اطلاعات جدید از مولتی پلیر Resistance 3 منتشر شد

Riddler

کاربر سایت
Aug 17, 2009
438
نام
مرتضی
20110303resistance3.jpg


طلاعات جدید از بخش چند نفره‌ ی مقاومت 3 منتشر شده است. اما دیگر خبری از جنگ های بزرگ نیست زیرا بازی فقط از 16 نفر پپشتیبانی می‌کند.

James Stevenson،مدیر روابط عمومی Insomniac، در رابطه با این تغییر نوشته است" بزرگترین چیزی که باعث شد ما در تعداد بازی کنان تغییر ایجاد کنیم لحظات خوبی بود که در نقشه های Busyard و Rooftops و هم چنین Bayou House و San Francisco در مقاومت2 داشتیم."

شایان ذکر است نسخه های قبلی مقاومت از 40 تا 60 نفر پشتیبانی می‌کردند.

در بازی مد جدیدی به نام"انسان در مقابل کایمرا" وجود دارد که از دسته ی مسابقه‌ی مرگ (deathmatches) است.

جیمز هم چنین گفته است قسمت آپگرید کاراکتر عمیق و قابل شخصی سازی است به طوری که بازی کنان می توانند یک استایل خاص برای خود بسازند. وی ذکر کرد:" برای مثال هر بازیکن می‌تواند توانایی های متفاوتی مانند سپر حبابی،Ammo Beacon( دادن گلوله به دیگر اعضای گروه) و یاRadar Beacon( افزایش رادار تیم) انتخاب کند."
او در ادامه نوشته است" توانایی های تاکتیکی نیز مانند Doppelganger( ایجاد تصویری خیالی از شما برای به خطا انداختن دشمنان) یا Dash (سرعت بسیاز زیاد و ناگهانی برای گریز از حملات دشمن) وجود دارند."

او در آخر گفت اینسامنیاک تلاش می کند تا بهترین ویژگی های بخش های co-op و مولتی پلیر Resistance: Fall of Man و مقاومت 2 را در کنار هم جمع کند.
مقاومت 3 اوایل ماه سپتامبر به صورت انحصاری برای پلی استیشن 3 عرضه می شود.

منبع


sigline.gif


image.php

 
  • Like
Reactions: Augustus

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر