اطلاعات جدید پیرامون Dragon Age: Inquisition

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان


هنوز 3 ماه تا عرضه رسمی Dragon Age: Inquisition یعنی 18 November باقیست. این بازی پرطرفدار قرار هست بر روی پلتفرمهای PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360 عرضه شود. مجله PC Game UK اطلاعات بسیاری در مورده این بازی را در مجله ماه September منتشر کرده است.

این مطلب توسطه ViSeiRa که در انجمن رسمی BioWare فعالیت دارد بر اساسه مطلب مجله نوشته و خلاصه شده است.

Gameplay:

1. ماده Red Lyrium خاصیت ضده جادو و یا Anti-Magic دارد که در تضاده این ماده قابل استفاده ماده Blue Lyrium وجود دارد که به ظاهرا میتواند در Fuse و یا Crafting استفاده شود.

2. در حالت Tactical بازی ظاهرا شما قادر به این هستید تا برای هر بازیکن تعریف کنید چه مقدار Mana ذخیره کنند برای مواقع ضروری و یا چه زمانی که شخص از گروه شما از یک Health Potion استفاده خواهد کرد ( ظاهرا شما میتونید تعریف کنید اگر مقدار health تا چه حدی پایین امد در این موقع این شخصیت از health potion استفاده کند ) .

3. هر منطقه ای که شما پس ار گشت و گزار و نبر پاکسازی میکنید قابلیت برپا کردن Camp وجود دارد. با برپا کردن Camp به شما اجازه میدهد از scout ها برای جمع اوری نیازمنده های گروه کمک کنید و قدرتهای از دست رفته خود را بازیابی کنید.

4. ظاهرا قسمتهایی از نقشه و محلها قفل هستن و با پیشروی در بازی شما قابلیت باز کردن این مناطق رو خواهید داشت.

5.شما میتونید بعضی از مناطق رو روی نقشه به عنوانه operation points علامت گزاری کنید و پس از بازگشت به SkyHold میتونید به صورت strategic این مناطق رو کنترل کنید.

6. شما میتونید این Opertaion ها رو در Skyhold و روی میزه جنگ یا War Table کنترل کنید. با استفاده از این میز شما میتونید منابع مورد نیاز همانند طلا به دست بیارید و یا از agent ها برای کنترل استفاده کنید. ظاهرا تعدادی از این operation ها به عنوانه side quest و تعدادی وابسته به main quest بازی هستند.

7.تعدادی از operation ها ساده هستند اما تعدادی نیاز به مشورت با Cullen - Leliana و یا Josephine دارند . زمانی که انها برای حل و فصل Operation فرستاده میشن در party شما تا پایان انجام ماموریتشان قابل استفاده نخواهند بود.

8. برای پیش برد در operation ها شما به منبعی به اسمه influence نیاز دارید که این منبع له شما قدرت استفاده از Inquisiiton perk میدهد که به 4 قسمت Force - Secret - Connection - Inquisition تقسیم شده اند. 3 perk اولی به advisor ها بستگی دارن . Force perk میتونه قدرت شما رو برای حمله بیشتر potion افزایش بده - Secret perk میتونه قدرت شما رو برای به دست اوردن بیشتر XP از برداشتن Codex هاست و Connection Perk به شما اجازه میده از فروشنده ها اجناس مهمتری رو بتونید بخرید.

9.Skyhold به شما اجازه میده که این perk ها رو مدریت کنید البته هنوز اطلاعاتی مبنا بر اینکه چگونه این مدریت انجام میشه در دسترس نیست .

10 . شما قابلیت تغییر دکر Skyhold رو خواهید داشت. میتونید این محل رو طوری که میخواهید درست کنید.

11. نبردها با Dragon ها همه به صورت Scripted هستن . این بدین معنا هست که مبارزه با هر dragon در بازی تجربه متفاوتی خواهد داشت

12. Dragon ها برای خودشون Health bar جداگانه ای دارن ( هر قسمت از بدن ) . بسته به نوع Dragon شما ابتدا بایستی قسمتی از بدن وی رو ضعیف کردن و بعد به این dragon ضربه بزنید.

Companions:
1. شما تغریبا در هر قسمت از بازی میتونید هر یک از همگروهی های خودتون رو از گروه اخراج کنید. مدریت کامل گروه به شما واگذار میشود نه به اتفاقاتی که در بازی رخ خواهد داد

2. شخصیت Vivienne : وی بسیار به احد و قول خود وفادار هست و حتی زمانی که دایره جادوگرها در حال فروپاشی بود وی تا اخرین قدرت ایستادگی کرد

2. Solas : شخصیت بسیار اگاه و منطقی هست . وی در خوبی و بدی باوری ندارد ..

3. Dorian : شخصیت fun و شوخی دارد. از نظر سیاسی وی ظاهرا مطعلق به گروهی از مردم هست ( مشخص نشده کی ) که از بدی از انها یاد میشود.

4.Sera : شخصیت crazy داره ! وی خیلی حواس جمع هست و چندان دیده خوبی نسبت به جنگ نداره و خیلی به این مسعله اهمیت میده

5. Verric : وی شخصیت بسیار خاص و خودش رو داره .

6.Cole : شخصیت کامل متفاوت از بقیه هست . دیدگاه وی به نسبت بقیه مساعل متفاوت هست وی به Ghost Of The White Spire مشهور هست.

7. Cassandra : شخصیت بسیار عصبانی هست ... نمیتونه خودش رو کنترل کنه ولی هرکاری که لازم باشه در جهب پیشبرده احدافش نشون میده

8. Iron Bull : شخصیت بسیار شوخ طبع - اما وی به عنوانه یک تازه وارد حساب میشود .

11. BlackWall وی شخصیت بسیار معلمانه داره . مردی تنها هست اما وی دارای تجربیات بسیار فراوانی هست.

Story:
1. مراحل بازی به سبکی طراحی نشده اند تا داستان بازی رو برای شما روایت کنند. چون Dragon Age یه یک بازی کاملا Open World تبدیل شده . این بار نوشتن داستان و فهمیدن اون بسته به جست و جوی بازیباز در دنیای بازی داره

2. در بازی operation وجود دارد که به شما اجازه بهتر کردن روابط سیاسی به دیگر ملتها رو میده . به Orzammar اشاره شده .

3. در مواقعی شما بایستی برای NCP های که به SkyHold میان تصمیماته خاصی بگیرید. بر فرضه مثال رییس قبلیه Barbarian ها که مثلا شما به اتفاقی پسر وی را کشتید به SkyHold میاید و شما در این مواقع قادر خواهید بود تصمیمات متفاوتی رو برای مواجه شدن با این موقعیتها بگیرید. مثلا به انها اسلحه بدهید و یا به نبرد بروید و ...

4. این قسمتها در بازی زیاد هستند

5. ظاهرا در پایانه بازی شما بایستی این سرمزین رو به ترک بگویید اما Mark Darrah از سازنده های بازی میگوید پایان بازی بسیار راضی کننده خواهد بود .

Areas:
The Dales Highlands : ظاهرا توی این منطقه یه سرمایی عجیب وارد شده که به ظاهرا کاره Red Templar ها هست.

The Ferelden Bogs : یک مرداب پر از Undead ها

The Exalted Plains: یک منطقه علفزار پر از محلهای متروکه

The Still Ruins : پر شده از معابدی که در اونها Demon ها و Cultist ها فعالیت دارند

SkyHold: این قلعه شما و محل عملیت شما هست . نویسنده مطلب میگوید این محل کارایی به همانند Normandy در Mass effect دارن البته بسیار بزرگتر هست . در Skyhold شما دسترسی به متاطقه زیادی مثل رستورانها و استبلهای و ... رو دارید .

شما چطور فکر میکنید ؟
ایا Dragon Age به دوران طلایی Origins باز خواهد گشت ؟
من که شخصا برای این بازی روز شماری میکنم

منبع :
Dragon Age: Inquisition: Tons of New Info Shared on Gameplay, Companions, Story and More | DualShockers



.
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
مثل اینکه ویژگی های استراتژی هم داخل بازی گنجونده شده. کنترل و مدیریت Skyhold می تونه خیلی جالب باشه. :d

تعدادی از operation ها ساده هستند اما تعدادی نیاز به مشورت با Cullen - Leliana و یا Josephine دارند . زمانی که انها برای حل و فصل Operation فرستاده میشن در party شما تا پایان انجام ماموریتشان قابل استفاده نخواهند بود.
البته این افرادی که اسم برده جزو اون Partyـیه 9 نفره نیستن که می تونن شما رو توی هر ماموریت همراهی کنن. احتمالا وقتی به یه عملیات بفرستیمشون دیگه داخل Skyhold قابل دسترس نیستند! :-/:d
 

Bougiman18

کاربر سایت
Apr 8, 2014
12
نام
poya
با تشکر از دوست خوبمون
دورین به نظر من یکی از بهترین شخصیت ها توی این سری هست در کنار وریک که همیشه شخصیت مورد علاقم بوده
دورین هم اهل tevinter empire هست زیر نظر یکی از magister های tevinter بوده به اسم ااکسیس که پسرشم فلیکس رو تو تریلر دیدیم قبلا که توسط leliana کشته میشه
یه سری چیز توی اورجینز بود که آدم عوض شدنشونو میبینه خیلی ناراحت میشه مثله عوض شدن شخصیت leliana یا نابود شدن قلعه redcliffe یا villan شدن morrigan
یه Preview دارم مینویسم راجع به dragon age فکنم جامع ترین چیزیه که تو فروم های فارسی واسه این بازی صورت گرفته سعی کردم از کتابایی که خوندم استفاده کنم البته خیلی به حاشیه رفته
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر