استودیو Ghibli برای تولید فیلم جدیدی از میازاکی به طور رسمی باز گشایی شده است

Aria_P

عضو تحریریه
Jul 17, 2017
153
جاده‌ی رسیدن به فیلم جدید هایائو میازاکی یک جاده ی طولانی و یک تلاش آهسته است اما هر خبر جدید و پیشرفتی در آن ارزش جشن گرفتن را دارد.آخرین اخبار منتشر شده در وب سایت رسمی استودیو Ghibli حاکی از آن است که این شرکت به طور رسمی دپارتمان تولید خود را فعال نموده تا بر روی فیلم جدیدی از میازاکی شروع به کار نمایند.شرکت تمام تولیدات خود که شامل آثار بلند و کوتاه انیمیشن می باشد را از ماه آگوست سال ،2013 بعد از اعلام بازنشستگی توسط میازاکی، متوقف نموده بود.خوشبختانه هم استودیو و هم این فیلمساز کهنه کار ، آمادگی خود را برای کار مجدد اعلام کرده اند.


miazaki.jpg

اطلاعات بیشتری درباره فیلم جدید میازاکی منتشر نشده است. پیش بینی های گسترده ای وجود دارد که این فیلم جدید، نسخه ی بلندی از اولین فیلم کوتاه CGI میازاکی به نام Boro the Caterpillar, می باشد که قرار بود ماه گذشته همزمان با افتتاح موزه ی استودیو Ghibli در توکیو نمایش داده شود، اما تا به حال به تاخیر افتاده است. تهیه کننده قدیمی استودیو، Toshio Suzuki گفته است که طرفداران و علاقمندان باید تا سال 2019 برای دیدن این محصول جدید صبر پیشه کنند. این زمان، درست قبل از بازی های المپیک تابستانی که توکیو میزبان آن در 2020 خواهد بود، می باشد.

این استودیو در اوایل سال جاری، با ارائه اعلامی، از انیمیشن سازانی که می خواستند برای آخرین کار میازاکی کمک کنند درخواست کرد خود را به استودیو معرفی نمایند. افرادی که انتخاب می شوند، تمرینات خود را پاییز امسال در استودیو Ghibli آغاز خواهند کرد.

میازاکی مدت زمان زیادی از سال را به انجام پیش تولید این فیلم پرداخته و حالا به نظر می آید که تولید آن به شکل رسمی در فصل پاییز و در شهر توکیو آغاز خواهد شد.

Read the whole post here.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,229
نام
امیر حسین
اینا مگه پارسال the red turtle رو نداشتن؟ یا حداقل همکاری نداشتن؟ چجوری تازه دوباره دارن برمیگردن؟:-"

بعد متن خبر... نمایش انیمیشن رو با المپیک درک نمیکنم:-" حداقل یه چیزی حدود 6-7ماه تفاوته:-" چه دخلی دارن به هم؟:-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر