شایعه اطلاعات بازیهای نسل بعد لو رفت.(جنگ نسل بعد شروع شد)

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
e3_sony_vs_microsoft1.jpg


منبعی با نام Geno که قبلا اطلاعاتی درباره پورت HD بازیهای Kingdom Hearts و Castlevania HD collections اطلاعات با ارزشی درباره بازیها و توسعه دهندگان نسل بعد بدست آورده است.
این در حالی است که می گوید Sony و مایکروسافت قصد دارند ضربه سختی به Nintendo در E3 سال 2013 وارد سازند چنانچه تمرکز نینتند بر روی 3DS و Wii U خواهد بود و نینتندو می خواهد در E3 یک ماریو 3D و یک Zelda برای 3ds به همراه Ip جدید Retro Studios و بازی های ناشران خارجی را معرفی کند.

هر 3 غول کنسول سازی برای E3 سال 2013 برنامه هایی تدارک دیده اند سونی و مایکروسافت هر دو تلاش می کنند تا استدیو ها از موتورهای گرافیکی جدید خود رو نمایی کنند و نینتندو بازیسازان گوشی های همراه در تلاش برای ارتقا سطح کیفی خود. تنها استدیو های Infinity Ward و Crystal Dynamics از پیشرفترین ورژن Unreal Engine 3 برای نسل بعد بهره خواهند برد.

-Nintendo امیدوار است 1/3 بازی های first party خود را تا سال 2013 و 2014 به نمایش بگذارد. به جز Bayonetta 2 که در انحصار خواهد داشت بازی Devil’s Third را به انحصار خود درآورد. استدیو های first party قرار است که در E3 نسخه 3d ماریو و یک Zelda برای 3DS را بنمایش در بی آوردند Kirby with the return of Tilt ‘n Tumble برای Wii U وKirby’s Pop Up Pannick برای 3DS و یک ورژن HD از Yoshi’s Island به همراه Donkey Kong Land Returns برای 3DS و Fatal Frame جدید برای Wii U به همراه 2 Ip جدید از Retro Studios و یک بازی از سری Prime M یا Fusion شاید هم Chozoo با ساپورت Wii موشن پلاس کنترل وco-op دو نفره و استفاده از گیم پد و یک ریبوت از Mach Rider. یک Pokemon جدید با موتور کاملا 3d و StreetPass و اتصال آنلاین برای 3ds و Pokemonبرای Wii U بدون ریجن لاک.


Sony نام نهایی کنسول سونی PS4 نخواهد بود بلکه Omni است که قبلا آن را Orbis می خواندند.که با گرافیک مدرن و قدرتمند و ساپورت از Direct X 11 و هماهنگ با Unreal Engine 4 و Frostbite 2 است.در مقایسه با Wii Uخیلی برتر است. تصاویر را کامل نشان می دهد و زاویه چرخش 360 درجه برای تصاویر دارد فیلم ها را می توان با رزولیشن 2k و 4k به همراه تکنولوژی IMAX با سایز واقعی دید. با Vita هماهنگ است. یک کنترلر جدید به همراه 2 Moves (دقیقا مثل ددسته اختراع شده سونی) همراه با DuoShock کلاسیک و سنسورهایی برای کارهایی بهتر در گیم پلی بازیها نسخه Basic آن با هارد 160 گیگ به همراه کنترل سیستم با $350-$399 و یک Omniviewer به همراه پک بازی با قیمت $450-$499 در سپتامبر 2013 لانچ می شود.کنسول بعدی از ورژن جدید OmniCloud که توسط Gaktai ساخته شده بهره می برد. سونی گفته است احتمالاً یه دانگل با قیمت 70 تا 90 دلار میدهد که شامل سخت افزار Ps3 هست.با وسیله ی همراه آن هست که هر TV دو بعدی را تبدیل به یه TV سه بعدی میکند.


بازیهای First party:
بازی های یک Uncharted و بازی The Boydguard به همراه Wipeout برای این کنسول Bump In the Night, Killzone 4, Gran Turismo Prologue و Omni Fitness


Microsoft کنسول بعدی مایکروسافت 6 برابر قوی تر از Wii U و 3 برابر قوی تر از از کنسول بعدی سونی است. قبل از E3 نام اصلی کنسول انتخاب خواهد شد. شاید در لانچ کنسول در تابستان 2014 تاخیر بی اندازد و کنسول را به گفته توسعه دهندگان در نوامبر 2013 لانچ کند استفاده از Kinect 2 در یک اتقاق پخش زنده و قابلیت حس کامل حرکات انگشتان و صحبت ها استفاده از Kinect 2 در یک بازی RTS و یک بازی کنگ فو تغییر نام Xbox Live به Xbox Life . عرضه با قیمت $350-$399.
مایکروسافت کنسول را با قیمت 300-399 دلار میفروشد و همراه با کنسول یک پیشنهاد وسوسه انگیز ایکس باکس لایف میدهد به مدت 2-3 سال که در مجموع اگر بخواهد این اشتراک رو کسی جداگانه تهیه کند هزینه ی بیشتری دارد و بهتر است به همان کنسول پول بیشتری بپردازد (یعنی $499) و اشتراک چند ساله را دریافت کند.
بازیهای first party:
Halo Trilogy Remake و Chief Samurai از Rare به همراه Project Gotham Racing, Kinectimals 2, Rise, Carnival Park, Fable 4


توضیحات:
ساخت یک نسخه انحصاری ازNi-Oh با Unreal Engine 4 برای کنسول بعدی سونی،یک پورت مخصوص از بازی Dynasty Warriors 8 برای Wii U و PSV یک نسخه ویژه از Dead or Alive 5 برای Wii U و PS4 در اواخر سال 2013 . استدیو Team Ninja یک عنوان از Ninja Gaiden کنسول NES را برای Wii U eShop, PSN و XBLA ریمیک خواهد کرد.


لیست شرکت ها و بازی های نسل بعدشان:

ساخت یک نسخهMonster Hunter مطابق با فرامین صوتی و بهینه شده برای Xbox بعدی، Ninja Theory با همکاری Capcom ادامه ای برای Onimusha خواهد ساخت آن هم بر روی Wii U/PS4/N-Xbox.شایعه ساخت یک okami. و مذاکره با Platinum Game برای ساخت Darkstalkers 4: Rebirth انحصاری Wii U کپکام مایل است هنوز سرمایه گذاری کند. Sengoku Basara برای کنسول های این نسل عرضه شده بود برای نسل بعد هم دوباره عرضه می شود.Capcom با Splash Damage بر سر ساخت یک IP جدید FPS برای کنسول های نسل بعد همکاری می کند. ویرایش جدید Resident Evil 6 با نام “Final Hope” رفع مشکلات گیم پلی بازی شامل یک DLC scenario جدید با حضور کلیر ردفیلد نیز خواهد بود.دارای یک گیم پلی مخصوص است. پورت HD بازی Resident Evil: Revelations و ساخت ادامه Resident Evil Operation با نام Terrestrial Fear. برای Xbox360, PS3 ,Wii U و ps-Vita.

در حال تکمیل zombie hunting با نام Judecca برای لانچ PS4 است. Agni Philosophy یک IP فوق العاده برای Omni/XBoxNext در سال 2014.Crystal Dynamics قصد دارد برای سال 2014 عنوان Legacy of Kain را با موتور Unreal 4 engine .ساخت یک نسخه از Sleeping Dogs با انجین ارتقا یافته برای Wii U/360/PS3/Vita .و Lord of Vermilion برای Wii U . طرح ساخت GunSlinger Stratos برای Wii U و PS4 همچنین امکان عرضه برای Xbox بعدی.

در حال همکاری با Sakurai برا نمایش کامل Smash Bros در E3 و Sakurai صحبت های درباره بازیکنان تکنفره و شبکه آنلاین انجام می دهد. او بتا بازی را برای E3 در کنفرانس Nintendo آماده می کند. سپس بتا آنلاین بازی تا حدود 1 سال قبل از عرضه بازی برای بازی در دسترس خواهد بود. بازی بر اساس فیلم Star Trek برای Wii U/PS3/360 عرضه می شود و نسخه ای ویژه ای برای لانچ PS4 در نظر گرفته شده است.Soul Master یک spin off برای Soul Calibur است در حال ساخت و بهینه شدن برای Kinect 2 است، نسخه تغییرات وِیژه Soul Calibur 5 برای عرضه بر Wii U و PS4 در نظر گرفته شده است. برنامه ریزی برای عرضه Pac-Man VS در Ouya و eShop .پورت Dragon Ball ZENKAI Battle Royale برای PS3 و Wii U. چند IP جدید در حال توسعه توسط تیم های کوچک برای Wii U ,PS4 و Xbox بعدی.

همکاری برای ساخت بازی با Playground Games با راهنمایی Chriterion که یک بازی open world ریسینگ است. یک بازی با نام Diddy Kong Racing برای پاسخ به بازی Skylanders از Activision هدف این بازی افراد بزرگ سال وجوانان هوش مصنوعی فعال ماشین ها کیفیت و کارایی بهینه عرضه برای کنسول های نسل فعلی Wii, 360, PS3 و 3DS, Vita, iOS NFC, Android NFC, Windows Phone 8) و کنسول های نسل بعد Ouya,Wii U,PS4و Xbox بعدی. بودجه EA محدود می شود و عرضه BF4 برای Wii U هدف قرارمی گیرد. و 3 Ip جدید برای Wii U,Xbox بعدی و PS4 را استدیو های داخلی EA می سازند.
2 تیم در حال ساخت Modern Warfare 4 و Infinity Ward چیز شبیه tech دمو Unreal Engine 4 را برای لانچ Xbox بعدی و PS4 در نظر گرفته. Treyarch در حال کار بر روی بازی برای Wii U/360/PS3/Ouya . بازی Bungie در E3 نمایش داده می شود ولی در سال 2013 عرضه نخواهد شد. بازی MMo با المان های open world, third person adventure shooting است که داستان خوب تیم های زیاد و ماموریت های عالی دارد یک sand box واقعی است.


 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
Ninja Theory با همکاری Capcom ادامه ای برای Onimusha خواهد ساخت

یعنی ممکنه من به بار دیگه بتونم یه نسخه جدید از Onimusha رو تجربه کنم :crying1:

ویرایش : پس Alan Wake 2 کجاست ؟ نکنه قراره AW2 همین نسل عرضه بشه !
 

nathan mckane

کاربر سایت
Jul 14, 2009
979
نام
عباس
چه حرف خنده داري: كنسول بعدي مايكروسافت ٦ برابر wii u و سه برابر ps4 قويتره!!! يعني ps4 دو برابر wii u قويتره بعد ميتونه با اين قدرت رزولوشن 4k بازي رندر كنه!!!!
 

shadow wplf

کاربر سایت
Feb 23, 2012
86
نام
Aryan
چه حرف خنده داري: كنسول بعدي مايكروسافت ٦ برابر wii u و سه برابر ps4 قويتره!!! يعني ps4 دو برابر wii u قويتره بعد ميتونه با اين قدرت رزولوشن 4k بازي رندر كنه!!!!

داداش گلم با رزولوشن 4k میتونه فیلمو ساپورت کنه بازیارو نمیتونه!
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
اکثر حرفهای که زده منطقی به نظر میرسه..

یعنی کنسول بعدی سونی قراره فقط 2 برابر قوی تر از Wii U باشه؟! Thats Bullsh!t.

نترس الکیه.. همین الان PS3 دو برابر Wii U قدرت داره..!
 

Psycho Man

کاربر سایت
Sep 19, 2012
161
نام
امیرعلی
Microsoft کنسول بعدی مایکروسافت 6 برابر قوی تر از Wii U و 3 برابر قوی تر از از کنسول بعدی سونی است

images


(ممنون از دوستمون که این شکل رو گذاشتن :d ، منم دقیقا همین حالت رو دارم :d )
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
الان خبر رو کامل خوندم. به احتمال خیلی زیاد اطلاعاتش غلطه، بهتر خودمون رو بیخودی هایپ نکنیم :(
نه50% فقط درسته این رو مطمئن هستم و منابع توییتر من هم تایید کردند.
تو اطلاعات مجلات معتبر هم xbox بعدی قوی تر از PS بعدی بود.
 
آخرین ویرایش:

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
يه سري چيزا خيلي تابلوئه كه شايعه هستن مثه اين
کنسول بعدی مایکروسافت 6 برابر قوی تر از Wii U و 3 برابر قوی تر از از کنسول بعدی سونی است
با قیمتی بین $300 – $399.
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
مايكرو كنسولش اينقد قويتره ولي قيمتش كمتره؟:-o

فکر کرده ملت خرن، یا شایدم فکر کرده سونی خره ! شایدم مایکروسافت !
کلا قبل از اینکه خبرایی بشه در مورد کنسول ها همه رو خر فرض می کنن..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر