اطلاعات جدید از مشخصات فنی Agni’s Philosophy

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
اخیرا دو تریلر جدید از دموی تکنیکی Agni’s Philosophy، که برای نمایش قدرت موتور نسل بعد شرکت Square Enix ساخته شده، منتشر شده است. در طی انتشار این دو تریلر، مشخصات فنی سیستمی که این دمو بر روی آن اجرا شده نیز فاش شده است.


top_en.jpg


به گزارش دو سایت GameWatch و 4Gamer، این دمو بر روی سیستمی با مشخصات Intel Ivy Bridge Core i7-3770K 3.5 GHz :CPU، یک کارت گرافیک GTX 680 و 32 گیگابایت RAM اجرا شده است. به گزارش GameWatch، این دمو حدود 1.8 گیگابایت texture data داشته و از MSAA و FXAA به صورت همزمان استفاده می کرده است. همچنین این دمو با فریم ریت 60 فریم بر ثانیه اجرا شده است.


برای یک مقایسه ساده، بیشتر PC های پر قدرت امروزی، مشخصات فنی برابر با CPU از سری Core i7، هشت گیگابایت RAM و یک کارت گرافیک GT 650M دارند.

منبع
 

nathan mckane

کاربر سایت
Jul 14, 2009
979
نام
عباس
عمرا مشخصات كنسولهاي نسل بعد اين باشه. مگه اينكه سوني و مايكروسافت بخوان اخر ٢٠١٤ كنسول رو منتشر كنن كه اينم ديگه معلومه تا سال ديگه كنسولا به بازار ميان. ميشه گفت نصف اين مشخصات بالا البته احتمالش وجود داره.
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
همچین بالا هم نیست تک دموی اپیک معروف به Samaritan روی 3 تا 580 در حال اجرا بود و تک دموی بعدیش معروف به المنتال عین این دمو روی یه 680 اجرا میشد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر