اظهارات جالب Pachter پیرامون عرضه کنسول‌های نسل بعد

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
o0b1kvptimlqbf827wy9.jpg



به گفته Michael Pachter تحلیلگر معروف دنیای بازی‌های رایانه‌ای، افول صنعت گیم تنها با عرضه کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت پایان می‌یابد.

طبق گزارش GI.biz، ایشان معتقدند که فروش بالای فصل کریسمس تأثیری در بهبود افول صنعت گیم ندارد.

Pachter در این باره گفت:

ما انتظار داریم که روند نزولی فروش در دو ماه اکتبر و دسامبر بهبود پیدا کند ولی در سال بعد دوباره شاهد روند منفی فروش در این صنعت خواهیم بود و این روند نزولی تا وقتی که سونی و مایکروسافت کنسول‌های نسل جدید خودشان را به بازار عرضه نکنند ادامه خواهد داشت.


وی افزود:

کنسول‌های جدید، فروش ضعیف صنعت گیم در چند سال اخیر را معکوس خواهند کرد و انتظار می‌رود یکی از کنسول‌های نسل بعد تا 18 ماه آینده به بازار عرضه شوند.

نینتندو کنسول Wii U را 18 نوامبر امسال به بازار عرضه می‌کند، و با توجه به اینکه هیچ کدام از دو شرکت سونی و مایکروسافت کنسول‌های نسل بعد خودشان را معرفی نکردند ما انتظار داریم PS4 تا قبل از نوامبر 2013 و XBOX جدید تا ماه مارس 2014 به بازار عرضه شوند. ما بر این باوریم که ناشران تعداد بی سابقه‌ای از بازی‌ها را برای دو سال اول عرضه کنسول‌های نسل بعد در نظر گرفته‌اند.

بسیار جالب است، Pachter انتظار دارد کنسول PS4 قبل از XBOX جدید عرضه شود، نظر شما در این باره چیست؟

منبع
 
آخرین ویرایش:

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
نميدونم چرا اين بشر واقعا انقدر رو اعصاب من هستش.

به هرحال ايشون از نظر خيلي از كاربران دنياي گيم مغز متفكر و كار درست هستند و با استفاده از پيش بيني هاي ايشون ديدگاه خيلي ها نسبت به آينده اين نسل و شروع نسل بعد عوض شده اما به نظر بنده فقط ايشون بلده چرت و پرت سر هم بكنه و يه چيزي بگه نه تنها ايشون رو دست بالا نميدونم بلكه اصلا حسابشون نميكنم...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر