آیا بازی Ori and the Will of the Wisps برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد؟

WonderMahdi

کاربر سایت
Mar 21, 2020
609
نام
مهدی قربان‌زاده
اعضای ارشد استودیوی Moon، سازنده سری بازی‌های Ori، به بعضی از سوالات کاربران ردیت درباره ساخت دنباله و پورت بازی بر روی کنسول نینتندو سوییچ پاسخ داده‌اند.

بازی Ori and the Will of the Wisps


از زمان عرضه در ماه فبریه، بازی Ori and the Will of the Wisps با موفقیت عظیمی همراه بوده است و طبق اخبار منتشر شده، بیش از دو میلیون نفر این بازی را تجربه کرده‌اند. قسمت اول این سری در سال 2015 با نام Ori and the Blind Forest منتشر شد و مدتی بعد بر روی نینتندو سوییچ عرضه شد. سازندگان بازی درباره پورت قسمت دوم برروی سوییچ گفتند: ((
ما عاشق سوییچ هستیم ولی در حال حاضر خبری درباره‌ی پورت Ori and the Will of the Wisps نداریم. اگر قرار باشد که این اتفاق بیافتد می‌توانم به شما بگویم که پورت بسیار دشواری خواهد بود چرا که بازی باید به صورت شصت فریم بر ثانیه اجرا شود.))
سازندگان درباره احتمال ساخت دنباله بازی هم صحبت کردند: ((
ما احساس کردیم که داستان Ori را در طول دو بازی گفتیم. این سفر Ori است و ما از جایی که به اتمام رسید، رضایت داریم. اگر بازی را تمام کرده باشید، حتما دیده‌اید که کمی پتانسیل برای ادامه داستان وجود دارد البته در این زمان چیزی برای اشتراک گذاشتن نداریم ولی Nibel و Niwen پر از احتمالات مختلف برای داستان‌سرایی دارند.))
بازی Ori and the Will of the Wisps هم اکنون برای Xbox One و PC در دسترس است و شما‌ می‌توانید برای اطلاعات بیشتر نقد بازی‌سنتر را بخوانید.

Continue reading...
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,160
نام
سبحان
اگه منتشرش کنن و یه سری دیگه هم تجربش کنن خیلی خوبه،یه پولی هم تو جیب مایکرو و استودیو سازنده میره
نسخه ۱ هم روی سوییچ عرضه شده پس پورت نسخه دومش هم بعید نیست،فقط سخت افزار سوییچ یکم کار رو سخت میکنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر