اسکن مجله Game Informer و اطلاعات جدید از The Last of Us

  • Thread starter Thread starter Naruto
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Naruto

کاربر سایت
بالاخره دیروز مجله Game Informer عرضه شد و همانطور که قبلا گفته می‌شد اطلاعات بسیار زیادی از عنوان انحصاری Sony یعنی The Last Of Us که در روز های اخیر نقل تمام سایت های خبری است، معرفی شد. مقاله ای که در مجله Game Informer آمده شامل جزییاتی از گیم پلی بازی، داستان بازی و همچنین بخش آنلاین این عنوان است که به دلیل حجم زیاد این اطلاعات فقط نکات مهم آن را به اطلاع شما می‌رسانیم.


  • کارگردان این عنوان آقای Bruce Straley در مورد بازی گفته:" ما در حال طراحی ایده‌های مختلفی برای حالت آنلاین بازی هستیم ولی هنوز به نظر قطعی در این مورد نرسیده ایم. مطمین باشید آنلاین این بازی بسیار جذاب خواهد بود. "
  • بعد از به اتمام رسیدن بازی Uncharted 2 ما درخواست های زیادی برای فروش موتور گرافیکی خود داشته‌ایم ولی طبق گفته آقای Even Wells :" ما قصد فروش امتیاز این موتور گرافیکی را نداشتیم و این موتور برای این ساخته نشده بود که گروهی به جز ما از آن استفاده کنند. به همین دلیل تیم دوم ND از آن زمان مشغول کار بر روی این موتور شد. "
  • یکی از دلایل دیگر ND برای توسعه موتور گرافیکی وجود استعداد های بالقوه در این استودیو بوده است. Wells در این مورد می گوید:" مهندسان زیادی در ND وجود دارند که می‌توانند در هر شرکت دیگری طراح اصلی محیط و یا برنامه نویس ارشد در زمینه طراحی مدل باشند. این اشخاص واقعا کار بزرگی را در اینجا انجام می‌دهند و ما می‌خواستیم که آن ها پیشرفت کنند.
  • برای ساخت این پروژه دو تیم مجزا با هم همکاری کرده اند.
  • تیم جدید سعی بر این داشتند که با ساختن یک IP جدید آن چیزی که واقعا می‌خواهند را بسازند.
  • مبارزات در این بازی شباهتی به فیلم No Country For Oldman دارد.
  • تیم سازنده این بازی سعی دارد تا جایی که می‌تواند مبارزات بازی را هیجان انگیز و بدون وقفه طراحی کنند.
  • شخصیت Joel در حالی که یک ماشینگان در دست دارد، در محیط حرکت نمی کند.
  • یک گلوله در بازی می تواند شخصی را بکشد.
  • این موضوع باعث تصمیم گیری های مختلف دشمنان می شود. به عنوان مثال بعد از اینکه Joel اسلحه خود را در می‌آورد و کسی را می‌کشد بقیه دشمنان سعی می‌کنند که در محیط مخفی شوند و یا موقعیت خود را در محیط عوض می‌کنند.
  • اگر Joel اسلحه گرم به همراه خود نداشته باشد و دشمنان این موضوع را بفهمند، به صورت رو در رو به Joel حمله می‌کنند.
  • اسم هوش مصنوعی استفاده شده در این عنوان Balance of Power است.
  • این سیستم بدون وقفه تعادل قدرت را بین دشمنان و Joel برقرار می کند.
  • در کنار هوش مصنوعی، تیم سازنده احساسات و ویژگی‌های شخصیتی برای هر دشمن ساخته است. به عنوان مثال زمانی دوست آنها کشته می‌شود، عصبانی می‌شوند و همدگیر را از خطر احتمالی با خبر می‌سازند و یا از ترس، قدرت فکر کردن و عکس العمل آنها کمتر می‌شود.
  • نمیتوان با قایم شدن و یا کاور گرفتن جان از دست رفته را بازیابی کرد. برای بازیابی جان باید از بسته های Health و باند در بازی استفاده کرد.
  • همانطور که قبلا گفته شد، در این عنوان کنترل Joel را در دست خواهیم داشت و کاراکتر دیگر توسط AI کنترل می‌شود. در زمان مبارزات بازی Ellie در جایی مخفی می‌شود و به محض اینکه مبارزه به اتمام می رسد از مخفیگاه خود به بیرون می آید. پس انتظار کمک از کسی در بازی نداشته باشید.
  • بازیکن ها لازم نیست نگران game over شدن بر اثر مرگ Ellie باشند، مگر اینکه خودشان از قصد دشمنان رو به سمت Ellie بکشانند یا وقتی Ellie به کمک احتیاج دارد کاملا او را نادیده بگیرند.
  • هر کدام از شخصیت‌های بازی دارای توانایی ویژه ای هستند که دیگری آن توانایی را ندارد. آن ها برای اینکه در بازی پیشرفت کنند باید از توانایی های خود استفاده کنند.
  • در دمو داده شده به Game Informer از انسان های آلوده شده خبری نبود. مبارزاتی که با آدم های معمولی خواهیم داشت از مبارزات با انسان های آلوده بیشتر است.
  • گروه های مختلفی از انسان ها در بازی وجود دارند که هدف های متفاوتی دارند. بعضی از این گروه ها در صورتی که برای آنها کاری انجام دهید در ادامه دادن بازی شما را یاری خواهند داد.
  • Joel/Ellie وقتی همدیگر را ملاقات خواهند کرد که 20 سال از fungal outbreak گذشته است.
  • Ellie یتیم است و چیزی از دنیای واقعی نمی داند چون در یک منطقه نظامی بزرگ شده است.
  • Joel تقریبا 40 ساله است و اتفاقات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته تا زنده بماند. وی فروشنده مواد و اسلحه در بازار سیاه منطقه قرنطینه شده بوده است.
  • Joel به یکی از دوستانش در زمان مرگ قول داده است که Ellie را از این منطقه خارج کند و هم چنین آن ها تحت تعقیب نیروهای نظامی به دلیل نامعلومی هستند.
  • اگر در بازی سعی کنید از مبارزات فرار کنید، نمیتوانید در بازی پیشرفت کنید. در بازی می توان از میز ها به عنوان کاور استفاده کرد.
این عنوان در تاریخی نامعلوم در سال 2012 عرضه خواهد شد. می توانید عکس ها را در ادامه خبر مشاهده کنید:








خبر خیلی طولانی بود.ببخشید کمی دیر شد. اشتباهی و یا کم و کاستی در خبر هست بهم اطلاع بدید تا درستش کنم. ممنون بابت صبری که کردید!:d
 
آخرین ویرایش:
  • یک گلوله در بازی می تواند شخصی را بکشد.
یعنی انقدر تیر توی محیط کمه که با یدونه میشه یه نفر رو کُشت !
نمیتوان با قایم شدن و یا کاور گرفتن جان از دست رفته را بازیابی کرد. برای بازیابی جان باید از بسته های Health و باند در بازی استفاده کرد.
>:d< (یعنی آفت این نسل بود این ترمیم شدن خود به خود همه بازیا آسون شده بودن :دی)
پست با خبر در حال ویرایش است. (:دی)
--------------
پس اون sniper که دستش بود واسه خوشگلی بود؟
yahoo_22.gif
یا واسه دکور؟
yahoo_22.gif
من Ellie می خوام
yahoo_22.gif
خب می تونه توی حمل وسایل به جوئل کمک کنه دیگه :دی اگه یه چهار تا وسیله هم نخواد دستش بگیره که دیگه بدرد نمی خوره اون وسط :دی
پس کلا تو گیم پلی نقش بادمجون رو داره. عوضش احتمالا تو بخش داستانی خیلی مهمتر از Joel باید باشه، یا تو رابطه بین Ellie و Joel باید نقشش مهمتر باشه. اگه اینم نباشه نمی ذاشتنش بهتر بود
yahoo_4.gif
تقریباً :دی خود خبر اشاره کرده الی توی مبارزات و درگیری ها هیچ نقشی نداره :دی شاید فقط برای یه سری مراحل پلتفرمر و این جور چیزا به کار بیاد :دی چون بازیهای به این شکل باید تنها باشی و تنها کار کنی و گرنه اون حس و حال و استرس رو منتقل نمیکنه !
 
آخرین ویرایش:
*همانطور که قبلا گفته شد، در این عنوان کنترل Joel را در دست خواهیم داشت و کاراکتر دیگر توسط AI کنترل می شود. در زمان مبارزات بازی Ellie در جایی مخفی می شود*
پس اون sniper که دستش بود واسه خوشگلی بود؟ :| یا واسه دکور؟ :| من Ellie می خوام

chuji
پس کلا تو گیم پلی نقش بادمجون رو داره. عوضش احتمالا تو بخش داستانی خیلی مهمتر از Joel باید باشه، یا تو رابطه بین Ellie و Joel باید نقشش مهمتر باشه. اگه اینم نباشه نمی ذاشتنش بهتر بود :d
 
آخرین ویرایش:
من هايپ زده بودم ، الآن خيلي خيلي بيشتر هايپ زده شدم :d تمام نكات جز اينكه نمي شه با Ellie بازي كرد واسه من فوق العاده عالي بودند .....
نمیتوان با قایم شدن و یا کاور گرفتن جان از دست رفته را بازیابی کرد. برای بازیابی جان باید از بسته های Health و باند در بازی استفاده کرد.
اين اگه درست كار بشه( كه مي شه چون ND سازندست :d) مي تونه بازي رو كمي سخت و هيجان انگيز تر بكنه :x
 
نحوه مبارزه و فرار Joel و الی از دست دشمنان . جالب بنظر میرسه:
“The Killing”- Joel and Ellie make it to Pittsburgh, though they might not make it any further if they don’t fight back against the scavengers
- Joel elbows his attacker and turns the tables
- Joel slams the man down on the glass shard and he comes up sputtering blood pouring out of his throat
- Ellie is busy biting her captor’s arm and gets slapped to the ground
- Ellie struggles with him and is looking to escape while Joel runs over to kick the scavenger in the face
- The man staggers to his feet and Joel beats him down
- More scavengers enter the store, so Joel and Ellie split up to find cover
- Joel takes out a handgun
- The place is completely dark aside from light sources from the sunbeams pouring in from the outside
- Enemies are dark silhouettes coming closer
- Joel pops up and takes one down, then moves to a new spot
- He tries to fire at another scavenger, but he’s out of bullets and the clicks of the empty chamber echo through the room
- The man closes in on Joel and taunts him since he seems to understand that Joel is out of bullets
- Ellie then hurls a brick into the man’s head
- Joel punches the man out
- Another scavenger manages to bash a 2×4 into Joel’s back
- Joel dodges the second swipe and takes 2×4
- He knocks the man to the ground and although he pleads for mercy, Joel beats his skull without hesitation
- More men are climbing over the rubble to get to them, so Joel and Ellie sneak out the side of the store
- Joel takes a look back and sees a scavenger surveying the bloody scene
- The men head out and Joel targets one in an alcove
- Joel sneaks up behind him, chokes him
- “Hey, you found anything? shouts an enemy off in the distance
- Joel and Ellie sneak away; the man approaches the area and sees the dead body
- The man knows Joel and Ellie are still there and shouts this out to the rest of the gang
- Joel picks up a brick and throws it at him
- Joel charges at him while the man is stunned and kills him with the 2×4
- He searches the body, finds a few bullets
- Joel loads the bullets into his gun, looks up, and spots a scavenger carrying a pipe
- The man runs off, and Joel chases him, carefully creeping around the aisles with his gun raised
- There’s no trace of the enemy, and the only sound is Joel breathing/his footsteps
- The man screams and charges him from behind, but Joel turns and shoots him down in time
- Straley on a sequel: “We only think about one game at a time.”
- Creative director Neil Druckmann on a sequel: “The story is self-contained. The story stands on its own. We don’t end on a cliffhanger. The characters and the journey they go through ends with the story.”
“Escape”
- Joel eyes up the buss that blocks the way they came into the city
- Joel and Ellie go through the streets looking for a way out
- They see a closed garage and head on over to the area
- Ellie scampers under the door as Joel holds it up
- She warns Joel that there is some “gnarly stuff” in the garage
- Joel eventually dashes through the garage door, and turns around to grab it and lower it quietly
- There are a few bodies and large piles of clothes, shoes, and random supplies in the garage
- This faction funnels all the highway traffic into a single ambush point, kills anyone who drives in, and takes all of their things
- They go up some nearby stairs; Ellie asks Joel how he knew about the ambush; he replies, “I’ve been on both sides.”
- Both Joel and Ellie search through the place
- Ellie finds dirty clothes and a few more bullets
- They move outdoors, see a bridge, and make their way toward it
- As they head to the bridge, they see bullet holes in the cars with long-dead bodies inside
- Joel speculates that the military killed these people since they can’t let everyone in and dead people don’t get infected; sacrifice a few to save the many
- The two walk on the roofs and hoods as the cars get closer together
- Crows take to the sky near the gate ahead; there is a brief whistle sound from up ahead

- Two shadowy figures climb up on some cars and the demo fades to black
 
چه بازی بشه این بازی:xمن مطمئنم این هم مثل انچارد بسیار موفقیت امیز میشه و خیلی خوب میتونه تو دل هر گیمر به راحتی ورود پیدا کنه >:d
 
چرا انقدر داره اطلاعات ازش میاد بیرون ! :دی
بدجوری رفتم تو نخ بازی . حیف که امسال نمیاد .
این کشته شدن با یک گلوله عالیه . اینکه سلامتی بازیباز خود بخود بر نمیگرده هم جالبه مثل بازیهای نسل قبل و تعداد اندکی از بازیهای این نسل میشه . خودش یجور چلنج میشه .
اینکه داستان بیازی 20 سال بعد از آلوده شدن شهر اتفاق میوفته هم ایده-ی جالبیه در صورتی که Ellie اصلا هیچ تصویری از دنیایی که قبل از این اتفاقات بوده تو ذهنش نداره .
لازم نیست بازیکنان نگران کشته شدن و یا آسیب دیدن Ellie باشند. وی در محیط خود را به خوبی پنهان می کند و در صورتی هم که با دشمنان ارتباط برقرار کند، نادیده گرفته می شود.
یکی از عکسهای اسکن شده دقیقا این مورد رو نقض میکنه :دی
 
چرا انقدر داره اطلاعات ازش میاد بیرون ! :دی
بدجوری رفتم تو نخ بازی . حیف که امسال نمیاد .
این کشته شدن با یک گلوله عالیه . اینکه سلامتی بازیباز خود بخود بر نمیگرده هم جالبه مثل بازیهای نسل قبل و تعداد اندکی از بازیهای این نسل میشه . خودش یجور چلنج میشه .
اینکه داستان بیازی 20 سال بعد از آلوده شدن شهر اتفاق میوفته هم ایده-ی جالبیه در صورتی که Ellie اصلا هیچ تصویری از دنیایی که قبل از این اتفاقات بوده تو ذهنش نداره .

یکی از عکسهای اسکن شده دقیقا این مورد رو نقض میکنه :دی
البته شایان ممکنه اون عکس مربوط به پایان مبارزات جوئل باشه :دی (یعنی اون یارو آخرین نفر باشه که جوئل بزندش و راه بیفتن برن ادامه ی بازی :دی)
 
اطلاعات خیلی امیدوار کننده است فقط امیدوارم مثل AC نشه که اول یه چیز دیگه میگفتن بعدا یه چیز دیگه شد :| ، البته همین که ND سازنده بازیه خیلی امیدوار کننده است ، مثل اینکه قراره ND یه شاهکار دیگه بسازه ، بی صبرانعه منتظرشم >:d<
  • یک گلوله در بازی می تواند شخصی را بکشد.
اگه این درست باشه من دست تک تک اعضای ND رو میبوسم :دی
 
هایپ می‌شویم>:d<
صبر کردن برای این بازی واقعاً سخته.
یک گلوله در بازی می تواند شخصی را بکشد.
بازی هر چه طبیعی تر، زیباتر.

نمیتوان با قایم شدن و یا کاور گرفتن جان از دست رفته را بازیابی کرد. برای بازیابی جان باید از بسته های Health و باند در بازی استفاده کرد.
خوب خیلی منطقی تر به نظر میرسه، هر چند گیم پلی رو سخت تر میکنه.

همانطور که قبلا گفته شد، در این عنوان کنترل Joel را در دست خواهیم داشت و کاراکتر دیگر توسط AI کنترل می شود. در زمان مبارزات بازی Ellie در جایی مخفی می شود و به محض اینکه مبارزه به اتمام می رسد از مخفیگاه خود به بیرون می آید. پس انتظار کمک از کسی در بازی نداشته باشید.
دقیقاً خاصیت شلغم از Ellie بیشتره!:d خوب یه حرکت مثبتی، یه کمکی، چیزی ... ! (فکر کنم فقط نقش حمال رو تو بازی داره:d)

یکی از عکسهای اسکن شده دقیقا این مورد رو نقض میکنه :دی
شاید اون قسمت دمویی چیزی هست و جزو گیم پلی نیست!
 
نحوه مبارزه و فرار Joel و الی از دست دشمنان . جالب بنظر میرسه:
رضا الان این رو خوندم :دی
اگه این صحنه ها مربوط به گیم پلی بازی باشه دیگه شکی ندارم که با یه شاهکار طرفیم :دی :x

مثل اینکه خود Joel هم شخصیت کاملا مثبتی نیست ( یا حداقل در گذشته نبوده ) :
- They go up some nearby stairs; Ellie asks Joel how he knew about the ambush; he replies, “I’ve been on both sides.”
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or