احتمال عرضه جداگانه بخش داستانی و چند نفره بازی Halo Infinite وجود دارد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
با اینکه آقای فیل اسپنسر به‌صورت قطعی چیزی را تأیید نکرده، اما او به‌تازگی در صحبت‌های خود عنوان کرده که عرضه جداگانه بخش داستانی و چند نفره بازی Halo Infinite می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

Halo-Infinite.jpg


هیلو اینفینیت در ابتدا قرار بود که به‌عنوان یکی از بازی‌های زمان عرضه Xbox Series X به‌همراه این کنسول در پاییز امسال عرضه شود. اما در آگوست امسال تیم سازنده اعلام کرد که مسائلی مانند شیوع بیماری کووید-19 و مواردی دیگر، باعث شده‌اند تا عرضه این عنوان مورد انتظار تا سال 2021 به تعویق بی‌افتد.

پیش‌تر اعلام شده بود که سازندگان ایده عرضه جداگانه بخش داستانی و چند نفره را در ذهن داشته‌اند اما آن را عملی نکرده‌اند. با این وجود، آقای فیل اسپنسر در مصاحبه تازه‌ای که با کوتاکو داشته عنوان کرده ممکن است این اتفاق رخ دهد.

“این‌گونه تصمیمات بر عهده بانی راس و تیم است. اما فکر می‌کنم باید مطمئن شویم که افراد احساس کنند یک تجربه Halo را داشته باشند. فکر می‌کنم می‌توانیم به چنین گزینه‌هایی (عرضه جداگانه بازی) نگاه کنیم. بنابراین بله، این چیزیست که می‌توان به آن فکر کرد، اما باید اطمینان حاصل کنیم که این کار را درست انجام دهیم.”

به‌طور کلی، هیچ چیز به‌طور کامل تأیید نشده و تاریخ عرضه دقیق بازی نیز هنوز نامشخص است. همچنین اسپنسر عنوان کرد که موفق شده تا در هفته گذشته Halo Infinite را تجربه کند. با بازگشت افراد با سابقه و کارکشته‌ای مثل جوزف استالن به تیم 343، این استودیو امیدوار است تا تجربه‌ای که طرفداران انتظار دارند را به آن‌ها ارائه دهد.

بازی Halo Infinite در زمان نامشخصی از سال 2021 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

Continue reading...
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,099
اتفاقا با توجه به free to play بودن مولتی پلیر بازی احتمال این کار هست، به این شکل که اول مولتی پلیر عرضه بشه (مثلا اواسط 2021) و کمپین اواخر سال.
فعلا باید صبر کرد دید چه تصمیمی میگیرن.
 

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,277
نام
علیرضا
اتفاقا با توجه به free to play بودن مولتی پلیر بازی احتمال این کار هست، به این شکل که اول مولتی پلیر عرضه بشه (مثلا اواسط 2021) و کمپین اواخر سال.
فعلا باید صبر کرد دید چه تصمیمی میگیرن.
من میگم تاثیر منفی در متا نگذاره؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر