نظر بازیسازان درباره Wii U.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
5106_wii%20u%20gamepad.jpg

با وجود اعتماد نداشتن عده ای درباره قدرت Wii U آقای Gabriel Liberty مدیر فنی Gamebase آمریکا سازنده انجین Gamebryo می گوید:" این کنسول به اندازه زیادی قدرت دارد که تمام قدرت و ویژگیهای انجین Gamebryo را نشان دهد. اگرچه ایشان Wii U را " Wii با قدرت بیشتر می داند."
" بر عکس Wii کنسول Wii U از تمام قدرت و امکانات موتور گرافیکی Gamebryo بهره می برد، از جمله تکنیک های نورپردازی پیشرفته."

" تکنولوژی چند هسته ای باعث شد ما از یک سخت افزار چند هسته ای استفاده کنیم. سخت افزار این کنسول ما را شوکه کرد چرا که شبیه یک PC بود،و این مسئله کار را برای توسعه دهندگان آسان می کند. یکی از تنها تکنولوژیهای منحصر به فرد Wii U گیم پد آن است."
5105_mass%20effect%203.jpg


مدیر عامل Straight Right سازنده Mass Effect 3 برای Wii U آقای Tom Crago می گوید:" برنامه نویسی در Wii U بسیار آسان است، و Unreal Engine 3 یک ابزار بهینه برای این کنسول است. از نظر ما Wii U یک پلتفرم عالی است. گیم پد کار ما را برای کد نویسی بسیار جلو انداخت و باعث شد چیزهایی که میخواهیم را اضافه یا کم کنیم. با استفاده Unreal Engine برای Mass Effect 3 بیشتر بخش های بازی زیبا ساخته شده بودند."
Crago افزود:"Wii U بیش از حد قدرتمند است، برای برنامه های سازندگان، اما Straight Right بازی را بخاطر 30 یا 20 میلیون دلار توسعه نداد، Mass Effect 3 بخاطر این ساخته نشد."
" ما می خواستیم یک پلتفرم داشته باشیم که کار بر روی آن ساده باشد و بتوانیم ابزارها و چیزهای دیگر را که در طول چندین سال ساخته بودیم را در آن ارائه دهیم." Wii U همه این ابزارها را داشت. در این زمان ما باید امیدوار باشیم که طرفداران خود را جذب کند." به عنوان یک توسعه دهنده قصد داریم از تجربیات خودمان را هرچه بیشتر در گیم پد این کنسول پیاده کنیم."
5104_zombiu.jpg

Guillaume Brunier تهیه کننده بازی ZombiU از استدیو Ubisoft Montpellier می گوید که :" Wii U برای سازندگان نسبت به پلتفرم های دیگر هم ساده و هم دشوار است، ما این فقط یک چالش ویژه برای توسعه دهندگان است و باید بر آن پیروز شوند. و با استفاده درست از آن توسعه دهندگان می توانند پلتفرم های قدرتمند آینده را نیز کنترل کنند."
" این یک سواری در جهنم است!" من نمی توانم بگویم Wii U در مقابل پلتفرم های دیگر برای سازندگان آسان تر یا دشوار تر است.فقط تفاوت دارد. کار و برنامه نویسی بر روی این سخت افزار سخت بود اما Nintendo کمک ها و راهنمایی مفید زیادی به ما در این باره کرد. از نظر من قدرت واقعی Wii U حافظه زیاد آن است که باید استفاده شود."

مدیرعامل استدیو Heavy Iron سازنده Epic Mickey 2: The Power of Two یعنی Lyle Hall می گوید: ما بعد از پیش رو برداشتن چالش های اولیه Wii U با توجه به برسی SDK این کنسول و ویژگیهای آن تحت تاثیر قرار گرفتیم و استدیو ما باید بازی های خود را با کنسول مطابقت دهد."
" من پیشنهاد می کنم قابلیت های که ما از CPU چند هسته ای، گرافیک و حافظه زیاد در Epic Mickey 2 برای اجرا روان تر و مطابق با کنسول استفاده کردیم را تماشا کنید."گیم پد Wii U باعث می شود تجربه شگفت انگیزی از گیم پلی را در کنسول به نمایش بگذاریم."
5107_Nano%20Assault%20Neo.jpg

اManfred Linzner از استدیو Shin'en سازنده Nano Assault Neo میگوید: بازی ما ایده های گرافیکی و گیم پلی را به صورت خوب در سخت افزار Wii U به نمایش می گذارد." گیم پد حالت TV و با گیم پد می شود دونفره بازیس کرد، رتبه بندی آنلاین را دید،و از طریق دوربین می شود بیشتر چیزها را کنترل کرد."
" همه این چیزها از همان اول در اختیار ما بود و این تنها دلیل توسعه بازی توسط تیم 5 نفره ما بود."ما هیچ محدودیت در eShop نداریم و هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنیم و این از مزایای کار با Nintendo است.
5108_Trine%202.jpg

Joel Kinnunen یکی از مسئولین استدیو Frozenbyte سازنده بازی Trine 2 برای Wii U می گوید: Nintendo به ما اجازه می دهد بازی را به شیوه دلخواه خود منشتر کنیم و هیچ هزینه ای در قبال عرضه بازی در پلتفرم های دیگر از ما دریافت نم کند یعنی نگران رقبای خود نیست بایستی از این نوع نگرش در این صنعت استفاده شود. ما بدون هیچ محدودیت و تاییدی(آزادانه) در eShop کارهای بزرگی انجام می دهیم و در سریع ترین زمان حتی آپدیت بازی های خود را منتشر می کنیم. برای اولین بار است که با Nintendo کار می کنیم و احساس واقعا خوبی دارم." eShop پیچیدگی خاص خود را دارد ولی باب میل ما است، اما مشکل خاصی و جدی ندارد و توسعه دهندگان نسبت به XBLA و PSN در این شبکه راحت تر هستند.

 
آخرین ویرایش:

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
همون zombie u رو آدم ببینه به عظمت این کنسول پی میبره! فقط یه بدی داره که اگه بخوای بازیهایی مثل فیفا یا ریسینگ یا بازیهای اکشن سریع رو بازی کنی حتما کنترلر پرو ـشو بگیری که یه هزینه اضافیه
 

amirsaman2

کاربر سایت
Feb 17, 2008
639
نام
سامان
خوب به این جملات توجه کنید :


" تکنولوژی چند هسته ای باعث شد ما از یک سخت افزار چند هسته ای استفاده کنیم. سخت افزار این کنسول ما را شوکه کرد چرا که شبیه یک PC بود............................


.............. برنامه نویسی در Wii U بسیار آسان استUnreal Engine 3 یک ابزار بهینه برای این کنسول است. از نظر ما Wii U یک پلتفرم عالی است.

" ما می خواستیم یک پلتفرم داشته باشیم که کار بر روی آن ساده باشد و بتوانیم ابزارها و چیزهای دیگر را که در طول چندین سال ساخته بودیم را در آن ارائه دهیم.

من نمی توانم بگویم Wii U در مقابل پلتفرم های دیگر برای سازندگان آسان تر یا دشوار تر است.فقط تفاوت دارد. کار و برنامه نویسی بر روی این سخت افزار سخت بود اما Nintendo کمک ها و راهنمایی مفید زیادی به ما در این باره کرد. از نظر من قدرت واقعی Wii U حافظه زیاد آن است که باید استفاده شود."


" من پیشنهاد می کنم قابلیت های که ما از CPU چند هسته ای، گرافیک و حافظه زیاد در Epic Mickey 2 برای اجرا روان تر و مطابق با کنسول استفاده کردیم را تماشا کنید."گیم پد Wii U باعث می شود تجربه شگفت انگیزی از گیم پلی را در کنسول به نمایش بگذاریم."

اManfred Linzner از استدیو Shin'en سازنده Nano Assault Neo میگوید: بازی ما ایده های گرافیکی و گیم پلی را به صورت خوب در سخت افزار Wii U به نمایش می گذارد."

خیلی قضیه واضحه ، واقعا برای من یکی که رو ه
به جملات خوب دقت کردید :

Cpu چند هسته ای !!!!!!!!!!!!!!!!!؟:-o
ببخشید مگه X360 و PS3 تک هسته ای بودن که اینجوری ذوق مرگ شدید ؟ /:):-/

از نوع ادیباتشون برای من کاملا روشنه که دارن از یه چیزی تفره میرن، انگار از یه چیزی دارن فرار میکنن . کسی با جسارت وشفافیت در مورد کنسول حرف نمیزنه . در ثانی حرف از چیزای جانبی میزنن و حرف بازیهایی رو میزنن که دقیقا در حد همین نسلن.:|/:)

بعد تازه حرف از Un 3 میزنن :))
 

u_2

کاربر سایت
Aug 20, 2011
2,718
خب معلومه شده cpuکنسول زیاد قوی نیست ولیgpuقوی داره حالا این برا بعضی ها مشکله بعضی ها هم مشکلی باهاش ندارن ولی در کل این کنسول در حد نسل بعد نیست همون فاصله بینwiiبا360وps3رو همین نسل هم بینwii uباxboxجدیدوps4میبینیم
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
خوب به این جملات توجه کنید :


خیلی قضیه واضحه ، واقعا برای من یکی که رو ه
به جملات خوب دقت کردید :

Cpu چند هسته ای !!!!!!!!!!!!!!!!!؟:-o
ببخشید مگه X360 و PS3 تک هسته ای بودن که اینجوری ذوق مرگ شدید ؟ /:):-/

از نوع ادیباتشون برای من کاملا روشنه که دارن از یه چیزی تفره میرن، انگار از یه چیزی دارن فرار میکنن . کسی با جسارت وشفافیت در مورد کنسول حرف نمیزنه . در ثانی حرف از چیزای جانبی میزنن و حرف بازیهایی رو میزنن که دقیقا در حد همین نسلن.:|/:)

بعد تازه حرف از Un 3 میزنن :))

همین ue3 نه un3 قدرتش زیاده
همین star wars جدید رو دارن با ue3 می سازن

---------- نوشته در 02:51 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 02:50 PM ارسال شده بود ----------

خب معلومه شده cpuکنسول زیاد قوی نیست ولیgpuقوی داره حالا این برا بعضی ها مشکله بعضی ها هم مشکلی باهاش ندارن ولی در کل این کنسول در حد نسل بعد نیست همون فاصله بینwiiبا360وps3رو همین نسل هم بینwii uباxboxجدیدوps4میبینیم
اتفاقا با توجه به نمایش های e3 2011 کاملا نسل بعد هست
در ضمن کنسول نسل بعد هست گرافیک ربطی به نسل بعدی بودن نداره
 

amirsaman2

کاربر سایت
Feb 17, 2008
639
نام
سامان
همین ue3 نه un3 قدرتش زیاده
همین star wars جدید رو دارن با ue3 می سازن

---------- نوشته در 02:51 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 02:50 PM ارسال شده بود ----------


اتفاقا با توجه به نمایش های e3 2011 کاملا نسل بعد هست
در ضمن کنسول نسل بعد هست گرافیک ربطی به نسل بعدی بودن نداره

بااااااااااااااشه........حتما
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر