اطلاعیه در مورد فعالیت‌های نامرتبط با انجمن‌های بازی‌سنتر

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
کاربران گرامی،

همانگونه که مستحضرید محیط انجمن‌های بازی‌سنتر صرفا برای بحث و تبادل نظر پیرامون بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی بوده و تنها موارد در حیطه‌های مرتبط و در بخش سرگرمی نظیر فیلم، موسیقی و ورزش می‌توانند به نوعی به عنوان موضوعات خارج از مقوله بازی و صرفا در دسته سرگرمی مجال مطرح شدن و ایجاد گفتگو را دارا باشند. با وجود درخواست‌های مکرر ما از شما کاربران گرامی برای پرهیز از مطرح کردن مسایل غیر مرتبط نظیر موضوعات سیاسی، اجتماعی و مذهبی، و به طبع وارد ساختن محیطی فرهنگی به حاشیه‌ها و تنش‌های غیر ضروری، متاسفانه این موارد ادامه دارند و می تواند عواقب ناخوشایندی برای سایت به همراه داشته باشد. گروه مدیریت بازی‌سنتر ناگزیر است تا شدت عمل بیشتری برای نگهداری و پشتیبانی از قوانین مدون وب‌سایت و انجمن‌های این مجموعه برای جلوگیری از مشکلات در آینده، داشته باشد.

لذا خدمت شما عزیزان اعلام می‌داریم که از این پس با موارد زیر به‌صورت قاطعانه برخورد خواهد شد:

1. ایجاد مباحث (تاپیک) و بلاگهای خارج از عرف و قانون انجمن‌های بازیسنتر که مسایل سیاسی، اجتماعی و مذهبی را مطرح سازد و یا به انتقاد یا طرفداری از اتفاقاتی که شامل مباحث غیر مرتبط به موضوع اصلی وب‌سایت و انجمن‌های بازی‌سنتر بپردازد و باعث برانگیخته شدن حساسیت‌های خارجی گردد.

2. استفاده از تصاویر، لینک و پیوند در طرفداری از جریان‌های سیاسی، مذهبی و اجتماعی در امضا، آواتار، تصاویر پروفایل و آلبوم تصاویر کاربران که باعث ایجاد اینگونه حساسیت ها می شوند ممنوع است.

3. استفاده از الفاظ ناشایست، رکیک و یا مطرح نمودن موضوعات سیاسی، اجتماعی و مذهبی و همچنین مطرح کردن موضوعاتی که باعث برانگیخته ساختن حساسیت‌های خارجی و یا احساسات کاربران در بخش "پیغام بازدیدکنندگان" گردد.

4. ایجاد مزاحمت از طریق پیغام خصوصی برای کاربران که شامل اهانت، فحاشی و یا ارسال موضوعات ناخواسته برای کاربران سایت بازی‌سنتر می باشد.

5. همانگونه که میدانید، ارسال نرم افزارها و سایتهای به اصظلاح فـــیلترشکن ممنوع است، لطفاً از درخواست و هرگونه بحث در این زمینه خودداری فرمایید.

6. بدیهی است که ممکن است مواردی در همین زمینه در بندهای عنوان شده بالا از قلم افتاده باشند. وب‌سایت بازیسنتر این حق را برای خود قایل است که با توجه به تشخیص مدیران با این موارد بدون اعلان قبلی برخورد نماید.

تذکر: برای هرکدام از موارد فوق انجمن‌های تخصصی فارسی و انگلیسی زبان بسیاری در فضای مجازی موجود هستند، که می‌توانید جواب خود را سریع‌تر و کامل‌تر بگیرید، لطفا برای این موضوعات از این‌گونه انجمن‌ها استفاده فرمایید.


باتشکر
تیم مدیریت بازی‌سنتر
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر