استودیوی Remedy ساخت بازی‌های چند نفره را در دستور کار خود قرار داد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#59.jpg
همانطور که می‌دانید استودیوی Remedy منحصراً به خاطر ساخت بازی‌های تک نفره داستانی شناخته می‌شود، اما آن‌ها بتازگی اعلام کرده‌اند که در حال تجربه‌ی چیزی جدید و گسترش برنامه‌ی خود برای آینده هستند. این استودیو بیان داشته که همچنان ساخت تجربه‌های تک نفره جزو برنامه‌های اصلی آن‌هاست، اما در کنار آن تصمیم به ساخت تجربه‌های چند نفره نیز گرفته‌اند.

بیانیه‌ی توسعه‌دهنده‌ی بازی Quantum Break در این مورد بدین شرح است:" خلق تجربه‌های تک نفره همیشه تمرکز اصلی ماست. در عین حال ما می‌خواهیم خود را با خلق مسیری جدید برای ترکیب المان‌های خاصمان با تجربه‌های مشارکتی و چند نفره به چالش بکشیم. ما همیشه تلاش کرده‌ایم تا بهترین تجربه‌های داستان محور را خلق کنیم، هم‌اکنون نیز مایلیم تا این تجربه و تلاش را با بازیکنان بیشتر از طریق حالت چند نفره به اشتراک بگذاریم. ما معتقدیم که ترکیب تجربه‌های چند نفره با المان‌های خاص Remedy منجر به ساخت دنیایی استثنائی خواهد شد."

با این حال استودیوی Remedy جزئیات بیشتری را از این تصمیم خود به اشتراک نگذاشته است؛ اما پیش از این آن‌ها خبر از ساخت پروژه‌های متعدد در این استودیو داده بودند که بی شک برخی از آن‌ها دارای حالت چند نفره خواهند بود.

منبع
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
كاره خوبي كردن ، اگه بتونن بالانس رو حفظ كنن عالي ميشه كنار تجربه يونيك سينگل( هرچند به نظرم هنوز يه سري كمبود داخل بخش سينگل دارن كه اونم قابل حله) يه مولتي قابل قبول بدن ميتونه قوي ظاهر بشه
 
  • Like
Reactions: VICTORLyNCH

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
رمدی کارش حرف نداره بی شک هرچی بسازن خوب یا عالی هستش
کوانتوم بریک هم فاجعه نبود دوست عزیز شاید کم و کاستی داشت ولی قطعا فاجعه حساب نمیشه
من قبلنم با شما بهثم شده بود دوست عزیز درسته فاجعه نیست ولی اون جور که امتیازاتش نشون میدن خوب هم نیست
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
همیشه همه چیز امتیاز نیست .
هر کی یه نظری داره تا جایی که من میدونم هست تنها بازیی که امتیازش پایین بود باهاش حال کردم یکی از نسخه های کراش بود الان دیگه خیلی با اون موقع ها فرق داره ارزشش به داستانشه که اونم نداره
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,997
نام
محمد امین
حرکت بسیار خوبیه ارزش بازی هاشو میبره بالا
تو این یکی دو نسل اخیر بخش آنلاین جذابیت بسیاری برای گیمر ها داشته و بیخیال شدنش کار عاقلانه ای نیست
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,357
من قبلنم با شما بهثم شده بود دوست عزیز درسته فاجعه نیست ولی اون جور که امتیازاتش نشون میدن خوب هم نیست
یادم نمیاد بحثمون درکل بحث هم چیز بدی نیس تا وقتی دعوا نشه
من کاری به امتیاز ندارم خودم چند مرحله اول ک رفتم میشه گفت بازی خوب به بالا بود
بعد گذاشتم کنار بیاد روی استیم بازی کنم
امتیاز هم تقریبا 77 اینا بود دقیق نمیدونم
فروشش هم بد نبوده
من ک ازش بعنوان بازی خوب یاد میکنم شخصا
 

BROTHER LOUIE

کاربر سایت
Sep 5, 2016
606
نام
بهزاد
همیشه همه چیز امتیاز نیست .

احسنت دوست عزیز.به بازی هایی که توسط منتقدان مورد ظلم واقع میشن و چند سال بعد منتقدان میفهمند که ارزش ان ها بسیار بیشتر از ان چیزی که بوده که یک نمره مسخره نشان داده است میگویند : underrated

دیگه هر کی از مامان و باباش قهر میکنه میره تو متاکریتیک نمره ثبت میکنه.
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
اگه بخوان رو به ساخت بازی MMO , F2P , Arena Shooter , Isometric MMo بیارن که دیگه از نظر من مُرده به حساب میان . آب من با هیچ یکی از بازی های مزخرف آنلاین و مولتی پلیر تو یه جوب نمیره .
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
4 لول دیزاینر خوبم استخدام کنن دیگه عالی میشه:D

این استدیو هر چی میخوره از نداشتنه یک لول دیزانیر درست درمون هست! یکبار هم نبوده که بگیم برای دفعه بعدی اصلاح میکنند. واقعا کدوم استدیویی حاضر میشه گیمپلی به اون خوبی کوانتوم بریک رو با این طراحی مراحل افتضاخ و ایده های چرت و پرتی مثل از بین بردن مرز داستان و سریال و اینچیزا منتشر کنه. باز الن ویک خوب در امده بود ولی کوانتوم بریک خیلی تواین بخش ضعیف بود.
 
  • Like
Reactions: uriel

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
این استدیو هر چی میخوره از نداشتنه یک لول دیزانیر درست درمون هست! یکبار هم نبوده که بگیم برای دفعه بعدی اصلاح میکنند. واقعا کدوم استدیویی حاضر میشه گیمپلی به اون خوبی کوانتوم بریک رو با این طراحی مراحل افتضاخ و ایده های چرت و پرتی مثل از بین بردن مرز داستان و سریال و اینچیزا منتشر کنه. باز الن ویک خوب در امده بود ولی کوانتوم بریک خیلی تواین بخش ضعیف بود.
دقیقا مشکل بازی همین بود، واقعا نمیفهمم این لایو اکشن چی بود گذاشتن توی بازی، داستان به خودی خود فوق العاده بود، لایو اکشن یه اضافه کاری و هزینه بیخود بود به نظرم، اصلا هم کیفیت قابل قبولی نداشت برای من. همون هزینه رو صرف چیزای دیگه بازی میکردن بهتر بود. ولی بازم به نظر من منتقدا فوق العاده با بی رحمی باهاش برخورد کردن. اصلا متای هفتاد و خورده ای برای این بازی فحش بود، حداقال برای من اینطور بوده، حالا شاید من زیادی با ایده و گیم پلی بازی حال کردم ولی در کل اصلا متاش حقش نبود، بازی نقص هایی داره کلا و نمیشه نادیده گرفت ولی این متا...
بعید هم میدونم دیگه ادامه ای داشته باشه، باید دید پروژه های بعدی رمدی چه چیزایی هستن، امیدوارم زودتر انونس کنن عناوین جدیدشون رو.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر