آگهی استخدام استودیو Sledgehammer برای ساخت عنوان جدید Call Of Duty

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

pxc33

کاربر سایت
Dec 4, 2011
2,727
نام
علی
به نام خداوند بخشنده و مهربان...

همان طور که خودتان در جریان هستید می‌دانید که "Call of Duty: Black Ops 2" در هفته گذشته منتشر شد که توسط استودیو Treyarch و تحت نظر شرکت اکتیویژن ساخته شد، امّا این طور به نظر می‌رسد که هنوز زمان استراحت سری Call of Dutyفرا نرسیده. چرا که استودیو Sledgehammer، یکی از سازندگان عنوانMW3 به تازگی آگهی استخدامی جهت استخدام کارکنان جدیدی برای ساخت نسخه‌از سری Call of Duty منتشر کرده است.


MW4.jpg



در این آگهی ذکر شده که این بازی برای دو کنسول Xbox 360 و PS3 برنامه ریزی شده و همانگونه که اطلاع دارید چندی پیش شایعه آن منتشر شد، ممکن است این عنوان MW4 باشد، متن کامل آگهی استخدام را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

"گروه ما به صورت بسیار جدی و سریع در حال کار است و در صورت این که کسی به ساخت یک نسخه جدید از " Call of Duty" علاقه داشته باشد می‌تواند درخواستی ارائه دهد، ما می‌خواهیم بزرگ‌ترین شوتر اول شخص تاریخ را بسازیم پس این یک موضوع بسیار جدی است. افرادی که انتخاب شوند می‌توانند نقش موثری در ساخت بخش تک نفره و چند نفره بازی داشته باشند."

این موضوع کاملا پیش‌بینی بود که اکتیویژن هم‌چنان به ساخت نسخه‌های دیگر از سریCall of Duty ادامه می‌دهد، امّا شاید با توجّه به میزان کم‌تر فروش"Call of Duty: Black Ops 2" نسبت به نسخه اولش و MW2 , MW3 در کشور انگلستان در یک هفته، زنگ خطری برای این شرکت باشد که باید کاری اساسی انجام دهد و باعث افت این عنوان بسیار محبوب نشود.

هم‌چنین خیلی‌ها نیز توقّع موتور بازی سازی دیگر و پیشرفته‌تری برای نسخه‌های بعدی Call Of Duty دارند، امّا به نظر می‌رسد تا زمان عرضه کنسول‌های نسل بعد باید با همین موتور بسازند!

منبع
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر