اطلاعاتی جدید از Call of Duty: Advanced Warfare- بهره از تکنولوژی مخصوص صورت Avatar 2

homayoon k2

کاربر سایت
call_of_duty_advanced_warfare.jpg


به نظر می رسد یازدهمین عنوان از سری Call Of Duty بسیار مورد توجه رسانه ها و مطبوعات قرار گرفته.
عنوان آخر از سری Call Of Duty تحت عنوان Advanced Warfare به عنوان کاور شماره آخر مجله معتبر Edge برگزیده شده است و جلد این شماره صورت یکی از کاراکترها را نشان می دهد که بر مبنای تکنولوژی جدید صورت Sledgehammer می باشد که قرار است در فیلم سینمایی Avatar 2 به کارگردانی جیمز کامرون نیز مورد استفاده قرار گیرد. به نظر می رسد در این شماره از مجله با یک مقاله مفصل با عنوان War Machine یا همان جنگ ماشینی از این بازی طرف باشیم که بیشتر نیز در مورد بخش های گرافیکی این عنوان صحبت کرده است.
Edge در این مورد می گوید:
یک سیستم تولید انیمیشن صورت جدید در این عنوان وجود دارد که برپایه یک تکنولوژی پیشرفته می باشد. این سیستم یکی از از تکنیک هایی است که تا به حال تنها در تولید انیمیشن های Avatar 2 در حال به کارگیری است. صداگذاری در این بازی تنها به آن صورت نیست که فقط صدای شلیک اسلحه های سنگین به گوش برسد. هدف Sledgehammer در این بازی ساخت یک کیفیت بصری فوق العاده به مانند تصاویر واقعی می باشد. هدفی که باید از تکنولوژی جدید رندرینگ استدیو برای رسیدن به آن تشکر کرد , این بازی یک تجمع بی نظیر داده های کامپیوتری از دنیای واقعی می باشد.
نویسندگان Edge در مورد استدیو می گویند:
استدیو Sledgehammer از افرادی تشکیل شده که اولین و بهترین شماره از Dead Space را در Visceral Games خلق کردند. و کسانی هستند که می توانند یک خط داستانی معنا دار را ارائه دهند.
کاور شماره آخر Edge را می توانید مشاهده کنید:

edge_268_call_of_duty_advanced_warfare.jpg


آیا Advanced Warfare میتواند عنوانی درخور نام Call Of Duty باشد؟
Call of Duty: Advanced Warfare در تاریخ 4 نوامبر 2014 مطابق با 13 آبان 1393 برای کنسول های نسل هفم و هشتم و PC منتشر خواهد شد.






New Call of Duty: Advanced Warfare image shows off Avatar 2′s facial tech | VG247

http://www.edge-online.com/magazine...-revolution-in-call-of-duty-advanced-warfare/
 
آخرین ویرایش:
من کلا طرفدار codهستم اما به نظرم چهره به نمایش در اومده پلاستیکی هست حالا باید ببینیم بهبود پیدا میکنه یا نه .بدون اغراق چهره در ryse فوق العاده طراحی شده پوست مو حالات چهره واقعا فوق العاده س
ای بابا این دیگه ایراد الکی بود....کجاش پلاستیکیه:|

از بعضی مراحل بازی که گیم اینفورمر قبلا به طور کامل دیده توی پیش نمایش شماره آخر گیم اینفورمر نکاتی ذکر شده که قبلا هم در تاپیک PC این عنوان گفتم....شاید اینجا هم بد نباشه اشاره ای بهش بکنیم:
آقایون حتما پیش نمایش شماره آخر گیم اینفورمر را بخوانید ...وقتی برای تهیه پیش نمایش رفتن به استدیو دو تا از مراحل بازی بهشون نشان داده شده که به نظر بی نظیر بودن مخصوصا مرحله دترویت.........به نظر باز هم با طراحی مراحل به یاد ماندنی و بی نظیر مثل cod 4 طرف هستیم ..این بازی عالی می شه به همراه استودیو خلاقش... برای مثال تو مرحله دترویت وارد یک مدرسه می شید که همه جا پر از جسد هستش و هیچ منبع نوری وجود نداره و شما باید با چراغ قوه اسلحه خودتون به اکتشاف محیط بپردازید ....موسیقی پس زمینه هم وجود نداره و صدای زوزه های باد از لابلای پنجره های شکسته به گوش می رسه...گیم اینفورمر این منطقه را بسیار شبیه به USG Ishimura در DEAD SPACE تشبیه کرده و گفته اگه طراحی مراحل به این شکل و با اتمسفر مخصوص اسلج هامر باشه با یک بازی بی نظیر طرف هستیم....همچنین از وسایل و تکنولوژی به کاررفته در بازی هم خیلی تعریف شده و گفتن که بازی با یک موتور کاملا جدید در حاله ساخت هستش مختص نسل هشتم
 
ای بابا این دیگه ایراد الکی بود....کجاش پلاستیکیه:|

از بعضی مراحل بازی که گیم اینفورمر قبلا به طور کامل دیده توی پیش نمایش شماره آخر گیم اینفورمر نکاتی ذکر شده که قبلا هم در تاپیک PC این عنوان گفتم....شاید اینجا هم بد نباشه اشاره ای بهش بکنیم:

پس امیدی هست تو بازی زیرو گرویتی هم باشه :d خیلی هم خوب :) Entering zero gravity :x
 
استدیو Sledgehammer از افرادی تشکیل شده که اولین و بهترین شماره از Dead Space را در Visceral Games خلق کردند. و کسانی هستند که می توانند یک خط داستانی معنا دار را ارائه دهند.
آقایون حتما پیش نمایش شماره آخر گیم اینفورمر را بخوانید ...وقتی برای تهیه پیش نمایش رفتن به استدیو دو تا از مراحل بازی بهشون نشان داده شده که به نظر بی نظیر بودن مخصوصا مرحله دترویت.........به نظر باز هم با طراحی مراحل به یاد ماندنی و بی نظیر مثل cod 4 طرف هستیم ..این بازی عالی می شه به همراه استودیو خلاقش... برای مثال تو مرحله دترویت وارد یک مدرسه می شید که همه جا پر از جسد هستش و هیچ منبع نوری وجود نداره و شما باید با چراغ قوه اسلحه خودتون به اکتشاف محیط بپردازید ....موسیقی پس زمینه هم وجود نداره و صدای زوزه های باد از لابلای پنجره های شکسته به گوش می رسه...گیم اینفورمر این منطقه را بسیار شبیه به USG Ishimura در DEAD SPACE تشبیه کرده و گفته اگه طراحی مراحل به این شکل و با اتمسفر مخصوص اسلج هامر باشه با یک بازی بی نظیر طرف هستیم....همچنین از وسایل و تکنولوژی به کاررفته در بازی هم خیلی تعریف شده و گفتن که بازی با یک موتور کاملا جدید در حاله ساخت هستش مختص نسل هشتم

داستان جالبی باید داشته باشه ، البته مطمئن هستم این شماره هم اسکرین رایتر هاش از هالیوود باشه ، چون دیالوگ های تریلر بازی واقعا خوب بودن + داستانش خیلی سیا30 تر از قبل شده. از لحاظ اتمسفر هم که مشخصا چیز خوبی باید باشه !

ولی دوستان قبول کنید COD مثل فیلم های طنز باکس افیس میمونه ! بعضی وقتا خیلی خوب بعضی وقتا بدرد نخور و درجه 3 ! ولی در هر صورت فروش خوبی دارن ! کلا بگیر نگیر داره این سری و واقعا نمیشه نظر کاملی قبل از انتشار در مورد بازی داد! ولی تیم سازنده خوبی داره و امیدوارم چیز خوبی از آب در بیاد.
 
از هر نظری بخوام از CoD نا امید بشم از نظر داستانی همیشه قبولش داشتم و 100% این هم داستان عالیی خواهد داشت!
CoD تا همین BOII از نظر داستانی و شخصیت پردازی فوق العاده بود! هر کی BOII رو بازی کرده حتما داستان قوی و شخصیت فوق خفن Menendez رو یادش میاد! گرچه Ghosts از نظر شخصیت پردازی که همه مقوا بودن و روایت داستان هم جالب نبود ولی به این یکی خیلی امیدوارم!
همین که دیگه infinity ward توش دخیل نیست تا دوباره چیزی مثل ghosts بده بیرون خودش خیلی باعث امیدواریه :دی
 
^^
بهترین جای داستان هم اونجا بود که یه قمه گرفت،آی نفس کش و افتاد به جون ارتش.اینقدر خشم و Fury زیاد بود که هرچی تیر میخورد هم هیچیش نمیشد.
وجود داستان قوی تو سری COD از BO شروع و به همون BO ختم شد.باقیش با اینکه از رقیبش BF بهترن اما مزخرفی بیش نیستن.
اون به هیچ وجه ربطی به داستان نداشت!

یعنی چی به داستان ربط نداشت؟
اتفاقا کاملا به داستان مربوط بود.من اونجا از بازی کشیدم بیرون و فقط سعی کردم بازیو تموم کنم.
=================
اما در مورد Sledgehammer:
اگه اینها تو ساخت MW3 هم نبودن،اون هم مثل Ghosts مزخرفی بیش نمیشد.درکل اگه نیمچه محبوبیتی بین طرفدارها داره این نسخه از صدفه سر همین استودیو هست.در کل برای این استودیو احترام زیادی قائلم گرچه جایگاهشون رو هم بالاتر از اینی که هستن میدونم(حیفه که اینها بیان COD بسازن).
منتظر میشیم ببینیم چیکار میکنن.
 
آخرین ویرایش:
^^
بهترین جای داستان هم اونجا بود که یه قمه گرفت،آی نفس کش و افتاد به جون ارتش.اینقدر خشم و Fury زیاد بود که هرچی تیر میخورد هم هیچیش نمیشد.
وجود داستان قوی تو سری COD از BO شروع و به همون BO ختم شد.باقیش با اینکه از رقیبش BF بهترن اما مزخرفی بیش نیستن.
اون به هیچ وجه ربطی به داستان نداشت!
اغراق زیادی بود! یک جور صحنه سازی کاملا الکی و بیخود! ولی به داستان اصلی لطمه نمیزنه!

خیلی از سایتا هم داستان قوی رو یکی از نکات مثبت BOII خطاب کردن از جمله همین نقد بازیسنتر خودمون! :دی
داستان سری MW و BO عالی بوده و نمیدونم چجوری بعضیا میکوبنش :|
 
بهترین جای داستان هم اونجا بود که یه قمه گرفت،آی نفس کش و افتاد به جون ارتش.اینقدر خشم و Fury زیاد بود که هرچی تیر میخورد هم هیچیش نمیشد.
بهترین قسمت BO II همون بود:دی
 
اون مرحله BL II جالب بود ...ناموسیش کرده بودن اونم از نوع خواهر مادر:d

- - -ویرایش - - -

امسال Advanced Warfare سردر نمایشگاه را ازآن خود کرد:

E3_2014_advanced_warfare_banner.jpg


چرا ما باید از همه چی محروم باشیم؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or