آموزش اجرای بازی The Walking Dead ریجن NTSC/U بر روی دستگاه های PAL

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
درود خدمت دوستان بازی سنتری

256px-TWD-game-cover.jpg

همونطور که مطلع هستید بازی سال یعنی The Walking Dead حدود یک هفته ای میشه که عرضه شده و همه اپیزودهای فصل اول در یک دیسک هست و فقط نسخه NTSC U این بازی تو بازار هست، فروم های معتبر و چندتا جای مشهور رو هم که گشتم فعلا خبری از نسخه PAL این بازی نیست و از اونجایی که تو کشورمون 99% کنسول هامون ریجن PAL هست، خواستم این آموزش رو قرار بدم که هرکی خواست از این بازی زیبا لذت ببره.

قبل از شروع چندتا نکته هست که باید بگم:


  • از اونجایی که بازی هایی آرکید XBOX360 دارای ریجن لاک کد نیستن، این مورد باعث شده که بتونیم دیسک NTSC/U رو بر روی دستگاه PAL، اجرا کنیم.
  • نوع دیسک بازی XGD2 هست و نیازی به روش رایت برنرمکس نیست.
  • بر روی دستگاه های PAL، بازی قابلیت نصب بر روی هارد را ندارد.
  • از اونجایی که بازی وریفای شده است و با توجه به اینکه ربجن لاک برای این نسخه آرکید، باز هست. به نظر من از نظر امنیتی و لایو موردی برای بازی کردن نداره.
  • آپدیت: این بازی بر روی دستگاه های با ریجن NTSC J هم قابل احراست.

نکته آخر و خیلی مهم: این بازی توسط خودم هم رو شبکه Live و هم به صورت آفلاین تست شده و تضمینی هست. ولی اگر احیانا خدایی نکرده بعدها موردی براتون پیش بیاد، بنده و سایت بازی سنتر هیچگونه مسولیتی رو نمی پذیریم.


................................................................................

و اما نحوه اجرای بازی:


  1. ابتدا یه نسخه از بازی با ریجن NTSC U (ریجن کد آمریکا) تهیه کنید... تو بعضی از فروشگاه هامون برای فروش هست اگرم کسی پیدا نکرد، بهم پیام خصوصی بده براش ردیف کنیم.
  2. در حالت آفلاین: دیسک رو قرار بدید و بازی رو از قسمت My Games اجرا کنید.
  3. در حالت آنلاین: دیسک رو قرار بدید، در محیط لایو بازی The Walking Dead رو search کنید و بعد از انتخاب بازی، توی پروفایل این بازی، بازی رو اجرا کنید.



منبع این مطلب از سایت XBOX360ISO هست.

موفق باشید...
 
آخرین ویرایش:

DjEblis

کاربر سایت
Dec 26, 2011
995
دستت درد نکنه
یعنی به همین راحتی؟ فقط دیسک رو بذاریم و به جای اینکه خودش اوتو ران بره تو بازی یا .... فقط از تب My Game بریم تو بازی حله؟
 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
دوستان کسی لینک مستقیم بازی رو داره برام به صورت پیام خصوصی بفرسته . راستی در نورد روش آفلاین هم کسی اگر اجرا کرده بیاد توضیح بده .
 

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
من تست کردم، با همون روشی که بالاتر میلاد گفته. ریجن دستگام PALه، الانم مشغول بازیم. تا الان که مشکلی نداشتم. تنها مشکل قابل ذکر نصب نشدن بازی رو هارد هستش.
 

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
دوستان من بازی رو دانلود کردم.بعد با abgx چک کردم.عکسو میذارم.ببینین مشکلی نداره؟
p8772_Image_2.png


بازیت سالم هست ولی فقط یه موردی هست

باید از سایتABGX ویدیو Fixer مناسب با این Wave رو دانلود کنی که مال این بازی Wave 16 هست، بعد با این ISO فیکسش کنی بعد دوباره ISO رو لانچ کن بعد یه رایت معمولی انجام بدی دیگه کارت تمومه
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
دوستانی که تا به حال نتونستن بازی رو انجام بدن باید بگم که فقط برای امروز مایکروسافت بازی رو برای اپیزود اولش رایگان کرده و میتونید دانلود کنید

First Walking Dead Episode Is Free Today Only - Gamekicker.com

و اينم اضافه كنم كه دو سه روز ديگه احتمالا هر پنج اپيزود تو لايو تخفيف خواهد خورد و هر اپيزود كه ٤٠٠ پوينت هستش رو ميتونيد با تخفيف خوبي(احتمالا ميشه ٣٠٠ يا ٢٠٠ پوينت)بخريد.....
يعني اپيزود يك رو امروز رايگان دانود كنيد و بقيه اپيزودارم چند روز ديگه با تخفيف عالي بگيريد(كل ٥ اپيزود با اين روش واستون درمياد 800 يا 1200 پوينت اينا كه از مفتم اروزنتره:d)


.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر