احیا شدن عنوانی مرده از طرف Ubisoft's با نام Killing Day

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
killing610.jpg


در مراسم E3 سال 2005 سونی مقدار زیادی تریلر از بازیهای آینده ، مخصوص Playstation 3 پخش کرد . یکی از بازیهای پخش شده ، بازی Killing Day بود که به صورت FPS و با تاکید بر dual-wielding ( یه اصطلاحه ) توسط Ubisoft's در حال ساخت بود . بعد از مراسم E3 خبری از بازی نشد و همه نشانه های ساخت بازی از بین رفت . اما مدتی پیش مجددا نام این بازی بر سر زبانها افتاد و حال نشانه هایی ازاحیا شدن مجدد بازی توسط Ubisoft's وجود دارد . در حال حاضر علائم و مارکهایی تجاری ثبت شده است که میتواند مرتبط با این بازی باشد . همچنین طبق اطلاعات موجود در اداره بایگانی و ثبت اسناد و اختراعات آمریکا ، Ubisoft هنوز بازی را به طور کامل لغو نکرده و اطلاعاتی به این مرکز در باره ثبت بازی داده شده . این این اطلاعات میتواند نسخه ای از این بازی را درآینده ای نزدیک تایید کند . با این حال Ubisoft توضیحات کمی راجع به این موضوع میدهد .


منبع
 

Maniac Gamer

کاربر سایت
Oct 21, 2008
2,760
نام
مارشال
دوست عزیز میشه معنی اون اصطلاح رو بگی؟ ببخشید:">
دقیقا خودم هم نمیدونم ! :d اما به معنای اداره کردن یا 2 کاره یا گردوندن !!!! ازش استفاده میشه !!! :d یه همچین چیزایی :d اصطلاحه دیگه !
dual-wielding همون گرفتن 1 اسلحه تو هر دست هست، مثل 2تا کلت همزمان. نمونه ش میشه Halo و Max Payne و Tomb Raider و....
 

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
یکی از فک انداز ترین تریلر های 2005 بود که غیب و ناپدید شد:D سه سال پیش هم گفتن کنسل شده و تمان:D

یحتمل میخوان یه دمو دیگه برای نسل بعد درست کنه و باز کنسلش کنه :))
 

N.!.M.A

کاربر سایت
Jun 19, 2011
1,662
نام
نیما!
:-oباورتون ميشه امروز خيلي خودجوش يهو ياد تريلرش افتام تو E3 ....!!!
واي يادش بخير!
چقد جذاب بود تريلرش اون موقع!:d
گرچه خيلي دقيقم يادم نيست!:d
 

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
وااااااااااااااییییییی!!!!!!یادش بخیر E3 2005 اصلا یادم نمیره تو کنفرانس سونی نشون دادن اند گرافیکو فیزیکو گیم پلی بود!!! اما یادمه همون موقعه اعلام شد برا x360 هم ساخته میشه و مولتی پلتفروم علام شد!!!
یادش بخیر خیلی منتظرش بودم حتی یشب خوابشو دیدم خدایش خیلی قشنگ بود!!!!!!!!;-)
بدور از شوخی فک می کنم اونموقع یوبی سافت انتظارات بیشتری از نسل بعد داشته و بعدش وقتی دیدن جوابگوی انتظاراتشون نیستن کنسلش کردن تا الان که برا نسل بعد دوباره میخای به بلند پروازیشون ادامه بدن!!!! حتی اگه 80% اونچیزی که بهمون نشون دادنو تحویلمون بدن با ی بازیه تاپ طرف هستیم!!!!البته امیدوارم که باشه;-)
 

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
یادمه میرفتم تو سایت gamespot چن وقت ی بار پیج بازی باز میکردم به امید اینکه صفحش آپدیت شده باشه اما دریغ از کوچکترین خبر:-( .......
راستی چیزی درمورد استدیو سازندش چیزی گفته نشده?!!!
اگه اشتباه نکنم اعلام شده بود ی استدیو روسی داشت بازی میساخت
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,150
نام
ماکان
دوست عزیز میشه معنی اون اصطلاح رو بگی؟ ببخشید:">

Dual- Wielding اصلا اصطلاح نیست.

شما احتمالا E3 ان سال و به طبع نمایش این بازی رو یادت نمیاد. یه بابای توی جفت دست هاش تفنگ داشت و یه FPS با دو اسلحه بود. گیم پلیش هم قرار بود روی استفاذه مجزا از هر اسلحه تاکید داشته باشته. البته هیچ وقت مشخص نشد میخوان این ایده رو چجوری پیاده کنن اما ان موقع به سبک کنترل بازی گفتن D-W. یعنی برخلاف همه FPS های دنیا که یه اسلحه دستته توی این بازی میتونی همزمان دو تا اسلحه رو کنترل کنی و با هر کدوم مجزا بازی کنی.

Killing Day یکی از انحصاری های بی سر و ته PS3 بود که به نظرم از بس افتضاح بود کنسل شد. این سیستم گیم پلی نگفته احمقانه هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر