اطلاعاتی از بازی و فیلم Wolfenstein

Death Proxy

مدیر انجمن
Mar 7, 2006
3,685
نام
محمد طالبیان
در مصاحبه ای که توسط سایت GameZone با Eric Biessman انجام شده است وی اطلاعاتی در رابطه با شخصیت اصلی بازی فاش کرده است. همانند نسخه های قبلی شخصیت اصلی بازی کسی جز B.J. Blazkowicz نیست. او که اولین بار در Wolfenstein 3D معرفی شد تا کنون به عنوان شخصیت اصلی در این سری حضور داشته است. طبق گفته های Eric Biessman شخصیت اصلی یعنی B.J. همانند گذشته کم حرف میزند و تمام تمرکز خود را بر روی انجام عملیات و از پای در اوردن نازی ها میگذارد. با این حال او زمانی که لازم باشد حرف هم میزند اما B.J. امده تا کاری را انجام بدهد نه اینکه وقت خودش را با صحبت کردن تلف کند.

wolfenstein.jpg


در همین مصاحبه اشاراتی نیز به فیلم Return to Castle Wolfenstein شده و اعلام شده است که مراحل مقدماتی ساخت فیلم در حال انجام است. Roger Avary که در گذشته فیلنامه فیلم Silent Hill را نوشته بود قرار است به عنوان کارگردان و نویسنده در این عنوان همکاری کند، همچنین Samuel Hadida هم به عنوان تهیه کننده این فیلم انتخاب شده است. در گذشته صحبت هایی مبنی بر اکران شدن فیلم سینمایی Return to Castle Wolfenstein در سال 2010 بود.
 

孢子

کاربر سایت
Oct 24, 2008
1,319
دیگه به نظرم این قضیه حیلی داره لوس میشه ! همه بازی ها دارند فیلم میشند !!! همه فیلم ها بازی ! :sick: این جوری نه به این درست حسابی میرسند نه به اون که همیشه هم جز افتضاح چیز دیگه ای نبوده ! نمونه هم هیتمن و مکس پین
 

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
دیگه به نظرم این قضیه حیلی داره لوس میشه ! همه بازی ها دارند فیلم میشند !!! همه فیلم ها بازی ! :sick: این جوری نه به این درست حسابی میرسند نه به اون که همیشه هم جز افتضاح چیز دیگه ای نبوده ! نمونه هم هیتمن و مکس پین

هیتمن فیلم بدی نبود عالی هم نبود ولی خوب ظاهر شد ;)
silent hill هم فیلم خوبی بود من که خیلی خوشم اومد :biggrin1: هر چند سلیقه افراد متفاوت است .

بله موافقم هر بازی نباید فیلم بشه اما بازیهایی که پتانسیل این کار و دارند میتونند خیلی نمایش عالی داشته باشند
هرچند نمردیم و pacman هم داره فیلم میشه :biggrin1:
 

mafia3

کاربر سایت
Nov 4, 2007
346
نام
سروش
فکرشو بکنید فیلم Mortal Combat رو بسازند :D ! اینکه بازیها رو می خوان فیلم بکنند فکر بدی نیست . مشکل اینجاست که کل سری رو فــ(ــنا ) میدن و کل Fan های اون گیم از دست شرکت سازنده ی بازی که اجازه ی ساختن فیلمو بهشون داده و هم از سازنده ی فیلم شاکی میشن .!
 

Dr.XJ

کاربر سایت
Sep 28, 2005
1,868

M8CRX

کاربر سایت
Feb 21, 2007
589
نام
مهرداد
متاسفانه مشکل اینجاست که اکثر بازی های زیبا و خاطر انگیز دوران ما شدیداً بر GamePlay استوارن و بعد داستان و اصالتاً برای یک بازی این بهتره اما زمانی که قصد تولید فیلم از روی بازی دارن بزرگترین مشکلشون پیاده کردن اون GamePlay تو فیلمه که غالب موارد هم موفق نیستن و طرفداران اون عنوان هم از این موضوع مینالن .
ولی در این بین یه سری سازنده پول پرست احمق هم پیدا میشن که نه تنها در این زمینه موفق نیستن بلکه عمداً و کاملاً بی توجه به علاقه مندان فلان بازی ، اصلاً به اصل بازی و داستان و جو خاص عنوان ، توجهی ندارن و با بی توجهی تمام بی شرمانه ترین تغییرات ممکن رو در داستان اعمال میکنن تا به خیال خودشون یه اثر عامه پسند بسازن ، در حالی که نه تنها عوام در این کوران عناوین عامه پسند به اون بازی/فیلم توجهی نمیکنن بلکه صدای طرفداران اصلی بازی هم در میاد .

بدترین نمونشم همین MAX PAYNE که عامدانه و کاملاً بی شرمانه داستان به نفع صاحبان زر و زور تغییر میکنه و به سطحی ترین شکل ممکن روایت میشه .

اگر فیلمی قراره از روی شاهکار id ساخته بشه باید با مشاوره و همکاری مستقیم تمام عوامل سازنده بازی باشه تا حداقل بشه فیلم رو با کمترین تغییر و وفادارانه ترین روند ، روایت کرد . چیزی که خیلی بعیده و واقع بینانه ترین برخورد رو Microsoft در جریان ساخت فیلم HALO نشون داد .
 

mafia3

کاربر سایت
Nov 4, 2007
346
نام
سروش
حق بدید دیگه ! من اون زمان کودک بودم :D . اما یه سرچی هم زدم حتی یه عکس هم از فیلم گیرم نیومد همش پوستر و کاور بود !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر