الهه ی انتقام در پس کوچه های راکون سیتی : به مناسبت عرضه ی Resident Evil 3 Remake

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste

wp2107215-resident-evil-3-nemesis-wallpapers.jpg

21 سال پیش در نوامبر سال 1999 بازی محبوب و معروف رزیدنت ایول 3 در امریکای شمالی عرضه شد.این بازی ، آخرالزمانی را نشان می داد که توسط زامبی‌ها به جلو برده می شد و راکون سیتی را وارد فاز جدیدی کرده بود. اشتیاق هوادارن برای بازی بسیار زیاد بود.به گونه ای که رزیدنت اویل نمسیس توانست در ماه انتشار تبدیل به پرفروشترین بازی پلی استیشن در آن کشور شود. 21 سال از آن روزها می گذرد و هم اکنون پس از ریمیک رزیدنت اویل 2 ، منتظر عرضه‌ی ریمیکی دیگر از نسخه‌ی سوم این فرنچایز هستیم تا خاطرات نسل پنجم را دوباره برایمان زنده کند.




wp2107177-resident-evil-3-nemesis-wallpapers.jpg


رزیدنت اویل 3 که داستان 24 ساعت قبل از رزیدنت اویل 2 را روایت میکرد، شخصیتی جدیدی به نام نمسیس را به بازیکنان معرفی کرد. شخصیتی که شاید بهترین کاراکتر منفی تمام فرنچایز باشد.علاوه بر این سازندگان پیشرفت زیادی در گیم‌پلی هم داشتند.رزیدنت اویل 3 با حفظ موفقیت های رزیدنت اویل 2 ، موارد زیادی مثل تنظیمات بهبود یافته و مهم تر از همه مکانیزم جدیدی به گیم پلی این بازی اضافه کردند.در نسخه‌ی سوم مهمات بیشتر از قبل بود و باعث میشد که کاربر برای مبارزه با دشمنان تشویق شود و حمله کند.البته این بار در کنار مبارزه انتخاب جدیدی به نام فرار نیز وجود داشت و سبک جدیدی برای ادامه‌ی بازی پیش روی مخاطب قرار میداد. با به پایان رساندن بازی هم حالت گانز بلیزینگ مرسنری در دسترس قرار می گرفت که درجه سختی را بالاتر می برد و بازی چالش برانگیزتر از قبل می شد.افزایش سرعت و بهبود یافتن عکس العمل های کاراکتر اصلی نیز یکی دیگر از موارد مهم رزیدنت اویل سه بود.



wp2107224-resident-evil-3-nemesis-wallpapers.jpg


در نسخه‌ی جدید قابلیت جاخالی دادن از حملات دشمن وجود داشت و همچنین می توانستید با چرخشی 180 درجه ای به عقب بازگردید.اما هیچ‌یک از این تغییرات به اندازه‌ی نمسیس نتوانستند هیجان بازی را به اوج برسانند. این موجود خطرناک که ترکیبی از یک قاتل مخفی کار و یک هیولای بی واهمه از حمله‌ی رو به رو بود ، نتیجه‌ی آزمایش های آمبرلا در جهت نابود کردن تیم استارز و بدست آوردن اطلاعات آنان بود.نخستین مواجه‌ی شخصیت اصلی (که جیل ولنتاین بود) با نمسیس ، زمانی اتفاق می افتاد که نمسیس خلبان هلیکوپتر استارز را به قتل رسانده و بالای جسد او بود. شما می توانستید هم با نمسیس مبارزه کنید و هم گزینه ی فرار در اختیارتان بود.



RPD.JPG.jpg

همزمان با پیشروی در بازی نمسیس نیز ضعیف تر می شد و آسیب بیشتری می دید ، اما این آسیب دیدن باعث میشد که همانند ویلیام بیرکین در رزیدنت اویل 2 قوی تر و خطرناک تر شود.درکنار داستان زیبا و جذاب و معماهای پیچیده ای که رزیدنت اویل 3 داشت، کپکام با تمرکز بر روی کاراکتر منفی بازی روندی که در بازی های قبلی در پیش گرفته بود را شکست. در اولین بازی از این سری شاهد عنکبوت ها و دشمنانی بودیم که بی وقفه حمله می کردند. احتمالا خاطره انگیز ترین مورد در رزیدنت اویل یک زامبی اول بازی است که شبیه یک تکه یخ در لباسی سبز به شما حمله می کرد! رزیدنت اویل دو هم حول محور مستر ایکس می چرخید که در طول داستان خود به یک تیرنت تبدیل شد و عاقبتی همانند ویلیام بیرکین پیدا کرد.در نهایت رزیدنت ایول 3 یکی از بهترین اثار ژانر وحشت و بقا است و تا چند روز دیگر نسخه ی ریمیک ان منتشر میشود.ریمیکی که ما را به دوران خوش نسل پنجم صنعت بازی می برد و زمزمه ی استارز همه جا طنین انداز می شود!



 

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
اقا توی این همه بازی ای که تا الان امده تا الان بازی ای بوده که کارکتر منفیش رو بیشتر از شخصیت اصلیش دوست داشته باشیم؟؟
برای من اویل3 دقیقا همین طوره
داری شوخی میکنی دیگه ! این همه از مدل و لباسای جدید جیل انتقاد کردی بعد حالا میگی نمسیس ! البته شاید منظورت از شخصیت منفی بانو جیل باشه !
واسه من آلبرت این جوری بود ، شخصیت منفی ای که با مدل کارهاش و آرمان هاش باعث بالا رفتن جذابیت بازی میشد !
که البته انگار با رفتنش کریس هم بازنشست شد ..
 
  • Like
Reactions: ARTHUR WESKER

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
482
نام
Sera
با طراحی جیل اصلا نمی تونم کنار بیام.نمی دونم چرا واسه این بازی هیجان زده نیستم هر چند کار کپ کام ستودنیه.و دارن مستقیم قلب هوادارن قدیمی هدف رو قرار میدن.بیشتر می خوام ادامه ی شماره ۷ ببینم.این تغییر شخصیت یه چیز لازمی بود.این که کنترل یه آدم عادی رو دس داشته باشیم.ایده ی خوبیه که دوباره باید تکرار بشه.این دوربین اول شخصم عجب چیزی بود.واقعا دوربین رو شونه رو برد به حاشیه.ولی واقعاً هنر می خواد بعد ۶ بیای اینو بسازی و خیلی هم خوب بسازیش.
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
بهزاد جان دست مریزاد
مارو بردی به خاطرات قدیم....نوستالژیم رو ترکوندی
من با اویل 3 با این صنعت اشنا شدم
بی صبرانه منتظر ریمیک این بازی هستم
کاری به متای بازی ندارم چون بازیش کولاکه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر