعد بازی تازه اسرار بازی رو با خوندن تاپیک های مختلف کشف کنیم.
ولی من این نوع روایت رو به هیچ وجه نقطه ضعف بازی نمیدونم چون بعد از خوندن داستان بازی شیفته موضوع داستان شدم.
گیم پلی:خوب یه بازی دیگه از ابر استاد میازاکی و مطمئنا سختی های مختص به بازیهای این ابر استاد.
اولا باید بگم بازی به اندازه سری سولز سخت نیست.چون کارکتر بازی سریعتر هستش.ولی نبود شیلد در بازی باعث شده توازن سختی بازی به هم نخوره و بازی همچنان چالش برانگیز باشه.
در بازی های ابر استاد میازاکی دو ویژگی رو باید گیمر داشته باشه.1.صبوری2.عجول نبودن.
در بازی بارها خواهید مرد ولی لذت انتقامی که در بازی وجود داره باعث میشه مصمم تر از قبل بازی رو ادامه بدین.در این بازی کشتن یه کاراکتر ضعیف هم لذت خودشو داره.
باس های بازی تنوع و توازن خوبی دارن.هرچند به نظرم کمتر از 5 باس در بازی وجود دارن که شما رو به چالش بکشن ولی کشتن باس در این بازی لذت وصف نشدنی داره.
بعد از کشتن هرباس مطمئنا نعره شادی سر خواهید داد یا به قول یکی از بچه شاید دور افتخار هم بزنید.
تنوع سلاح ها و لباس ها تا حدودی کم هستش که البته چون بازی یک نقش آفرینی خالص نیست میتونیم از این مشکل چشم پوشی کنیم.
گرافیک:از بعد تکنیکی شاید مشکلاتی در بازی باشه(افت فریم و کیفیت بد بافتها) ولی حقیقتا از لحاظ گرافیک هنری،جو و اتمسفر بازی یک شاهکار به تمام معناست.به همین خاطر اون مشکلات کم در این اقیانوس زیبایی گم هستند.
صدا:صدا گذاری عالی بازی.موسیقی در راستای اتمسفر و آهنگ های حماسی در هنگام مبارزه با باسها.کم و کثری در این بخش مشاهده نکردم.
سخن پایانی:بعد از ساعتها سرگرم شدن و گشتن تمام مناطق بازی تشنه تر از قبل به دنبال به پایان رساندن new game+ هستم.
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651
Batman:Arkham Knight

گیم پلی لذت بخش , شخصیت پردازی بی نقص , روایت بسیار خوب داستان , مراحل اصلی و جانبی سرگرم کننده , معماهای ریدلر (؟) :D , گرافیک کم نظیر و طراحی اتمسفر فوق العاده

مراحل جانبی بعضی از کارکتر ها میتونست خیلی بهتر باشه.

یکی از بهترین بازی های نسل و بهترین بازی که از دنیای بتمن ساخته شده.

9/10
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
Batman:Arkham Knight

گیم پلی لذت بخش , شخصیت پردازی بی نقص , روایت بسیار خوب داستان , مراحل اصلی و جانبی سرگرم کننده , معماهای ریدلر (؟) :D , گرافیک کم نظیر و طراحی اتمسفر فوق العاده

مراحل جانبی بعضی از کارکتر ها میتونست خیلی بهتر باشه.

یکی از بهترین بازی های نسل و بهترین بازی که از دنیای بتمن ساخته شده.

9/10

Batmobile رو چطور ارزیابی میکنی ؟ :-b
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651
Batmobile رو چطور ارزیابی میکنی ؟ :-b
اولایل که تو مراحل اصلی باهاش بازی میکنی زیاد جالب نیست یکم عجیبه کنترلش برات ولی وقتی تو مراحل جانبی و پازل های داستانی و ریدلر تروفی ها و چلنج ها اضافه میشه خیلی بهتر میشه اون حالت آرکید بودنش برات جذاب میشه و کاربردی تر میشه و عادت میکنی.
در کل تو همون بخش "گیم پلی لذت بخش" دسته بندیش کردم.
 

AѕѕAѕѕiN

کاربر سایت
Aug 22, 2014
37
نام
––––•(-•ɧąɱεđ•-)•––––
Assassin'sCreed unity
انواع اقصام مشکلاتی ک ی بازی میتونه ذاشته باشه رو داره... باگ های عجیب سوپر لگ... واسه یکی مث من ک ی سال منتطذرش بوذم ضد حال بود هرچن میگن آودیت کنی اوکی میشه ولی خو حجم آودیتش واس من نمیصرفید
لیاقتش ۲ ولی خودم تو ریت استور نمره کامل دادم تو همه سایتا هم نمره کامل دادم فقط چون AC ه
ولی حالا ۵ از ۱۰

COD AW
همه چی عالی غیر از مولتی
۸.۵ از۱۰ چون یکی دو روز جذابه فقط

Dragon age
عالی همه چی عالی
اگه gta v & dota2 نبودن بهترین بازیم میشد
کسی سبکشو ذوس ذاشته باشه بهترین گذینشه
۱۰

Farcry 4
خوبه هم گرافیک هم داستان هم گیمپلی
ولی یکم تکراری میشه
۸

Darksiders یا ی چی سبک اون واس ps4 نیس؟ یا قرار نی بیاد؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر