اسپنسر: قرار بود قیمت ایکس باکس سری ایکس هفته بعد اعلام شود

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
طبق صحبت‌های آقای فیل اسپنسر، لیک شدن جزئیات مختلف کنسول Xbox Series X باعث شد تا معرفی قیمت و تاریخ عرضه این کنسول یک هفته زودتر از زمان موعد صورت گیرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

Xbox-Series-X-and-Xbox-Series-S.jpg


تیم ایکس باکس در حال پشت سر گذاشتن هفته بزرگی است. شرکت Microsoft بالاخره از کنسول شایعه شده Xbox Series S رونمایی و همچنین قیمت و تاریخ عرضه دقیق ایکس باکس سری ایکس را مشخص کرد. اما قبل از اعلام مایکروسافت، این اطلاعات از طریق منابع مختلف فاش شده و بر روی اینترنت قرار گرفته بودند. حال فیل اسپنسر، رئیس برند ایکس باکس با انتشار توئیتی عنوان کرده که معرفی اصلی قرار بود در هفته آینده صورت پذیرد.

او در توئیت خود ضمن تشکر کردن از حمایت و دلگرمی طرفداران گفت: ” دیدن واکنش‌ها عالی است، واقعا بابت نحوه مدیریت معرفی از قبل آماده نشده و ناگهانی توسط تیم مفتخر هستم (قرار بود در هفته آینده باشد اما در هر صورت…).” اسپنسر توئیت خود را با ذکر اینکه بی‌صبرانه منتظر عرضه کنسول‌هاست، به‌اتمام رساند.

برای بسیاری از مشتریان، به‌طور کلی منتشر شدن اطلاعات رسمی زودتر از زمان موعود و مشخص شدن تاریخ عرضه و قیمت کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت اتفاق چندان بدی به‌شمار نمی‌رود. Xbox Series X و Xbox Series S به ترتیب با قیمت 500 و 300 دلار در تاریخ 10 نوامبر وارد بازار خواهند شد.

Continue reading...
 
جدا 4 ترافلاپ چطوری با 12 تا تو یه نسله؟
وسط نسل کم نیاره
اون ۴ترافلاپ برای ما ایرانیاس که حسرت نسل ۹ به دلمون نمونه و بگیم ما هم میتونیم بازیهای نسل جدید رو تجربه کنیم
 
جدا 4 ترافلاپ چطوری با 12 تا تو یه نسله؟
وسط نسل کم نیاره
قراره مایکروسافت استودیو بازی رو بر اساس ۱۲ ترافلاپس طراحی کنه و یه گرافیک خفن تحویل بده و همزمان یه کاری کنه با یه دانگرید کنسول ۴ ترافلاپسی همه اون ابجکت ها و polygen ها و ... رو اجرا کنه !یعنی فلان ابجکت و ... خلق میشه برای کنسول ۱۲ ترافلاپسی و فقط به لطف فریم ریت همون گرافیک رو ۴ ترافلاپس اجرا میشه :) اصلا و ابدا هم دست و پای سازنده بسته نمیشه :)همونطور که کارت گرافیک های مختلف pc در بازار وجود دارن پس اینم ‌میشه همون :)

p.s : قیاس سخت افزار مشخص و محدود کنسول که تعهد اجرای ۷ ساله بازی ها رو داره با کارت گرافیک های ازاد بازار pc چه ربط ملموسی داره دقیقا !؟ geow 6 در نهایت باید جوری طراحی بشه که کنسول ۴ ترافلاپسی از پس اجراش بر بیاد . نهایتا رزولوشن و فریم بهتر واسه ایکس میشه . نه چیز بیشتری ! نسل که شروع شد و ادامه پیدا کرد مشخص میشه همه چیز و وضعیت گرافیکی بازی ها رو خواهیم دید .
 
قراره مایکروسافت استودیو بازی رو بر اساس ۱۲ ترافلاپس طراحی کنه و یه گرافیک خفن تحویل بده و همزمان یه کاری کنه با یه دانگرید کنسول ۴ ترافلاپسی همه اون ابجکت ها و polygen ها و ... رو اجرا کنه !یعنی فلان ابجکت و ... خلق میشه برای کنسول ۱۲ ترافلاپسی و فقط به لطف فریم ریت همون گرافیک رو ۴ ترافلاپس اجرا میشه :) اصلا و ابدا هم دست و پای سازنده بسته نمیشه :)همونطور که کارت گرافیک های مختلف pc در بازار وجود دارن پس اینم ‌میشه همون :)

p.s : قیاس سخت افزار مشخص و محدود کنسول که تعهد اجرای ۷ ساله بازی ها رو داره با کارت گرافیک های ازاد بازار pc چه ربط ملموسی داره دقیقا !؟ geow 6 در نهایت باید جوری طراحی بشه که کنسول ۴ ترافلاپسی از پس اجراش بر بیاد . نهایتا رزولوشن و فریم بهتر واسه ایکس میشه . نه چیز بیشتری ! نسل که شروع شد و ادامه پیدا کرد مشخص میشه همه چیز و وضعیت گرافیکی بازی ها رو خواهیم دید .
فکر نمیکنم دست و پای سازنده بسته بشه چون تقریبا تنها تفاوت توان گرافیکیه البته رمش هم پایینتره ولی خب با پایین اوردن رزولوشن و ضعیف تر کردن یه سری چیزا مثه کیفیت تکسچر و سایه ها و خیلی چیزای دیگه میشه همون بازی رو با فریم ثابت روی کنسول ضعیف هم اجرا کرد درست مثل تفاوت وان و وان اکس با این تفاوت که وان معمولی کنسول بدتریه به نسبت
 
قراره مایکروسافت استودیو بازی رو بر اساس ۱۲ ترافلاپس طراحی کنه و یه گرافیک خفن تحویل بده و همزمان یه کاری کنه با یه دانگرید کنسول ۴ ترافلاپسی همه اون ابجکت ها و polygen ها و ... رو اجرا کنه !یعنی فلان ابجکت و ... خلق میشه برای کنسول ۱۲ ترافلاپسی و فقط به لطف فریم ریت همون گرافیک رو ۴ ترافلاپس اجرا میشه :) اصلا و ابدا هم دست و پای سازنده بسته نمیشه :)همونطور که کارت گرافیک های مختلف pc در بازار وجود دارن پس اینم ‌میشه همون

View attachment IMG_6221.mp4
 
قراره مایکروسافت استودیو بازی رو بر اساس ۱۲ ترافلاپس طراحی کنه و یه گرافیک خفن تحویل بده و همزمان یه کاری کنه با یه دانگرید کنسول ۴ ترافلاپسی همه اون ابجکت ها و polygen ها و ... رو اجرا کنه !یعنی فلان ابجکت و ... خلق میشه برای کنسول ۱۲ ترافلاپسی و فقط به لطف فریم ریت همون گرافیک رو ۴ ترافلاپس اجرا میشه :) اصلا و ابدا هم دست و پای سازنده بسته نمیشه :)همونطور که کارت گرافیک های مختلف pc در بازار وجود دارن پس اینم ‌میشه همون :)

ممنونم از دوست عزیز ، دقیقا همین چیزی که ایشون فرمودن ، از پریروز تا الان دیجیتال فاندری و چندتا سازنده دیگه این موضوع رو تایید کردند.
 
قراره مایکروسافت استودیو بازی رو بر اساس ۱۲ ترافلاپس طراحی کنه و یه گرافیک خفن تحویل بده و همزمان یه کاری کنه با یه دانگرید کنسول ۴ ترافلاپسی همه اون ابجکت ها و polygen ها و ... رو اجرا کنه !یعنی فلان ابجکت و ... خلق میشه برای کنسول ۱۲ ترافلاپسی و فقط به لطف فریم ریت همون گرافیک رو ۴ ترافلاپس اجرا میشه :)اصلا و ابدا هم دست و پای سازنده بسته نمیشه:)همونطور که کارت گرافیک های مختلف pc در بازار وجود دارن پس اینم ‌میشه همون :)
با فرمول و منطق جنابعالی نظرت در مورد کنسولی با 9.2 ترافلاپس قدرت در مقایسه با کنسول 12 ترافلاپسی چیه؟به نظرت دست و پای سازنده بسته نمیشه؟

خیلی واضحه و دوستان هم چندین روزه دارن توضیح میدن که داستان از چه قراره.ولی حالا یه عده دوست دارن در برابر فهمیدن مقاومت کنن بحثش جداست
مقدار اختلاف ترافلاپس و رم بین X و S دقیقا مقدار اختلاف توان پردازشی و رم لازم بین 4K و 1080p هست.با سی پی یو و سرعت ssd تقریبا برابر.بازی ها برای X ساخته و برای S دانگرید میشن.چطوری قرار دست و پای سازنده بسته بشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or