در این ماه آپدیت جدیدی برای Xbox One منتشر شده که برای توسعه دهندگان اجازه می دهد تا آنها کنترل بیشتری به حافظه eSRAM داشته باشند
با توجه به این موضوع Maciej Binkowski طراح بازی Dying Light درباره مزایای این آپدیت مصاحبه با GamingBolt انجام داده و توضیح میدهد
API جدید اجازه می دهد تا شما خیلی بیشتر با ESRAM کار انجام دهید ، چیزهایی که قبلا می خواستیم برای انجام آن به راحتی در دسترس نبود.اما این با ابزار بهتر PIX ، واقعا عملکرد ESRAM را بهبود می بخشد
PIX ابزاری هست که برای سازنده های بازی ها کمک می کند تا آنها را تجزیه تحلیل و اشکال زدایی کد خود را برای برنامه های کاربردی Direct3D عمکرد بهتری داشته باشد
بر این اساس Techland به تازگی تایید کرد که Dying Light با کیفیت 1080p و 30fps در xbox One و PS4 اجرا خواهد شد
Dying Light در 27 ژانویه برای PS4, Xbox One و PC عرضه میشود