اخبار بروز دنياي آندروئيد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

God_of_game

کاربر سایت
May 10, 2008
2,025
jtqph11ogyi3wbz87ot.jpg

سلام دوستان.
از اين به بعد اخبار مربوط به آندروئيد رو اينجا قرار مي ديم.
تاجايي كه مي تونيد از سايت هاي فارسي كپي نكنيد و اگر هم خواستيد كپي كنيد ، ذكر منبع اصلا فراموش نشه!
ممنون :)
 
Last edited by a moderator:

God_of_game

کاربر سایت
May 10, 2008
2,025
به نقل از GSM :
شرکت گوگل طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در فروشگاه اینترنتی سیستم‌عامل موبایلی اندروید تاکنون بیش از 200 هزار نرم‌افزار و ابزار ارایه شده است.
سیستم‌عامل اندروید گوگل هم‌اکنون محبوبیت فراوانی بین علاقمندان به گوشی‌های هوشمند دارد و کاربران می‌توانند در فروشگاه اینترنیت آن موسوم به Android Market کلیه ابزارها و برنامه‌های مورد علاقه خود را در اختیار بگیرند.
لازم به ذکر است که در ماه اکتبر از سال جاری میلادی گوگل اعلام کرد که مجموع برنامه‌های موجود روی این فروشگاه اینترنتی از مرز 100 هزار عدد نیز فراتر رفته است تو هم‌اکنون که بعد از گذشت سه ماهه تعداد این برنامه‌ها به 200 هزار عدد می‌رسد، این فرآیند یک موفقیت بزرگ و تازه برای اندروید محسوب می‌شود تا سال 2011 میلادی را با توان بیشتر برای رقابت با آیفون اپل آغاز کند.
لازم به ذکر است که بزرگترین رقیب Android Market یعنی فروشگاه اینترنتی App Store اپل هم‌اکنون 300 هزار نرم‌افزار و ابزار را در خود جا داده است. سیستم‌عامل اندروید هم‌اکنون عنوان دومین سیستم‌عامل موبایلی محبوب و پرفروش در دنیا را دارد و پس از آیفون بیشترین سهم از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار گرفته است.
پیش‌بینی شده است که در دسامبر 2010 میلادی بیش از 25 هزار برنامه جدید در فروشگاه اینترنتی اندروید عرضه شود که این مقدار 1000 برنامه بیشتر از تعداد ابزارها و نرم‌افزارهای عرضه شده در ماه نوامبر است.
منبع : ایستنا
 

God_of_game

کاربر سایت
May 10, 2008
2,025
سلام.
دوستان قيمت غول بعدي سامسونگ ، يعني Galaxy s II با ظرفيت 16 GB هم مشخص شد!
88852882035371166330.jpg

انگلیس این گوشی رو در 18 آوریل به قیمت 650 پوند كه چيزي حدود 1044$ مي شه ، خواهد فروخت!

منبع
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,397
نام
مهدی یوسفی اصیل
این حرف ها برای omnia 7 هم بود اما الان چی شد 750 هزار تومان اینم مطمئن باش اگر بخواد این قیمت بده خیلی کم میخرن قبول دارم امکانتش عالیه و خودم منتظر این گوشیم شدیداً اما قیمت توی فروش بسیار تاثیر گذاره
 

God_of_game

کاربر سایت
May 10, 2008
2,025
شرکت تایوانی HTC امروز گوشی را در کنگره جهانی موبایل به نمایش در آورد که پیش از این شایعات مختلفی درباره آن منتشر شده بود. این گوشی که با نام HTC Revolver معرفی شده با توجه به ویژگی هایی که برای آن ذکر شده در واقع پیشرفته ترین گوشی هوشمندی است که این شرکت تا به امروز وارد بازار کرده است. HTC Revolver که برای اپراتور AT&T در نظر گرفته شده در فصل سوم 2011 از سوی این اپراتور موجود خواهد شد.

در كنگره ي جهاني موبايل ، امروز شركت تايواني HTC قويترين گوشي معرفي شده توسط اين شركت است.
نام اين گوشي HTC Revolver است كه براي اپراتور AT&T در نظر گرفته شده در فصل سوم 2011 از سوی این اپراتور موجود منتشر خواهد شد.
HTC-Revolver-Body.jpg


مشخصات گوشي :
صفحه نمايش 4.3 اينچ با كيفيت LCD
پردازنده ي 2 هسته اي 1.2 GHz
دوربين 8 مگاپيكسل
16GB حافظه داخلي
1GB RAM
پشتيباني از اتصال 3G+
همچنين اين گوشي اولين گوشيي است كه با دوربين مكالمه اي 3 مگاپيكسل توليد خواهد شد.
مبتنی بر آندروید Honeycomb معرفی شده که در واقع نسخه ویژه آندروید برای تبلتها می باشد.

منبع : gsmAria
 

God_of_game

کاربر سایت
May 10, 2008
2,025
فعال‌سازی 350 هزار گوشی آندرویدی در روز

گوگل اعلام کرده روزانه به طور تقریبی 350 هزار دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید گوگل فعال مي‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد در حالی تعداد دستگاه‌هاي فعال آندروید روزانه به 350 هزار دستگاه رسیده که در طول سه ماه گذشته این رقم 300 هزار دستگاه بوده است.
اریک اشمیت در کنگره جهانی موبایل پیش‌بینی کرد که تعداد گوشی‌هایی که در طول سال 2011 فعال خواهند شد به 127 میلیون و 750 هزار دستگاه مي‌رسد.
بر اساس این گزارش، تعداد نرم‌افزارهای ارائه شده در فروشگاه نرم‌افزاری Android Market به 150 هزار نرم‌افزار رسیده است. به این ترتیب تعداد نرم افزارهای آندروید از 9 ماه پیش تا کنون سه برابر شده است.


گروه خبری GSM
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,465
نام
Nimo
دوستان طبق اخرین خبر :
در اخر ماه june برای گوشی های سری desire اخرین نسخه android یعنی android gingerbread میاد.b-)

اینم متن اصلی خبر :

PHP:
[B]HTC Incredible S, Desire HD, Desire Z and original Desire will all be eating Gingerbread by the end of June[/B]

             
                                                            When it launched the Incredible S  at MWC a couple of weeks ago, HTC promised the new 4-inch device would  be quick to get a Gingerbread update and now it's giving us a definitive  schedule for it by saying that Android 2.3 will be distributed to its  new flagship phone by the end of Q2 2011.                                                                             	[CENTER][IMG]http://images.pandaapp.com/android/2011/02/28/110214mwc0052inc-1298814477.jpg[/IMG][/CENTER]
 When it launched the Incredible S at MWC a couple of weeks ago, HTC  promised the new 4-inch device would be quick to get a Gingerbread  update and now it's giving us a definitive schedule for it by saying  that Android 2.3 will be distributed to its new flagship phone by the  end of Q2 2011. We're not sure four months of sitting by the window  waiting for the OTA update to float in necessarily matches up to our  definition of "quick," but there are much better news for owners of  HTC's older devices. The Desire HD and Desire Z -- both released in  September 2010 -- will also be leaping away from Froyo and up to  Gingerbread and will be joined by the original Desire, which was  announced way back at last year's MWC. That handset was essentially  HTC's own-brand Nexus One, so we already knew it was capable of running  Gingerbread, but it's still rare to see a device go through two  significant Android updates (the Desire began life with Android 2.1).  All these old Desires are placed on the same update schedule as the  Incredible S, whereas the newly announced Desire S and Wildfire S will  ship with Gingerbread preloaded.
 

God_of_game

کاربر سایت
May 10, 2008
2,025
samsung-galaxy-2.png

بالاخره تاریخ انتشار گوشی Galaxy S II هم مشخص شد.
این گوشی که در اواسط کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی شده بود و یک صفحه نمایش لمسی S*per AMOLED و پردازنده ی 2 هسته ای و دوربین 8MP حاقظه های داخلی 32/16 گیگی (و wifi/سوکت صوتی 3.5/HSPA+ و گیرنده ی GSM و محل کارت حافظه microSD ) هست در ماه آپریل(تقریبا اردیبهشت)منتشر خواهد شد!

و همچنین می توان به گوشی Galaxy Pro سامسونگ نیز که چند روز قبل با صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید QWERTY از راه رسید و از سایر ویژگی های آن می توان به پردازنده 800MHZ ، حافظه داخلی 512MB ، محل کارت حافظه MicroSD ، بلوتوث ، Wi-Fi ، گیرنده GPS و باتری 1350mAh اشاره کرد.

Samsung-Galaxy-Pro.jpg
 

MOrteza_DJmix

کاربر سایت
May 14, 2009
1,095
نام
مرتضی
فلش پلیر ۱۰٫۲ برای آندروید از راه میرسد
Adobe-Flash-10.2_GooyaIT.Com_.jpg


بلاگ شرکت ادوبی در پستی اعلام کرد که ورژن ۱۰٫۲ فلش پلیر از روز ۱۸ مارس به منظور دانلود رایگان در آندروید مارکت ، موجود خواهد بود .

نسخه ۱۰٫۲ فلش پلیر از آندروید ۲٫۲ ، ۲٫۳ و همچنین نسخه ۳٫۰ آن پشتیبانی خواهد کرد .

در این نسخه قابلیت شتاب دهنده سخت افزاری نیز به منظور پخش بهتر ویدئوهای H.264 و همچنین یکپارچه سازی بهتر با مرورگر فعال میباشد .

ادوبی همچنین میگوید که در نسخه ۱۰٫۲ عملکرد و پشتیبانی بهتری برای On-Screen Keyboard حاصل شده است .
منبع
 

MOrteza_DJmix

کاربر سایت
May 14, 2009
1,095
نام
مرتضی

God_of_game

کاربر سایت
May 10, 2008
2,025
نام نسخه بعدی اندروید، چیزی نیست جز "بستنی حصیری" یا Ice Cream Sandwich. این نسخه یک انگیزه ی بارز دارد: متفاوت بودن از 10 ها نسخه ی اندرویدی که تا کنون روی دستگاه های مختلف به کار گرفته شده اند. (البته کمتر از ده تا بود!) حتی می توان آن را نامجو ترین آپدیت گوگل لقب داد. و اولین چیز این که: فقط برای تلفن ها نیست: باید بدانید که بستنی حصیری را نه تنها روی موبایل، بلکه روی تبلت ها، کامپیوتر ها و... نیز خواهید دید.


و جدایی اندروید ها را خاتمه می دهد:
برای برخی هیچ چیز بد تر از این نیست که دوستانشان نسخه ای بالاتر از اندروید خودشان داشته باشند. در نتیجه باید به یک قابلیت جدید و بسیار جالب دل ببندید. گوگل گفته که می خواهد: "بستنی حصیری، نسخه ای همه جا حاضر باشد." گوگل قصد دارد که این کار را با آپدیت کردن فریم ورک و اضافه کردن API های جدیدی انجام دهد. این کار به توسعه دهندگان هم کمک می کند که بتوانند برنامه ها را برای انواع و اقسام دستگاه ها: (موبایل، تبلت، کامپیوتر و ...) بهینه سازی کنند. و طبیعتا اپن سورس هم در این نسخه وجود خواهد داشت.


با آپدیت های استاندارد عرضه می شود:
اندروید دار ها می دانند که داشتن آخرین نسخه اندروید، می تواند تا چه اندازه خسته کننده باشد. گوگل تمام کارخانه های سخت افزاری ای که محصولات اندرویدی ارائه می دهند را ثبت کرده و از آن ها قول گرفته که دستگاه هایی که می سازند باید حتما در 18 ماه اول فروششان، قابلیت اجرای آخرین ورژن اندروید را داشته باشند. این یک خبر عالی است و میتوان آن را یک گام مثبت رو به جلو برای گوگل ارزیابی کرد. اما درباره دستگاه های قدیمی چیزی در دسترس نیست.


- یک بستنی شسته و رفته ی سه بعدی خواهد بود!
بله. این بستنی حصیری قصد دارد سه بعدی هم باشد. به نظر می رسد گوگل دوست دارد قابلیت های سه بعدی را در عمل هم به کار بگیرد. بنابر این، نسخه جدید قادر خواهد بود که با استفاده از ای.پی.آی OpenGL می تواند سر یابی کند! یعنی سر کاربر را دنبال کرده و متناسب با زاویه دید او تصویر را نشان دهد. بنابر این امکانات دنبال کردن صورت نیز وجود خواهد داشت و تشخیص چهره بهتر صورت خواهد گرفت. در واقع بستنی حصیری هوشمند است و می تواند حالت های چهره کاربر را دنبال کند. شاید در این مورد یک نوع شبه کینکت باشد. واقعا توضیح کاملش زمان براست و نتیجه ی واضحی برایتان نخواهد داشت. بهتر است سری به ویدئو های سایت منبع بزنید.


اگر هنوز عادت به ساخت لوازم جانبی ندارید، اشتباهی در کارتان وجود دارد!
گوگل امکان جالب دیگری را هم به اندروید اضافه کرده است. کسانی که دوست دارند چیزهای جدید بسازند عاشق این امکان می شوند. چرا که اندروید از طریق تعدادی API می تواند با ابزارهای مختلف ارتباط دو طرفه برقرار کند.


این ارتباط از طریق اتصال یو اس بی یا بلوتوث برقرار می شود. برای مثال می توانید یک دوچرخه و سنسورهایش را به تلفن اندرویدی تان متصل کنید تا ضربان قلب تان را نمایش بدهد. دقت کنید که اینجا شما خودتان می توانید اپلیکیشن لازم را بنویسید و به راحتی توسعه اش دهید. تلفن هم امکان وصل شدن به طیف نسبتا نامحدودی از ابزارها خارجی را دارد.


توجه کنید که چه کارهای خارق العاده ای می توانید با این امکان انجام بدهید. می توانید تلفن اندرویدی تان را تبدیل به کنترل ماشین اسباب بازی بکنید یا هر نوع خلاقیتی که خودتان به ذهنتان میرسد. این امکان جدید خوره های ابداع و برنامه نویسی را به خوبی به چالش و خلاقیت وادار می کند


به نظر مي رسد که گوگل توانسته است هوادارانش را حسابي سر شوق بیاورد. سورپرايز های خوبي در اين نسخه اعمال شده اند و احتمالا شاهد رشد بيشتر اندروید در آينده هم خواهيم بود. اما برای امتحان کردن اين نسخه جديد، بايد تا سال 2012 صبر کنيد. اما مطمئنا تغیيرات ارائه شده، ارزش اين همه صبر را دارند.

نارنجی
 

TyRaX

موجودی خوشحال
کاربر سایت
Oct 21, 2005
1,824
نام
پارسیا
من نمیدونم وقتی عضو انجمن میشوید قوانین را مطالعه می فرمایید و یا خیر.
اما این گفتگوی شما مصداق بارز مخالفت با این قانون است

کپی کردن اخبار و مقالات در ارتباط با بازی های کامپیوتری و کنسول ها از سایت ها/بلاگ های فارسی زبان، چه با ذکر منبع و چه بدون ذکر منبع ممنوع است و به محض مشاهده مطالب بدون ذکر هیچ دلیلی حذف خواهند شد.

پیوست .. با احترام .. لینک به قوانین انجمن تقدیم شما میگردد.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر