اطلاعات جدیدی از سیستم بتل پس بازی Halo Infinite منتشر شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
استودیوی 343 اینداستریز بعد از اولین نمایش بخش چندنفره بازی Halo Infinite در E3 2021، اکنون اطلاعات جالبی را ویژگی‌های شخصی‌سازی و سیستم بتل پس بازی اعلام کرده‌اند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بخش چندنفره بازی Halo Infinite




در ویدئوی جدیدی بخش مولتی پلیر بازی منتشر شده، سازندگان توضیح می‌دهند که بتل پس‌های Halo Infinite شامل هیچگونه لوت باکس یا آیتم‌های شانسی نخواهد بود. اما نکته جالب‌تری که در این مورد وجود دارد، این است که با گذر فصل‌های مختلف تاریخ انقضای بتل پس‌های بازی بر خلاف بسیاری از عناوین امروزی، به‌اتمام نمی‌رسد. بازیکنان می‌توانند در هر زمانی که بخواهند، آن‌ها را خریداری کنند و به محتویاتش دسترسی داشته باشند. همچنین تأیید شده که آیتم‌های بتل پس از طریق فروشگاه درون بازی قابل خرید نیستند.

در خصوص شخصی‌سازی، بازیکنان انتخاب‌های فراوانی را در مقابل خود خواهند داشت. شما می‌توانید بخش‌های مختلفی از زره خود مانند قطعات چسبیده به کلاه اسپارتان را شخصی‌سازی کنید. علاوه بر این امکان تغییر صدا و حالت اندام شخصیت وجود دارد. به‌طور کلی، 343 میگوید که تعداد ترکیبات آیتم‌های تزئینی اسپارتان در هنگام عرضه بازی به «چندین میلیون» می‌رسد.

بخش چندنفره بازی همچنین یک هوش مصنوعی شخصی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که اطلاعات مهم و لحظه‌به‌لحظه را برای شما بازگو می‌کند. امکان تغییر صدای این هوش مصنوعی شخصی نیز برای بازیکنان وجود دارد.

بازی Halo Infinite در پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. شایان ذکر است که بخش چندنفره بازی کاملا رایگان خواهد بود.​
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر