اطلاعاتی از بازی کنسل شده Bizarre Creations

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,995
نام
آریا

200px-Bizarre_creations_logo.png


همان طور که در جریان هستید ، استودیوی Bizarre Creations یکی از بزرگ ترین استودیوهای سازنده بازی های ریسینگ حدود 2 سال پیش برای همیشه تعطیل شد و اعضای این استودیو به تیم های دیگری نقل مکان کردند.
ولی شاید جالب باشد که بدانید Bizarre Creations یک عنوان جدید ریسینگ نیز در دست ساخت داشت که متأسفانه بعد از تعطیلی استودیو ، کار روی این بازی نیز متوقف شده و برای همیشه کنسل شد.
Chris Davie کارگردان هنری این بازی اخیراً 2 ویدئو از آن منتشر کرده که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. به گفته Davie این بازی در سال 2010 در دست ساخت بوده و در آن از ویژگی ها و تکنیک های بازی Blur در کنار ایده های جدید بهره گرفته می شد.
در ویدئوی اول که بر پایه Blur طراحی شده ، تکنیک های گرافیکی و بصری جدیدی به چشم می خورد که به گفته Davie برای تأثیر بیشتر روی تجربه بازیکنان به کار گرفته شده است. المان هایی مانند طوفان و بعضی انیمیشن های جدید.
ولی ویدئوی بعدی که بیشتر حال و هوای پروژه ناتمام Bizarre را نشان می دهد ، در شهر دبی می گذرد. سازندگان بازی در زمان طراحی این مرحله با انجین جدید خود مشغول به کار بوده اند که به گفته Davie گرافیک بسیار زیبایی را به نمایش می گذاشته است. Davie به قدری نسبت به این بازی و انجین جدید علاقه داشته که حتی بعد از اعلام تعطیلی Bizarre و کنسل شدن پروژه های استودیو نیز به کار روی بخش های هنری لوکیشن دبی ادامه داده و اکنون می توانیم این لوکیشن زیبا را در ویدئوی مورد نظر تماشا کنیم. البته در نهایت نیز این لوکیشن از حالت Alpha فراتر نرفت و قرار بود مواردی چون بخش های قابل تخریب در مراکز خرید و ایستگاه قطار و ... در آن وجود داشته باشد و لوکیشن حالتی پویاتر از این پیدا کند. Davie در ادامه به استفاده از Normal Map برای نمایش شیشه های لوکیشن دبی و همچنین طراحی افکت های زیبای برخورد با محیط اشاره کرده و در نهایت از اینکه کسی نمی تواند این پروژه ناتمام را تجربه کند ، ابراز ناراحتی می کند.

 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,995
نام
آریا
ویدئوی لوکیشن دبی خیلی جالب به نظر میرسه. واقعاً حیف شد که همچین بازی ای این طوری منهدم شد ! :( با اینکه مشخصه که هنوز به مراحل نهایی نرسیده بوده ، ولی خیلی از ویدئوش خوشم اومد و حس خوبی داشت.
الآن میدونم تاپیک پُر میشه از پست های "لینک ها فیـلـتر هست" و "فیـلـترشکن ندارم" و ... ! :D دیگه این تقصیر من نیست ! کسی که در سال 2013 توی ایران به این ابزار دسترسی نداشته باشه ، کارش عجیب تر از کسی هست که 70 روز بره بالای یه میله بشینه و غذا نخوره !! :D
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
صبح این ویدئو رو دیدم. اشک تو چشمام جم شده بود. لعنت به Acti که اینها رو نابود کرد لعنت به ماکروسافت که اینها رو نخرید.
 

METRO_2034

کاربر سایت
Oct 29, 2010
2,865
صبح این ویدئو رو دیدم. اشک تو چشمام جم شده بود. لعنت به Acti که اینها رو نابود کرد لعنت به ماکروسافت که اینها رو نخرید.

اکثر اعضاش الان تو Playground Gamesن. اولین بازیشون هم که همین horizon بود
(البته خیلی از استودیوهای دیگه هم که تعطیل شدن اعضاش همه رفتن pg مثل Black Rock. اینجا هم گفته کامل )
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر