آیا خواهان Remaster شدن سه گانه Mass Effect هستید ؟ Bioware به پیشنهاد شما گوش می دهد

.:BigBoss:.

کاربر سایت
Nov 8, 2007
1,025
نام
حسین
درود




مدیر کل Bioware آقای Aaryn Flynn از طرفداران سری Mass Effect درخواست و سوال می کند که تمایل به چه آرزو و خواسته ای برای محتویات جدید در Remastered بازی های Mass Effect در زمان ریلیز آن دارند .




jot9yea5mmnjw76bu93a.jpg




او قصد دارد از طریق NeoGAF با طرفداران این فرانچایز پیرامون ویژگی های مهم تر و برتر جدید در Remastered سه گانه Mass Effect بحث و گفت و گو کند اما در این مورد قول و وعده ای نداده است .
از آن جایی که طرفداران این فرانچایز بارها درخواست بازسازی Mass Effect را داده اند , Flynn چند ایده در ذهن اش دارد . ایده و فکر هایی مانند 1080p و 60 فریم ریت , وضوح بالای بافت ها و تکسچرها , بهبود و پیشرفت در Shader , تمام DLC ها در پکیچ بازی و تجربه ای تازه و جدید که بنابراین در روند بازی نیاز نیست برای ادامه سه گانه از ابتدای شماره بعد وارد Menu شوید زیرا بعد از اتمام یکی از بازی ها شما یک راست وارد شروع بازی بعدی می شوید و دیگر نیاز نیست سیوهای جدید را وارد کنید .


صحبت های وی :


" یک ماجراجویی تازه و جدید می تواند خیلی جالب باشد . شما مجبور هستید که برخی از کات سین ها را با هم ادغام کنید تا در کنارهم ربطی داشته باشند که من احساس می کنم در این حالت زمان سپری شدن بین بازی ها مانند زمانی است یک تنها در یک بازی سپری می شود (اشاره به ادغام بعضی کات سین ها و سه گانه بازی که پشت سر هم از پایان شماره اول تا آغاز شماره سوم شروع می شوند) . همه این ها در کنار هم یک لیست بزرگ را تشکیل می دهند و اگرچه DLC ها در این لیست و پکیج قطعی بوده و از ویژگی مهم تری برخوردار هستند . من می دانم که تمام این ها برای ما عالی می شود در صورتی که طراح و خالق کرکتر ها برای اطمینان بیشتر بهینه سازی مانند جدید ترین نسخه از Dragon Age کند که این به ما طعم خوبی از زندگی را می دهد . "


در پاسخ به کاربر دیگری که پیشنهاد Organic Implementation از محتوای تکمیلی و یا DLC را داده بود , Flynn در پاسخ به او گفت : " بله , Organic Implementation قطعا چیزی است که من در ذهن ام دارم . هرچیز که از طول خلق این فرانچایز تا کنون وجود داشته (DLC ها و ...) باید در این Remastered باشند و چنانکه آن هایی که هرگر نبودند (اگر با عقل جور در آید) . "


" سیستم و مکانیک مبارزات Mass Effect 3 غالبا در Mass Effect 1 وجود خواهد داشت اما در حوضه تخصصی و مدیریتی من نیست . اولا باید برای این ویژگی کار زیادی انجام شود و دوما از این که خیال و فکر کنم به خاطر این کار در ME 1 متهم شویم متنفر هستم و سوما (شرط می بندم که همه در NeoGAF این را می دانند) کسانی هستند که ترجیح می دهند Mass Effect 1 به اصطلاح خودش باشد (بازی تغییر خاصی نکند) که این کار باعث می شود احساس کنیم کار درستی را انجام نداده ایم . "


برخی از طرفداران انتظار داشتند در روز جشن N7Day با این Remastered سه گانه Mass Effect سورپرایز و شگفت زده شوند .


منبع
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
نه تمرکزشون رو بذار روی ساخت نسخه جدید گر میخواستن بده تا همین اخره 2014 میدادن واقعا برای سال 2015 بازی های ریمستر شده ستم هست
 

behzad khan

کاربر سایت
Oct 21, 2009
12
نه اصلا همچین چیزی نمیخوام

سه گانه ؟؟؟ باید بگید سه لبه :d

این بازیهای کالکشن کنسولی که ریمستر میشن برای نسل جدید منو بیشتر بیاد بازیهای چند لبه میکرو و سگا میندازن

یه بازی میکرو داشتم 24 لبه بود :))
 

InfeR

کاربر سایت
Feb 27, 2014
278
نام
Abolfazl
ریمستر میخوایم چیکار.... فقط تو نسخه جدید لیارا رو یجوری اون گوشه موشه ها جا کنن دعاشونم میکنیم :bighug:
 
آخرین ویرایش:

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,516
نام
حسین
من که موافقم مخصوصا چون نسخه اول رو بازی نکردم نسخه دوم وسوم هم حاضرم باز بازی کنم
فقط تو نسخه چدید لیارا رو یجوری اون گوشه موشه ها جا کنن
اشلی ویلیامز:(
 

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,495
نام
آرمین ریاضی
آخه چیه اینُ ریمستر کنن!؟ :| بخدا خوبه همون قبلیا , مگه اصلا چقدر ازش گذشته :/
ایده ی بیهوده ایه بنظرم...همون قبلیا قابل بازیه هنوز
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر