masoud908_v3
کاربر سایت
من الان دو ماه درگیری دارم با این اسیاتک . الان دو هفتس شکایت کردم به خاطر پینگ . بعد زنگ زدن میگن اسکرین شات بگیر از پینگت ایمیل بزن . هر روز زنگ میزنن میگن ایمیل نیومده دوباره میفرستم بعد 4-5 روز میگن ببخشید اشتباه گفتن ایمیلو به این ایمیل بفرستید باز دو روز بعد زنگ میزنن میگن نیومده هنوز شما به ایمیل شخصی من بفرستید :لول: حالا امروز که تعطیله ببینیم فردا زنگ میزنن چی میگنمن که کلا با اسیاتک مشکل دارم ،خوبه شماها میرین داخل من که داخل فیفا یا هر بازی دیگه فقط ارور NAT میده نمیدونمم مشکل از کجاست، زنگ زدم شرکت میگم از عید من انلاین بازی کردنم تعطیل شده اول که میگه بازی چی هست بعدشم با کلی حرف زدن مثلا چک کردن به نتیجه ای نرسید ، میگم مشکل از پورت UDP هست میگه اصلا دیگه این پورت وجود نداره همه شرکتا TCP شدن ، حالا سوالی که از شما عزیزان دارم من زنگ بزنم به این نفهما چی بگم تا درستش کنن، درضمن پینگمم روی 4.2.2.4 میانگین 280 تا 320 هست با سرعت 10M
یادم رفت اینو بگم که طرف مهندسشون میگفت شما اولین نفر تو کشور هستین که زنگ زدین و گفتین مشکل گیم داری
ممنون میشم راهنماییم کنین تا چی بگم بهشون



