اطلاعات جدیدی از بازی در دست ساخت استودیو Bokeh Game منتشر شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
به‌تازگی آقای کیچیرو تویاما، یکی از خالقان سری Silent Hill، اطلاعاتی را در خصوص بازی جدید استودیو تازه تأسیس خود یعنی Bokeh Games منتشر کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

استودیو Bokeh Game


مدتی پیش اعلام شد آقای تویاما که برای سال‌ها در Japan Studios همراه با سونی فعالیت می‌کرده، از آنجا جدا شده است. او همراه با چند تن از اعضای سابق Japan Studio، شرکت Bokeh Game Studio را تأسیس کرد و حال اطلاعاتی از بازی در دست ساخت این استودیو منتشر شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

طبق گزارش IGN، استودیو Bokeh Game مشغول ساخت یک بازی ترسناک اکشن ادونچر است. گفته شده که لید پلتفرم بازی رایانه‌های شخصی خواهد بود، اما سازندگان قصد دارند این عنوان را بر روی بیشترین پلتفرم ممکن منتشر کنند. با توجه به پیشینه تویاما خلق یک بازی ترسناک دیگر از سوی او چندان عجیب نیست. علاوه بر آن، از آرت ورک‌های نشان داده شده از بازی می‌شد حدس زد که احتمالا با یک عنوان ترسناک طرف خواهیم بود.

البته سازندگان اعلام کرده‌اند که بازی هنوز در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و برای دیدن آن باید فعلا منتظر بمانیم. در حال حاضر، هدف توسعه‌دهندگان این است که بازی را در سال 2023 عرضه کنند.

Continue reading...
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
تو این مصاحبه جدیدش با هارادا گفته بود این اومده بود پیش Tencent چهارتا از ایده هاش رو ارائه داده بود، یکیش این قدر فاکدآپ بود که موقع خوندنش قیافه شون به هم ریخت. بعد زیر بار یه مشت سانسور، گرفت ایده شو به هارادا گفت.
هارادا داشت ریسه میرفت از خنده که "مرد حسابی این چه چیز فاکدآپیه. خب منم به عنوان تهیه کننده باندای بهت میگم نکن" :))

خلاصه که حاجی مون هنوز ایده پردازیش تیز تیزه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر