الماس درخشان صنعت بازی : 10 بازی برتر راکستار

بهترین بازی راکستار از نظر شما کدام است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    156

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste


9f66b0ea8ba22711633d59703367d5daa37d2733.jpg


در سال‌های اخیر کمپانی‌های بسیاری دست به ساخت بازی‌های شگفت انگیز و بزرگ زده‌اند. بازی‌هایی که شاید تا مدت‌ها در اذهان باقی بمانند یا بازی‌هایی که از بخت بد فراموش می‌شوند. یکی از این کمپانی‌های بزرگ و سمج! نیز Rockstar بوده است.کمپانی مذکور در سال 1998 تاسیس شد و از زمان ایجاد ، بازی‌هایی ساخته و منتشر کرده که هم‌اکنون جزو بزرگ‌ترین آثار تاریخ ویدیو گیمینگ می‌باشند.با این که تک تک بازی‌های راکستار شاهکار نبوده‌اند، اما در نسبتی کلی می‌توان عملکرد آنان را فوق العاده دانست. در مقاله‌ی پیش رو قصد داریم که بزرگ‌ترین بازی‌های راکستار را در فهرستی ده تایی خدمت شما ارائه کنیم.


144290


10-The Warriors

این بازی از مواردی است که اکثر مردم نمی‌دانند توسط راکستار ساخته شده و هنگام رذه بندی بازی‌های مورد علاقه خود از راکستار، یادی از آن نمی‌برند.با این که ساخت چنین بازی‌ با الهام از فیلم سینمایی اش ریسک بزرگی به نظر می‌رسید، اما راکستار توانست نشان دهد که با اقتباس نیز می‌توان آثار خوبی تولید کرد.این بازی با وفادار ماندن به فیلم اصلی ، ارائه‌ی یک گیمپلی زیبا و صحنه های به یادماندنی هنوز هم از عناوین خوبی است که امروزه می‌توان تجربه کرد.



144291


9-Manhunt

با این که من هانت برای بسیاری از گیمرها تجربه‌ای ناخوشایند و بسیار خشن به همراه داشت و شما را به کشتن دشمنان با سیم لخت یا خفه کردن آنها با پلاستیکترغیب می‌کرد، اما مجموعا یک بازی بسیار سرگرم کننده بود.این بازی نخستین تجربه‌ی راکستار در حوزه‌ی عناوین مخفی کاری بود وشخصیت اصلی که در شرایطی بحرانی قرار دارد باید مراقب خطرات و شکارچی‌هایی که در تمام گوشه کناره منتظرش هستند نجات پیدا کرده و درامان بماند.بازی از همان ابتدا تا پایان لحظاتی تنش زا خلق می‌کند و برای کسانی که از خشونت بسیار بالا زده نمی‌شوند و مشکلی با آن ندارند ،عنوانی خارق العاده است.


144292


8-Max Payne 3

مجموعه مکس پین بازی بود که راکستار نسخه سوم آن را برای خود را گرفت. این بازی به دلیل ادامه پایان نسخه دوم با ایده و تفکر متفاوت بسیار سرشناس شد.این نسخه از بازی بر زندگی مکس در برزیل تمرکز داشت و او را به عنوان یک مامور امنیتی نشان می‌داد که هر که را که سر راهش قرار می گرفت از پای در می آورد. تیراندازی های داخل بازی با گرافیک بالای آن به خوبی عجین شده بودند.با اینکه مکس پین در رتبه نخست بازی های راکستار قرار ندارد اما باز هم عنوانی است که هر گیمری باید آن را تجربه کند.


144293


7-Grand Theft Auto III

جی تی ای ۳ نخستین بازی از مجموعه ای است که وارد این لیست می شود اما مطمئناً آخرین آنها نیست جی تی ای ۳ نه تنها یکی از بهترین بازی های راکستار ، بلکه یکی از بهترین بازی ها در تاریخ ویدیو گیمینگ می باشد.این عنوان طراحی آثار جهان باز را وارد فاز دیگری کرد و با ارائه جهانی سه‌بعدی باعث شد که بازی های بسیاری از این محصول الگو گرفته و جهانی پر از جرم و جنایت را تبدیل به سرگرمی موفق نمود.پس از فرار از ماشین حامل زندانی ها شما بلافاصله دستور می یابید که پله‌های جرم و جنایت را ترقی کنید و این کار چه با آدم کشی و چه با حمل و نقل مواد غیر قانونی انجام می یابد. ما وارد جزئیات دیوانه بازی هایی که می توانید به میل خود انجام دهید نمی شویم.


144295


6-Grand Theft Auto: Vice City

جی تی ای وایس سیتی توانست داستان و عمق بازی را نسبت به جی تی ای ۳ افزایش دهد که این بازی یکی از بزرگترین تنظیمات در میان تمام بازی‌های ویدیویی را داشت شما در جی تی ای وایس سیتی نسبت به جی تی ای های قبلی روند کنتری در کسب قدرت خواهید داشت اما این مورد به هیچ وجه بد نیست.بازی احساسی ناب و زیبا به شما می‌دهد که هیچگاه قدیمی نمی‌شود و موسیقی متن آن نیز یکی از بهترین‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی است.


144296


5-Grand Theft Auto: San Andreas

دلیل اینکه جی تی ای سن اندریاس به چنین رتبه بالایی در لیست می‌رسد این است که بازی از زمان خود بسیار جلوتر بود و توانست عناوین جهانباز را به مرحله‌ای برساند که بعدها عنوانی همچون اسکایریم توانست به سطح آن برسد. داستان جی تی ای سن اندریاس با الهام از فیلم های گنگستری دهه ۹۰ میلادی ساخته شده بود و روایت داستان سی جی را داشت که پس از مرگ مادرش به خانه برگشته و با خانواده گروو استریت دوباره هم پیمان میشد.بازی نه تنها یکی از بهترین روایات داستانی در تاریخ جی تی ای را داشت که با ارائه نوین از شهرهای لس آنجلس ، لاس وگاس و سانفراسیسکو به شهرت بسیاری رسیده و فرصت های زیادی برای کسانی که بازی را تجربه می‌کردند فراهم آورد.


144297


4-Red Dead Redemption

رد دد ریدمپشن که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد هنوز هم جای بحث زیادی برای بازیکنان ایجاد کرده و بسیاری معتقدند که این عنوان بهترین بازی راکستار می باشد. راکستار با روایت داستان خارق العاده جان مارستون نشان داد که او در پی اصلاح گذشته بد خود می باشد و با این داستان توانست یکی از بهترین داستان ها در بازی‌های ویدیویی را خلق کند.راکستار با ارائه نقشه ای بزرگ و با جزئیات زیاد توانست احساس واقعی حضور در غرب وحشی را به بازیکنان ارائه دهد که این امر رد دد ریدمپشن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی نمود.


144298


3-Bully

شاید در نگاه اول ساخت یک بازی ویدیویی که در مدرسه جریان دارد احمقانه یا حتی مسخره به نظر برسد، اما راکستار توانست همه اینها را کنار گذاشته و یکی از بزرگترین بازی های زمان را با بولی بسازد این بازی احساسی شبیه به جی تی ای داشت اما در مدرسه جریان داشت و مقدار خشونت نیز پایین آورده شده بود. بازی اگرچه دارای برخی انواع بمب یا اسلحه های مختلف بود ، اما باز هم داستانی جالب و سرگرم کننده که مردم را راضی نگه دارد با خود داشت. با اینکه ساخت این بازی برای راکستار ریسکی بزرگ به حساب می آمد ، اما این واقعیت که بازیبازان خواهان ساخت ادامه ی بازی هستند ، نشان دهنده ی آن است که بازی بولی یک عنوان ارزشمند است و ثابت می کند، سازندگان فقط به دنبال نشان دادن خشونت و دعواهای سطحی آن نبودند.


144299


2-Red Dead Redemption II

عنوان Red Dead Redemption II اخرین بازی ساخته شده توسط شرکت راکستار است.این بازی یک موفقیت بزرگ برای این کمپانی بود که با داشتن نقشه ای پر از جزئیات و کاوش در دل آن، گرافیک خارق العاده و داستانی عالی، لیاقت خود را برای این موفقیت به همگان نشان داد . هر چیزی که در بازی وجود دارد لذت و هیجان را برای شما به ارمغان خواهد آورد و می‌توانید با یک فعالیت مشخص تا ساعت ها سرگرم شوید. اما چیزی که بازی را از باقی همقطاران خود جدا می کرد داستان کاملاً زیبا و استاندارد آن بود. این بازی کاملاً به نسخه قبل مرتبط بود و گذشته کاراکترها را نشان می داد و با این حال توانست بازی بسیار خوب و درجه یکی باشد.


144300


1-Grand Theft Auto V

شاید خیلی ها معتقد باشند که رد دد ریدمپشن و دنباله آن بهترین بازی راکستار بود اما وقتی پای جی تی ای وی به داستان باز می شود می بینیم که این عنوان با جهان بازی بسیار بزرگ و شگفت انگیز توانسته بهترین روایت داستان ساخته شده توسط راک استار را داشته باشد. راکستار با روایت داستان متفاوت و منحصر به فرد توانست به شکل عجیبی آنها را با یکدیگر آمیخته و مجموعه جی تی ای را وارد مرحله جدیدی بکند علاوه بر این افزوده شدن بخش آنلاین نیز سرگرمی بازی را به شدت بالا برد و عناصر بسیار بیشتری به بازی افزود که در نقشه و دیالوگ‌ها تاثیر بسیاری گذاشت.



 
آخرین ویرایش:

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
جز مکس پین یک و دو هیچ کدوم از بازیای این شرکت و بازی نکردم پس نظری درباره بازیای اسم برده شده ندارم اما مکس پین بازی خوبی بود و در زمان خودش تبدیل به یکی از بهترین ها در سبک خودش شد ، یادم میاد که خیلی طرفدار داشت و اون حالتای خاص تیراندازیش و موسیقی متنش و داستان راز آلودش معروفش کرد .
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,992
نام
آریا
دمت گرم بابت مقاله! :D
تا چند سال پیش همچنان بازی محبوبم از راک‌استار GTA3 بود. واقعاً چیز محشری بود اون زمان و خیلی حال می‌کردم باهاش. یه حسی و حالی هم برام داشت که نسبت به GTAهای بعدی بیشتر دوستش داشتم، تا اینکه GTAV از راه رسید و کنار 3 برام تبدیل شد به بهترین نسخه‌ی این سری.
از اون طرف RDR هم واقعاً شاهکار بود و زندگی کردم باهاش. ولی RDR2 رو حتی از اون هم بیشتر دوست داشتم و هنوز در حیرت هستم که چطوری بازی‌ای با این حد از جزییات ساختن. از نظر داستان و شخصیت‌پردازی هم عالی بود و کلاً برخلاف یه عده که با بازی مشکل داشتن، من خیلی لذت بردم ازش و تا این لحظه برام بهترین بازی راک‌استار بوده.
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
یکی از نکات عجیب لیست اینه که چرا GTA IV توی لیست نیست :D جی‌تی‌ای مورد علاقه من که طبیعتا سن‌آندریاسه که عادت دارم سالی یه بار تمومش کنم.(من کلا یه مراسمی واس خودم دارم که هر سال، سن‌آندریاس و RE4 و تلو رو یه بار تموم می‌کنم) GTA V رو به شخصه خیلی دوست دارم مخصوصا لول‌دیزاین فوق‌العادش ولی با داستان بازی اصلا حال نکردم :| با احترام به سری GTA من RDR2 رو به همه بازی‌های راک‌استار ترجیح میدم مخصوصا اینکه یه رب فقط داشتم گریه می‌کردم تو بازی =(( و اون موزیک فوق‌العاده that's the way it is. آرتور به نظرم یکی از شخصیت‌پردازی‌های به شدت استاندارد و فوق‌العاده رو داشت که همه‌جا مثالش میزنم.
ممنون بابت مقاله بهزادجان
 

Amir...66

کاربر سایت
Nov 18, 2018
38
با کمال احترام به سایر بازیهای ساخته شده توسط راک استار باید بگم که rdr2 واسه من با اختلاف بهترین بازیه زندگیم بوده و gta v در این لیست واسم در رتبه اخره چون به نظرم این بازی یه قسمت داستانی کشکی داشت و مانورشون فقط رو قسمت انلاین بوده و گیمی که قسمت داستانیش ضعیف باشه بی احترامی به جامعه ی طرفداره اون سری حساب میشه
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
وای خدا چقدر سخته انتخاب
جای iv بشدت خالیه...اون بازی پایه گذار بازیهای مدرن راک استار شد...خصوصا فیزیک موتور rage که حداقل برای من باورکردنی نبود
من rd2 رو انتخاب کردم...ولی الان پشیمونم...این نشون دهنده انتخاب ناقص من نیست...این نشون دهنده بازیهای خارق العاده راک استاره که همشون شاهکارن.
بهزاد مرسی بابت مقالت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر