استودیوی Remedy ساخت بازی‌های چند نفره را در دستور کار خود قرار داد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#59.jpg
همانطور که می‌دانید استودیوی Remedy منحصراً به خاطر ساخت بازی‌های تک نفره داستانی شناخته می‌شود، اما آن‌ها بتازگی اعلام کرده‌اند که در حال تجربه‌ی چیزی جدید و گسترش برنامه‌ی خود برای آینده هستند. این استودیو بیان داشته که همچنان ساخت تجربه‌های تک نفره جزو برنامه‌های اصلی آن‌هاست، اما در کنار آن تصمیم به ساخت تجربه‌های چند نفره نیز گرفته‌اند.

بیانیه‌ی توسعه‌دهنده‌ی بازی Quantum Break در این مورد بدین شرح است:" خلق تجربه‌های تک نفره همیشه تمرکز اصلی ماست. در عین حال ما می‌خواهیم خود را با خلق مسیری جدید برای ترکیب المان‌های خاصمان با تجربه‌های مشارکتی و چند نفره به چالش بکشیم. ما همیشه تلاش کرده‌ایم تا بهترین تجربه‌های داستان محور را خلق کنیم، هم‌اکنون نیز مایلیم تا این تجربه و تلاش را با بازیکنان بیشتر از طریق حالت چند نفره به اشتراک بگذاریم. ما معتقدیم که ترکیب تجربه‌های چند نفره با المان‌های خاص Remedy منجر به ساخت دنیایی استثنائی خواهد شد."

با این حال استودیوی Remedy جزئیات بیشتری را از این تصمیم خود به اشتراک نگذاشته است؛ اما پیش از این آن‌ها خبر از ساخت پروژه‌های متعدد در این استودیو داده بودند که بی شک برخی از آن‌ها دارای حالت چند نفره خواهند بود.

منبع
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
اخرين بازيشون يكي از كسل كننده ترين بازي هاي بود كه بازي كردم در چند وقت اخير . به نظرم مشكل اينا نبود مولتي پلير نيست . اينا بايد كيفيت خود بازي رو افزايش بدن . حالا از نظر من اين نوع روايت با اون گيم پلي خيلي خشك و حوصله سر بر بايد تغيير كنه . منكه خودم ٤ ساعت بيشتر نتونستم تحملش كنم
 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
تا اینجای رزومه کاری REMEDY دوست داشتنی دقیقا برعکس مولتی پلیر بوده امیدوارم ورودشون به این سبک ادامه ای برای تکرار موفقیت هاشون باش و کمک بکنه از این سیستم سنتی فاصله بگیرن
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,538
نام
Mehrdad
دقیقا مشکل بازی همین بود، واقعا نمیفهمم این لایو اکشن چی بود گذاشتن توی بازی، داستان به خودی خود فوق العاده بود، لایو اکشن یه اضافه کاری و هزینه بیخود بود به نظرم، اصلا هم کیفیت قابل قبولی نداشت برای من. همون هزینه رو صرف چیزای دیگه بازی میکردن بهتر بود. ولی بازم به نظر من منتقدا فوق العاده با بی رحمی باهاش برخورد کردن. اصلا متای هفتاد و خورده ای برای این بازی فحش بود، حداقال برای من اینطور بوده، حالا شاید من زیادی با ایده و گیم پلی بازی حال کردم ولی در کل اصلا متاش حقش نبود، بازی نقص هایی داره کلا و نمیشه نادیده گرفت ولی این متا...
بعید هم میدونم دیگه ادامه ای داشته باشه، باید دید پروژه های بعدی رمدی چه چیزایی هستن، امیدوارم زودتر انونس کنن عناوین جدیدشون رو.
همانطور که خودتون اشاره کردید. یک سری از ایده های بازی ناکارامد بوده و رو تجربه نهایی اثر گذاشته. یکی از دلایلی که منتقدین این بازی ها را میکوبن اینه که این ایده در نطفه خفه شه و بقیه دنبالش نرن.
اگر متای بازی +85 میشد. ایده هاش هم بیشتر ترویج میشد. در واقع اینجا استودیو ریسک کرده. جوابش هم گرفت و محصول از نظر افتخارات شکست خورده.
---
در مورد خبر. قبلا تایید شده بود در یکی از مصاحبه های رمدی و پولیگان. و البته اشاره شده بود که در محصول جدید "داستان ناب و خفن" که شناسنامه رمدی محسوب میشه سر جاشه. چه شود بازی رمدی بدون دردسر خرید کنسول جدید:D
 
  • Like
Reactions: uriel

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر