احتمال بازگشت استودیو Black Isle در صورت کمک های مردمی

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
استودیو Black Isle، سازنده عناوینی همچون Fallout 2، Planescape: Torment و Icewind Dale که تاثیر زیادی در سبک نقش آفرینی داشته اند، در حال بازگشت به صنعت بازی های رایانه ای است و برای این کار به کمک های مادی و معنوی بازی کنندگان احتیاج دارد.


Black-Isle-Studio-Is-Back.jpg


کارکنان سابق این استودیو (که هم اکنون در شرکت Interplay مشغول کار هستند) طی یک ویدیو از مردم برای زنده کردن استودیو Black Isle، تقاضای کمک کرده اند. در این ویدیو تعدادی از کارکنان شرکت Interplay از علاقه شان برای بازگرداندن استودیو Black Isle به صنعت بازی های رایانه ای می گویند و به بازی هایی اشاره می کنند که در صورت زنده شدن دوباره این استودیو، توسط Black Isle ساخته خواهد شد.


در وبلاگ رسمی Black Isle، اعضای Interplay از پروژه ای با اسم رمز PV13 نام بردند که یک بازی استراتژیک پسا آخرالزمانی است. طبق آنچه در این بلاگ آمده، PV13 اولین بازی استودیو Black Isle پس از سالها خواهد بود. در این بازی شخصیت شما به عوان یک ماجراجوی جدید پا به سرزمینی با محیط پسا آخرالزمانی می گذارد. شخصیت شما می تواندآخرین انسان، یک جهش یافته و یا یک روبات باشد. پس از انتخاب پس زمینه داستانی و نژاد شخصیت تان، قبیله (کلونی) او را انتخاب می کنید. یک سرزمین خشک و لم یزرع، یک پایگاه نظامی نابود شده و یا یک منطقه ی نفتی قدیمی می تواند جایی باشد که شما شروع به باز سازی قبیله تان می کنید. شما می توانید شخصیت های غیر قابل بازی را به عنوان نگهبان، کارگر، دانشمند و یا شغل های دیگر استخدام کنید و یا حتی به آنها ظلم بگویید و از آنها کار بکشید تا کلونی و جامعه تان را باز سازی کنند.


در همین حین، شما می توانید با جنگیدن با دشمنان تجربه کسب کنید و مهارت های جدید بیاموزید و از سلاح های قویتری استفاده کنید.


مشخص نیست که کارکنان Interplay برای زنده کردن استودیو Black Isle به چه مقدار پول احتیاج دارند، یا بازی چه مقدار بودجه لازم دارد، اما آنها منتظر کمک های مردمی هستند.

منبع
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
این یعنی چی! الان خیلی از کارکنان قبلیش که تو Obsidian هستند!!! موسسش، طراح‌های بازیاش همه تو Obsidian هستند! حتی Tim Cain هم تو Obsidian هست؟! این قضیه چیه ؟‌:D با چی میخواد این استودیو برگرده؟:s
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر