اطلاعات جديد از Lightning Returns: Final Fantasy 13

Zack_Fair

کاربر سایت
Mar 16, 2010
2,227
Lightning Returns: Final Fantasy 13 از لحاظ طراحی محيط ها راهی متفاوت از دو عنوان قبلی سه گانه FF XIII را در پيش گرفته است و سازندگان در اين عنوان از انقلاب صنعتی لندن و موارد ديگری الهام گرفته اند، اما مطمئنا اين عنوان راه اسكايريم را در پيش نگرفته و Square Enix نيز از اين كه مردم چنين برداشتی را كرده باشند نگران شده است.
در زير چند تن از سازندگان Lightning Returns در مصاحبه با كوتاكو اطلاعات جديدی از اين عنوان را بازگو كرده اند كه مورد پيش تر ذكر شده يكی از آن هاست:



Yuji Abe كارگردان مبارزات اين عنوان در مصاحبه ای با كوتاكو در مورد لبه تاريك تر بازی صحبت كرده است و اينكه چگونه وی اميدوار است تمامی كاراكترهای اصلی سه گانه وقتی تيتراژ پايانی بازی پخش می شود حس اميد داشته باشند.
Abe اظهار داشت: "مبارزه با سرنوشت" كه يكی از تم های داستانی در ريشه سه گانه است با هر رويداد و مردمی كه به واسطه هر بخش قربانی می شوند وزن سنگين تری بر دوش آن ها پيدا می كند.
با ساخت سه بازی برای نشان دادن داستان كاراكترها آن ها از آنچه به سرنوشت گره شان زده است رهایی می يابند و پايانی را مملو از يك حس اميد واقعی خواهند ديد.
Lightning Returns داستان لايتنينگ در حاليكه در تلاش است از ويران شدن زمان جلوگيری كند را بازگو می كند و از آنجایی شروع می شود كه 13 روز تا پايان دنيا زمان باقی مانده و لايتنينگ می تواند با افزودن زمان به ساعت ويرانی دنيا، نابودی دنيا را متوقف كند.
اين تم داستانی Lightning Returns به گوشه ای از داستان شماره قبلی يعنی FF XIII-2 ربط دارد (Historia Crux theme) كه افرادی كه اين عنوان را انجام داده اند با خبر هستند.
Isamu Kamikokuryo كارگردان هنری Lightning Returns آفرينش های هنری بازی را سياه تر خلق كرده است و علاوه بر اين مكان های گاتيك بيشتری نسبت به شماره های پيشين پديد آورده است. وی در اين باره اذعان داشته است: "زمانی كه من برای نخستين بار به كاغذهای طرح پيشنهادی بازی كه از طرف كارگردان به من داده شد نگاه كردم انديشيدم كه بسيار متناسب خواهد بود كه از مشخصه های مذكور را به عنوان ستون های اصلی بازی استفاده كنيم: مشخصه های طراحی ماشينی كه به كرات در سه گانه مورد استفاده قرار گرفته اند، مشخصه های فانتزی كه در كل سری Final Fantasy وجود داشته اند، و مشخصه های طراحی گاتيك كه حتما با آن آشنایی داريد.
ما خيابان ها و كوچه های لندن در زمان انقلاب صنعتی در اواخر قرن نوزدهم ميلادی را به تصوير می كشيم."
كوتاكو همچنين از تيم سازنده در مورد علت تفاوت زياد لوگوی Lightning Returns با لوگوی دو شماره پيشين سری 13 سوال كرد؛ كه حتی اين امر اين گمانه را ايجاد كرد كه سازندگان سعی كرده اند در اين زمينه به طرز ناشيانه ای از اسكايريم كپی برداری كنند:



Yoshinori Kitase سازنده بازی در اين مورد پاسخ داد:"ما لوگوی اين شماره را از به صورت متفاوت نو طراحی كرديم چرا كه می خواستيم منظورمان مبنی بر نو بودن اين شماره را برسانيم. به طور سنتی لوگوی عناوين فاينال فانتزی با يك طراحی ظريف اما چشمگير از شی ـی خاص همراه كلمات لوگو شناخته می شود.
اگرچه اين بار قصد ما عرضه داشتن تازگی به وسيله نمادی دارای لبه های تيز و دارای طراحی متقارن بود. بنابراين لوگوی بازی هيچ ربطی به اسكايريم ندارد. البته نفرات زيادی در تيم سازنده بازی هستند كه از بازی كردن اسكايريم لذت می برند.:

نكته: خبر برای 6 روز پيشه، ولی ديدم كسی ترجمه نكرده گذاشتمش.

منبع
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
نكته: خبر برای 6 روز پيشه، ولی ديدم كسی ترجمه نكرده گذاشتمش.
خدايي سهيل به خاطر همين كاراته انقدر باهات حال ميكنم ديگه:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟