اعتراضات علیه نژاد پرستی بازی های ویدئویی را تحت تاثیر قرار داد

sa-sot1

ʙʀᴇᴀᴋ ɪᴛ ᴛᴏ ᴍᴇ
کاربر سایت
Dec 11, 2012
954
نام
Soheil
هفته گذشته به علت کشته شدن مردی سیاه‌پوست به دست یک پلیس آمریکایی بر بازی های ویدئویی تاثیرات فراوانی گذاشت و بعضی از کمپانی های بازی‌سازی به سیاه‌پوستان تحت حمایت خیریه ها کمک مالی کرده‌اند که نظر رسانه ها را جلب کرد.
در ادامه خبر به اتفاقات این رویداد جهانی علیه نژاد پرستی و تاثیرات آن خواهیم پرداخت.
black-lives-matter-2-212x300.jpg

هفته ای که گذشت به هیچ عنوان ساده نبود بلکه باعث تظاهرات مردم جهان علیه مرگ یک سیاه‌پوست با نام “George Floyd” توسط پلیس در تاریخ 25می شد.
بر اساس آخرین اخبار بازی برخی از کمپانی های بازی‌ های ویدئویی برای واکنش نشان دادن به نژاد پرستی، به سیاه‌پوستان تحت حمایت خیریه ها کمک مالی کرده‌اند، برای مثال کمپانی هامبل باندل 1 میلیون دلار به بازی‌سازان سیاه‌پوست اختصاص داده است. همچنین به تازگی باندلی از بازی های مستقل در وب‌سایت Itch.io به فروش می‌رسد که هدف دارد هزینه آن را صرف حمایت از کمک های...

Continue reading...
 
Last edited by a moderator:

SILICON POWER

کاربر سایت
Jan 30, 2015
285
دنیا کلا جای وحشتناکی شده آمار حوادث هولناک هر روز داره بیشتر میشه باید سازمانی جهانی مثل سازمان ملل فقط مخصوص جلوگیری از حوادث و اشتباهات بشر ایجاد بشه و تحقیق بررسی کنه که این حوادث کمتر بشه. اما همه فقط به فکر خودشون هستن و دنبال جنگ و خونریزی
هیچ کدوم از ما رنگ آرامش رو نمی بینیم تا زمانی این همه حادثه تلخ وجود داره اگه به انرژی ها اعتقاد داشته باشد میفهمید چی میگم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر