اطلاعاتی در مورد بازی Fruit Ninja Kinect 2 انتشار یافت

|MohamaD|

کاربر سایت
Apr 6, 2012
146
نام
محمد
cq8img8dg1jojkwatzac.jpg


سازمان رده بندی سنی بازی (ESRB) آمریکای شمالی، رده بندی بازی Fruit Ninja Kinect 2 را در سایت خود مشخص کرده است که این خبر نه توسط شرکت Microsoft تایید شده است و نه توسط شرکت سازنده Halfbrick.

طبق اطلاعاتی که (ESRB) عرضه کرده، این بازی انحصاری Xbox ONE هست و بزودی کار بر روی این عنوان به پایان خواهد رسید و یا به پایان رسیده، این بازی توسط استدیو Montreal به نام Hibernum Creations ساخته شده است.
هنوز معلوم نشده که آیا خالق این بازی، Halfbrick که در Melbourne مستقر است، کمکی در ساخت بازی داشته یا فقط وظیفه ی انتشار بازی را بر عهده دارد؟

Fruit Ninja برای اولین بار در سال 2010 برای سیستم عامل IOS عرضه شد و سپس برای دیگر پلتفرم ها پورت شد که این عنوان در مارس 2011 بیش از 20 میلیون بار دانلود شد و در سال بعد این عدد به 300 میلیون رسید.

بازی بر این اساس طراحی شده که میوه هایی که به هوا پرت می شوند باید توسط لمس کردن صفحه آن ها را نصف کرد و برای کسب امتیاز بیشتر بازیکن باید از انگشتان خود با سرعت و شدت بیشتری استفاده کند. طراحی ساده این عنوان باعث محبوبیت او در بازار انبوه شده است.

بازی Fruit Ninja Kinect در August 2011 برای کنسول Microsoft Xbox360 عرضه شد. و حرکات دست که توسط Kinect صورت می گیرد جایگزین لمس بر روی صفحه نمایش می شود.

منبع:
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,162
نام
سبحان
یکی از انحصاری های جنجال بر انگیز مایکروسافت:dمایکروسافت اعلام کرده که با این بازی میتونه سونی رو شکست بده:d
شوخی کردم الان نریزید سرم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر