اطلاعات بيشتر از اولين Raid عنوان Division

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,664
اولين Raid عنوان « Division » كه در بازي از آن با نام « Incursion » ياد مي‌شود به زودي منتشر خواهد شد.

براي جزئيات بيشتر با ما در « بازي سنتر » همراه باشيد.


mpu_the_division_id1371485858_161946.jpg


دوازدهم آپريل روز مهمي براي « UBISOFT » و عنوان تازه منتشر شده اش Division است چرا كه در اين روز اولين به روزرساني مهم و بزرگ آن يعني Incursion منتشر خواهد شد. نكته جالب اين جاست كه اين روز دقيقاً همان روزي است كه « ACTIVISON » به روزساني بزرگي به همراه ماموريت‌ها، gearها و چيزهاي بيشتر براي عنوان محبوب خود « Destiny » در نظر گرفته است.


چندي پيش UBISOFT Massive نمايشي زنده بر روي اينترنت از اين به روزرساني انجام داد كه اطلاعاتي از آن به دست آمد. اين Raid با نام Falcon Lost داراي دو درجه سختي است، يكي براي بازيكن‌هايي كه هنوز فاصله كمي تا سطح نهايي ( Level Cap ) دارند و ديگري يك Challenge Mode سخت و نفس گير.

البته بايد اشاره كنيم كه Falcon Lost هيچ چك پوينتي ندارد و اگر شما كشته شويد ديگر دوباره زنده نخواهيد شد.

در اين مراحل پيش رو دشمن‌ها از Droneهايي بر فراز ميدان نبرد استفاده مي‌كنند و يك وسيله حمل و نقل باس مانند نمايش داده شد كه ضد گلوله بوده و شما بايد با استفاده از بمب و نارنجك و يا ديگر وسايل آن را منهدم كنيد.البته اين تمامي نكات پيش روي ما در ماه آپريل نيست، بلكه در اين ماه و با به‌روز رساني آن قابليت تبادل آيتم‌ها (item trading ) هم به بازي افزوده مي‌شود.



Division عنوان CO-OP محور يوبي‌سافت توانسته در مدت حدوداً يك ماهه از انتشار خود ركوردهاي فروش خوبي بر جا گذارد و ميانگين امتيازات متاي 81 ا كسب كند.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر