استوديو 343: ما هنوز براي نشان دادن چهره Master Chief آماده نيستيم.

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
درود



Halo-43.jpg



عنوان بزرگ و محبوب شركت مايكروسافت يعني Halo 4 طي چند ماه آينده عرضه مي شود اما در اين بين جناب O’Connor مرد اول اين عنوان طي مصاحبه اي با سايت تخصصي Eurogamer اعلام كرد كه هنوز اين تيم آمادگي لازم براي پرده برداري از چهره شخصيت محبوب اين سري يعني Master Chief را ندارد.


وي افزود:

طراحي چهره Master Chief به هنرمندي زيادي نيازمند است به نظر ما چهره ي او بايد چهره اي مسن و پير، چهره اي رنگ پريده و ناراحت، از نژاد albino سفيد، چشم هايي آبي رنگ، موهاي مايل به قرمز و شايد با كمي كك و مك كه از دوران كودكي باقي مانده است باشد.


در مورد اين موضوع كه آيا Master Chief در اين شماره كشته مي شود O’Connor گفت:

من نمي توانم چيزي در اين مورد به شما بگويم اما در Halo 4 هرچيزي ممكن است در بازي اتفاقات زيادي ميوفتد كه داستان بازي را زيباتر و چالش برانگيز و معني دارتر از گذشته ميكند.

ما به اين فكر نيستيم كه در مورد فلاسفه و ديگر مواردي كه مربوط به داستان اصلي بازي نيستند اشاره كنيم بلكه مي توانيم با اضافه كردن برخي از موضوعات داستاني عالي را به ارمغان بياوريم تا همه از آن لذت ببرند.

خوشبختانه ناشر اين عنوان و صدالبته خود اين عنوان دست مارا به طور كامل بازگذاشته اند تا دنياي بازي و جهان Halo را گسترش دهيم و تجربه اي عالي را به ارمغان بياوريم.

آيا به نظر شما پرده برداري از چهره Master Chief يه اشتباه است و يا نه حركتي مثبت است و باعث افزايش ارزش اين عنوان بيش از پيش مي شود؟


Source
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
خود بچه های بانجی چلاق تشریف داشتن یا منتظر ظهورِ حضور گرامیتون بودند آیا!؟!!:|

توی دنیای غرب کک و مکی خیلی زیاد هست و اصلا هم چیز زشت و بدی نیست ... برخی وقتا طرف خیلی جذاب تر و زیباتر به نظر میرسه ...

برا همین همیشه جینجر ها ی بدبخت رو تو فیلم،سریال،تی وی شو و ... مسخره میکنن!؟!؟!!!
 

alcatrez

کاربر سایت
Mar 9, 2011
593
نام
محمد
امیدوارم هیچوقت نشون ندن همه به این قیافه چیف عادت کردن الان چهرشو نشون بدن هر کدوم از فن های بازی صداش در میاد که چرا لب و دهنش اینطوریه و .... کلا میشه عین همون قضیه dead space وقتی چهره ایزاک رو نشون دادن خیلی ها صداشون دراومد
همین که صدای Steve Downes رو میشنویم برامون کافیه :x
 

saeedscorpion

کاربر سایت
Mar 28, 2010
1,682
نام
saeed
اگه نشونش بدن میشه یه چیزی تو مایه های اساسین کرید یادمه تو شماره یک اونم قیافش معلوم نبود که بعدا گند زدن توش...
 
Last edited by a moderator:

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
نه تروخدا چهره اش رو نشون ندین:(مگه ندیدن چه بلایی سره ریو هایابوسا اومد :( به نظر من بعضی از کاراکترها باید secret بمونن.مستر چیف هم همینطوره.
 

ahmad mashti

کاربر سایت
May 27, 2011
265
نام
احمد رضا
اگه قراره چهرشو نشون بدین که دیگه مستر چیف نیست ....
میشه یه آدمیزاد مثل بقیه ....
همه سوپر هیرو بودنش به خاطر اینه که قیافشو ندیدیم .... وگرنه نشون دادن قیافه مساویه با داشتن عیب و ایراد ، که خوب رئیس از این قضیه مبراست !!!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر