این تاپیک مخصوص ارائه و بحث در مورد کلیه آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....) و نرم افزار های مرتبط به آنها میباشد
As expected the Vita has seen tremendous hardware sales growth since the price cut in late February, but the 3DS is still dominating the software side of things – although Dynasty Warriors made its expected number one debut.
Sony said recently that Vita sales had quadrupled since the price cut, but it may have been conservative in its estimates. In the week prior to the cut, the Vita shifted 11,456 units, but between February 25 and March 3, the period covered in these week’s charts, Japanese consumers snapped up 62,543 units.
The 3DS still outsold its portable rival, though, if you consider the standard unit (27,174) and XL model (49,317), which remained fairly steady week to week.
یعنی با همین 20 دلار تو ژاپن فروش vita انقدر زیاد شده .:-o فقط 20 دلار .
کسی میدونه قبل کاهش قیمت چقدر بوده فروشش?
- PlayStation Vita – 62,543 (11,456
احتمالا هزینه تولیدش خیلی بالا بوده که اینا از سهم فروششون راضی نبودن. وگرنه از نظر عددی فروش خیلی خوبی داشته، چند وقت پیش هم گفته بودن پرفروش ترین بازی تاریخ PSN هست به گمونمJourney دقیقاً یک سال پیش (مارس 2012) عرضه شد ، ولی اسمش رو به عنوان رتبه اول و دوم پرفروش ترین بازی های PSN می بینیم !!! :biggrin1: هنوز تو کف این هستم که چطوری همچین فروشی میتونه کم محسوب بشه ! :biggrin1:
من زیاد اینجا سر نمیزنم ، ولی این آمار (+ و +) رو که دیدم یاد اون قضایای Journey و این بحث ها افتادم ! :biggrin1:
اول باید دید سونی از سر فروش این بازی چقدر پول داده بهشون یحتمل میبینی یک قرار داد ترکمن چای باهاشون بسته که بیچارها ضرر هم کردن چه برسه سود..!
امین جان یک چیزی میگی ها .
سونی برای ساخت این بازی با انها یک قرارداد 2 ساله برای Journey بسته بوده پول هم از قبل بهشون داده بوده اما انها بعد 2 سال از سونی درخواست 1 سال اضافه میکنن و اینجوری میشه که مجبور میشن با همون پولی که اول گرفتن بازی رو اماده کنن خوب این چه ربطی به سونی داره .
معمولا قرارداد های انحصاری به این صورت هستش که شرکت یک پولی میده بعد شرکت مقابل براش بازی رو میسازه حالا بسته به موفقیت بازی شرکت یک سودی میکنه حالا این وسط بازم کلی ... داره به همین سادگی هم نیست .
سونی باید از اینها حمایت میکرده نه اینکه تا مرز ورشکستگی برن و کارمنداشون رو اخراج کنن بعد سونی چار قرون بندازه جلوشون..
مثلا حمایتی که ماکرو از AW کرد پدر از بچه اش نمیکرد..
ببخشید امین جان ترو خدا یکی چیزی میگی . ترو خدا با جملات بازی نکن مرز برشکستگی چرا یک چیزی میگی که آدم خندش بگیره آخه وقتی قرارداد وجود داشته باشه بابا سونی هم نمیتونه شرکت رو به برشکستگی بکشونه .
اینها پولی کلی که برای شرکت بوده رو اول کار گرفتن قرارداد های انحصاری این جوری وضع میشه که شرکت یک پول گنده ای رو میده بعد شرکت بازی سازی شروع میکنه به بازی ساختن حالا وقتی بازی عرضه شد با توجه به فروش بازی خارج از پول اصلی که شرکت همون اول گرفته با توجه به موفقیت بازی میگیره .
حالا اگه بازم مشکل سونی هستش که اینها پول خودشون رو سر اون یک سالی که زمان خواستن مصرف کردن مشکل سونی هستش باشه بهش میگم .
الان به نظرت ماکروسافت چه کاری در حق AW کرده ؟
زمان داده
پول داده
پشتیبانی کرده
بعدشم ماکروسافت چیکار کرده بازی رو به هر صورتی که بوده با باندل و .... فوخته تازه رو PC هم داده به این پشتیبانی نمیگن .
این کاری هستش که اگه هر بازی فروش نکنه همه انجام میدن قرار نیست ماکروسافت یا هر شرکت دیگه ای این وسط پول از جیبش بده .
خوب سونی چیکار کرده پس ؟
زمان داده
پول داده
پشتیبانی هم کرده .
اگه پشتیبانی نمیکرد و .... در استدیو همون سر سال دوم بسته شده بود رفته بود پی کارش .
شما از کجا میدونستی که این بازی قرار هستش انقدر عالی از آب در بیاد نمونه بارزش سونی بازی بود که مثل Geow بود رو پشتیبانی کرد اما بازی رو ول کرد پولش رو از سر راه نیاورده بود اما این بازی رو پشتیبانی کرد و عرضه هم کرد و عالی بودن بازی تازه مشخص شد بر عکس اون یکی بازی که به گل نشست .