احداث یک استودیوی جدید توسط THQ Nordic برای ساخت بازی های Shooter/Survival

GT5

کاربر سایت
Nov 4, 2010
821
نام
امين
THQ-Nordic.jpg

ناشر اتریشی، THQ Nordic، استودیوی جدیدی را در شهر براتیسلاوا، پایتخت کشور اسلواکی، احداث کرده با اسم “Nine Rocks Games”. هدف این استودیو ساخت و توسعه بازی هایی در سبک shooter (تیراندازی) و survival (بقا) است. مدیر عامل استودیوی Nine Rocks Games آقای دیوید دورک [David Durcak] است که قبلا بر روی بازی DayZ کار کرده و در ساخت بازی های shooter/survival تجربه دارد.
دورک در یک بیانیه مطبوعاتی گفت:

ما مشتاقانه منتظریم تا در دفتر خود مستقر، رفته رفته اندازه تیم خود را بهینه و کار بر روی پروژه خود را آغاز کنیم. با THQ Nordic به عنوان شریک خود، سیاهه استعداد های ما، بهترین وضعیت را پیدا کردند تا با هم روی پروژه مشترکمان کار کنیم.

کلمنس کویزر [Klemens Kreuzer] مدیر عامل شرکت THQ Nordic گفت:

ما به Nine Rocks Games، جدید ترین ضمیمه در شبکه استودیو های THQ Nordic خوش آمد می گوییم. شخصا فکر می کنم در این حرفه، نشانه ی خوبیست که همه چیز طبق انتظار پیش می رود...

Continue reading...


 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
واقعا برام عجیبه کمپانی THQ بعد اونهمه سال که معمولا بازیهای لایسنس شده تولید میکرد اومد del tordo قرارداد بازی سه گانه بازی INSINE رو بست که از تعاریف بازی ترسناک خفنی هم بنظر میرسید یهو کل کممانی با کمبود بودجه رو برو میشه و کل IP ها و بازی هاش حراج میشن و بعد ی مدت کوتاه بدون بازی پرفروشی یهو استدیو نوردیک که یکی از استدیوهای خوب زیر گروه هست با جذب سرمایه کلان از در و دیوار حق امتیاز IP میخره استدیو میخره استدیو میزنه!!!
واقعا چرا همین اتفاقا همون موقع برای نجات پروژه های مختلف از جمله INSANE نشد؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر