استودیو Riot Games تاریخ عرضه بتای محدود بازی Valorant را اعلام کرد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
استودیو Riot Games با انتشار پستی در سایت بازی Valorant ضمن تأیید تاریخ بتا، جزئیاتی را در مورد پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای این عنوان منتشر کرد.

Valorant.jpg


در پست منتشر شده بر روی سایت بازی Valorant، اعلام شد که ریوت گیمز برنامه دارد بتای محدودی را در تاریخ 7 آپریل برای این عنوان عرضه کند. طرفداران در نقاط مختلف دنیا از جمله آمریکا، کانادا، روسیه، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، تاجیکستان و ازبکستان می‌توانند به تجربه این بتا بپردازند. البته اعلام شد که در صورت امکان، کشورهای بیشتری نیز به این لیست اضافه خواهد شد.

طرفداران باید در ابتدا یک حساب Riot Games بسازند، آن را با حساب Twitch خود پیوند بزنند و در نهایت، استریم‌های خاصی را از بازی Valorant مشاهده کنند تا شانس حضور در این بتا را به دست آوردند. توجه داشته باشید که تعداد افراد راه یافته به بتا، به گنجایش سرور بستگی دارد؛ پس ممکن است برخی از طرفداران زمان بیشتری را برای تجربه بازی منتظر بمانند.

در ادامه Riot Games اطلاعات مختصری را از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی Valorant منتشر کرد. کاربرانی که در بتا اقدام به خرید “Valorant Point” بکنند، می‌توانند در زمان عرضه بازی آن‌ها را همراه با 20 درصد اضافه مجددا پس بگیرند. البته قیمت این آیتم‌ها درحال حاضر نامشخص است. عنوان رایگان Valorant در تابستان امسال برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.​

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر