احتمال عدم عرضه GTA V در زمان پیش بینی شده از نگاه آنالیزور ها اقتصادی

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
23913583945384761001.jpg

شرکت Rockstar هنوز زمانی را برای عرضه عنوان GTA Vمشخص نکرده است اما در این میان آقای Colin Sebastian آنالیزور شرکت Robert W. Baird معتقد است که نگرانی های فزاینده ای پیرامون عدم انتشار این عنوان تا تاریخ پیش بینی شده یعنی مارس 2013، در حال شکل گیری است. وی عنوان کرد که دلایل متعددی وجود دارد که این مدعا را می تواند ثابت کند. آقای Colin Sebastian در صحبت هایش عنوان کرده است: "دلیلی قانع کننده وجود ندارد که بازی در ماه مارس عرضه نشود، اما در این میان فاکتور هایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. اول این که ما چیزی قطعی در مورد زمان عرضه بازی نشنیده ایم. دوم، خرده فروشان به طور معمول برای عنوانی به عظمت GTA V، در حدود 4 تا 6 ماه برای آماده سازی عرضه بازی زمان نیاز دارند و تا جایی که من می دانم تا الان آن ها خبری در این مورد نشنیده اند. سوم، راکستار کیفیت بازی را در درجه اول اولویت قرارداده است که همین نکته می تواند باعث به تاخیر افتادن زمان عرضه بازی شود."
به عقیده وی عرضه عنوان GTA V تاثیری مهمی بر بازار خواهد گذاشت. او می گوید بازی در سه ماه اول انتشار خود 12 تا 14 میلیون نسخه فروش خواهد کرد. دیروز هم Strauss Zelnick مدیر عامل شرکت Take-Two عنوان کرده بود: "عنوان Grand Theft Auto V در حال توسعه و طی کردن مراحل پیشرفت پروژه ساخت خود به سر می برد." وی این صحبت ها را در جریان جلسه سالانه سهام داران شرکت عنوان کرده بود.
منبع
{
صفحه اصلی}
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
تاریخ عرضه این بازی حتی تریلر جدیدش ام ممکن نیست در VGA حتی E3 نمایش داده بشه. فقط باید منتظر انونس راکاستار موند.
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
میتونست خبر تلخی لقب بگیره ،ولی از اونجایی که راکستار ساخت بازیاشو بی جهت کش نمیده و واقعا هدفش از تاخیر در انتشار بازیاش ، بالاتر بردن کیفیت هست ، پس بیخیال .صبر میکنیم تا یه GTA واقعی بازی کنیم !!!!!:x

باز جای شکرش باقیه که بازی واسه همین نسله :)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر