اطلاعاتی از The Elder Scrolls V : Skyrim.

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,773
نام
سینا
tes-v.jpg


بعد از پیش نمایش عظیم OXM از Skyrim اکنون اطلاعات جدیدی از بازی در دست است.

Bethesda روشن کرد که آنها برای حل کردن مشکلات درجه ی سختی در Skyrim به عنوان دیگر خود یعنی Fallout 3 نگاهی انداخته اند.

طی صحبت با Todd Howard , Official Xbox Magazine UK اعتراف کرد که بالا رفتن لِوِل هیولاها در Oblivion برای طرفداران یک مشکل بزرگ بود.
Skyrim حالا بیشتر شبیه F3 است.ایشان توضیح داد:"ما درجه ی سختی را بسیار تغییر دادیم.اکنون ما این قابلیت را داریم تا یک سیاهچال بسازیم و بگوییم:"این سیاهچال این مقدار سخت است"و وقتی شما وارد آن میشوید,به طور خودکار و با توجه به مهارتهای شما درجه ی سختی تنظیم میشود.اما ممکن است بعضی مواقع به خاطر ماهیت خود مرحله,کمی سخت تر باشد.
همچنین اکنون حالت و کیفیت هیولاها ثابت میماند.پس اگر شما وارد یک سیاهچال شوید و احساس کنید که قرار است به مشکل بخورید(آن مرحله سخت باشد)ممکن است کاری آسانتر از آنچه فکر میکنید در پیش داشته باشید.ولی اگر آن مرحله را ترک کنید تغییری در درجه ی سختی اعمال نمیشود."

در پیش نمایش OXM مشخص شد که ریش سفیدها در Skyrim نقشی همانند Jedi Master ها دارند و دانش خود را به شما انتقال میدهند.
هاوارد افزود:"ریش سفید ها مردان پیر اسرارآمریزی هستند که در ارتفاعات Hrothgar زندگی میکنند و کاملا به قدرتهای اژدها واقف اند و نقش بسزایی در حوادث Skyrim دارند.

اخطار!در دو پاراگراف بعدی Spoil خیلی کوچکی وجود دارد!

آنها قبلا در افسانه ها حضور داشتند و استادان نجوا و صدا هستند.به همین خاطر آنها معابد خود را بر فراز این کوه بنا کرده اند تا به آسمان نزدیک تر باشند تا بتوانند از طریق صوت و نجوا,پیام خود را به گوش همه برسانند.
به عنوان مثال در جایی از داستان آنها شما را با فریاد زدن نامتان در بادها صدا میکنند.شما نیز به آنجا میروید تا از انها بیاموزید.این قدرتها و توانایی ها چیست و چگونه قرار است از آنها آموخت!؟ جواب این است که انها تقریبا مانند Jedi Master ها عمل میکنند.

screenshot_246059.jpg


هاوارد همچنین از تصمیمشان مبنی بر حذف کلاسهای مرسوم در Skyrim دفاع کرد.
طی صحبت با Gameinformer هاوارد این تصمیمشان مبنی بر دوری از چیزی که بیشتر طرفداران RPG آنرا یک ضرورت برای یک بازی Role Playing میدانند را "بسیار زیبا" خواند.
در حالی که Oblivion بازیکنها را تشویق میکرد بعد از چند ساعت کلاس خود را عوض کنند,Skyrim در مورد سیستم طبیعی پیشرفت کردن است.

هاوارد ادامه داد:چیزی که ما در Oblivion دیدیم این است:شما بازی را شروع,نژاد خود را انتخاب و برای مدتی بازی میکنید.
قصد ما این بود:شما مدتی بازی کنید,مقداری مهارت کسب کنید,سپس با توجه به اینکه چطور بازی کردید,یکی از کاراکتر ها از شما میپرسد:"خُب,چه کلاسی میخواهی انتخاب کنی؟ این کلاس پیشنهاد من است با توجه به نحوه ی بازی کردن تو!" و این همیشه در ذهن شماست که "چه میشد اگر آن شخص این سوال رو از من نمیپرسید!؟ من کاملا راضی بودم.من فقط داشتم بازی ام را میکردم و به مهارتم افزوده میشد."
خُب ما هم همین را میخواهیم.شما فقط بازیتان را میکنید و مهارتهایتان بالا میرود.و هرچه مهارتهایتان بالاتر رود,بیشتر بر لِوِل کاراکتر شما تاثیر میگذارد.در واقع این یک سیستم واقعا ظریف و زیباست که در واقع خودش,خودش را متعادل میکند.

چیزی که ما از Oblivion فهمیدیم این بود که حتی اگر بعد از حدود نیم ساعت بازی کردن بازیکن کلاس خود را انتخاب کند,هنوز هم وقت کافی نبوده تا واقعا نحوه ی کار هر مهارت را بفهمد.بنابراین افراد به بازی ادامه میدهند و بعد از 4-3 ساعت متوجه میشوند که مهارت هایشان را اشتباه انتخاب کرده اند و مجبورند از ابتدا بازی کنند.
این برای آنها لزوما ناراحت کننده نیست,ولی برای ما که بازی ساز هستیم مثل این است که شما بگویید:"آیا راهی هست که این مشکل حل شود!؟ راه بهتری برای این کار هست!؟" و ما فکر میکنیم که آن راه همین است.(حذف کلاس ها)

اتفاقات Skyrim حدود دو قرن بعد از Oblivion اتفاق میافتد.سرزمین Skyrim بعد از به قتل رسیدن پادشاهش غرق در جنگهای داخلی است.در همین حال Alduin برمیخیزد تا دنیا را نابود کند.

The Elder Scrolls V : Skyrim قرار است 11/11/11 به صورت جهانی برای PS3 , X360 و PC منتشر شود.
 
آخرین ویرایش:

Quarantine

کاربر سایت
Dec 17, 2008
348
نام
صادق
خیلی خیلی ممنون.:x

من هم از تصمیم بفزدا مبنی بر حذف کلاس ها، حمایت میکنم...

البته بیشتر این اطلاعات توی سایت گیم اینفورمر هم وجود داره.
که خیلی دوس داشتم همرو توی انجمن قرار بدم ولی خوب حجم مطالب خیلی زیاده و منم اصلا وقتشو نداشتم...ممنون.زحمت کشیدین.:d
کسی دس به عکس روی جلد نزنه!میخوام برش دارم واسه آوتار!!!
در مورد Greybeard ها خود هاوارد توی پادکست GI گفت که صداشون اونقدر بلنده که همه کوه ها به لرزه در میان...و این موجودات فریاد اژدها که توی سرود ازش نام برده شده بود رو به دووکین یاد میدن.
 
  • Like
Reactions: VahiD_ST

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
8,617
نام
امیرحسین
به شدت از حذف کلاس استقبال میکنیم !

عجب armor باحالیه:d

ممنون بابت ترجمه ،عالی بود.
 

Skychaser

Graveyard of Dreams
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,264
نام
جواد محسنی
اصلا در مخیله من نمی گنجه به چه مناسبت باید از یه بازی "RPG" انتخاب کلاس حذف بشه! چیزی که این بازی ها رو RPG می کنه همین تفاوت کلاس های مختلف و نوع بازی کردن هست. لذت بازی RPG هم به همون انتخاب کلاس هست و اشتباهاتی که بازیباز مرتکب میشه در انتخاب کلاس.

خوب بالاخره باید کار خودشون رو بکنن که Casual ها هم بازیشون رو بخرن. no offense ولی حرکت بسیار n00b پسندی بود:|
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
8,617
نام
امیرحسین
اصلا در مخیله من نمی گنجه به چه مناسبت باید از یه بازی "RPG" انتخاب کلاس حذف بشه! چیزی که این بازی ها رو RPG می کنه همین تفاوت کلاس های مختلف و نوع بازی کردن هست. لذت بازی RPG هم به همون انتخاب کلاس هست و اشتباهاتی که بازیباز مرتکب میشه در انتخاب کلاس.

خوب بالاخره باید کار خودشون رو بکنن که Casual ها هم بازیشون رو بخرن. no offense ولی حرکت بسیار n00b پسندی بود:|

نوب خودتی و اون رفقات :d آدم ... :dسیستم کلاس بندی آبلیویون رو با WoW مقایسه میکنی ؟:d

خو اگه هوشمند باشه که خودت ناخود گاهی میشی همون کلاسی که هستی ! :d

البته با حذف Skill Tree به شدت مخالفم !
 

Skychaser

Graveyard of Dreams
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,264
نام
جواد محسنی
نوب خودتی و اون رفقات :d آدم ... :dسیستم کلاس بندی آبلیویون رو با WoW مقایسه میکنی ؟:d

خو اگه هوشمند باشه که خودت ناخود گاهی میشی همون کلاسی که هستی ! :d

البته با حذف Skill Tree به شدت مخالفم !
نه اصلا بحث سیستم کلاس بندی نیست، اینا دارن همین جوری از سر و ته بازی می زنن و آسونش می کنن. پس فردا هم اعلام می کنن Skill Tree پیچیده بود حال نداشتیم بسازیم پس حذف میشه!

با اعلام خبر تایید ساخت بازی خیلی خوشحال شده بودم ولی الان یه جورایی دارم نا امید میشم.
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
من از این جهت که حذف کلاس ها میتونه یک تغییر خوب در عرصه ی RPG باشه از این طرح حمایت میکنم :D
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
کلاس بندی رو من باهاش مخالفم... این‌طوری دست و پای آدم بازتره برا اون کرکتری که مطلوبشه... مهم بالانس بودن این درختس :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر