سلام.
هر چند كه در E3 امسال از اين كنترلر Microsoft رونمايي كاملي خواهد شد ولي چه زماني براي عموم قابل بازي ميباشد ؟
احتمالا شانس بازي كردن با آن در ژاپن و در نمايشگاه Tokyo Game Show محقق خواهد شد. در مصاحبه اي كه Nikkei BP با رئيس بخش Xbox در ژاپن يعنيTakashi Sensuiداشته، او اشاره كرد كه Natal در نمايشگاه ماه September به شكل قابل بازي ظاهر خواهد شد.
"Natalبه شكل محدودي ]در نمايشگاه ها[ حاظر شد ولي ما آن را پيشاپيش در Tokyo Game Show سال گذشته معرفي كرديم. امسال مايليم فضايي براي گستره ي عظيمي از مخاطبان به منظور تجربه ي آن مهيا كنيم."
TGS امسال از روز شانزدهم September تا نونزدهم اين ماه در جريان است كه دو روز اول به اصطلاح "business only" (براي افراد شاغل در صنعت بازي و اهل رسانه) و دو روز آخر نيز براي عموم افراد است.
با توجه به اينكه Natal امسال عرضه ميشود, (احتمالا) Sensui قابل بازي بودن اين دستگاه را علاوه بر منتقدين براي عموم افراد هدف گرفته.
اين صحبت هاي او از آخرين قسمت از سري مصاحبه هاي Nikkei BP با نام"keyman", كه با سران بزرگترين كمپاني هاي بازي صحبت ميكند, نقل شده. (هفته ي پيش هم رئيس Tecmo Koei يعني Kenji Matsubara روي صندلي داغ بود.)
به غير از نمايش قابل بازي در TGS امسال يه سري سوالات عمومي نيز در مورد تكنولوژي Natal از او پرسيده شد.
ابتدا او استفاده ي اين سايت از لفظ 'دوربين (camera)' را تصحيح كرد و توضيح داد دوربيني كه از راه دور حركات شما را كپچر ميكند. لفظ درست آن 'سنسور (sensor)' است."
از او در مورد احتمال مشكل پيدا كردن بازيباز هاي ژاپني با Natal به دليل جاهاي كوچكي كه در آن زندگي مكنند پرسيده شد و او پاسخ داد:" [براي بازي كردن با Natal] بايد مقدار مشخصي فضا در اختيارتان باشد (حتما بايد مينيموم فضاي مورد نياز را داشته باشد.) ولي معتقديم كه افرادي كه در خانه هاي معمولي هم زندگي ميكنن ميتوانند از آن لذت ببرند --- و اين خانه هاي معمولي شامل خانه هاي بازيباز هاي ژاپني نيز ميشود."
همچنين Nikkei از او سوال هايي ديگر (غير از Natal) پرسيد.
از او در مورد فكرهايي كه در مورد 3D Gaming دارند پرسيده شد و او گفت كليد گسترش اين تكنولوژي در بازي ها در ارتباط آن با تلويزيون هاي 3D (كه مستقل از صنعت بازيست), است. Sensui همچنين به اين نكته اشاره كرد كه Microsoft مشخصا چشم به اين جريانات دارد زيرا سخت افزار 360 از قبل نيز براي بازي هاي 3D آماده است.
به غير از Xbox 360 او نظرات مثبتي در مورد Nintendo's 3DS داشت." فكر ميكنم اين, نهايت يك تجربه ي خوب است. محيط بازي براي كنسول هاي دستي به منظور بازي هاي 3D مناسب است. زيرا تجسم و پرسپكتيو و فاصله تا صفحه ي كنسول هاي دستي بسيار مناسب است و به همين خاطر تشخيص يك فضاي سه بعدي بسيار آسان است."
Sensui متاسفانه سوال در مورد عرضه ي مدل slim كنسول Xbox 360 را پاسخ نداد. (پيچوند)
او به اين نكته اشاره كرد كه تغيير به سخت افزار جديد تنها زماني به وجود ميايد كه چيزي چيزي بوجود بيايد كه سخت افزار فعلي توان انجام آن را نداشته باشد.
به عنوان پيام آخر، Sensui گفت:" همانطور كه Microsoft اعلام كرده (در ابعاد جهاني(، ما مي خواهيم امسال (2010) را به بزرگترين سالي كه تا كنون در صنعت بازي بوديم, تبديل كنيم. يكي از بزرگترين شانس ها براي آن Natal است. هر چند به موازات آن, ما ارائه ي بازي هاي high end quality و همچنين ايجاد تنوع در سرويس Xbox Live را ادامه خواهيم داد."
احتمالا شانس بازي كردن با آن در ژاپن و در نمايشگاه Tokyo Game Show محقق خواهد شد. در مصاحبه اي كه Nikkei BP با رئيس بخش Xbox در ژاپن يعنيTakashi Sensuiداشته، او اشاره كرد كه Natal در نمايشگاه ماه September به شكل قابل بازي ظاهر خواهد شد.
"Natalبه شكل محدودي ]در نمايشگاه ها[ حاظر شد ولي ما آن را پيشاپيش در Tokyo Game Show سال گذشته معرفي كرديم. امسال مايليم فضايي براي گستره ي عظيمي از مخاطبان به منظور تجربه ي آن مهيا كنيم."
TGS امسال از روز شانزدهم September تا نونزدهم اين ماه در جريان است كه دو روز اول به اصطلاح "business only" (براي افراد شاغل در صنعت بازي و اهل رسانه) و دو روز آخر نيز براي عموم افراد است.
اين صحبت هاي او از آخرين قسمت از سري مصاحبه هاي Nikkei BP با نام"keyman", كه با سران بزرگترين كمپاني هاي بازي صحبت ميكند, نقل شده. (هفته ي پيش هم رئيس Tecmo Koei يعني Kenji Matsubara روي صندلي داغ بود.)
به غير از نمايش قابل بازي در TGS امسال يه سري سوالات عمومي نيز در مورد تكنولوژي Natal از او پرسيده شد.
Sensui Takashi
ابتدا او استفاده ي اين سايت از لفظ 'دوربين (camera)' را تصحيح كرد و توضيح داد دوربيني كه از راه دور حركات شما را كپچر ميكند. لفظ درست آن 'سنسور (sensor)' است."
از او در مورد احتمال مشكل پيدا كردن بازيباز هاي ژاپني با Natal به دليل جاهاي كوچكي كه در آن زندگي مكنند پرسيده شد و او پاسخ داد:" [براي بازي كردن با Natal] بايد مقدار مشخصي فضا در اختيارتان باشد (حتما بايد مينيموم فضاي مورد نياز را داشته باشد.) ولي معتقديم كه افرادي كه در خانه هاي معمولي هم زندگي ميكنن ميتوانند از آن لذت ببرند --- و اين خانه هاي معمولي شامل خانه هاي بازيباز هاي ژاپني نيز ميشود."
همچنين Nikkei از او سوال هايي ديگر (غير از Natal) پرسيد.
از او در مورد فكرهايي كه در مورد 3D Gaming دارند پرسيده شد و او گفت كليد گسترش اين تكنولوژي در بازي ها در ارتباط آن با تلويزيون هاي 3D (كه مستقل از صنعت بازيست), است. Sensui همچنين به اين نكته اشاره كرد كه Microsoft مشخصا چشم به اين جريانات دارد زيرا سخت افزار 360 از قبل نيز براي بازي هاي 3D آماده است.
به غير از Xbox 360 او نظرات مثبتي در مورد Nintendo's 3DS داشت." فكر ميكنم اين, نهايت يك تجربه ي خوب است. محيط بازي براي كنسول هاي دستي به منظور بازي هاي 3D مناسب است. زيرا تجسم و پرسپكتيو و فاصله تا صفحه ي كنسول هاي دستي بسيار مناسب است و به همين خاطر تشخيص يك فضاي سه بعدي بسيار آسان است."
Sensui متاسفانه سوال در مورد عرضه ي مدل slim كنسول Xbox 360 را پاسخ نداد. (پيچوند)
او به اين نكته اشاره كرد كه تغيير به سخت افزار جديد تنها زماني به وجود ميايد كه چيزي چيزي بوجود بيايد كه سخت افزار فعلي توان انجام آن را نداشته باشد.
به عنوان پيام آخر، Sensui گفت:" همانطور كه Microsoft اعلام كرده (در ابعاد جهاني(، ما مي خواهيم امسال (2010) را به بزرگترين سالي كه تا كنون در صنعت بازي بوديم, تبديل كنيم. يكي از بزرگترين شانس ها براي آن Natal است. هر چند به موازات آن, ما ارائه ي بازي هاي high end quality و همچنين ايجاد تنوع در سرويس Xbox Live را ادامه خواهيم داد."
مرسي - GOODLUCK
آخرین ویرایش: